Stránka 1 z 3

Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách

Napsal: úte bře 19, 2013 8:43 pm
od cutter
Švagr má dvoulitrovou imprezu. Ve spodních otáčkách se mu začala dusit a vůbec nevíme, co by to mohlo být. Nad 4tis otáček zamáčkne člověka do sedačky. Máme podezření na váhu vzduchu. Sháním proto touto cestou dobrodince z okolí Liberce, který by byl ochotný nám tuto součástku půjčit. Přendat ji a zase vrátit je otázka asi čtvrt hodinky i s vyzkoušením. Našel by se tady takový dobrodinec?

Re: Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách

Napsal: stř bře 20, 2013 7:51 pm
od saburafu
Váha by to mohla být. Taky jsem ji už měnil a měl jsem podobné problémy. Hlásí řídící jednotka pomocí kontrolky Check engine nějakou chybu? Co má švára za ročník? Můžete zkusit také opatrně váhu vzduchu vyčistit. U mě to nepomohlo ale kdysi jsem četl pár názorů, že to pomohlo. Je to asi dost individuální.

Re: Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách

Napsal: čtv bře 21, 2013 8:05 pm
od Maxcz
Zdravím,

tak jsem dostal odkaz, kam se zaregistrovat a už mohu psát sám za sebe, jedná se o imprezu r.v. 6/1996 2.0 85kW...

Drží volnoběh na 500-600 ot/min, od 2000-4000 ot/min netáhne (je díra v plynu) od 4000 ot/min zatáhne do sedačky.... Spotřebu mám cca 18l/100km.... Vše začalo tím, že sem dojel nádrž do prázdna (před tím jsem to nepozoroval, avšak je možné že to tam bylo), poté sem dotankoval a takřka to zmizelo, po dvou natankováních opět, tak sem vyměnil palivový filtr a beze změny, tak jsme zkusili odpojit váhu a projet a bez ní se škubání a díra v plynu projevili uplně.... Tankuji Shell, Benzina, Agip

Byl jsem ještě u jednoho mechanika co dělá subara, tomu se to jako váha vzduchu nezdálo, zkusil vyblikáním závadu a vypsalo mu to váhu, ale jelikož ji odpojil, tak si myslel, že tím, odpojili jsme baterku a zase váha avšak mi tvrdil, že se mu to zdá jako rozpadlý kat anebo špatné svíčky.

Dneska jsem tedy rozdělal výfuk u katu a kat jako nový, rozdělal sem ho ještě u posledního dílu a zkusil projet, beze změny. Tak sem vytáhl váhu, pročistil ji sprejem, pročistil i klapku ikdyž to nebylo tak tragické a beze změny, tak sem vytáhl svíčky a předchozímu majiteli tam dali svíčky pro LPG, tak už sem objednal nové NGK (Zapalovací svíčka NGK (2756) NG BKR6E-11 ) zítra vyměním a uvidí se. Každopádně po rozdělání výfuku je to od katu na výměnu, protože total KO...

Re: Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách

Napsal: čtv bře 21, 2013 9:19 pm
od Slavek_xxx
Co tlaky, vule ventilu (hydrostely uz to asi nema), nebo falesnej luft?

[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ] Obrázek

Re: Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách

Napsal: čtv bře 21, 2013 9:36 pm
od Maxcz
Slavek_xxx píše:Co tlaky, vule ventilu (hydrostely uz to asi nema), nebo falesnej luft?
Nikde nepřisává ani vzduchové hadice nejsou KO.... Zítra zkusím svíčky, stejně ty na LPG tam nemají co dělat a uvidí se

Re: Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách

Napsal: čtv bře 21, 2013 9:50 pm
od kosobecny
No, ale že by to tím mohlo být tímto? Neblblo by to po celém rozsahu otáček?

Re: Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách

Napsal: čtv bře 21, 2013 11:21 pm
od hetzer
Maxcz: ta spotreba neni normalni, tipnul bych to bud na lambda sondu, nebo tu vahu vzduchu, myslim ze mas moc bohatou smes.

Re: Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách

Napsal: pát bře 22, 2013 6:51 am
od Slavek_xxx
Hele nevsiml jsem si, jestli je to v plynu, ale predpokladam, ze se takto chova i na benzin. Pokud tam mas klasislcky smesovac, mohl ti zpetnej zasleh opravdu znicit vahu.

[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ] Obrázek

Re: Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách

Napsal: pát bře 22, 2013 7:38 am
od Juras
Tak podobne se me chovala 1.8 a bylo to spatny cidlo teploty.
Jinak GT ze stejnyho roku ma hydrostely, tak tohle myslim ma taky.

Re: Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách

Napsal: pát bře 22, 2013 11:24 am
od saburafu
Porucha čidla teploty má taky podobné příznaky. Znám osobně. Každopádně, zkus vymazat paměť řídící jednotky a nech znovu načíst chybu aby si si ten konkrétní kód mohl vyblikat. Pokud ti řídící jednotka znovu zahlásí váhu vzduchu, bude to tak. Nejprve bych šel po tom, co ti hlásí řídící jednotka a pak teprve bych šel po dalších věcech. Postup pro vymazání paměti ŘJ znáš?
NGK jednoznačně schvaluji a jestli to chápu dobře, ty nemáš v Impreze plyn, ne?

Re: Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách

Napsal: pát bře 22, 2013 7:06 pm
od Maxcz
Přesně tak, plyn tam není, proto mi bylo divný, že jsou tam svíčky na LPG, dneska vyměněny a trochu se to zlepšilo, ale stále nic moc. Tak sem změřil ty tlaky a 2x 8,5bar 1x 9bar a 1x 10bar...

Musím sehnat ještě výfuk, což se mi nepodařilo najít, jedině ACI... Jelikož jak sem to rozdělal, tak ten má nejlepší léta a sebou....

Postup na restart ŘJ jednotky neznám, pokud to není odpojení baterie na pár minut :845:

Re: Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách

Napsal: pát bře 22, 2013 8:19 pm
od saburafu
Níže je odkaz na stránku s postupem, jak vyblikat chybový kód, tabulka s přehledem chybových kódů a také jak vymazat paměť ŘJ. Na vymázání je dokonce více postupů. Já jsem v posledních případech vždy použil ten zdlouhavější, protože mi to časově nevadilo a to tak, že jsem odpojil baterii a klíček v zapalování otočil do polohy zapnutí napájení (poloha před nastartováním). Tak jsem to nechal X hodin, minimálně asi 12 h, ale možná to někdo upřesní. Pak stačí klíček vypnout, zapojit baterii a paměť ŘJ by měla být čistá.
S tím propojením určitých konektorů pro vymazání paměti jsem to dělal už dávno a už si to tak nepamatuji.
Každopádně to pak projeď aby ti to znovu začalo signalizovat chybu a vrhni se na vyblikání kódu chyby. Pak uvidíš. Podobné problémy se řešily i ve vlákně viz odkaz níže. Třeba tam taky na něco zajímavého narazíš.

http://www.troublecodes.net/Subaru/

http://subarufanclub.cz/forum/viewtopic ... 9&start=30

Re: Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách

Napsal: pát bře 22, 2013 8:30 pm
od Slavek_xxx
Co se tyce vyfuku, tak posledni dil jsem kupoval tady:
http://www.primavyfuky.cz/vyfuky/SUBARU ... 6V/46.005/ a koukam, ze ho jeste zlevnili na neuveritelnych 839Kc :670:
Stredni dil na dvoulitr je tezko k sehnani, ale nasel jsem ho treba zde http://autodily.mjauto.cz/subaru/imprez ... 89580.html

Re: Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách

Napsal: pát bře 29, 2013 5:20 pm
od Maxcz
Slavek_xxx píše:Co se tyce vyfuku, tak posledni dil jsem kupoval tady:
http://www.primavyfuky.cz/vyfuky/SUBARU ... 6V/46.005/ a koukam, ze ho jeste zlevnili na neuveritelnych 839Kc :670:
Stredni dil na dvoulitr je tezko k sehnani, ale nasel jsem ho treba zde http://autodily.mjauto.cz/subaru/imprez ... 89580.html
Díky, sice je to polsko :) Ale asi to nějakou dobu vydrží....

Mimo jiné ráno za studena to neškube jako když se to ohřeje, za týden ježdění jiné postřehy k tomu nemám.... Ale natankováno shell v-power a pořád stejné natankováno 13l a najeto 60km, takže žádná hitparáda, už jen čekám s napětím, kdy opadne zima ať mohu vytáhnout druhé auto a vyřešit subarko :)

Re: Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách

Napsal: pát bře 29, 2013 6:45 pm
od saburafu
Dělal si to vymazání chyby a zjištění chybového kódu po opětovném rozsvícení Check enginu?