HonzaCZ píše:Do jakýho důchodu? S jeho nájezdem to dělá za 4 roky znova ::-DD:
No - teďka ten záběh zkusím odjezdit co nejrychleji, ať to mám za sebou, pak se tam dá pěkně CFS 10w60 NT od Millers Oils a budu se fakt snažit lítat jen o víkendech pro radost. Chtěl bych najezdit tak 10 - 15tkm ročně, jinak fakt nic neušetřím a tu JDM GC8čku si nikdy nekoupím :655:kiti píše:Přesně tak, Tomáš tedy J3rry je super pohodový kluk, kterého řízení strašně baví a tak ten nájezd kilometrů na novou repasi bude výrazně dřív než např. U mne, který najdeme tak kolem 15000 za rok.
Tímto přeji mnoho radosti s opravenym vozem.
Jo, jo, taky mám radost! Není zač, sám jsem rád, že teď mám aspoň trochu představu, jak to vypadá zevnitř :850:HonzaCZ píše:Super, že to vrčí a jezdí! :supeer: A díky za fotky!
Taky jsem koukal, jak je to složité, no. Motor naskakuje na drc, dva. Ale co mě fascinovalo víc bylo, jak se to HNED zastavilo, aniž by se nějak zatřepal, zaklepal, nebo dotočil, prostě stop a hotovo...Subaru4ever píše:To je ale obrovská a komplikovaná bestie! :670:
Nějakej koncernovej řadovej čtyřválec je proti tomu jednoduchej jak papírová vlaštovka proti Grippenu :supeer:
Ale jinak parádní a sakra ilustrativní galerie! :783:
A jak motor naskočil na drc, tak to mi padla brada :conf89: :670:
Tak ať to jezdí. Pokud možno navždy :unami:
Jinak k těm fotkám - mám taky ještě nějaké zbytky ze starých vnitřností, šály, to poškozené axiální ložisko, pístní kroužky stírací, polostírací i těsnící, nějaká těsnění k tomu, staré svíčky a takové kravinky - mám to v krabičce, kterou s sebou vozím v kufru, tak vám to kdyžtak na nějakém srazu ukážu - je to taky docela zajímavé, vidět ty opotřebované části - kdo byl na Jeskyňce, tak tomu jsem to ukázal taky...
Jj, jsou šikovní, mají super přístup k zákazníkům, nakonec mě dokonce i pozvali na oběd, povykládali mi všecko možné i nemožné zdaleka nejen o tom autě, či o tom, jak zajet motor... Nakonec jsem si auto přebíral přes dvě hodiny, což byl jeden z důvodů, proč jsem pak dorazil pozdě na sraz...kiti píše:Tak to je super, hlavně že je to připraveno k provozu. Jsou šikovný