Mira píše:Tak mi řekněte za kolik by měl jezdit benzinový 2-litr s automatem a 4x4? Nebo mi takový auto rovnou ukažte.
Mira: můj forestík je 2.0 v benzínu a 4x4 a průměrnou spotřebu mám v podpisu
Mira píše:Myslím, že v terénu strčí XV s CVT forestra do kapsy s přehledem.
Pokud myslíš starého forestíka (do SH), tak ano, nový forestík SJ si myslím, že v terénu bude lepší. Když jsme jezdili v Bělé na OFF, tak XV mělo občas problémy s předními nájezdy (víc čouhá dopředu).
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Ahoj, koncem léta jsem se byl svézt s pár autama : Kia Sportage, Mitsubischi ASX, Mazda CX-5, i Subaru XV , XV se mi velmi líbilo, jen přítelkyně nadávala, že vzadu je velký hluk z venku , nevím, jestli to bylo jen staženou roletkou vzadu, nebo s tím je všeobecně problém? Byla ta předváděčka 2,0 benzín s AT, nejvyšší verze, ten automat se choval při rozjezdu tak, že auto vystřelilo jako šílenec, když jsem přidal plyn , ale jak jsem zde četl, asi se to musí člověk naučit ovládat. S automatem jsem předtím moc nejezdil, jen u těchto testovacích jízd. Původně jsem zvažoval, že koupím CX-5 , i proto, že jsem nenašel žádné solidní fórum. Trochu mám obavu z vyšší spotřeby, když to je permanetní čtyřkolka, ale zase ta cena je oproti CX-5 zajímavější. Chci se zeptat, jak je na tom Subaru XV s ochranou spodku proti korozi ? To je u ASX i CX-5 celkem problém.
Naposledy upravil(a) Isekon dne ned led 22, 2017 3:32 pm, celkem upraveno 1 x.
Isekon: vítej u nás na SFC , jezdím s CVT skoro 145 tkm a s rozjezdy nemám problém. Jakmile si zvykneš na citlivost plynu, tak budeš rychle vyrážet jen z křižovatek (kde to bude řízené ) . Trochu více to vyráží v okamžiku, kdy je zapnutý Start & Stop systém, ale je to vše o zvyku.
Mám forestíka MY13 s CVT, který je vyšší a větší než CVT a spotřeba je pod podpisem. Vše je o stylu jízdy. Pokud budeš jezdit souvisle, tak budeš mít stejnou spotřebu, pokud budeš jezdit sportovně pod plynem, tak spotřeba by mohla být kolem 9.0. Co s etýče hluku, tak se musí ozvat majitelé XV, protože forestík je v pohodě.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Shai: žena měla XV r.v. 2012 2.0i MT. Zadek na příčných nerovnostech odskakoval od začátku a není to nastavením tlumičů, ale zavěšením zadní nápravy. Tuším, že je tam víceprvek. Co se týká oprav, tak 2x měněné ložisko zadního diferenciálu. Jinak do prodeje v roce 2016 a nájezdu 185 tis. vůbec žádná závada. Jo, jednou vyměněna žárovka, už nevím jaká. Dlouhodobá spotřeba dle počítače 7,4.
Subaru Baja 2,5 MY04 121kW
Subaru Impreza GT 2.0 5MT MY99 160kW
Subaru XV 2.0i 6MT MY12 110kW - ex
Subaru Forester 2.0i 5MT MY03 92kW - ex
davidherda píše:Quickly rozhodně bych neřekl, že SH a SJ mají lepší terénní vlastnosti než SF a SG.
Myslel jsem to tak, že XV díky světlé výšce 220 mm s CVT bude pro normálního člověka v terénu lepší než SF/SG v sérii, SH a hlavně SJ má lepší nájezdové úhly oproti XV.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Makovica , ale ty, předpokládám, sedíš vpředu za kniplem přítelkyně seděla vzadu a zvuky prý šly zezadu, ale díky za reakci. A ještě prosím, co ta antikorozní ochrana spodku XV ? Vydrží to pár let ? Nebo jako u Mazdy a ASX je lepší udělat to rovnou ?
Isekon píše:Makovica , ale ty, předpokládám, sedíš vpředu za kniplem přítelkyně seděla vzadu a zvuky prý šly zezadu, ale díky za reakci. A ještě prosím, co ta antikorozní ochrana spodku XV ? Vydrží to pár let ? Nebo jako u Mazdy a ASX je lepší udělat to rovnou ?
Pockaj, ale ja mam tiez Forester, aby som ta nezmiatol.
Subaru Forester 2.0i CVT Comfort MY16 (G91F Rest in pieces Cooper Discovery ATT / SJ6 )
Díky pane místopředsedo Doufám, že do tý doby nebudu mít plnovous , a nevíš náhodou, jak je řešený hlídání tlaku v pneumatikách ? Potřebuje to ty specielní ventilky, nebo přes ABS ?