Zdochýňa, cuká, P0301-P0304, stráta výkonu.

Většina našich vozů má konstrukčně stejné motory. Proto i řešení potíží je možné řešit společně
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10623
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: Zdochýňa, cuká, P0301-P0304, stráta výkonu.

Příspěvek od Mira »

To ukazuje celkem jasně na špatnou cívku.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7814
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Zdochýňa, cuká, P0301-P0304, stráta výkonu.

Příspěvek od mnov »

yeti píše: pát úno 17, 2023 12:42 pm Tak mě ještě napadla cívka, ale proč by to dělalo po krátké odstávce a pak to najednou přestalo?
Když zastavíš, tak přestane v motorovém prostoru proudit vzduch a cívka se ohřeje na vyšší teplotu, protože je přímo nad motorem.
Vzhledem k tomu, že na ní byly připojeny probíjející kabely, tak asi dostala dost zahulit.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
yeti
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2972
Registrován: úte říj 26, 2010 3:20 pm

Re: Zdochýňa, cuká, P0301-P0304, stráta výkonu.

Příspěvek od yeti »

Díky. Tak zkusím tu cívku. Jen mi není jasný co té cívce může být že je chvílu ok a chvílu blbne. V závislosti na teplotě.
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7814
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Zdochýňa, cuká, P0301-P0304, stráta výkonu.

Příspěvek od mnov »

To je celkem jednoduché. Prostě to potom probíjí uvnitř cívky a ven se nic nedostane. :-)
Já se s tím dost natrápil u Simsona. Tam je tyristorové zapalování a když mi odešlo, postavil jsem si vlastní s lepším kondenzátorem. Jenže po čase to vždy zlikvidovalo zapalovací cívku. Pak jsem to vyřešil použitím velké 12V cívky z auta na místo té originál moto 6V. :-)
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Zdochýňa, cuká, P0301-P0304, stráta výkonu.

Příspěvek od sima »

yeti píše: sob úno 18, 2023 11:51 am Díky. Tak zkusím tu cívku. Jen mi není jasný co té cívce může být že je chvílu ok a chvílu blbne. V závislosti na teplotě.
Přesně takhle se chovala špatná cívka na xantii, v závislosti na teplotě to dělalo přesně co tobě, tak by to opravdu mohlo být ono. Marek má pravdu, to si taky pamatuji, že jsme řešili to ohřívání od motoru...
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
yeti
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2972
Registrován: úte říj 26, 2010 3:20 pm

Re: Zdochýňa, cuká, P0301-P0304, stráta výkonu.

Příspěvek od yeti »

Tak pro Šímu - myslím, že s časovým odstupem můžu prohlásit, že to byla cívka. Vyměněna a po problému. Fakt je zajímavý, že když jsem ji dle návodů měřil, tak se mi jevila v pořádku.
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Zdochýňa, cuká, P0301-P0304, stráta výkonu.

Příspěvek od sima »

Tak paráda, problém když se vyřeší to je radost. A taky že jsi se podělil s vyřešením, to mě vždy sere, teda ne vždy, ale když se sem tam někdo nepodělí o řešení. U mě to moc změřit nešlo, teda na xantii ne a moudří mě i říkali, že je to zbytečné, že to dělá psí kusy, měření, neměření.
Edit: plně chápu tvou přirozenou zdrženlivost, ještě nemáš stoprocentně vyhráno, ale vypadá to hodně slibně, myslím si, že je to už OK.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Odpovědět

Zpět na „Motor“