Nová subarata XV
Re: Nová subarata XV
Ahoj . Přestala mi chladit klimatizace a protože se blížila tří letá garančka spojil jsem návštěvu servisu dohromady .Cena 7.400,- je v pohodě , ale pak přišla facka .Klimatizace prý nejede protože je díra v chladiči po úderu kamínkem .Oprava prý mimo záruku cca 20.000,-
(chladiš prý stojí 13.000,- ) .Setkal se někdo z Vás s takovým problémem a s takovým řešením ? Dík za odpověď .
(chladiš prý stojí 13.000,- ) .Setkal se někdo z Vás s takovým problémem a s takovým řešením ? Dík za odpověď .
Re: Nová subarata XV
Zatlačil bych na servis ohledně kulance. Je známo že chladiče u těhle aut rády praskají měl jsem stejný problém vyřešeno prostřednictvím servisu s importérem. Dostal jsem slevu na materiál.
Odesláno z mobilu pomocí Tapatalk
Odesláno z mobilu pomocí Tapatalk
- Austin
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 288
- Registrován: úte zář 18, 2018 10:55 pm
- Jméno a příjmení: Martin
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nová subarata XV
Stalo se mi to samé u Octavie, kamínek prorazil chladič klimy /je před chladičem vody/ a tududumdum. Nic neuznali.
Koupil jsem si tahokov https://tahokov.cz/kategorie-produktu/ochranne-mrizky/
v barvě auta na autodoplnky.cz ale ještě jsem ho neinstaloval do nárazníku. Evidentně potřebná věc.
Koupil jsem si tahokov https://tahokov.cz/kategorie-produktu/ochranne-mrizky/
v barvě auta na autodoplnky.cz ale ještě jsem ho neinstaloval do nárazníku. Evidentně potřebná věc.
Re: Nová subarata XV
Tak se řeší .Uvidíme ....vyřešeno ..
- wunti
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1068
- Registrován: pát říj 09, 2015 1:38 pm
- Jméno a příjmení: Michal Wunti
- Bydliště: Ostrava
Re: Nová subarata XV
Pánové mohu jednu rychlou?
Má někdo možnost srovnání XV 1,6 vs XV 2,0 - bavme se o momentálních modelech v nabídce Subaru.
Provoz by byl pouze město, okresky - dálnice opravdu sporadicky. Je tam nějaká přidaná hodnota u toho dvoulitru? Rozdíl v ceně 150.000,- Kč není zase astronomický, ale ...
Má někdo možnost srovnání XV 1,6 vs XV 2,0 - bavme se o momentálních modelech v nabídce Subaru.
Provoz by byl pouze město, okresky - dálnice opravdu sporadicky. Je tam nějaká přidaná hodnota u toho dvoulitru? Rozdíl v ceně 150.000,- Kč není zase astronomický, ale ...
Nyní:
Subaru OTB 2019, Comfort +
VW Passat 2,0 TDi, 110 kW, 2017
Ex:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Oct. III, 1,4 TSI, 110 kW, 2018
Škoda Oct. II, 1,6i, 75kW, 2007
Subaru Legacy 2,0R 121kW, 2006
Škoda Oct. I, 1,9TDi 4x4 66kW, 2000
Renault Clio 1,9D, 2001
Škoda Favorit a 110L
Subaru OTB 2019, Comfort +
VW Passat 2,0 TDi, 110 kW, 2017
Ex:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Oct. III, 1,4 TSI, 110 kW, 2018
Škoda Oct. II, 1,6i, 75kW, 2007
Subaru Legacy 2,0R 121kW, 2006
Škoda Oct. I, 1,9TDi 4x4 66kW, 2000
Renault Clio 1,9D, 2001
Škoda Favorit a 110L
- puschpull
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4021
- Registrován: pát dub 21, 2017 5:49 pm
- Jméno a příjmení: Petr Püschel
- Bydliště: Most, Korozluky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nová subarata XV
Dvoulitr prostě o poznání lépe jede. Vyyší výkon je znát. Na zrychlení, jízdě do kopce ve čtyřech lidech ...
Cituji dojmy ze stazu subaristů kdy z mnou jel kolega s 1.6 a sděloval své dojmy.
Ale nevím jak je to u e-boxerů.
Cituji dojmy ze stazu subaristů kdy z mnou jel kolega s 1.6 a sděloval své dojmy.
Ale nevím jak je to u e-boxerů.
Subaru XV 2,0i Executive CVT (MY 2018)
Subaru Forester 2.0x SG (MY 2004)
Škoda Fabia Combi (2004)
Subaru Forester 2.0x SG (MY 2004)
Škoda Fabia Combi (2004)
- grftz
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 734
- Registrován: čtv říj 24, 2019 5:51 pm
- Jméno a příjmení: Karel
- Bydliště: na dohled Pálavy
Re: Nová subarata XV
1.6 by měla být nepřímý vstřik, v určité skladbě cest asi velká výhoda...
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 81
- Registrován: čtv pro 30, 2021 9:58 pm
- Jméno a příjmení: Vašek Kaplan
- Bydliště: Beskydy
Re: Nová subarata XV
e-boxer pomůže. U XV asi není tolik třeba, ale v SK foresteru je to fajn. Prostě i těch pár koní a krouťáků s tou spoustou auta pomůže. Ale prostě ono to auto má 1,75t.
Forester MY 2022 - pracovní
MB EQB MY 2022 - rodinné
BRZ MY 2017 -
Ex Forester MY 2018
Ex Legacy GT MY 2011
EX Tribeca MY 2010
MB EQB MY 2022 - rodinné
BRZ MY 2017 -
Ex Forester MY 2018
Ex Legacy GT MY 2011
EX Tribeca MY 2010
Re: Nová subarata XV
Mozno Ti pomoze aj moja skusenost. Mal som 3 roky 1.6 (MY2019) a momentalne mam 2.0 e-Boxer (MY2021) a som konecne z pohladu motor/vykon spokojny. A to som viacmenej defenzivny jazdec, ktory principialne odmieta dotovat statny rozpocet pokutami za rychlost..
Ale ta 1.6 je podla mna dost mdla. V lete sa to ako tak dalo ale vadila mi najma v zime, kedze je za studena dost uhucana pricom netaha (toto je sposobene kombinaciou motora s CVT prevodovkou Lineartonic, ktora sa potrebuje za studena zohriat). Keby to bolo aspon za cenu nizsej spotreby, ale dlhodoba spotreba cez Fuelio bola u 1.6 v mojom pripade 8,6l/100km. Momentalne mam dlhodobu spotrebu 7,8l/100km ale je pravda, ze 2.0 e-Boxer mam od aprila a nie je v tom zahrnuta zimna prevadzka, takze som sam zvedavy. Este sa patri povedat, ze jazdim vacsinu roka kratsie v zdialenosti v kopcovitom meste.
Uplne suhlasim s prispevkom vyssie (od grftz), ze v urcitej skladbe casto jazdenych ciest moze byt 1.6 vyhovujuca a navyse ma spominane nepriame vstrekovanie. Ja momentalne riesim nevyhodu priameho vstreku a kratsich vzdialenosti cez pridavanie additiv do benzinu, aby som eliminoval zakarbonovanie.
Ale ta 1.6 je podla mna dost mdla. V lete sa to ako tak dalo ale vadila mi najma v zime, kedze je za studena dost uhucana pricom netaha (toto je sposobene kombinaciou motora s CVT prevodovkou Lineartonic, ktora sa potrebuje za studena zohriat). Keby to bolo aspon za cenu nizsej spotreby, ale dlhodoba spotreba cez Fuelio bola u 1.6 v mojom pripade 8,6l/100km. Momentalne mam dlhodobu spotrebu 7,8l/100km ale je pravda, ze 2.0 e-Boxer mam od aprila a nie je v tom zahrnuta zimna prevadzka, takze som sam zvedavy. Este sa patri povedat, ze jazdim vacsinu roka kratsie v zdialenosti v kopcovitom meste.
Uplne suhlasim s prispevkom vyssie (od grftz), ze v urcitej skladbe casto jazdenych ciest moze byt 1.6 vyhovujuca a navyse ma spominane nepriame vstrekovanie. Ja momentalne riesim nevyhodu priameho vstreku a kratsich vzdialenosti cez pridavanie additiv do benzinu, aby som eliminoval zakarbonovanie.
Subaru XV 1,6i Style MY2019 (Pure Red)
Subaru XV 2.0 e-Boxer Style Xtra MY2021 (Plasma Yellow Pearl)
Subaru XV 2.0 e-Boxer Style Xtra MY2021 (Plasma Yellow Pearl)
- wunti
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1068
- Registrován: pát říj 09, 2015 1:38 pm
- Jméno a příjmení: Michal Wunti
- Bydliště: Ostrava
Re: Nová subarata XV
Pánové děkuji.
Ve finále kdyby došlo na lámání chleba - to chce asi projet a zhodnotit v autě samotném.
Každopádně se přikláním k tomu e-boxerů.
Ve finále kdyby došlo na lámání chleba - to chce asi projet a zhodnotit v autě samotném.
Každopádně se přikláním k tomu e-boxerů.
Nyní:
Subaru OTB 2019, Comfort +
VW Passat 2,0 TDi, 110 kW, 2017
Ex:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Oct. III, 1,4 TSI, 110 kW, 2018
Škoda Oct. II, 1,6i, 75kW, 2007
Subaru Legacy 2,0R 121kW, 2006
Škoda Oct. I, 1,9TDi 4x4 66kW, 2000
Renault Clio 1,9D, 2001
Škoda Favorit a 110L
Subaru OTB 2019, Comfort +
VW Passat 2,0 TDi, 110 kW, 2017
Ex:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Oct. III, 1,4 TSI, 110 kW, 2018
Škoda Oct. II, 1,6i, 75kW, 2007
Subaru Legacy 2,0R 121kW, 2006
Škoda Oct. I, 1,9TDi 4x4 66kW, 2000
Renault Clio 1,9D, 2001
Škoda Favorit a 110L
Re: Nová subarata XV
Ahojte, som uplny novacik, tak prosit o pochopenie. Kupili sme XV z druhej ruky len pred 3 dnami. Este som ani nesoferoval (uraz}, len są viezol.
Predavajuci mi dal 600 stranovy nemecky manual, ktory horko-tazko luskam. Syn nedokazal nastavit tempomat, a to uz nehovorim co ine sme este ani neskusili. Rozjazd do kopca a ine som nepochopil.
Preto vas prosim ci existuje strucna par stranova brožurka v slovenčině, češtině anebo angličtině so základnymi udajmi naobsluhu. Predavajuci ani nevedel ci je to prva alebo druha generacia. Ako to zistim? Prva registracia bola v marci 2017.
Je to 2,0 benzin, CVT. Dakujem.
Predavajuci mi dal 600 stranovy nemecky manual, ktory horko-tazko luskam. Syn nedokazal nastavit tempomat, a to uz nehovorim co ine sme este ani neskusili. Rozjazd do kopca a ine som nepochopil.
Preto vas prosim ci existuje strucna par stranova brožurka v slovenčině, češtině anebo angličtině so základnymi udajmi naobsluhu. Predavajuci ani nevedel ci je to prva alebo druha generacia. Ako to zistim? Prva registracia bola v marci 2017.
Je to 2,0 benzin, CVT. Dakujem.
- lojzmen
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 392
- Registrován: ned srp 30, 2009 11:38 pm
- Jméno a příjmení: Lojza
- Bydliště: Ostrava-Poruba
Re: Nová subarata XV
Ložiska kol na XV jsou pravděpodobně poddimenzované.
Od r. 2019, kdy jsem koupil XV ročník 2012 s asi 120k km jsem vyměnil 7 ložisek. Nyní cca 142k km. Ložisko je jeden nerozebiratelný utěsněný díl s unašečem, přírubou a kolovými šrouby.
Už při koupi tomu hučely obě zadní. Obě výměna, nějaké levné z e-shopu. Do roka hučely obě, výměna za origo díl (servis ProTurbo Frýdek Místek).
Po nějaké době stržené PP 3 kolové šrouby, výměna ložiska z e-shopu, už dva roky funguje OK.
Cca půl roku zpět hučení zepředu a šmechtání z LZ. Z toho LZ jsem při pomalém otáčení (viskozní spojka nedovolí rychle) slyšel gumové vrzání a tiché cvakání kuliček.
Výměna LP (hučelo) a LZ (zvuky vysypaného ložiska) za origo díl v servise ProTurbo.
Mám z toho smíšené pocity.
Za to zadní mi p. Nowák nic neúčtoval, bezva, děkuji.
Ale je to nějak moc často.
Mechanici v ProTurbo mi říkali, že to je častá závada, měli už v servise měsíc s třiceti výměnama ložisek.
Ložisek měli plnou bednu, byl tam i kousek, který se už vůbec netočil.
Můj poznatek, s hučícím ložiskem se dá najet i pár tisíc km.
Ale se vzrůstajícím hlukem je to na palici.
A málokdy od volantu poznáš, odkud to hučí.
Od r. 2019, kdy jsem koupil XV ročník 2012 s asi 120k km jsem vyměnil 7 ložisek. Nyní cca 142k km. Ložisko je jeden nerozebiratelný utěsněný díl s unašečem, přírubou a kolovými šrouby.
Už při koupi tomu hučely obě zadní. Obě výměna, nějaké levné z e-shopu. Do roka hučely obě, výměna za origo díl (servis ProTurbo Frýdek Místek).
Po nějaké době stržené PP 3 kolové šrouby, výměna ložiska z e-shopu, už dva roky funguje OK.
Cca půl roku zpět hučení zepředu a šmechtání z LZ. Z toho LZ jsem při pomalém otáčení (viskozní spojka nedovolí rychle) slyšel gumové vrzání a tiché cvakání kuliček.
Výměna LP (hučelo) a LZ (zvuky vysypaného ložiska) za origo díl v servise ProTurbo.
Mám z toho smíšené pocity.
Za to zadní mi p. Nowák nic neúčtoval, bezva, děkuji.
Ale je to nějak moc často.
Mechanici v ProTurbo mi říkali, že to je častá závada, měli už v servise měsíc s třiceti výměnama ložisek.
Ložisek měli plnou bednu, byl tam i kousek, který se už vůbec netočil.
Můj poznatek, s hučícím ložiskem se dá najet i pár tisíc km.
Ale se vzrůstajícím hlukem je to na palici.
A málokdy od volantu poznáš, odkud to hučí.
Subaru XV 2,0i Active 6MT 110kW r.2012
Ex:Daihatsu Sirion 1,3L r.2005, Legacy 2,0 AT r.2000, Impreza 1,8 MT asi 1995, nic, Š100, nic, Š440, Tatraplán T600 s motorem 603
Ex:Daihatsu Sirion 1,3L r.2005, Legacy 2,0 AT r.2000, Impreza 1,8 MT asi 1995, nic, Š100, nic, Š440, Tatraplán T600 s motorem 603
- Lefie
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 434
- Registrován: úte dub 24, 2018 10:19 pm
- Bydliště: Východně od Brna
Re: Nová subarata XV
Tak jako vždy zajímavé video o technice, v tomto případě o končícím XV.
-
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: čtv čer 09, 2022 7:46 am
- Jméno a příjmení: Peter
- Bydliště: Zapad SR
Re: Nová subarata XV
Nenasli ste niekto 'nahodou' servisnu prirucku pre Subaru XV '18+ ?
Subaru XV 2.0i MY2018
- jiko01
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 133
- Registrován: stř pro 05, 2018 1:25 pm
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nová subarata XV
Subaru XV1.6i-S CVT Comfort - MY2019
prodáno. Oct1 TDI81kW, 450000km, už jezdí jinde
ex. Renault Chamade 1.8
ex. Opel Vectra 2.0
ex. Škoda Favorit 136L
ex. Fiat 128 sport coupe
ex. Fiat 850
prodáno. Oct1 TDI81kW, 450000km, už jezdí jinde
ex. Renault Chamade 1.8
ex. Opel Vectra 2.0
ex. Škoda Favorit 136L
ex. Fiat 128 sport coupe
ex. Fiat 850