Životnost subaru motorů...

Většina našich vozů má konstrukčně stejné motory. Proto i řešení potíží je možné řešit společně
Odpovědět
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21953
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Životnost subaru motorů...

Příspěvek od HonzaCZ »

Problém je, že tlak se bohužel s množstvím oleje v nízkotlaké části nemění. Samozřejmě dokud olej nedojde. A když to začne vynechávat, tak už je to stejné blbý.

Ale teda přiznám se, že jsem nekoukal, co tam dali.

Spíš kdyby se nějak snadno dalo dodělat čidlo hladiny ve vaně.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
masha
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1583
Registrován: pát dub 27, 2018 9:26 am
Jméno a příjmení: Václav Mašek

Re: Životnost subaru motorů...

Příspěvek od masha »

To právě taky nevim.. Řikali jen něco o jiném čidle ;-) možná na to koukni třeba budeš moudřejší... mě to znělo děsně jednoduše ObrázekObrázek


Sent from my iPhone using Tapatalk
ŠALIS
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: ned říj 25, 2020 10:44 pm
Jméno a příjmení: Dušan
Bydliště: Jeseník

Re: Životnost subaru motorů...

Příspěvek od ŠALIS »

Dobry den.vlastnil jsem 12let rezu ej20 85kw.když jsem ji vezl na vrakac mela necelych 300.za ty roky jsem do ni vrazil cca 30t..brzdy tlumiče blbosti na naprave..jako mechanik jsem si většinu delal sám a kdyby mi neshnila pod zadkem mam ji doteď..doleval jsem cca pullitr mezi vymenami..nedavno jsem koupil forestra za par kacek 116kw bezel na 3valce rozpadla svicka ted teda bezi na4 ale ten plyn a ignorance majitele se podepsali na stavu..bere olej jak prokoply výměna motoru me nemine..ale tu péči mu dám protože je to posledni poctivý auto a splněny sen..
Už mi to zas hrabe.snad stoji za záchranu
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5157
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Životnost subaru motorů...

Příspěvek od petr »

je smutné když se dojebe motor zbytečně kvůli takové blbosti, bohužel se to stává i u aut které jezdily do servisů a tam to ošidili , za to třeba ani nic netušící majitel nemůže , někdy zas za to může vyloženě majitel , že na to uplně kašle , smutné někdy
koroze je jiný případ , tam to ti japonci moc nezvládli , ale asi nepočítali že ty auta budou jezdit i po deseti letech :-D
dzavel
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 144
Registrován: sob zář 05, 2020 2:18 pm
Jméno a příjmení: Pavel
Bydliště: Ostrava

Re: Životnost subaru motorů...

Příspěvek od dzavel »

Mám firemního outbacka 2,5i.
Kupované jako nové v ČR. S novým autem tři roky jezdil majitel firmy a potom zaškolovací kuchař. Auto jezdilo pravidelně do autorizáku.
Bohužel dementní kuchař jednou ignoroval teplotu motoru a už motor klepe. Najeto 380tkm. Nebýt klepajícího motoru, tak je auto na svůj věk a km ve výborné kondici.
Takže, já bych viděl životnost motoru podle starostlivosti majitele/provozovatele.
Subaru Outback 2,5i AT 2007
Goba
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1415
Registrován: pon kvě 28, 2018 11:07 am
Jméno a příjmení: Petr Gobernac
Bydliště: Pardubice

Re: Životnost subaru motorů...

Příspěvek od Goba »

A do jaké teploty tedy můžu tu teplotu ignorovat? Mám tam jen digitální hodnotu, nemá od do a do červeného jak bývalo dříve a teď si nevybavuju, je tam vubec nějaká červená kontrolka přehřátí?
Forester SJ 2.0iCVT 2016
X-Trail T31 2.0Dci 2010
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10650
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: Životnost subaru motorů...

Příspěvek od podvlada »

Ono třeba ani u BP, kde je rafička, to není o moc víc vypovídající. Do 100 °C se skoro nehne, je tak jako "milimetr" pod rovinu. Nad 100 °C vyleze tak jakoby do roviny, max "milimetr" nad rovinu, to je první kdy je něco poznat, když to člověk postřehne. Vejš jsem to naštěstí nedostal, ale zlí jazykové :-) tvrdí, že když už se rafička hne nahoru, obvykle to je už "pozdě".
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49152
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Životnost subaru motorů...

Příspěvek od VDC »

Jak je nastavená kontrolka netuším, ale rafička je pěkně na hovno. Ve chvíli, kdy se srovná, jak píše Vláďa, tak má voda cca 103°.
Pak je tam jedno červené pole, tam když to vyleze, tak to má 110°, druhé červené pole 115° a třetí červené pole 115-120°. A to už je průser. A když tohle nevíš, tak si myslíš, že rafička je kousek nad půlkou, přitom je tam v tu chvíli jen 10° k problému...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5157
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: Životnost subaru motorů...

Příspěvek od petr »

to myslíš ukazatel teploty ? vždyť když jedu do většího kopce tak mi běžně ručička vyleze o dost víc skoro až k červenému
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22709
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Životnost subaru motorů...

Příspěvek od spm »

Otazka jestli to nemas rozbity :-DDD mne by z toho asi jeblo, nejvic jsem mel zatim 100 a to se ta rucicka jeste nehejbe

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20605
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Životnost subaru motorů...

Příspěvek od námořník »

U SG to samý. S neorigo termostatem jsem měl místo 85° kolem 100. A ručička se tvářila, že je všechno úplně v pohodě.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
dracekvo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3177
Registrován: stř kvě 19, 2010 4:04 pm

Re: Životnost subaru motorů...

Příspěvek od dracekvo »

U moderního auta, které je v pořádku musí ručička bejt jako přikovaná.
Asi s tím budeš mít problém.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49152
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Životnost subaru motorů...

Příspěvek od VDC »

Kolem stovky se ještě téměř nehejbe.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
dzavel
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 144
Registrován: sob zář 05, 2020 2:18 pm
Jméno a příjmení: Pavel
Bydliště: Ostrava

Re: Životnost subaru motorů...

Příspěvek od dzavel »

VDC píše:Jak je nastavená kontrolka netuším, ale rafička je pěkně na hovno. Ve chvíli, kdy se srovná, jak píše Vláďa, tak má voda cca 103°.
Pak je tam jedno červené pole, tam když to vyleze, tak to má 110°, druhé červené pole 115° a třetí červené pole 115-120°. A to už je průser. A když tohle nevíš, tak si myslíš, že rafička je kousek nad půlkou, přitom je tam v tu chvíli jen 10° k problému...
Zásadní otázka co mě napadá, jak tomu předejít?
Četl jsem, že lze použít chladící kapalinu bez vody, která prý při vyšších teplotách nevaří a stále ochlazuje. Jak moc by to bylo použitelné?
Dát termostat s nižší teplotou? Třeba 95°C ?
Přenastavit jednotku?
Subaru Outback 2,5i AT 2007
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20605
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Životnost subaru motorů...

Příspěvek od námořník »

Termostat dávat original, ne náhradu.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Odpovědět

Zpět na „Motor“