Životnost subaru motorů...
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14844
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Životnost subaru motorů...
Takhle tu obrázek asi nenasdílíš. Stáhni na lokál a nahraj ho sem klasicky.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Životnost subaru motorů...
Jak psal Tapan, takhle to nejde, je to soukromej odkaz z tvýho email inboxu. Otevřeš ho jen ty, pokud jsi na seznamu přihlášen. Buď sehnat veřejnej odkaz (což asi v tomhle případě nepůjde) a dát do [ img ] tagu, nebo prostě stahnout a nahrát jako přílohu.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Životnost subaru motorů...
Co jsem vysledoval, tak je to kvůli grafitovému povlakování jednovrstvého těsnění - ten povlak se po čase začne loupat, má na to obrovský vliv stáří chladící kapaliny. Vícevrstvé těsnění (na turbo motory) by to nemělo způsobovat. Já měnil těsnění preventivně a taky už se ten povlak loupal.francjin píše: ↑sob pro 04, 2021 5:37 pm Proč tedy odchází těsnění pod hlavou tak brzy? Nebo je to u všech značek? Nebo se boxer víc přehřívá? Nebo je to proto, že má dvě hlavy a je tedy větší šance ?
Nebo se tomu věnujeme víc než na jiných fórech? A může mít fouklé těsnění vliv na zadírání kliky?
Díky za odpověď
PS: Nebo to moc žeru..
Typické pro japonce je, že problém neřeší a i nové sady na přetěsnění mají stále to stejné těsnění, které prostě jednou selže (typicky od 200 tkm dále podle toho jak kdo poctivě mění chladivo).
Můj názor utvořený ze zdroje zde:
https://youtu.be/-aq0hDvKJ5Q?t=89
Na druhou stranu, pár otázek zůstává. H6 selhávají také, turbo motory sem tam také..
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22730
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Životnost subaru motorů...
Ono mi přijde, že se to právě nejčastěji řeší u H6 a turba, u těch ostatních atmosfér mi to přijde relativně vzácné (byť možná stále častější, než u konfekčních řadových motorů).
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11890
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Životnost subaru motorů...
Třetí polomotor.
No snad už to díky přijatým protiopatřením vydrží.
No snad už to díky přijatým protiopatřením vydrží.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Životnost subaru motorů...
Ty a SPM holt musíte mít furt něco extra. Jeden řeší jako fusekle těsnění, druhej polomotory... I když ten první řešil Kolben.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Životnost subaru motorů...
U Oty slo tesneni preventivne v 300t. Ales rikal, ze je jeste docela dobry. Ale kdyz mel motor venku, nechal jsem vymenit obe. Zrejme jsem snem vsech mechaniku. Co je “docela dobry”, nebo “jeste vydrzi”, to radeji necham vymenit.
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19120
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Životnost subaru motorů...
Trávo, to jako fakt?? Proč teď? Co za protiopatření máš? :(Traveller píše:Třetí polomotor.
No snad už to díky přijatým protiopatřením vydrží.
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11890
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Životnost subaru motorů...
Hamoune, to bylo v červnu. Já myslím, že o tom určitě víš. Teď to šlape jak hodinky.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19120
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Životnost subaru motorů...
... já se bál, že něco zase .. uffff ...
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 77
- Registrován: ned říj 28, 2018 7:17 am
- Jméno a příjmení: Jindřich Franc
- Bydliště: Kladno
Re: Životnost subaru motorů...
Já to video viděl taky. Tak já nevím, jestli by nebylo dobré každých 100tkm preventivně vyndat motor, přetěsnit ev. zbrousit dosedací plochy a byl by snad pokoj. A měnit chladicí kapalinu třeba po 3 letech. Nebo dát vícevrstevné těsnění.dethroned píše: ↑úte pro 07, 2021 1:13 pm Co jsem vysledoval, tak je to kvůli grafitovému povlakování jednovrstvého těsnění - ten povlak se po čase začne loupat, má na to obrovský vliv stáří chladící kapaliny. Vícevrstvé těsnění (na turbo motory) by to nemělo způsobovat. Já měnil těsnění preventivně a taky už se ten povlak loupal.
Typické pro japonce je, že problém neřeší a i nové sady na přetěsnění mají stále to stejné těsnění, které prostě jednou selže (typicky od 200 tkm dále podle toho jak kdo poctivě mění chladivo).
Můj názor utvořený ze zdroje zde:
https://youtu.be/-aq0hDvKJ5Q?t=89
Na druhou stranu, pár otázek zůstává. H6 selhávají také, turbo motory sem tam také..
Jinak je ten motor super.
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22730
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Životnost subaru motorů...
Tak u tý modrý kapaliny se to říká, že by se po 3 letech měla měnit.
Re: Životnost subaru motorů...
Pokud si dobře pamatuju, tak chladící kapalina se mění každé dva roky nebo 30 tisíc km, podle toho co nastane dříve (tj. každou druhou prohlídku).
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11890
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Životnost subaru motorů...
Myslím, že to je přesně jak píšeš.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.