Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách
Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách
Švagr má dvoulitrovou imprezu. Ve spodních otáčkách se mu začala dusit a vůbec nevíme, co by to mohlo být. Nad 4tis otáček zamáčkne člověka do sedačky. Máme podezření na váhu vzduchu. Sháním proto touto cestou dobrodince z okolí Liberce, který by byl ochotný nám tuto součástku půjčit. Přendat ji a zase vrátit je otázka asi čtvrt hodinky i s vyzkoušením. Našel by se tady takový dobrodinec?
- saburafu
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2125
- Registrován: stř srp 12, 2009 12:00 am
- Bydliště: Budějce - Vyšák
- Kontaktovat uživatele:
Re: Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách
Váha by to mohla být. Taky jsem ji už měnil a měl jsem podobné problémy. Hlásí řídící jednotka pomocí kontrolky Check engine nějakou chybu? Co má švára za ročník? Můžete zkusit také opatrně váhu vzduchu vyčistit. U mě to nepomohlo ale kdysi jsem četl pár názorů, že to pomohlo. Je to asi dost individuální.
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 177
- Registrován: čtv bře 21, 2013 7:57 pm
- Jméno a příjmení: Jan
- Bydliště: Liberecko
Re: Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách
Zdravím,
tak jsem dostal odkaz, kam se zaregistrovat a už mohu psát sám za sebe, jedná se o imprezu r.v. 6/1996 2.0 85kW...
Drží volnoběh na 500-600 ot/min, od 2000-4000 ot/min netáhne (je díra v plynu) od 4000 ot/min zatáhne do sedačky.... Spotřebu mám cca 18l/100km.... Vše začalo tím, že sem dojel nádrž do prázdna (před tím jsem to nepozoroval, avšak je možné že to tam bylo), poté sem dotankoval a takřka to zmizelo, po dvou natankováních opět, tak sem vyměnil palivový filtr a beze změny, tak jsme zkusili odpojit váhu a projet a bez ní se škubání a díra v plynu projevili uplně.... Tankuji Shell, Benzina, Agip
Byl jsem ještě u jednoho mechanika co dělá subara, tomu se to jako váha vzduchu nezdálo, zkusil vyblikáním závadu a vypsalo mu to váhu, ale jelikož ji odpojil, tak si myslel, že tím, odpojili jsme baterku a zase váha avšak mi tvrdil, že se mu to zdá jako rozpadlý kat anebo špatné svíčky.
Dneska jsem tedy rozdělal výfuk u katu a kat jako nový, rozdělal sem ho ještě u posledního dílu a zkusil projet, beze změny. Tak sem vytáhl váhu, pročistil ji sprejem, pročistil i klapku ikdyž to nebylo tak tragické a beze změny, tak sem vytáhl svíčky a předchozímu majiteli tam dali svíčky pro LPG, tak už sem objednal nové NGK (Zapalovací svíčka NGK (2756) NG BKR6E-11 ) zítra vyměním a uvidí se. Každopádně po rozdělání výfuku je to od katu na výměnu, protože total KO...
tak jsem dostal odkaz, kam se zaregistrovat a už mohu psát sám za sebe, jedná se o imprezu r.v. 6/1996 2.0 85kW...
Drží volnoběh na 500-600 ot/min, od 2000-4000 ot/min netáhne (je díra v plynu) od 4000 ot/min zatáhne do sedačky.... Spotřebu mám cca 18l/100km.... Vše začalo tím, že sem dojel nádrž do prázdna (před tím jsem to nepozoroval, avšak je možné že to tam bylo), poté sem dotankoval a takřka to zmizelo, po dvou natankováních opět, tak sem vyměnil palivový filtr a beze změny, tak jsme zkusili odpojit váhu a projet a bez ní se škubání a díra v plynu projevili uplně.... Tankuji Shell, Benzina, Agip
Byl jsem ještě u jednoho mechanika co dělá subara, tomu se to jako váha vzduchu nezdálo, zkusil vyblikáním závadu a vypsalo mu to váhu, ale jelikož ji odpojil, tak si myslel, že tím, odpojili jsme baterku a zase váha avšak mi tvrdil, že se mu to zdá jako rozpadlý kat anebo špatné svíčky.
Dneska jsem tedy rozdělal výfuk u katu a kat jako nový, rozdělal sem ho ještě u posledního dílu a zkusil projet, beze změny. Tak sem vytáhl váhu, pročistil ji sprejem, pročistil i klapku ikdyž to nebylo tak tragické a beze změny, tak sem vytáhl svíčky a předchozímu majiteli tam dali svíčky pro LPG, tak už sem objednal nové NGK (Zapalovací svíčka NGK (2756) NG BKR6E-11 ) zítra vyměním a uvidí se. Každopádně po rozdělání výfuku je to od katu na výměnu, protože total KO...
ex - BMW E36 318Ti Compact / r.v. 1997 / 103kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách
Co tlaky, vule ventilu (hydrostely uz to asi nema), nebo falesnej luft?
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 177
- Registrován: čtv bře 21, 2013 7:57 pm
- Jméno a příjmení: Jan
- Bydliště: Liberecko
Re: Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách
Nikde nepřisává ani vzduchové hadice nejsou KO.... Zítra zkusím svíčky, stejně ty na LPG tam nemají co dělat a uvidí seSlavek_xxx píše:Co tlaky, vule ventilu (hydrostely uz to asi nema), nebo falesnej luft?
ex - BMW E36 318Ti Compact / r.v. 1997 / 103kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
- kosobecny
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 993
- Registrován: pát zář 16, 2011 6:53 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Klatovy a okolí
Re: Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách
No, ale že by to tím mohlo být tímto? Neblblo by to po celém rozsahu otáček?
Subaru Outback H6 3.0 MY2000
Subaru Forester 2.0 XT MY2003 - ex
Subaru Impreza 2.0 GL MY2000 - ex
Subaru Forester 2.0 XT MY2003 - ex
Subaru Impreza 2.0 GL MY2000 - ex
- hetzer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1785
- Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
- Bydliště: u Prostejova
Re: Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách
Maxcz: ta spotreba neni normalni, tipnul bych to bud na lambda sondu, nebo tu vahu vzduchu, myslim ze mas moc bohatou smes.
'ach 'a' jIH yIt vegh ngech vo'
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách
Hele nevsiml jsem si, jestli je to v plynu, ale predpokladam, ze se takto chova i na benzin. Pokud tam mas klasislcky smesovac, mohl ti zpetnej zasleh opravdu znicit vahu.
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ]
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Re: Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách
Tak podobne se me chovala 1.8 a bylo to spatny cidlo teploty.
Jinak GT ze stejnyho roku ma hydrostely, tak tohle myslim ma taky.
Jinak GT ze stejnyho roku ma hydrostely, tak tohle myslim ma taky.
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
- saburafu
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2125
- Registrován: stř srp 12, 2009 12:00 am
- Bydliště: Budějce - Vyšák
- Kontaktovat uživatele:
Re: Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách
Porucha čidla teploty má taky podobné příznaky. Znám osobně. Každopádně, zkus vymazat paměť řídící jednotky a nech znovu načíst chybu aby si si ten konkrétní kód mohl vyblikat. Pokud ti řídící jednotka znovu zahlásí váhu vzduchu, bude to tak. Nejprve bych šel po tom, co ti hlásí řídící jednotka a pak teprve bych šel po dalších věcech. Postup pro vymazání paměti ŘJ znáš?
NGK jednoznačně schvaluji a jestli to chápu dobře, ty nemáš v Impreze plyn, ne?
NGK jednoznačně schvaluji a jestli to chápu dobře, ty nemáš v Impreze plyn, ne?
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 177
- Registrován: čtv bře 21, 2013 7:57 pm
- Jméno a příjmení: Jan
- Bydliště: Liberecko
Re: Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách
Přesně tak, plyn tam není, proto mi bylo divný, že jsou tam svíčky na LPG, dneska vyměněny a trochu se to zlepšilo, ale stále nic moc. Tak sem změřil ty tlaky a 2x 8,5bar 1x 9bar a 1x 10bar...
Musím sehnat ještě výfuk, což se mi nepodařilo najít, jedině ACI... Jelikož jak sem to rozdělal, tak ten má nejlepší léta a sebou....
Postup na restart ŘJ jednotky neznám, pokud to není odpojení baterie na pár minut :845:
Musím sehnat ještě výfuk, což se mi nepodařilo najít, jedině ACI... Jelikož jak sem to rozdělal, tak ten má nejlepší léta a sebou....
Postup na restart ŘJ jednotky neznám, pokud to není odpojení baterie na pár minut :845:
ex - BMW E36 318Ti Compact / r.v. 1997 / 103kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
- saburafu
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2125
- Registrován: stř srp 12, 2009 12:00 am
- Bydliště: Budějce - Vyšák
- Kontaktovat uživatele:
Re: Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách
Níže je odkaz na stránku s postupem, jak vyblikat chybový kód, tabulka s přehledem chybových kódů a také jak vymazat paměť ŘJ. Na vymázání je dokonce více postupů. Já jsem v posledních případech vždy použil ten zdlouhavější, protože mi to časově nevadilo a to tak, že jsem odpojil baterii a klíček v zapalování otočil do polohy zapnutí napájení (poloha před nastartováním). Tak jsem to nechal X hodin, minimálně asi 12 h, ale možná to někdo upřesní. Pak stačí klíček vypnout, zapojit baterii a paměť ŘJ by měla být čistá.
S tím propojením určitých konektorů pro vymazání paměti jsem to dělal už dávno a už si to tak nepamatuji.
Každopádně to pak projeď aby ti to znovu začalo signalizovat chybu a vrhni se na vyblikání kódu chyby. Pak uvidíš. Podobné problémy se řešily i ve vlákně viz odkaz níže. Třeba tam taky na něco zajímavého narazíš.
http://www.troublecodes.net/Subaru/
http://subarufanclub.cz/forum/viewtopic ... 9&start=30
S tím propojením určitých konektorů pro vymazání paměti jsem to dělal už dávno a už si to tak nepamatuji.
Každopádně to pak projeď aby ti to znovu začalo signalizovat chybu a vrhni se na vyblikání kódu chyby. Pak uvidíš. Podobné problémy se řešily i ve vlákně viz odkaz níže. Třeba tam taky na něco zajímavého narazíš.
http://www.troublecodes.net/Subaru/
http://subarufanclub.cz/forum/viewtopic ... 9&start=30
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách
Co se tyce vyfuku, tak posledni dil jsem kupoval tady:
http://www.primavyfuky.cz/vyfuky/SUBARU ... 6V/46.005/ a koukam, ze ho jeste zlevnili na neuveritelnych 839Kc :670:
Stredni dil na dvoulitr je tezko k sehnani, ale nasel jsem ho treba zde http://autodily.mjauto.cz/subaru/imprez ... 89580.html
http://www.primavyfuky.cz/vyfuky/SUBARU ... 6V/46.005/ a koukam, ze ho jeste zlevnili na neuveritelnych 839Kc :670:
Stredni dil na dvoulitr je tezko k sehnani, ale nasel jsem ho treba zde http://autodily.mjauto.cz/subaru/imprez ... 89580.html
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 177
- Registrován: čtv bře 21, 2013 7:57 pm
- Jméno a příjmení: Jan
- Bydliště: Liberecko
Re: Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách
Díky, sice je to polsko Ale asi to nějakou dobu vydrží....Slavek_xxx píše:Co se tyce vyfuku, tak posledni dil jsem kupoval tady:
http://www.primavyfuky.cz/vyfuky/SUBARU ... 6V/46.005/ a koukam, ze ho jeste zlevnili na neuveritelnych 839Kc :670:
Stredni dil na dvoulitr je tezko k sehnani, ale nasel jsem ho treba zde http://autodily.mjauto.cz/subaru/imprez ... 89580.html
Mimo jiné ráno za studena to neškube jako když se to ohřeje, za týden ježdění jiné postřehy k tomu nemám.... Ale natankováno shell v-power a pořád stejné natankováno 13l a najeto 60km, takže žádná hitparáda, už jen čekám s napětím, kdy opadne zima ať mohu vytáhnout druhé auto a vyřešit subarko
ex - BMW E36 318Ti Compact / r.v. 1997 / 103kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
ex - BMW E46 320d touring / r.v. 2002 / 110kW
ex - Subaru Impreza / r.v. 1996 / 85kW
Současný Subaru OUTBACK / r.v. 2008 / 127kW
- saburafu
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2125
- Registrován: stř srp 12, 2009 12:00 am
- Bydliště: Budějce - Vyšák
- Kontaktovat uživatele:
Re: Impreza 2.0 - problém v nízkých otáčkách
Dělal si to vymazání chyby a zjištění chybového kódu po opětovném rozsvícení Check enginu?