Obyčejný pípáky za ~500,- už jsem instaloval tyhle 4x, dvakrát na svoje, jednou tátovi a jednou tátovi na služebák, a zatím všechny fungujou pěkně. Na Outbacku mi teda zlobí, ale to protože jsem zadní nárazník jednou skoro svlíknul a jeden senzor se poškodil. Dělává to někdy, že od začátku (bez překážky) pípá stále souvisle, dokud se překážka neobjeví - pak to pípá dle vzdálenosti. Ale jen někdy. Ostatní v cajku...
Dřív mi vadilo, že se nedají odpojit u senzoru, jen u jednotky, a protože se montují zvnějšku nárazníku, tak při demontáži to je trochu vopruz. Ale dnes už mají za příplatek 100,- senzory co maj konektory i na straně senzoru, ty jsem vzal na Forestera a jak se hodily...
https://www.parkujeme.cz/detail/110-par ... ent-pbh-40
Dnes už jsou o něco dražší (550,-/650,-) a zrovna jsou vyprodaný...
Jo, diesel runaway, kdy to žere samo olej, je průser... U manuálu tam můžeš vrazit pětku a pustit spojku, u automatu máš po srandě a jediný jak to zastavit je buď udusit sání (otvírej kapotu a cpi někam hadr bez jistoty že si to stejně přisaje někude kudy bude moct) nebo doufat, že to sežere olej brzo.