Stránka 19 z 53

Re: Životnost subaru motorů...

Napsal: pon črc 17, 2017 5:04 pm
od spm
dethroned píše:
ta neochota je pravda, ale docela se to teď mění u subaru, děláme pro ně stejně současné věci, jako pro ostatní automobilky.
No, jenom aby to bylo k lepšímu. Jestli moderní budoucnost jsou přeposilovaný turbotříválce bez jízdních vlastností, tak bych si radši vystačil se starýma chybama :-DDD

Re: Životnost subaru motorů...

Napsal: pon črc 17, 2017 5:53 pm
od dethroned
Neříkám, že je to k lepšímu. To ukáže čas. Ale marketing je tvrdý, a např. evropské značky umí prodat i úplné provary. Byl to přece technologický break through, i když se to rozpadlo po 20 000km.

Re: Životnost subaru motorů...

Napsal: pon črc 17, 2017 6:06 pm
od Libas
dethroned píše:Ale marketing je tvrdý, a např. evropské značky umí prodat i úplné provary.
Naprostý souhlas, sice to moc nechápu, jak je to možné, ale to je fuk :-D

Re: Životnost subaru motorů...

Napsal: pon črc 17, 2017 8:50 pm
od VDC
Já chápu jak je to možný, protože marketing je mocný. Běžný spotřebitel, který si kupuje to, čeho je na silnici nejvíc, slyší na to, že je to moderní, skvělý, vychytaný, bezvadně to jede, nic to nežere atd. Záměrně nekonkretizuji, protože je to v každé zemi trošku jinak a platí to zcela všude. Vidím to naprosto jasně u své ségry se švagrem, kteří jsou automobiloví konzumenti a když jim prodejce řekne, že 1,4 t bude u toho auta lepší, než 1,8 atmo, například, tak bez přemýšlení přistoupí na jeho slova. Zdůrazňuji bez přemýšlení. A takhle se zachová podle mě valná většina lidí, kteří jdou koukat na i30, Ceed, Rapid, Fabia a podobné povozy.

Re: Životnost subaru motorů...

Napsal: pon črc 17, 2017 9:12 pm
od sima
Absolutní souhlas,všichni si dneska ty litrové(1-1,2 obsah) turba neskutečně pochvalují,jak to skvěle jede(jo jet to umí),jak je to výtečné.Lidi hodně věří tomu,co je jim naservírováno-jo marketing je silný =)Já bych spíš přidal ještě to slůvko-konzumní-silně konzumnní přístup ovládá svět čím dál víc,spíš už ovládl,ono to jde ruku v ruce spolu.
Já se těm lidem nedivím,je to tak nastaveno,co se týče aut,za přijatelné peníze moc na výběr už není,osekává se to čím dál víc,jen menšina přemýšlí jinak a má na to sílu či vůbec zájem odolávat "trendům".
Nakonec ony ty auta cosik vydrží a brzy se vymění,kdo na to má,proč by to řešil jinak(osobně u mě to neplatí).

Re: Životnost subaru motorů...

Napsal: pon črc 17, 2017 10:16 pm
od newli
Evidentne mam nejakou divnou skupinu kamaradu! Vetsina je nasrana jako ja, ze za rozumny peniz normalni auto neporidis. Tedy ne vsichni chteji atmosfericky sestivalec o objemu 3.0, ale nikdo nechce male preplnovane motory.

Re: Životnost subaru motorů...

Napsal: pon črc 17, 2017 10:35 pm
od outback
Hele vono to opravdu skvěle jede, měl jsem v ruce ledacos z půjčoven i odjinud, a je to fakt fajn...taková Ibiza 1.2 TSI FR, případně Leon 1.4 TSI chodí velice pěkně, ale co bude za rok, za dva, za tři...tak daleko běžný spotřebitel nedohlédne...lidi řeší kupní cenu a spotřebu a ne TCO....to ani nikdo neví co je. A nedělete si iluze, že je Subaru lepší než koncern...v době kdy Subaru dělalo nesmrtelný auta dělal koncern nesmrtelné motory 1.9 TDI 66 a 110 koní...a v době kdy byly největší průšvihy s TSI prodávalo Subaru úžasný Boxer Diesel obdobné životnosti...bohužel.

Re: Životnost subaru motorů...

Napsal: pon črc 17, 2017 11:01 pm
od newli
Leona 1.4 TSi jsem osobne ridil (melo teda DSG) a nijak zvlast me to nenadchlo. Ale pravda je, ze me ani nenadchl sestivalec pentastar (tusim 3.2 nebo 3.6?) ve fiatu freemont. Automat to dost zabil. Ale majitel je nadmiru spojojeny a o to jde - kazdemu dle jeho gusta (*_^) |,,,,

Re: Životnost subaru motorů...

Napsal: pon črc 17, 2017 11:17 pm
od HonzaCZ
Nojo, tak ono se stačí svízt. Prostě 1.4T pojede líp než 1.8 N/A. Má lepší pružnost a líp táhne v nižších otáčkách. Co byste chtěli po lidech, co si do teď kupovali dýzly. :) Samozřejmě nemluvím o životnosti.

Re: Životnost subaru motorů...

Napsal: pon črc 17, 2017 11:53 pm
od spm
HonzaCZ píše:Co byste chtěli po lidech, co si do teď kupovali dýzly.
Nevim, aby se naučili kvedlat s tim klackem mezi sedačkama, když už si to nekoupili v automatu? :-DDD Ale tohle je dost často i problém dýzlů, které tak táhnou odspoda... Zvlášť po městě se mi každou chvíli stává, že mi tam nějaký idiot relativně natěsno najede, jede úplně krokem a když za ním prakticky skoro až zastavím, tak najednou mohutně vystřelí vpřed. Podezřívám je, že to asi nedělají naschvál, jenom jim nikdo nevysvětlil, že ani s naftou se nemůžou rozjíždět na pětku :-DDD Jinak mi to připomíná jedno z těch videí jednoho českého auto webu, nevím už kterého... porovnávali STI s RSovou Octavií. Tak aby Octavie taky jednou něco vyhrála, tak udělali test, které auto se rychlejš rozjede, když se tam při 40km/h narve šestka a dá se plnej kotel <:-<

Re: Životnost subaru motorů...

Napsal: úte črc 18, 2017 12:07 am
od HonzaCZ
Tomu, co popisuješ, se říká dýzlové přískoky. To vídám v Praze poměrně často. :)

Re: Životnost subaru motorů...

Napsal: úte črc 18, 2017 12:15 am
od spm
HonzaCZ píše:Tomu, co popisuješ, se říká dýzlové přískoky. To vídám v Praze poměrně často.
Jako zase fakt je, že některé ty naftové převodovky jsou zpřevodované úplně na palici... a kolikrát naprosto nelogicky. Mám něco najeto v té O2 1.9 TDI 77kW co má žena a pak ve VW Caddy, kde byl motor se stejnými čísly, takže počítám, že úplně stejný. Ale převodovka v obou autech úplně jiná. Zatímco v té Octavii ty rychlosti padají taknějak bych řekl normálně, tak u toho Caddyho jedničku a dvojku musel navrhovat fakt nějaký krokot... Jednička je úplně brutálně rychlá a naproti tomu dvojka je posazená ještě o dost dál než u O2. Má to dva důsledky - jednak je vysloveně za trest tím popojíždět po městě, protože člověk si v té malé rychlosti může vybrat, jestli tam dá za 1 a rozbije si zpomalením hlavu o čelní sklo nebo dvojku a upálí spojku, aby to to auto rozjelo bez chcípnutí motoru (v životě mi žádný auto nechcíplo tolikrát, co tohle...) A druhý, že když se s tím chce člověk nějak rychleji rozjet, tak se ta jednička musí vytočit až kdoví kam, aby to na dvojce mělo nějaké normální otáčky, při kterých to jede... Nicméně u většiny lidí si stejně myslím, že to není podobně debilní návrh převodovky, ale to, že oni tu jedničku tam ani nezařadí :-DDD

Re: Životnost subaru motorů...

Napsal: úte črc 18, 2017 7:10 am
od adavid555
Jo tak s tou převodovkou souhlasím. V práci máme superba v kombíku s 1.6 tdi motorem. Trojku musí člověk řadit od 2500 ot. nahoru, při řazení pod 2500 nebo pod 2000 ot. trojku auto moc nepobírá . Motor na tu hmotnost auta je oničem.




Odesláno z XRN2

Re: Životnost subaru motorů...

Napsal: úte črc 18, 2017 7:25 am
od VDC
Máte pravdu, že většina lidí ty auta spotřebovává a nepočítají s tím, že by si je nechali dlouho. Opět si vzpomenu na svojí ségru, která teď jezdí v Daewoo Orlando, teda vlastně von je to Chevrolet... :-D
Nic proti němu, to auto funguje skvěle a mě se celkem líbí. Má ho myslím 4 roky, no prostě doplacenej leasing a najeto má okolo 50 000, takže nic. Jezdí s ním 90% času po Plzni. A tuhle povídala, že si koupí nový auto.... Tak jsem konstatoval, že je magor...

Re: Životnost subaru motorů...

Napsal: úte črc 18, 2017 7:38 am
od spm
a to ty firemni operacni leasingy jsou dneska casto treba na dva roky... mi prijde, ze za tu chvili si clovek na to auto ani nezvykne. ikdyz teda v pripade tehlech beznych aut si neni moc zvykat na co :-DDD

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk