Jj, 127kw verze byla až roky 2008 a 2009, motor má jinačí hlavy a ještě nějaké detaily a je jich fakt málo. Dethroned: díky za poznámku o té generaci BR, to jsem nevěděl. A ještě se zeptám, když jsi dělal těsnení pod hlavama, nechal jsi i udělat ventily a celkově repas hlav? Kamarád, kterého už připravuju, že mi těsnění udělá říkal, že by to bylo vhodné, když je motor venku. Cenu odhadoval kolem 40kdethroned píše: ↑stř kvě 24, 2023 12:45 pm Ty jo, tak to máme totožnou zkušenost, stejný nájezd. Jenom ja to mám najeto na LPG, což na ten motor klade větší nároky.
To těsnění ja dělal někdy kolem 260 tkm, kdy to vzadu mírně rosilo a byl covid, kdy jsem nepotreboval 2 měsíce auto. Tak sem to nechal udělat. Jinak nic významného na motoru se nedělalo. Co je na verzi 127kW navic oproti 121kW je časování ventilů a jiné svody (aspon myslim), tim padem ma motor hrubší zvuk.
Nicméně 127kW verze se špatně shání, moc jich neni, byl to posledni rok BP.
Pokud bys chtel radši verzi BR, kde měla 2,5 123kW, tak rozhodně az od roku 2013. Do te doby byval problem na CVT na hydromenici s volnobeznym loziskem.
Životnost subaru motorů...
- samvaculik
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 868
- Registrován: úte pro 29, 2020 11:19 am
- Jméno a příjmení: Samuel Vaculík
- Bydliště: Liptál
- Kontaktovat uživatele:
Re: Životnost subaru motorů...
▶︎ Subaru Outback BP 2.5i 127kw MT 2008, vlákno zde
▶︎ Suzuki Swift SPORT 1.6 92kw 2007
▶︎ Ex Mazda 323f BJ 1.5 65kw 2000
▶︎ Suzuki Swift SPORT 1.6 92kw 2007
▶︎ Ex Mazda 323f BJ 1.5 65kw 2000
Re: Životnost subaru motorů...
Určitě chci 4 generaci a v manuáludethroned píše: ↑stř kvě 24, 2023 12:45 pm Ty jo, tak to máme totožnou zkušenost, stejný nájezd. Jenom ja to mám najeto na LPG, což na ten motor klade větší nároky.
To těsnění ja dělal někdy kolem 260 tkm, kdy to vzadu mírně rosilo a byl covid, kdy jsem nepotreboval 2 měsíce auto. Tak sem to nechal udělat. Jinak nic významného na motoru se nedělalo. Co je na verzi 127kW navic oproti 121kW je časování ventilů a jiné svody (aspon myslim), tim padem ma motor hrubší zvuk.
Nicméně 127kW verze se špatně shání, moc jich neni, byl to posledni rok BP.
Pokud bys chtel radši verzi BR, kde měla 2,5 123kW, tak rozhodně az od roku 2013. Do te doby byval problem na CVT na hydromenici s volnobeznym loziskem.
(Nechtěně jsem tvůj příspěvek nahlásil. Spletl jsem si tlačítka)
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Životnost subaru motorů...
Nevím jak to má teď, ale prakticky to tak i bývalo, u golfů, švára mě říkal...
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22709
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Životnost subaru motorů...
To ma i toyota...HonzaCZ píše:1,5 L na 6500 km je nic. Budu se opakovat, ale VW svýho času míval (možná ještě pořád má?) toleranci 1 L / 1000 km.
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Re: Životnost subaru motorů...
No, hlavy se brousily, to je jasný. Pak se dělaly sedla ventilů, přepdpokládám, že výfukový. Ventily samotný se měly taky měnit, což by byla raketa, ale pak se zjistilo, že jsou v pořádku. Ještě nový simerinky ventilů. Vodítka ventilů byly taky v pořádku, to byvá problém těchto motorů - padají vodítka ventilů. Ano, bylo to kolem 40 000,-Kč. Kupovala se standartní sada těsnění od Subaru, což se nedoporučuje, protože těsnění pod hlavou opět začne selhávat kolem 250 tkm - odlupuje se povrchová vrstva, vypadá to jako nějaká plastoguma, nebo něco. Z toho důvodu se dává těsnění z WRX, které je multilayer kovové. Já to neřešil, protože nepředpokládám, že bych to provozoval do 500 tkm...samvaculik píše: ↑stř kvě 24, 2023 1:00 pm Jj, 127kw verze byla až roky 2008 a 2009, motor má jinačí hlavy a ještě nějaké detaily a je jich fakt málo. Dethroned: díky za poznámku o té generaci BR, to jsem nevěděl. A ještě se zeptám, když jsi dělal těsnení pod hlavama, nechal jsi i udělat ventily a celkově repas hlav? Kamarád, kterého už připravuju, že mi těsnění udělá říkal, že by to bylo vhodné, když je motor venku. Cenu odhadoval kolem 40k
Re: Životnost subaru motorů...
Hele, od tý doby co jsem si pořídil 4 kroužky a lvíčka, tak po očku sleduju i další fora.
A u koncernu je těch témat o spotřebě oleje taky dost. Na peugeot foru se taky docela řeší těsnění pod hlavou. Dej si třeba do vyhledávače "Octavia 1.6mpi spotřeba oleje". Uvidíš tu srandu
Jedinej důvod, proč se to u subaru tak přetřásá je, že třeba na léčbu těhle věcí musí motor ven.
Ale ono je to fuk. Protože třeba novější produkce audi má rozvodový řetěz vzadu. Takže kvůli výměně rozvodového řetězu (který rozhodně není věčný) musí taky motor ven. Každá značka má něco.
A u koncernu je těch témat o spotřebě oleje taky dost. Na peugeot foru se taky docela řeší těsnění pod hlavou. Dej si třeba do vyhledávače "Octavia 1.6mpi spotřeba oleje". Uvidíš tu srandu
Jedinej důvod, proč se to u subaru tak přetřásá je, že třeba na léčbu těhle věcí musí motor ven.
Ale ono je to fuk. Protože třeba novější produkce audi má rozvodový řetěz vzadu. Takže kvůli výměně rozvodového řetězu (který rozhodně není věčný) musí taky motor ven. Každá značka má něco.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Životnost subaru motorů...
To vyndavání motoru u Subaru se démonizuje. Vyndat motor u Subaru je násobně jednodušší operace, než stejnej úkon u mnoha jiných aut s motorem napříč. U většiny MPV se k motoru zezadu nedá dostat vůbec, protože to tam při výrobě strčí zespoda i s přední nápravou.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Životnost subaru motorů...
To souhlas. Sám jsem ho měl venku za půl dne. A to jsem to dělal poprvé jen podle nějakého návodu na youtube. Až to budu dělat potřetí. Tak si myslím, že za dvě hodiny není co dělat.
Třeba u těch audin, co jsem zmiňoval se motory vyndavají spodem i s celou nápravnicí a převodovkou, protože je to prostě tak jednodušší. A ty rozvody mají zhruba stejný servisní inverval jako těsnění pod hlavou u subaru
Třeba u těch audin, co jsem zmiňoval se motory vyndavají spodem i s celou nápravnicí a převodovkou, protože je to prostě tak jednodušší. A ty rozvody mají zhruba stejný servisní inverval jako těsnění pod hlavou u subaru
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- Tsakabaru
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4409
- Registrován: pon pro 06, 2021 6:11 pm
- Jméno a příjmení: Míla
- Bydliště: Sokolovsko
Re: Životnost subaru motorů...
sice off topic, ale tak pro radost
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14836
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Životnost subaru motorů...
Samý starý šlupky tady na tom fóru :-)
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- kwt2000
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1313
- Registrován: pát led 07, 2011 5:51 pm
- Jméno a příjmení: Petr Jelínek
- Bydliště: Rudolec u Sokolova
Re: Životnost subaru motorů...
To jo, taky jednu dělám. Koukam SOC spzky, jsi od Sokolova?
OUTBACK Touring 2023
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE
PONTIAC FIREBIRD - minulost
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE
PONTIAC FIREBIRD - minulost
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
- Tsakabaru
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4409
- Registrován: pon pro 06, 2021 6:11 pm
- Jméno a příjmení: Míla
- Bydliště: Sokolovsko
Re: Životnost subaru motorů...
no popravde se zname uz, jen jsem tu byval pod jinym nickem
a po nejakem merglu taky vyhledove pokukuju, mladi stravene s W123 proste nelze zapomenout
a po nejakem merglu taky vyhledove pokukuju, mladi stravene s W123 proste nelze zapomenout
- kwt2000
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1313
- Registrován: pát led 07, 2011 5:51 pm
- Jméno a příjmení: Petr Jelínek
- Bydliště: Rudolec u Sokolova
Re: Životnost subaru motorů...
Aha….uz vim, Forester, Niva, Impreza…..
OUTBACK Touring 2023
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE
PONTIAC FIREBIRD - minulost
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE
PONTIAC FIREBIRD - minulost
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
- kwt2000
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1313
- Registrován: pát led 07, 2011 5:51 pm
- Jméno a příjmení: Petr Jelínek
- Bydliště: Rudolec u Sokolova
Re: Životnost subaru motorů...
Ale abysme to tady neplevelili, tak pridam neco k tematu. Od vymeny v 225tkm jsem najel cca 8tkm a uz jsem dolil 2 litry oleje. Predtim jsem jezdil od vymeny do vymeny. Cim to muze byt ze to najednou vzalo tolik oleje ?
OUTBACK Touring 2023
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE
PONTIAC FIREBIRD - minulost
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE
PONTIAC FIREBIRD - minulost
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"