Koupě Legacy Kombi CVT 2,5

jben
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: sob úno 23, 2013 1:32 pm

Koupě Legacy Kombi CVT 2,5

Příspěvek od jben »

Zdravím, uvažuji o koupi Legacy kombi 2011-2012 s motorem 2,5CVT, potřeboval bych ještě získat nějaké informace o provozu Legacy kombi/Outback 2,5cvt od majitelů v okolí Ostravy- Opavy- FM.
Děkuji
Uživatelský avatar
jarkantor
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 320
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am

Re: Koupě Legacy Kombi CVT 2,5

Příspěvek od jarkantor »

Ahoj, jsem z OVY a jezdím tebou uváděnou kombinaci, r.v. 2012. Pokud se budeš chtít svézt nebo dozvědět něco více, napiš interkou, co budu vědět, zodpovím, resp. se někde můžeme potkat a probereme to osobně.
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16151
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě Legacy Kombi CVT 2,5

Příspěvek od quickly »

jarkantor: jben je nováček a interkou může psát až po napsání 3 příspěvků
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Uživatelský avatar
jarkantor
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 320
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am

Re: Koupě Legacy Kombi CVT 2,5

Příspěvek od jarkantor »

aaaaha, tak to jsem netušil, nicméně asi bude rád za nápovědu, v rámci které asi jednou napíše "děkuji" apodruhé "užtomám" :845:
jben
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: sob úno 23, 2013 1:32 pm

Re: Koupě Legacy Kombi CVT 2,5

Příspěvek od jben »

Děkuji za radu

[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ] Obrázek
jben
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: sob úno 23, 2013 1:32 pm

Re: Koupě Legacy Kombi CVT 2,5

Příspěvek od jben »

Teď tedy ta druhá, už to mám, prozvoňte prosím 604568239

[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ] Obrázek
Ivooos
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 736
Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
Jméno a příjmení: Ivoš
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Koupě Legacy Kombi CVT 2,5

Příspěvek od Ivooos »

Včera jsem si konečně převzal nové Legacy 2,5 CVT a dnes jsem sním absolvoval svých prvních 450km. :657:

Jelikož jsem přímo přesedal s dieselového Outbacka, tak mohu s klidem postupně začít nejen sdílet zkušenosti, ale také přímo porovnávat tato dvě vozítka, která jsou sice v určitých věcech stejná, ale při tom naprosto rozdílná.

Jelikož Lego zatím zajíždím, tak jsem na něj nijak nešlapal a spíše jsem si užíval naprosto tiché, plynulé a klidné jízdy mezi Prahou a Moravskou Třebovou a zpět. Když srovnám první dojem s OTB, tak Lego má výrazně měkčí tlumiče, takže se více naklání (je to však bez vlivu na držení stopy) a také více houpe, avšak tím že má menší pneu, tak jsou trošku víc cítit rázy od kol. Nedokážu říct, zdali z pohledu komfortu je to či ono lepší nebo horší. Do zatáček se však Lego vodilo znatelně lépe, nevím zdali to je jiným nastavením podvozku, lepšími pneu nebo trošku jiným pohonem, ale zatáčky, které mám najeté s OTB, tak jsem s Legem jel opravdu jistěji.

Převodovka mi opravdu překvapila, to jak si udržuje motor v otáčkách ve kterých ho zrovna potřebuju (pěkně spolupracuje s intenzitou šlapání na plyn), nebo ta jak dokáže točit 1300 při projížděním města, naprosto plynule zrychlovat a opravdu rychle podřadit, tak je v porovnání s manuálem u diesela nebe a dudy. I když jsem se spojkou u diesela byl kamarád a snažil jsem se spojce a převodovce při řazení u OTB vždy pomáhat, tak ne vždy se dalo plynule přeřadit, bez cuknutí apod. a to zejména při nutnosti rychlého přeřazení. Co se týká komfortu, tak je CVT super a nezklamala mě ani při nutnosti podřadit, stačí ťuknout do pádla a je tam hned co člověk potřebuje. Je to přesně to co jsem očekával, a žádné zklamání se zatím nedostavuje. Uvidíme po více km, hlavně ale ať je spolehlivá.

Motor jsem zatím nedostal přes 4tis otáček, takže jej nechci nijak hodnotit. Musím však říct, že jsem čekal, že to bude kapátko horší a to zejména v nižších otáčkách. Je jasné že zátah při 2000 otáčkách, není jako u diesela, ale i tak, jsem byl překvapen zrychlením, opravdu to vúbec nebylo špatné a v kombinaci s CVT je to pěkně sladěné. Už s těším, až budu mít najeto alespoň 3tis km a vyženu ho alespoň k 5tis otáček.

Na závěr však musím říct jednu velmi překvapivou věc a to je spotřeba. Říkám na rovinu, že jsem auto nijak nehonil (dálnice tacho do 140 a mimo dálnice do 110, vesnice cca 60km/h), ale brzda provozu jsem určitě taky nebyl. Jeli jsme celá rodinka a po 350km ukazoval PC rovných 7L/100km (musel jsem říct manželce, ať to vyfotí, protože jinak mi to nikdo neuvěří ::-DDD: ). Po dojezdu domů se zvýšila na 7,2, ale i tak to bylo velice milé překvapení. Uvidím, kolik bude reál po dotankování, ale i když to bude o nějaké to deci více, tak na naprosto syrový a nezajetý motor v takto velkém autě a 4x4 je to prostě super hodnota. Mimochodem před třemi lety jsem jel prvních 700km s Otíkem za 7,14 po dotankování a byla to velice podobná zajížděcí jízda jako dnes.

Už se těším na zítřek, až se pojedu zase projet. S Lega jsem nadšen naprosto stejně, jako jsme byl z Otíka před třemi lety. :subaru:
Přílohy
20130928_192841.jpg
Subaru Outback 2.5i CVT MY22 Obrázek
Subaru Outback 2.5i CVT MY17 (prodáno) 85t km Obrázek
Subaru Legacy 2,5i CVT MY12 (prodáno) 90t km (8.5)
Subaru Outback 2.0D MY11 (prodáno) 90t km (7,4)
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49227
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě Legacy Kombi CVT 2,5

Příspěvek od VDC »

Tak to je fajn, že zatím převládají pozitivní pocity. Ať je to tak i nadále. :-)

[Příspěvek odeslán z GT-S6500 pomocí aplikace Tapatalk] Obrázek
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
ladis77
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Příspěvky: 6134
Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: Koupě Legacy Kombi CVT 2,5

Příspěvek od ladis77 »

Ivooos píše: .......Sice se trošku obávám jaké budou moje pocity po přesedlání z asfalt trhajícího ropáka na liný a rozežraný benzín a ještě s nespolehlivou převodovkou CVT. Jakmile budu mít něco za sebou, tak budu určitě porovnávat a rád se podělím.........

....Převodovka mi opravdu překvapila.........tak je v porovnání s manuálem u diesela nebe a dudy.....

........Už se těším na zítřek, až se pojedu zase projet. S Lega jsem nadšen naprosto stejně, jako jsme byl z Otíka před třemi lety......
takze to tak desny nebude co? :845:
tak hodne spokojenejch km :supeer:
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19169
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Koupě Legacy Kombi CVT 2,5

Příspěvek od hamoun »

gratuluju !!! vsechno to zni MOC pekne ... :)
ta spotreba pujde casem nahoru ... jelikoz na to zacnes postupne slapat :)
.... ale tohle sis pekne podrobne sepsal a budes si to moci za pul roku precist, jak budes zjistovat, jak dane spotreby dosahnout ;)
pak zjistis, ze to jde, ale ... ze to delat nebudes :845:
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16151
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě Legacy Kombi CVT 2,5

Příspěvek od quickly »

Psaní ohledně správné jízdy s CVT jsem dal sem
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Ivooos
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 736
Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
Jméno a příjmení: Ivoš
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Koupě Legacy Kombi CVT 2,5

Příspěvek od Ivooos »

Jelikož jsem překročil nájezd prvních tisíc km, rozhodla jsem se konečně sešlápnout plyn až k podlaze a poslat motor konečně i dále než jen ke 4tis otáčkám, aby náhodou nezlenivěl a provětral jsem ho pár krát až ke 6tis. :3gears: Musím říct, že mě mile překvapil zvuk motoru v otáčkách přes 5tis, kdy zněl opravdu nádherně hrubě a konečně jsem pocítil zrychlení, na které jsem byl zvyklý ze svého předešlého ropáka. :657: Jednoduše řečeno, to co ropák předváděl kolem 2tis otáček, se tady dostavuje opravdu až při překročení 4,5tis. potom to jede už docela slušně. V nižších otáčkách je to s porovnání s naftou bída. :718: Pružné zrychlení při plném plynu a rychlém podřazení je ve finále velmi slušné a dá se s tím užít i troška zábavy a zatopit nejednomu TDi. :815:

Pokud potřebuji pouze prudce zrychlit na určitou rychlost, např při předjetí jednoho auta, nebo na dálnici a následně tuto rychlost udržet, je CVT fajn. V těchto situacích dokáže opravdu rychle podřadit, čímž se motor vyžene k 5tis a výš a pěkně zabere s pořádným zvukem a drží se při mírném růstu otáček dokud je potřeba zrychlovat. :826: Sice je to trošku nepřirozené a připadám si jako v letadle, kdy auto zrychluje při téměř konstantních otáčkách, ale pohled na tachometru a okolní auta, která mizí v dáli, mě přesvědčuje, že zdání, že to moc nezrychluje, je opravdu jen pocitový klam. Musím však říct, že při svižnější jízdě, je CVT trošku otravné :666: a musel jsem přepnout do manuálu. Jakmile bylo potřeba předjet několik aut za sebou, tedy plný plyn, zařazení zpět a ubrání plynu, počkat až projede auto co jelo oproti a zase plný plyn atd. tak v této chvíli mě pokles otáček, který nastává při ubrání plynu a prodleva než se motor zase vytočil vadila. Na jízdu, kdy se plyn používá pouze v poloze ON/OFF, je CVT nevhodné, zde se perfektně hodil manuální mód a možnost řadit pádlama, pak už to byla zase zábava a to zejména ta rychlost přeřazení, které se s manuálem nedá srovnat. :supeer:

Dnešní jízdy mezi Prahou a Zábřehem jsem si užil výrazně víc než prvních zajížděčích tisíc km a dostal jsem se na stejné tempo jak jsem byl zvyklý s ropákem. Max rychlost, kterou jsem zkusil ani průměrnou s trasy raději psát nebudu :secret: , neboť jsem se občas zapomněl a na silnici za Litomyšlí bych zřejmě přišel o řidičák (pro vrtáky upozorňuji, že jsem nikoho ani neohrozil ani neomezil), avšak spotřeba byla opět více než slušná. Výsledných 8,2 po 500km bylo pro mě naprosto přijatelné, vzhledem k tomu jak jsem jel. Počítám, že ropák by jel při stejném tempu přibližně o litr méně.

Za Moravskou jsem to střihl na Zábřeh zadem a jel jsem přes ,,kotáry,, kde jsem si užil zatáček, mokré silnice a napadaného listí natolik, že došlo k využití nejen náhonu na všechna čtyři, ale i stabilizace, která blikala a blikala a blikala. :blabla: Zde jsem měl pocit v porovnáni s dieselem, že MPT umí poslat i více kroutáku na zadek než na předek, protože jsem měl občas pocit, že mě auto tlačí zezadu a zadek auta se hezký stáčí do zatáčky s mírnou přetáčivosti. U diesela, jsem spíš míval pocit mírné nedotáčivosti nebo neutrality, ale nikdy ne přetáčivosti. Do zatáček to Lego jede opravdu lépe.

Tak asi tak po prvních 1500km. :subaru:

Auto zatím super, jen mi nějak divně funguje dešťové čidlo :686: U Otíka fungovalo bezvadně, ale tady je to spíše cyklovač než opravdové dešťové čidlo. Budu se na to muset poptat v servisu, zdali se někde nestala nějaká chybička.
Subaru Outback 2.5i CVT MY22 Obrázek
Subaru Outback 2.5i CVT MY17 (prodáno) 85t km Obrázek
Subaru Legacy 2,5i CVT MY12 (prodáno) 90t km (8.5)
Subaru Outback 2.0D MY11 (prodáno) 90t km (7,4)
Uživatelský avatar
dethroned
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: pon čer 07, 2010 6:09 pm
Bydliště: Brno

Re: Koupě Legacy Kombi CVT 2,5

Příspěvek od dethroned »

hezky sesumírováno :supeer: z příspěvku jsem se dozvěděl o autě víc než ze všech novinářských testů :845: jestli bude ta převodovka fungovat, tak si ho někdy koupím...
Outback 2.5 BS9 CVT MY18 129kW
ex - Outback 2.5 BI-Fuel BP9 4AT MY09 127kW LPG BRC
Obrázek
ex - Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW
Obrázek
ex - Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW LPG PRINS
Obrázek
Zdeny
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 471
Registrován: ned kvě 22, 2011 8:25 am
Jméno a příjmení: Zdeněk Horáček

Re: Koupě Legacy Kombi CVT 2,5

Příspěvek od Zdeny »

Dovolím si dát i já svůj postřeh z jízdy s 2,5CVT - model Outback, r.v. 2010, nájezd 95.000km.
Tak předně trocha srovnání s modely Legacy IV (2,0R a H6), které mám doma: na většině věcí je znát pokles kvaůity. Bohužel , musím to-ač berad - napsat. Jako důkazem budiž taková kravina, jako provedení tmelové vrstvy na lemech dveří. IV je na tom daleko lépe _ a taky, dnes, po 8 letech služby v soli v zimě a stání venku, nemyté, protože by hned zamzla, není na lemech dveří ani ďubínek koroze.
Zjištění druhé - plastové sání - kde to jsem? U Renaultu Clia 1,2, co má dcera??? Házející řemenice na klice??? Zadní lemy sice "rádobyoplastované", ale stačí se mrknout pořádně zespod a nebo si vzít zrcátko-což jsem udělal já. A s hrůzou zjistil, že ten lem, co kouká z pod plastu vem, na sobě už nemá tu vrstvu tmelu, co má - navíc ukrytou pod gumovou lištou - model IV. Proč to tak udělali, fakt nechápu.
Takže z vnějšího poihledu musím bohužel zkonstatovat, že současný model je prostě provedený o poznání hůře. Navíc taková driobnůstka, auto sice bez xenonů, ale krytky v nárazníku jsou. Prý originál. Jestli jsou pod ní i ostřikovače, to prodejce netušil a mně to bylo v tu chvííli celkem jedno. Myslím, že tam nebylo ale nic.

Nasednutí. Tak kdo by čekal tlumené dovření bezrámových dveří z modelu IV, bude veeelmi silně zklamán. Mám dojem, že takhle nějak zní Dacia Logan za 150 tisíc v nové ceně. Kufr detto.

No, k nastartování: zatímco staý IV se líně otočí, než chatně, tak tady je změna - motor se při stratování protáčí daleko rychleji - a taky daleko neurvaleji. Když nastartujete, tak přichází rozčarování druhé - to není hladký H4 z 2,0R, ale to je šicí stroj!!!! O H6 se radši ani nebudu zmiňovat, abyhc ji neurazil, srovnávaje ji s tímto agregátem.
oProstě nechápu, slyšet je cvakání vstřikovačů a zřetelně i klapot ventilů. Podotýkám, že auto jezdilo na praviodelná servis, doložitelný proti fakturám.
A posez: místa, jak v sokolovně. Útulnost je prostě pryč, volant nemá jakékoliv zesílení v ístě úchopu, což jsou body dolů proti volantům Momo v IV. generaci. Navíc hnusný povrch, šustivý, rozhodně ne kožený, jak se tvrdí, a k tomu ještě při suchých rukách klouzající. Ne dobrý dojem...
Rozjezd - napřed jel bazarník '(z bazaru SUBARU), pak po 10km já. Zatím jsem seděl vzadu, žena v předu. Místa hafol, ale rozčilovalo mě drnčení roletky a nějaké pazvuky z 5. dveří" WTF? To nezmám u své IV a to má najeto skoro 2x tolik! Kupodivu, je dost dobře možné rozeznávat kamínky na silnici a univezální letnozimní gumy zřetelně pouštějí do kabiny zvuky přejezdů dír a hrbů. No nic. Výměna stráží a sedám za volant. Chválím ve 4 směrech nastavitelný volant, já ám jen nahoru dolů, dopředu/dozadu ne. Sedačka placatá jak polabská rovina- sednutí do IV (kde mám ty lepší hadrové potahy) je balzám. Tady jsem na té pseudokůži jezdil do stran, jak slalomář. Body dolů. Ale zklamání největší - motro a CVT. Slovy - jsouc zvyklý na IV, tragedie tragedie tragedie. Motor bez jakékoliv výkonové špičky, při kickdownu se nastaví asi 5800 rpm a čeká se, co bude(není samosebou ninv), jen nějaké linknavé zrychlování a pokles kmitočtu - asi převodovky? Prostě - znovu se boihužel musím opakovat - stará dobrá 2,0R v Legacy (ano, vím, že je o hodně lehčí a navím mám 5MT) předvádí lepší divadl a to se ještě umocní, když se přestaví vačka nad 4000rpm, kdy motor podruhé ožije:-) Tady neožilo nic. Snad jen údaje o spotřebe na PP, ty ožívaly směrem nahoru jedna radost.
Ruční řazení pádly pod volantem je o ničem, doslova, nechápu, k čemu to v této konfiguraci je.
Naopak chválím brzdy- ty mají výborný nástup a berou pěkně z kraje. Proti mé H6 fakt výtečné!
Servo: ójé:-(((( Elektrika, bez odezvy, připosilované, skoro ajko v tatře 8015, kterou jsem řídívávál na vojně. Tam se dalo točit na míéstě malíčkem, jako tady, v OTB. IV je v tomto ohledu o kus lepší a hlavně čitelnějščí a příjmnější. Proč měnili něco, co výborně fungovgalo?? Byli snad japonci zblblí německou propagandou???

Takže sumasumárum: důvodem včerejší obhlídky tohoto OTB s 2,5CVT je zoufalá snaha najít náhradu za Legacy IV, kterému za chvíli skončí "služební období" a bude se moci účetně zlikvidovat z firmy. OTB či Legacy je jedním z pětice kandidátů, které by moji současno IV mohly nahradit: Avensis s 2,0i, Accord kombi s 2,4/2,0i, Mondeo EB 2,0 147kW, Hyudai i40 s 2,01 a onp Legacy či Outback.

Žena s etvářila taky rozpačitě, čekala tedy něco více, než má teď, hlavně výkon motoru ji vyloženě nenadchnul.

Proto jsem využili DOD u Fordů a nechali si předvézt Mondeo EB 2,0 147kW ve výbavě Titanium Plus.
Stručně - Modeno proti OTB vyhrálo na celé čáře, výkonem, provedením, jízdním pocitem,prostorem, pořizovací cenou, ale i výtečným zpracováním. pravda, jde o model 20163, zatímco onen OTB byl ojetina z roku 2010, ale i tak byla PC Outbacka daleko vyšší, než toho Mondea. Jízda mě vysloveně nadchla, motro "bere", holt turbo je znát, ticho jak v kostele, (to tedy Outback propadá rozdílem jedné třídy), ale hlavně excelemntním posezením za volantem, sedačky jsou prostě za 10 z 10. Kombinace kůže a Alcantary, tvarování a zejméne boční vedení sedáku i opěradla nemá chybu, volant má nějaké zesílení v místě úchopu.... Prostě tohe mě vysloveně kladně potěšilo. Méně mě už potěšila cena, protože po odečtu DPH jsem na 600 litrech po všech slevách a to se mi zdá za to, že je to "jen" Ford, trochu dost. Ale i tak tohle Mondeo jasně vede ve výběru, protože ač hezčí Avensis s lepší barvou :-) '(manželka), je malý, hnusné přední sedačky, krátký sedý´ák alia Oktávka, kde bůhví proč dyzajnér "iříznul vedení právě v místě, kde to stehna nejvíc potřebují. Asi proto, že většina národa německého i našeho je vyžraných a vedení by jejich sukáče tlačilo, takhle si rozvalí nohy jak barová děvka opřou si je o dveře:-(
Accord s 2,4 se sehnat nyní nedá, tak se uvidí. Jel jsem s ní na jaře, dojmy velice dobré, ale tehdá se mi nezdálo na můj vkus dost povrchpv=é koroze na různých dílech v motorovém prostoru, což u 2 roky starého auta by tedy jaksí být nemělo (u mé 8 lůet sraé 2,
R jsou šrouby jak nové a nic olezlého tam nemám, krom tedy výfuku, že áno).
Jinka se mi s akordíkem jelo parádně, motor 2,4 bych mohl, má pěknou špičku a v ní i zvuk, zátak 200K je cítit. Jen vzadu to bylo tristní, naštěstí už jezdíme se ženou z 99% sami.

Takže abych to uzavřel- chtěl jsem jít dál ve stopách své značky, ale obávám se, že nevím, co by se muselo stát, aybc pořídil místo své současné Legacy 2,0R další Legacy s tragickou CVT převodovkou.
Snad jen to, že prostě udělám další servis, a budeme veselm jezdit dál současným Legacy, které je opravdu bez nadsázky ve všem leší, než nastupující generace. Mimo prostoru a veliksti, samosebou.

Možná mé hodnocení vyznělo příliš tvrdě, ale nedá se nic dělat, výrobce/prodejce nasdil tvrdé ceny a za ně by tedy člověk čekal nějakou pořádnou hodnotu. Jenže, ta se nedostavila. Laťky byla totiž nasazena hodně vysoko.
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Koupě Legacy Kombi CVT 2,5

Příspěvek od romull »

Zdeny: :826: sice to zní tvrdě, ale bohužel je to tak. Přesně a velice výstižně jsi popsal moje pocity z projížďky s OTB 2,5 CVT 2010. Když už jsem se vnitřně přesvědčil že ten design karoserie i interiéru přece jen nějak skousnu, vždyť to přece nejezdí, tak mě tenkrát ten motor ve spojení s CVT z toho auta doslova vyhnal. Tenkrát jsem se taky zařekl, že pokud OTB od MY 2010, tak jedině 3,6R :850: . U Lega je to ještě větší potíž, jelikož tam je alternativou snad jen 2,5 GT, ale těch je naprostý nedostatek a ještě jsou za hrozný prachy :686: . Taky pokud jezdí žena jen nějaké kratší cesty, tak by to asi nebylo zrovna ono.

Taky mi již za nedhlouho skončí "účetní likvidace" mého OTB 3,0R a taky bych rád se Subaru pokračoval, ale následníka toho současného už vidím jen v OTB 3,6R nebo Forestru XT ( mimochodem tam ta CVT maká úplně jinak, i když možná z velké části díky tomu motoru, ale prý je již úplně jinak naladěná ). Jinak je to bída a nezbude asi nic jiného než emigrovat zase k BMW jak už jsem tu psal několikrát, ta poslední generace X3 od MY 2011 se mi už pod tímto tlakem začíná i líbit ::-DD:
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Odpovědět

Zpět na „Legacy, Outback“