Stránka 5 z 12

Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R

Napsal: pát led 22, 2016 8:49 am
od VDC
No tak hurá, tak až bude, tak foto. Že je to šmudla je to poslední, co by mělo vliv na funkci. Hlavní je ta mechanika. :-)

Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R

Napsal: pát led 22, 2016 8:59 am
od majtinek
Jo, jo, svatá pravda. Jen se to blbě vysvětlovalo manželce, že o ty šrámy vůbec nejde. Nakonec řekla, že jí to je jedno, že ona s tím jezdit nebude :-D
(Tak jsem jí slíbil, že aspoň ten přední nárazník někde seženu a nechám vyměnit.)

Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R

Napsal: pát led 22, 2016 9:33 am
od Traveller
To se uvidí, jestli s tím bude jezdit nebo ne. Je možný, že do toho párkrát sedne a pak se s ní budeš muset o volant prát. :845: :845:
No ale trošku to zvenku poladit by zase neměl být takový problém, když na to příjde, že??? Plesk, plesk..., a je to. :850: No a k tomu pár tisíc ::-DDD:

Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R

Napsal: pát led 22, 2016 9:36 am
od davidherda
přesně tak, nakup hodně izolačky... ideálně v akci v Lídlu, a máš auto ve fólii a ušetříš 10 000Kč, ani nemusíš kupovat nárazník, prostě ho přilepíš :850:

Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R

Napsal: pát led 22, 2016 10:18 am
od majtinek
Traveller píše:To se uvidí, jestli s tím bude jezdit nebo ne. Je možný, že do toho párkrát sedne a pak se s ní budeš muset o volant prát.
To asi úplně nehrozí, protože (cituji): "To auto nás stejně sežere." :10125:

Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R

Napsal: pát led 22, 2016 10:25 am
od davidherda
Tak to má paní bohužel pravdu, protože na Subu se člověk stane závislým a to pak penízky tečou z rodinného rozpočtu do nového miláčka.

Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R

Napsal: pát led 22, 2016 10:26 am
od Traveller
Nemystifikuj ho, Davide!!! Zajeď si na kurz ke Quicklymu, který má podobný stroj. A uvidíš, že to jezdí s celkem rozumnou spotřebou, srovnatelnou s polovičními motory..., teda myslím s polovičními stran počtu "hrníčků". ::-DD: ::-DD:

Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R

Napsal: pát led 22, 2016 10:29 am
od davidherda
o spotřebě to přeci není, ale o hýčkání si nové lásky, jelikož po pořízení nového vozu jde manželka stranou ::-DDD:

Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R

Napsal: pát led 22, 2016 10:35 am
od emve
majtinek: Traveller má pravdu, pokud budeš jezdit dálnici 110 jako Slowly, tak se pod 10l možná dostaneš. :845:

Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R

Napsal: pát led 22, 2016 10:40 am
od Traveller
Chce to najít vlákno "Quicklyho šestihrnek" nebo jak se jmenuje a pak se to jen naučit v podobném duchu jako on. :850: A budeš lítat jak král do 9-ti litrů. :657:

Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R

Napsal: pát led 22, 2016 10:47 am
od yeti
::-DD: to je stejný, jako když tuhle Zdeny psal, že s Legem 2.0R jezdí za 7l/100 :690:

Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R

Napsal: pát led 22, 2016 10:51 am
od majtinek
Včera po testovací jízdě (cca 20 km) průměrná 13 litrů. To je f pohodě. Už jsem jednu dobu živil V8 od Lexusu, to bude podobný... ::-DD:

Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R

Napsal: pát led 22, 2016 11:48 am
od quickly
emve píše:majtinek: Traveller má pravdu, pokud budeš jezdit dálnici 110 jako Slowly, tak se pod 10l možná dostaneš.
Po dálnici 110 jezdím s plečkou, se šestihrnkem jezdím při normální jízdě 130 tacho, když jedeme na Valachy a Kysuce na otočku , tak mám povoleno jet přiměřeně a 130 tacho to není (Mohelnice až Hranice). Šestihrnek nejvíc žere ve městě. Dálniční rychlé přesuny nad 130+ mají skoro se stejnou spotřebou jako plečka. Nejvíc dělá souvislá jízda, bez velkých akcelerací. Mám vyzkoušeno, že trasa HK-Pha po D11 minimálně 140 tacho, ale souvisle, tak v létě jsem to jel za 8. U šestihrnku mám průměr 9.6 , hlavně díky tomu, že je to víkendovka. Když občas jezdím více (náhradní vozidlo místo plečky), tak se s delšími cestami dostanu pod 9.

Tady je spotřeba šestihrnkového otíka od rehmn (je registrovaný na klubsubaru.sk ) - http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/611091.html

Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R

Napsal: pát led 22, 2016 12:01 pm
od quickly
majtinek píše:To asi úplně nehrozí, protože (cituji): "To auto nás stejně sežere."
Nejdřív je potřeba vysvětlit, že auto je opravdu bezpečné (zesílené rámy,.. (kolegovi otík MY07 zachránil život, když do něj z boku vrazila Corolla, přelomené kolo, "B" sloupek ohnutý, ale on měl jen naražené ucho od airbagu; polcajti mu ihned řekli, že kdyby nejel v Subaru, tak to nepřežije)), dále je potřeba zdůraznit, že silnější motor jezdí po obci při 50 km/h 1200 otáček, je krásně tichý, ale když je potřeba rychle a bezpečně předjet, tak stačí dvakrát šlápnout na plyn a otík zmizí z místa. Třeba když jedeme šestihrnkem, tak manželka občas sama prohodí, že mohu provětrat pavučiny, protože se jí zvuk šestihrnku nad 5000 otáček moc líbí :826: . Já třeba jako starosta jezdím dost často v limitech, po obcích na tempomat, díky psům jsem naučený jezdit souvisle bez častých velkých změn a ta souvislost dělá opravdu moc.

Re: Pomoc s koupí OUTBACK 3,0R

Napsal: pát led 22, 2016 12:20 pm
od majtinek
quickly píše:Tady je spotřeba šestihrnkového otíka od rehmn
Tak to je mazec, to teda čučim. :conf89:
Já jezdim +/- podle pravidel, ale autu prospívá občasné vyhnání pavouků. Outback s automatem stejně není řádná raketa i tím šestihrnkem, ale léta blbnutí už mám za sebou. Míval jsem Volvo S70R (lehce upravený na 280 koní) a SAAB 9000 Aero Maptun Stage 3 (295 koní). Po těhlech dvou střelách jsem si pořídil Lexus LS400 a díky tomu skvělýmu V8 jsem se naučil jezdit pomalu a kochat se jak okolní krajinou, tak šepotem motoru... :-)