Zdochýňa, cuká, P0301-P0304, stráta výkonu.
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10654
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Zdochýňa, cuká, P0301-P0304, stráta výkonu.
To ukazuje celkem jasně na špatnou cívku.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Zdochýňa, cuká, P0301-P0304, stráta výkonu.
Když zastavíš, tak přestane v motorovém prostoru proudit vzduch a cívka se ohřeje na vyšší teplotu, protože je přímo nad motorem.
Vzhledem k tomu, že na ní byly připojeny probíjející kabely, tak asi dostala dost zahulit.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Zdochýňa, cuká, P0301-P0304, stráta výkonu.
Díky. Tak zkusím tu cívku. Jen mi není jasný co té cívce může být že je chvílu ok a chvílu blbne. V závislosti na teplotě.
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Zdochýňa, cuká, P0301-P0304, stráta výkonu.
To je celkem jednoduché. Prostě to potom probíjí uvnitř cívky a ven se nic nedostane.
Já se s tím dost natrápil u Simsona. Tam je tyristorové zapalování a když mi odešlo, postavil jsem si vlastní s lepším kondenzátorem. Jenže po čase to vždy zlikvidovalo zapalovací cívku. Pak jsem to vyřešil použitím velké 12V cívky z auta na místo té originál moto 6V.
Já se s tím dost natrápil u Simsona. Tam je tyristorové zapalování a když mi odešlo, postavil jsem si vlastní s lepším kondenzátorem. Jenže po čase to vždy zlikvidovalo zapalovací cívku. Pak jsem to vyřešil použitím velké 12V cívky z auta na místo té originál moto 6V.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24355
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Zdochýňa, cuká, P0301-P0304, stráta výkonu.
Přesně takhle se chovala špatná cívka na xantii, v závislosti na teplotě to dělalo přesně co tobě, tak by to opravdu mohlo být ono. Marek má pravdu, to si taky pamatuji, že jsme řešili to ohřívání od motoru...
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Zdochýňa, cuká, P0301-P0304, stráta výkonu.
Tak pro Šímu - myslím, že s časovým odstupem můžu prohlásit, že to byla cívka. Vyměněna a po problému. Fakt je zajímavý, že když jsem ji dle návodů měřil, tak se mi jevila v pořádku.
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24355
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Zdochýňa, cuká, P0301-P0304, stráta výkonu.
Tak paráda, problém když se vyřeší to je radost. A taky že jsi se podělil s vyřešením, to mě vždy sere, teda ne vždy, ale když se sem tam někdo nepodělí o řešení. U mě to moc změřit nešlo, teda na xantii ne a moudří mě i říkali, že je to zbytečné, že to dělá psí kusy, měření, neměření.
Edit: plně chápu tvou přirozenou zdrženlivost, ještě nemáš stoprocentně vyhráno, ale vypadá to hodně slibně, myslím si, že je to už OK.
Edit: plně chápu tvou přirozenou zdrženlivost, ještě nemáš stoprocentně vyhráno, ale vypadá to hodně slibně, myslím si, že je to už OK.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98