racmaster ten řetěz je samozřejmě krátkej, ale to si na dýlku nastavíš lanem nebo řetězem. Tenhle hupcuk mám, je skvělej a není ani tak moc těžkej. Rozhodně je to lepší volba, než ta plechová srágora.racmaster píše:co poviete na tento? neni ta retaz prikratka, alebo treba nadpojit nejake lano/kurtnu?
http://stroje.bazos.sk/inzerat/19771760/hup-cuk.php
tak ste ma teda spracovali na subaru
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49227
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: tak ste ma teda spracovali na subaru
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: tak ste ma teda spracovali na subaru
nejlepší je naše BRANOracmaster píše:co poviete na tento? neni ta retaz prikratka, alebo treba nadpojit nejake lano/kurtnu?
http://stroje.bazos.sk/inzerat/19771760/hup-cuk.php
http://www.landroverweb.com/landrover/o ... ope-hoist/
http://katalog.brano.cz/obchod/index.ph ... ce=showall&
http://www.svet4x4.cz/old_version/terenmanie/brano.html
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49227
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: tak ste ma teda spracovali na subaru
Potvrzuju, že tenhle Brano lanovej hupcuk je super. Mám jak řetězovej, tak lanovej. Ovšem zatímco ten řetězovej váží nějakejch 8 kilo a je celkem manipulovatelnej, tak ten lanovej má těch kilo možná 20. Je fakt těžkej jako kráva a nedovedu si představit, jak s ním někde ve sněhu zápasim, abych se vyprostil. Z hlediska mobility je ten řetězák lepší.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: tak ste ma teda spracovali na subaru
Jaké pneu, se nakonece stejně mosíš rozhodnout sám, jen můžu říct, co by mělo být k čemu vhodnější a pak už jen ....babo raď :845: :845:
Předně si stanov, jestli zimní offroud pneu nebo AT pneu. Přitom měj na paměti, že s AT pneu toho na ledě a kluzkém sněhu moc nevykouzlíš, ikdybys stál na hlavě - rozdíl mězi těmito kategoriemi je propastný. Osobně bych tedy vzal zimní off pneu.
Jestli budeš častěji řešit led, tzn., budeš nucen jezdit často po ledě a uklouzaném sněhu, mokrém sněhu na trávě, pak tedy DMZ-3. Jsou asi to nejměkčí (i DM-V1 jsou už tvrdší), co se dá sehnat na trhu a do terénu taky moc dobré. V zimě tě nepřekvapí jen tak něco. Časem začnou tvrdnout, ale pořád budou měkčí, než ostatní. Dají cca 20tis, km (sucho/sníh), takže ti při takém nájezdu za rok vydrží dloouho. Jsou ještě dostatečně funkční i na ledě i při 4 mm vzorku, jen sněhová břečka se s tím vzorkem už fakt nedá.
Neboooo Dunlop SJ6, které jsoou tvrdší (obsahují skelné vlákno) a jsou lepší do terénu a bahna, ve kterém asik jezdíš, takže budou lepší jako celoroční a vydrží více km, ale za cenu mírně horších vlastností na ledě a kluzkém sněhu, ovšem průjezdnost hlubokými sněhukupamí je asik nejvyšší ze zimních pneu. Teď jsem na jedné odjezdil kusanec v Alpách, bo SJ6 byla jako rezerva a pneu to dal v pohodě, a vzorku ubylo jen minimum. Co s nima už teď jezdím po trávě atd., tak plná spokojenost. Na led pak třeba s řetězy.
A nenech se mýlit, s řetězy na AT pneu to není lepčí než se zimní offroud pneu bez řetězů - kde vyjedu se zimními, se na AT s řetězy těžko prokousáváš, ikdyž většinou taky vyjedeš ::-DD:
AT pneu do hory jen za předpokladu, že tam nebudeš jezdit v zimě po kluzkém - ty pneu to prostě nedají, ikdyž jsou zase odolnější.
Myslel jsem tytok http://www.az-pneu.cz/continental-conti ... 15-id16050
Aještě možnost, třeba před průjezdem vysekat do ledu nějáké ty ďobance - pak už se to přejede v pohodě.
Předně si stanov, jestli zimní offroud pneu nebo AT pneu. Přitom měj na paměti, že s AT pneu toho na ledě a kluzkém sněhu moc nevykouzlíš, ikdybys stál na hlavě - rozdíl mězi těmito kategoriemi je propastný. Osobně bych tedy vzal zimní off pneu.
Jestli budeš častěji řešit led, tzn., budeš nucen jezdit často po ledě a uklouzaném sněhu, mokrém sněhu na trávě, pak tedy DMZ-3. Jsou asi to nejměkčí (i DM-V1 jsou už tvrdší), co se dá sehnat na trhu a do terénu taky moc dobré. V zimě tě nepřekvapí jen tak něco. Časem začnou tvrdnout, ale pořád budou měkčí, než ostatní. Dají cca 20tis, km (sucho/sníh), takže ti při takém nájezdu za rok vydrží dloouho. Jsou ještě dostatečně funkční i na ledě i při 4 mm vzorku, jen sněhová břečka se s tím vzorkem už fakt nedá.
Neboooo Dunlop SJ6, které jsoou tvrdší (obsahují skelné vlákno) a jsou lepší do terénu a bahna, ve kterém asik jezdíš, takže budou lepší jako celoroční a vydrží více km, ale za cenu mírně horších vlastností na ledě a kluzkém sněhu, ovšem průjezdnost hlubokými sněhukupamí je asik nejvyšší ze zimních pneu. Teď jsem na jedné odjezdil kusanec v Alpách, bo SJ6 byla jako rezerva a pneu to dal v pohodě, a vzorku ubylo jen minimum. Co s nima už teď jezdím po trávě atd., tak plná spokojenost. Na led pak třeba s řetězy.
A nenech se mýlit, s řetězy na AT pneu to není lepčí než se zimní offroud pneu bez řetězů - kde vyjedu se zimními, se na AT s řetězy těžko prokousáváš, ikdyž většinou taky vyjedeš ::-DD:
AT pneu do hory jen za předpokladu, že tam nebudeš jezdit v zimě po kluzkém - ty pneu to prostě nedají, ikdyž jsou zase odolnější.
Myslel jsem tytok http://www.az-pneu.cz/continental-conti ... 15-id16050
Aještě možnost, třeba před průjezdem vysekat do ledu nějáké ty ďobance - pak už se to přejede v pohodě.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: tak ste ma teda spracovali na subaru
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49227
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: tak ste ma teda spracovali na subaru
Slávku ten rozesmátej smajlík je hodně důležitej, protože tyhle MT gumy jsou v zimě naprosto k nepoužití. Jsou příšerně tvrdý a kromě hlubokýho sněhu je to na nich skutečně o zabití. Míval jsem je na Aru a odjezdil jsem na nich jednu zimu v době, kdy jsem Aro používal jako "daily car" a byl to fakt mazec. Ono teda obecně jakýkoli MT gumy jsou na ježdění po silnici a v zimě kór, úplně na hovno. :850:
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97