OUTBACK 2015

Odpovědět
Chorche
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2622
Registrován: ned úno 06, 2022 5:21 pm

Re: OUTBACK 2015

Příspěvek od Chorche »

a neměls zamklej centrál? přepínačem na dveřích myslim.
nicméně absence zámku na klíč v kufru mě sere i u mýho otloukánka... protože jak je baterka i jen slabá, centrál to neodemkne.
offroadforum.cz

Otloukánek = legacy outback BP 2004
berka
Nováček
Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: ned srp 27, 2023 3:52 pm
Jméno a příjmení: Tomáš
Bydliště: Rakovnicko

Re: OUTBACK 2015

Příspěvek od berka »

Kufr otevřít jde i s nastartovaným motorem, ale je tam několik podmínek. Zařazené "P" a u mne ještě odemčené auto spínačem centrálu na dveřích. Je to z důvodu, aby vám někdo neotevřel kufr, když někde jen tak zastavíte. Používám to téměř denně, když přijedu domů, že otevírám kufr ještě s běžícím motorem, abych zbytečně nevybíjel baterku hned po vypnutí motoru.
Subaru Outback 2.5i LPG Executive, MY2018
moje první Subaru
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19169
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: OUTBACK 2015

Příspěvek od hamoun »

To jako fakt řešíš?? Ne .. že ne?? :)

Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk

škoda superb
ex WRX 2008
berka
Nováček
Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: ned srp 27, 2023 3:52 pm
Jméno a příjmení: Tomáš
Bydliště: Rakovnicko

Re: OUTBACK 2015

Příspěvek od berka »

Řeším, každá věc má nějakou spotřebu energie a když mužu stisknout tlačítko na otevření kufru ještě když běží motor tak proč ne. Nebude mít odběr jako žárovička...
Subaru Outback 2.5i LPG Executive, MY2018
moje první Subaru
Chorche
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2622
Registrován: ned úno 06, 2022 5:21 pm

Re: OUTBACK 2015

Příspěvek od Chorche »

já to vidim jako berka, taky se snažim šetřit každou miliampéru kdyš neběží motor :-D
offroadforum.cz

Otloukánek = legacy outback BP 2004
Uživatelský avatar
seatik
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4038
Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Vašek
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Re: OUTBACK 2015

Příspěvek od seatik »

Kluci, letos to vypadá na moji první velkou zimu s Otíkem, když se chcete zklouznout trochu bokem, vypínáte v autě asistenty nějaké? Vůbec nevím co mi s automatem a CVT převodovkou čeká. Jsem roky zvyklý na manuál bez elektronické regulace, tak abych nebyl překvapený. Pár lidí psalo, že s Outbackem necítili v zimě jistotu.
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
berka
Nováček
Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: ned srp 27, 2023 3:52 pm
Jméno a příjmení: Tomáš
Bydliště: Rakovnicko

Re: OUTBACK 2015

Příspěvek od berka »

Dnes jsem to cestou na chatu zkoušel na jedné svažité, ale rovné louce (bez hrbolů). I s asistenty auto jede bokem, protože to žádný asistent na tom kluzkém povrchu nemohl stihnout srovnat. Na louce kde je prostoru dost se to machruje, ale na silnici kde je na každé straně strom nebo hluboký příkop jsem v zatáčkách hodně polevil. Trochu mi překvapuje chování auta. Při prudké akceleraci rovně z nuly, si auto zavrtí zadkem podobně jako zadokolka a opravdu velmi dobře zrychluje, ale pokud si v zatáčce přidám víc plynu, tak místo aby se trohu utrhnul zadek, tak jde po čumáku ven spíš jako předokolka a rozhození volantem moc nepomáhá. Musím na tý louce víc trénovat :)
Subaru Outback 2.5i LPG Executive, MY2018
moje první Subaru
Chorche
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2622
Registrován: ned úno 06, 2022 5:21 pm

Re: OUTBACK 2015

Příspěvek od Chorche »

berko, to co popisuješ (na silnici po přidání to jede rovně) je nejspíš daný tim, že auto nemá mezidif a dyš se kousne spojka tak se to tlačí rovně páč to hrabe všema kolama stejně. Abys tomu zabránil, musíš pracovat s plynem (přidáš = jede to rovně, ubereš = začne to zatáčet). Todle chování znám z klasickejch offroadů s napevno přiřaditelnym předkem. Ještě umocněnější je ten efekt s přední špérou (zaplou).
offroadforum.cz

Otloukánek = legacy outback BP 2004
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7831
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: OUTBACK 2015

Příspěvek od mnov »

Vždyť to chování mezinápravové spojky už tu bylo několikrát popsáno. Prostě zatáčíš a spojka se vypne. :-)
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
vena
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1544
Registrován: pát lis 04, 2011 9:10 am
Bydliště: železná ruda
Kontaktovat uživatele:

Re: OUTBACK 2015

Příspěvek od vena »

seatik píše: pát pro 01, 2023 10:17 am Kluci, letos to vypadá na moji první velkou zimu s Otíkem, když se chcete zklouznout trochu bokem, vypínáte v autě asistenty nějaké? Vůbec nevím co mi s automatem a CVT převodovkou čeká. Jsem roky zvyklý na manuál bez elektronické regulace, tak abych nebyl překvapený. Pár lidí psalo, že s Outbackem necítili v zimě jistotu.
Asi i tak do toho budou kecat se mi zdá, ale bokem to hodíš, je to i záležitost gum.nevim jak bs,ale s br modelem bych jezdil jen na sněhu , hlavní je práce s plynem..... necítili jistotu? Tak buď gumy na prd nebo nepřiměřená rychlost stavu vozovky ;-D
Citroen C5 2.2Hdi 09, Subaru Outback 2.5 12
Uživatelský avatar
gerda
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2247
Registrován: ned srp 29, 2010 6:46 pm
Jméno a příjmení: Michal Gerych
Bydliště: rozmezí Valašského království, Slovácka a Hané

Re: OUTBACK 2015

Příspěvek od gerda »

Nevim jak ty novejsi modely s CVT, ale BR 3.6 jsem dnes na snehu dostatecne provetral a musim rict, ze takto jsem si ctyrkolku od Subaru predstavoval.

Nevim, jestli je to (bud VDC, VTD nebo oboji naraz), ale kdyz to slo do smyku, stacilo ubrat plyn a pak lehce pridat a jelo to presne tam, kam melo. Z kopce jsem jel misty krokem a kdyz jsem dupl na brzdy a sunulo se to bokem na jednu stranu do prikopy, stacilo povolit trochu brzdu a auto se samo srovnalo a jelo zase rovne. No a tak, kde jsem cekal, ze to bude hrabat v hodne prudkem kopci, tak fakt nic 🤔 Jenom kdyz jsem v prudkem kopci zastavil na nulu a rozjizdel se, tak parkrat zablikala trakce oranzove a jak uz jsem se trochu rozjel, tak pak to jelo jako by se nechumelilo 🙂 Snih byl lehce mokry a teplota kolem 1 st. C.

A asistenty jsem jeste vypinat nezkousel, bo nebylo kde 🙂

Jo a jsem nesmirne rad za padla pod volantem. Myslim, ze uz jsem to nekde psal, ale na brzdeni motorem skvele 👍
Člověk by se měl učit celý život. Všechno jde, když se chce. Když nemůžeš, tak přidej. Nebojte se ničeho.

Subaru Outback 3.63R 191 kW, MY11
Honda FR-V 1.8 i-VTEC 103 kW, MY08
Honda Civic Anglán liftback 1.4 66 kW, MY00
milan74ma
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 562
Registrován: sob pro 07, 2019 3:14 pm

Re: OUTBACK 2015

Příspěvek od milan74ma »

hmm tak moje BS 2019 sa chova viac menej rovnako.
Subaru Outback 2019 (Comfort)
Chorche
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2622
Registrován: ned úno 06, 2022 5:21 pm

Re: OUTBACK 2015

Příspěvek od Chorche »

mnov píše: pát pro 01, 2023 9:47 pm Vždyť to chování mezinápravové spojky už tu bylo několikrát popsáno. Prostě zatáčíš a spojka se vypne. :-)
jako že se vypne kdyš je volant jinde než v nule? To snad ne, to bys neprojel nic.
offroadforum.cz

Otloukánek = legacy outback BP 2004
berka
Nováček
Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: ned srp 27, 2023 3:52 pm
Jméno a příjmení: Tomáš
Bydliště: Rakovnicko

Re: OUTBACK 2015

Příspěvek od berka »

Chorche píše: pát pro 01, 2023 9:15 pm berko, to co popisuješ (na silnici po přidání to jede rovně) je nejspíš daný tim, že auto nemá mezidif a dyš se kousne spojka tak se to tlačí rovně páč to hrabe všema kolama stejně. Abys tomu zabránil, musíš pracovat s plynem (přidáš = jede to rovně, ubereš = začne to zatáčet). Todle chování znám z klasickejch offroadů s napevno přiřaditelnym předkem. Ještě umocněnější je ten efekt s přední špérou (zaplou).
Chová se to přesně obráceně než poslední generace Toyoty Hilux. U té když zapnu 4WD tak je v zatáčce přetáčivá jak kolotoč. Hodně nás to překvapilo, tak jsme si to vyzkoušeli ve více řidičích a každý z toho byl v šoku když se sní otočil klidně o 360°. A pokud vypnul 4WD jak jela přesně kam člověk namířil volant. Měli jsme k dispozici obrovský prostor tak bylo na zkoušení místa dost. Ale každý čekal, že naopak pohon 4WD auto na sněhu stabilizuje.
Subaru Outback 2.5i LPG Executive, MY2018
moje první Subaru
Chorche
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2622
Registrován: ned úno 06, 2022 5:21 pm

Re: OUTBACK 2015

Příspěvek od Chorche »

to je hodně divný, nicméně popravdě řečeno nevim jak má řešenou čtyřkolku poslední generace. Já mluvil o klasice, natvrdo připojitelnýmu předku. Sám mam 4runnera 1. generace, což je defakto hilux bez korby a chová se to jak sem psal. Když moc přidáš jede to rovně s kolama vytočenejma. Proto když chci zatočit, uberu plyn, předek se hned stočí a zase přidám a pokračuju rovně :-) S hrabajícíma kolama se mi takle chová i rafka s mezinápravou, kerá se zamyká při prokluzu hydraulicky.
offroadforum.cz

Otloukánek = legacy outback BP 2004
Odpovědět

Zpět na „VI. gen. BN/BS (14-19)“