Kdo nebo co vám udělalo radost?
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5595
- Registrován: stř kvě 03, 2017 9:41 pm
- Jméno a příjmení: Zuzka Wolfová
- Metuzalem
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2221
- Registrován: pát zář 22, 2017 5:52 pm
- Jméno a příjmení: Milan P.
- Bydliště: venkov u Jaroměře
Re: Kdo nebo co vám udělalo radost?
Kikča si plní své lovecké sny
Forester 2.0XT Comfort, MY2017, SJ - Šedivák
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14863
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Kdo nebo co vám udělalo radost?
Tyjo a řekl jí někdo, že tomu bylo 55 před čtvrt stoletím, jo? (Tím spíš je to borec!)
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- martinant
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2215
- Registrován: úte čer 28, 2011 8:12 am
- Jméno a příjmení: Martin Antoš
- Bydliště: Rokytnice n. Jiz.
Re: Kdo nebo co vám udělalo radost?
Gratuluju ke koupi BRZ. Ať ti dělá jen velikou radost.
Odesláno z rozežranýho jabka.
Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.
Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.
Re: Kdo nebo co vám udělalo radost?
Dobrá práce
https://www.novinky.cz/clanek/zahranicn ... y-40432089Berlínským řidičům došla s ekologickými extremisty trpělivost, zbili je a zkopali
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- clay
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2276
- Registrován: stř črc 07, 2010 10:53 pm
- Jméno a příjmení: Michal Šprachta
- Bydliště: Cerkytle - Svatá Kateřina - Borová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kdo nebo co vám udělalo radost?
A nebylo to málo? Antone Pavloviči?
Sny se mají plnit.....Subaru bez kompromisů !!!
Subaru Outback H6 3,6 2010
Subaru Outback H6 3,6 2010
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19146
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Kdo nebo co vám udělalo radost?
ono zas ujel titulek .. nebo .. neukazuji vse ...
ano, nemel ho nakopavat ... ale tohle neni "zkopali" ...
nebo to michaji s necim jinym ... nevim ...
ano, nemel ho nakopavat ... ale tohle neni "zkopali" ...
nebo to michaji s necim jinym ... nevim ...
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Kdo nebo co vám udělalo radost?
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Kdo nebo co vám udělalo radost?
Tak už snad po týdnu začínám mít trošku radosti. Pánové zapojili nový kotel. Notyvole, to byla maturita....milión čidel, drátů, senzorů, ekvitermních křivek, touchpanelů....vlasy mi stouply hrůzou. Zatopit? To bylo jak maturita.
Ale už se začínám chytat a už jsem byl schopen topit a přikládat....tak snad to nějak ovládnu....
Ale už se začínám chytat a už jsem byl schopen topit a přikládat....tak snad to nějak ovládnu....
Subaru Forester 2.0X MT SocialEdition z roku 2005 (Lesník) + Honda Vision - Soptík + SsangYong Tivoli 4wd (Ssasanka) no a Obluda (cétéem Scroll xpert 2020)
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Kdo nebo co vám udělalo radost?
Susede a kdo ti to vlastně zapojoval? Předpokládám, že přikládání a obsluha by měla být jednodušší, když je tam narváno tolik chytré élektroniky, až se s tím teda sžiješ, jak to vidíš ty? A kotel máš vlastně jaký, značka, typ.
Mě dá se říct udělala radost zpráva, že Honda přeci jen nekončí s výrobou sekaček, bo ty jejich motory jsou za mě nej a i sekačky jsou kvalitní a plné nápadů a uživatelských možností, výběrů v tomto.
Jen je to to zatím, takhle to začíná, no uvidíme.
Nejspíš to ukončení výroby v pobočce v USA bude tou vlnou vývoje, masívního nástupu aku sekaček v USA a oblíbeností aku sekaček, ono holt američan potřebuje vše nejjednodušší, nic proti tomu teda. Taky tam jdou tomu naproti i prý skrz zpřísnění emisí zahradní techniky, ale toto bych teda nečekal, ne až tak, kor v USA, jestli je tomu tak, tak je to teda pěkná ironie. Nicméně v článku třeba zmiňované debilní fukary listí a bordelu jiného jsou opravdu na palici, kolik hluku a smradu vypotí skrz nesmysl odfouknutí bordeli jinam, to je vážně na palici. Jen jestli je nahradí aku fukary, tak tj opravdu eko náhražka...zakázal bych je kompletně a navždy.
Tomu uzavření výroby a by odpovídalo i to co mě říkal soused, který má vercajk nejen zahradní vyloženě jen Ryobi anebo Dewalt a to že v americe je obrovská obliba aku sekaček Ryobi...dnes jsem chtěl vyzkoušet jeho sekajdu Ryobi, nejsilnější co se dělá, zvládne dost, ale začlo opět scát.
Ono stejně na moje pomalu 4000 metry to bude nesmysl, to bych se usekal...sice s baterkou to už jde, vydrží hodně a když má člověk aspoň dvě a rychlo nabíječku ála za půl hodiny je nabito, přitom baterka vydrží od 400 m2 do 800 m2, tak tohleto už nebude největší překážka, mít tři tak se člověk ani nijak nenaběhá, jen si spočne minutku a vrazí baterku na nabití. Plus je tichost sekačky, dá se říct teoreticky bezůdržbovost, poloviční váha. Výkon opravdu v reálu nevím, udává se překvapivě veliký. Ale chtěl bych vidět ten výkon v podmínkách třeba dnešních, kdy jsem sekal i přes mokrou trávu a déšť, vše mulčoval, vysoká tráva, velké stoupání a stiga problém neměla, myslím, že aku sekačku i tuhletu silnou bych pěkně poždímal, aku by šla rychle k ledu a hlavně by to dle mě takhle nedala, ne tímhle stylem, já jsem sekal téměř jako za sucha, jen na vyšší střih a sem tam jsem ubral na rychlosti, ale opravdu jen minimálně.
Mínusy jsou ty baterky, nákupky jejich a co výdrž, no pár let určitě vydrží, ze pět i víc si myslím, že určitě, tipuji daleko víc. Jenomže cena aku nemalá, jo kdyby vydržela sekačka 10 -20 let, tak pak i jeden nákup nových aku dává smysl a ceny půjdou nejspíš dolů...
Dívám se po nejsilnější Hondě, má hodně moc fajn fičurek, taky dokáže být fest rychlá...tak proto to vše psaní a zájem můj o tohle téma.
Tu je ten článek, teď jsem ho našel, minule jsem nepátral zrovna dobře, no tak aspoň tak se věci zatím mají, Honda potěšila, jen se prostě uzpůsobila tamním poptávce a regulím. USA je obrovské, myslím si, že ne všude jsou tak nakloněni tomuhle aku řešení a ne všude to tak státy tlačí, ale to si jen opravdu myslím...je mě jasné, že třeba taková Kalifornie je v prdeli, tam to šlo do kytek a půjde ještě víc, sluníčkáři ve všem ohledech, to jsem postřehl už dříve.
https://www.idnes.cz/hobby/zahrada/hond ... ahrada_bma
Edit: samozřejmě na tu mou plochu mě furt pokouší myšlenka řádného 4x4 traktůrku, ale zatím to odkládám, nejspíš jo, dokud se můžu vypotit a dát si řádné kardio, tak je to jen dobře, pro mě jo
Mě dá se říct udělala radost zpráva, že Honda přeci jen nekončí s výrobou sekaček, bo ty jejich motory jsou za mě nej a i sekačky jsou kvalitní a plné nápadů a uživatelských možností, výběrů v tomto.
Jen je to to zatím, takhle to začíná, no uvidíme.
Nejspíš to ukončení výroby v pobočce v USA bude tou vlnou vývoje, masívního nástupu aku sekaček v USA a oblíbeností aku sekaček, ono holt američan potřebuje vše nejjednodušší, nic proti tomu teda. Taky tam jdou tomu naproti i prý skrz zpřísnění emisí zahradní techniky, ale toto bych teda nečekal, ne až tak, kor v USA, jestli je tomu tak, tak je to teda pěkná ironie. Nicméně v článku třeba zmiňované debilní fukary listí a bordelu jiného jsou opravdu na palici, kolik hluku a smradu vypotí skrz nesmysl odfouknutí bordeli jinam, to je vážně na palici. Jen jestli je nahradí aku fukary, tak tj opravdu eko náhražka...zakázal bych je kompletně a navždy.
Tomu uzavření výroby a by odpovídalo i to co mě říkal soused, který má vercajk nejen zahradní vyloženě jen Ryobi anebo Dewalt a to že v americe je obrovská obliba aku sekaček Ryobi...dnes jsem chtěl vyzkoušet jeho sekajdu Ryobi, nejsilnější co se dělá, zvládne dost, ale začlo opět scát.
Ono stejně na moje pomalu 4000 metry to bude nesmysl, to bych se usekal...sice s baterkou to už jde, vydrží hodně a když má člověk aspoň dvě a rychlo nabíječku ála za půl hodiny je nabito, přitom baterka vydrží od 400 m2 do 800 m2, tak tohleto už nebude největší překážka, mít tři tak se člověk ani nijak nenaběhá, jen si spočne minutku a vrazí baterku na nabití. Plus je tichost sekačky, dá se říct teoreticky bezůdržbovost, poloviční váha. Výkon opravdu v reálu nevím, udává se překvapivě veliký. Ale chtěl bych vidět ten výkon v podmínkách třeba dnešních, kdy jsem sekal i přes mokrou trávu a déšť, vše mulčoval, vysoká tráva, velké stoupání a stiga problém neměla, myslím, že aku sekačku i tuhletu silnou bych pěkně poždímal, aku by šla rychle k ledu a hlavně by to dle mě takhle nedala, ne tímhle stylem, já jsem sekal téměř jako za sucha, jen na vyšší střih a sem tam jsem ubral na rychlosti, ale opravdu jen minimálně.
Mínusy jsou ty baterky, nákupky jejich a co výdrž, no pár let určitě vydrží, ze pět i víc si myslím, že určitě, tipuji daleko víc. Jenomže cena aku nemalá, jo kdyby vydržela sekačka 10 -20 let, tak pak i jeden nákup nových aku dává smysl a ceny půjdou nejspíš dolů...
Dívám se po nejsilnější Hondě, má hodně moc fajn fičurek, taky dokáže být fest rychlá...tak proto to vše psaní a zájem můj o tohle téma.
Tu je ten článek, teď jsem ho našel, minule jsem nepátral zrovna dobře, no tak aspoň tak se věci zatím mají, Honda potěšila, jen se prostě uzpůsobila tamním poptávce a regulím. USA je obrovské, myslím si, že ne všude jsou tak nakloněni tomuhle aku řešení a ne všude to tak státy tlačí, ale to si jen opravdu myslím...je mě jasné, že třeba taková Kalifornie je v prdeli, tam to šlo do kytek a půjde ještě víc, sluníčkáři ve všem ohledech, to jsem postřehl už dříve.
https://www.idnes.cz/hobby/zahrada/hond ... ahrada_bma
Edit: samozřejmě na tu mou plochu mě furt pokouší myšlenka řádného 4x4 traktůrku, ale zatím to odkládám, nejspíš jo, dokud se můžu vypotit a dát si řádné kardio, tak je to jen dobře, pro mě jo
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19146
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Kdo nebo co vám udělalo radost?
Já to vemu trochu stručněji ...
Šamane .. paráda super, že to i topí
Šamane .. paráda super, že to i topí
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49205
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kdo nebo co vám udělalo radost?
Přidám se k Hamounovi. Šamane paráda !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Kdo nebo co vám udělalo radost?
Martine, Tivoli a Tyvole, super
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Re: Kdo nebo co vám udělalo radost?
Ogaři, díky. Je to Blaze Harmony Comfort 20kW. Mašina jak prase!
Když se mi podaří roztopit, tak je to chytré jaxviňa. Samo to rozezná rozhořívání, jakmile je teplota spalin ok, přepne do režimu Práce, reguluje výkon podle stavu paliva, teploty vody v kotle, teploty spalin, spíná čerpadlo, reguluje odtahový ventilátor, snímá teploty z akumulační nádoby, a půl milionu dalších dat, a to nemáme zakoupenu většiu čidel, co jsou podporována....umí to i upgrade na hořák pelet a propojení s rezervoárem na pelety (na moc tun)....a o propojení s telefonem radši ani nepřemýšlím.
Proti původnímu kotlu je to situace, jako bych že Š105s přesedl do BMW 7xx idrive
Furt se učím
Když se mi podaří roztopit, tak je to chytré jaxviňa. Samo to rozezná rozhořívání, jakmile je teplota spalin ok, přepne do režimu Práce, reguluje výkon podle stavu paliva, teploty vody v kotle, teploty spalin, spíná čerpadlo, reguluje odtahový ventilátor, snímá teploty z akumulační nádoby, a půl milionu dalších dat, a to nemáme zakoupenu většiu čidel, co jsou podporována....umí to i upgrade na hořák pelet a propojení s rezervoárem na pelety (na moc tun)....a o propojení s telefonem radši ani nepřemýšlím.
Proti původnímu kotlu je to situace, jako bych že Š105s přesedl do BMW 7xx idrive
Furt se učím
Subaru Forester 2.0X MT SocialEdition z roku 2005 (Lesník) + Honda Vision - Soptík + SsangYong Tivoli 4wd (Ssasanka) no a Obluda (cétéem Scroll xpert 2020)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49205
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kdo nebo co vám udělalo radost?
Tak to je teda strojovna.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97