tak ste ma teda spracovali na subaru

Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49227
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: tak ste ma teda spracovali na subaru

Příspěvek od VDC »

racmaster píše:co poviete na tento? neni ta retaz prikratka, alebo treba nadpojit nejake lano/kurtnu?

http://stroje.bazos.sk/inzerat/19771760/hup-cuk.php
racmaster ten řetěz je samozřejmě krátkej, ale to si na dýlku nastavíš lanem nebo řetězem. Tenhle hupcuk mám, je skvělej a není ani tak moc těžkej. Rozhodně je to lepší volba, než ta plechová srágora.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
suubaru
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1991
Registrován: čtv zář 08, 2011 2:19 pm

Re: tak ste ma teda spracovali na subaru

Příspěvek od suubaru »

IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru :-)
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49227
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: tak ste ma teda spracovali na subaru

Příspěvek od VDC »

Potvrzuju, že tenhle Brano lanovej hupcuk je super. Mám jak řetězovej, tak lanovej. Ovšem zatímco ten řetězovej váží nějakejch 8 kilo a je celkem manipulovatelnej, tak ten lanovej má těch kilo možná 20. Je fakt těžkej jako kráva a nedovedu si představit, jak s ním někde ve sněhu zápasim, abych se vyprostil. Z hlediska mobility je ten řetězák lepší.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Doro
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4042
Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
Bydliště: Valašsko
Kontaktovat uživatele:

Re: tak ste ma teda spracovali na subaru

Příspěvek od Doro »

Jaké pneu, se nakonece stejně mosíš rozhodnout sám, jen můžu říct, co by mělo být k čemu vhodnější a pak už jen ....babo raď :845: :845:

Předně si stanov, jestli zimní offroud pneu nebo AT pneu. Přitom měj na paměti, že s AT pneu toho na ledě a kluzkém sněhu moc nevykouzlíš, ikdybys stál na hlavě - rozdíl mězi těmito kategoriemi je propastný. Osobně bych tedy vzal zimní off pneu.

Jestli budeš častěji řešit led, tzn., budeš nucen jezdit často po ledě a uklouzaném sněhu, mokrém sněhu na trávě, pak tedy DMZ-3. Jsou asi to nejměkčí (i DM-V1 jsou už tvrdší), co se dá sehnat na trhu a do terénu taky moc dobré. V zimě tě nepřekvapí jen tak něco. Časem začnou tvrdnout, ale pořád budou měkčí, než ostatní. Dají cca 20tis, km (sucho/sníh), takže ti při takém nájezdu za rok vydrží dloouho. Jsou ještě dostatečně funkční i na ledě i při 4 mm vzorku, jen sněhová břečka se s tím vzorkem už fakt nedá.
Neboooo Dunlop SJ6, které jsoou tvrdší (obsahují skelné vlákno) a jsou lepší do terénu a bahna, ve kterém asik jezdíš, takže budou lepší jako celoroční a vydrží více km, ale za cenu mírně horších vlastností na ledě a kluzkém sněhu, ovšem průjezdnost hlubokými sněhukupamí je asik nejvyšší ze zimních pneu. Teď jsem na jedné odjezdil kusanec v Alpách, bo SJ6 byla jako rezerva a pneu to dal v pohodě, a vzorku ubylo jen minimum. Co s nima už teď jezdím po trávě atd., tak plná spokojenost. Na led pak třeba s řetězy.

A nenech se mýlit, s řetězy na AT pneu to není lepčí než se zimní offroud pneu bez řetězů - kde vyjedu se zimními, se na AT s řetězy těžko prokousáváš, ikdyž většinou taky vyjedeš ::-DD:

AT pneu do hory jen za předpokladu, že tam nebudeš jezdit v zimě po kluzkém - ty pneu to prostě nedají, ikdyž jsou zase odolnější.
Myslel jsem tytok http://www.az-pneu.cz/continental-conti ... 15-id16050

Aještě možnost, třeba před průjezdem vysekat do ledu nějáké ty ďobance - pak už se to přejede v pohodě.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: tak ste ma teda spracovali na subaru

Příspěvek od Slavek_xxx »

Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49227
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: tak ste ma teda spracovali na subaru

Příspěvek od VDC »

Slávku ten rozesmátej smajlík je hodně důležitej, protože tyhle MT gumy jsou v zimě naprosto k nepoužití. Jsou příšerně tvrdý a kromě hlubokýho sněhu je to na nich skutečně o zabití. Míval jsem je na Aru a odjezdil jsem na nich jednu zimu v době, kdy jsem Aro používal jako "daily car" a byl to fakt mazec. Ono teda obecně jakýkoli MT gumy jsou na ježdění po silnici a v zimě kór, úplně na hovno. :850:
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Odpovědět

Zpět na „Forester“