Subaru XV 2.0XS/CVT

Odpovědět
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Subaru XV 2.0XS/CVT

Příspěvek od Slavek_xxx »

Tatik si chce pristi rok na duchod koupit novy Subo. Ted ma starou Imprezu a chce Forester. Presvedcuju ho, at koupi radeji XV, ze je mensi a bude mu vic vyhovovat. Ale dival jsem se, ze cenove je Forestovi strasne blizko. Kolik jsou skutecny ceny u XV se CVT?
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
RallyCAD
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1589
Registrován: úte srp 11, 2009 12:00 am
Bydliště: Doksy

Re: Subaru XV 2.0XS/CVT

Příspěvek od RallyCAD »

No řekněme, že podle toho co vím a znám, tak je standartní dneska dávat slevu 10% z ceníkové částky.
Každých 15tis km pak garančka v intervalu 6200 - 10000 (včetně třeba nových stěračů, náhradního oleje, apod.)

Za sebe hlásím najetých 47000km bez problémů = bez závad...
Subaru Outback 2.5 2016
Největší výhoda Subaru je ta, že zapadne až tam, kam se nikdo nedostane aby vás vytáhnul...
Shai
Nováček
Nováček
Příspěvky: 33
Registrován: úte pro 13, 2016 11:20 am

Re: Subaru XV 2.0XS/CVT

Příspěvek od Shai »

Zdar,
jak už sem to postnul v členech a nových autech, máme tedy XV 2,0 CVT, rok 2012 a netuším jestli to je normální ale při menší rychlosti a přejíždění nerovností to na zadku skáče jako koza a občas se ozývají tlumené rány.
Auto má najeto 86k a podle mého dvorního mechanika, to auto nemělo chybu, prostě všechno jak má být, žádné vůle vše čisté pěkné, no prohlížel ho docela dlouho poté prohodil že by stačilo na to plácnout zelenou převozku a je to nové auto.
Při přejíždění těch příčných hrbů to taky docela skáče. Ano mohou to být tlumiče na zadku popřípadě uložení ale myslím že by se to chovalo trochu jinak. Při větší rychlosti si to na nerovnostech jen tak lehce poskočí a pomalu to ani necítíte že jste do nějaké té menší díry na silnici vjeli. Takže je to normální a nebo se mám vrhnout podívat na zadní tlumiče?
A potom ještě jedna věc, nelíbí se mi tam to autorádio, měl již někdo možnost to vyměnit za multifunčkní display s BT a všema těma možnostma?

Dík

Shai
Uživatelský avatar
Levap
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2231
Registrován: ned říj 04, 2009 10:00 pm
Bydliště: Roztoky

Re: Subaru XV 2.0XS/CVT

Příspěvek od Levap »

Ahoj,

to může dělat naladění tlumičů. Mám to na Impreze taky a na Outbacku to bylo taky tak. Pomalá jízda je jakoby bez tlumičů .-)

Origo rádio bych za rozumnou cenu bral :-)
Obrázek
Impreza 2.0 MY18
Uživatelský avatar
cerv
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3642
Registrován: čtv zář 27, 2012 8:36 am

Re: Subaru XV 2.0XS/CVT

Příspěvek od cerv »

Budu zase za debila a kverulanta,ale je to bohužel normální u XV,jak je to vysoký a prakticky a vůbec nejlepší, tak je to bohuzel takhle naladěny!
Jinak originál zakladni radio je taky katastrofa,jak se třeba samo neumí připojit k telefonu apod...ale jinak super kára!;)
Uživatelský avatar
Subaru70
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4010
Registrován: pát led 31, 2014 10:58 am
Bydliště: Praha

Re: Subaru XV 2.0XS/CVT

Příspěvek od Subaru70 »

..ta ironie je v tom textu zcela zbytečná...On hledá radu, nikoliv ironické konstatování tvých pocitů z tohoto auta...
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Shai
Nováček
Nováček
Příspěvky: 33
Registrován: úte pro 13, 2016 11:20 am

Re: Subaru XV 2.0XS/CVT

Příspěvek od Shai »

radu nehledám, na intenetu je docela dost multifunčkních dotykových obrazovek, jen stojej kolem 11 až 30 litrů, a dodávají k tomu i ten plast, jen nevím jestli to opravdu tak funguje když píšou že to je pro XV 2012 a více. jako prostor by tam na to bylo, to jo.

No taky mne štve že se automaticky nepřipojí BT, to je fakt na prd, a hlavně mužeš tam mít jenom jeden telefon v paměti, takže když se chci připojit musím to manželce smazat a nahrát svuj telefon, teda pokud jedu na nějakou delší cestu sám, jinak to neřeším.

Potom ještě jedna, věc na kterou bych se rád zeptal a to je očipování auta. Zvýšení výkonu ( není ani třeba ) a snížení spotřeby paliva. Máte to někdo? Funguje to?
jo na všech stránkách s chip tunningem se tím prsej, ale já k tomu prostě nemám moc velkou důvěru, a u toho dvoulitru by ta menší spotřeba byla asi dost znát.
Uživatelský avatar
Subaru70
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4010
Registrován: pát led 31, 2014 10:58 am
Bydliště: Praha

Re: Subaru XV 2.0XS/CVT

Příspěvek od Subaru70 »

..když tam nemáš turbo, tak nemá smysl čipovat, nikam tě to extra neposune a jsou to vyhozený peníze...Tyhle motory 2.0 i CVT jsou na poklidné ježdění..zejména s CVTéčkem.
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Uživatelský avatar
KoX
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 174
Registrován: úte úno 17, 2015 8:45 pm
Jméno a příjmení: Petr Jeřábek
Bydliště: Praha

Re: Subaru XV 2.0XS/CVT

Příspěvek od KoX »

Pokud jde o BT, je možné mít regisrtrovaných několik telefonů najednou (my máme tři). Po registraci se telefon bez problému automaticky připojí, je-li BT telefonu zapnuto. Možná to chce pořádně nastudovat v návodu. Sám jsem se tím probíral hodiny a prakticky jsem to jakž takž pochopil až při samotném provádění registrace. Když přítelkyně nedávno vyfasovala nový služební telefon, vše se opakovalo. Je to uživatelsky značně nepřívětivé - jak návod, tak samotná akce.
Skákání zadku na příčných nerovnostech (zpomalovací prahy, nikoliv díry v silnici) je bohužel asi běžné - koupeno jako nové a dělá to od začátku.
Subaru XV, 2.0i MT, MY 2014
Impreza WRX STi, HB, MY 2008
ex: Forester, 2.0i MT, MY 2010
Uživatelský avatar
cerv
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3642
Registrován: čtv zář 27, 2012 8:36 am

Re: Subaru XV 2.0XS/CVT

Příspěvek od cerv »

Subaru70 píše:..ta ironie je v tom textu zcela zbytečná...On hledá radu, nikoliv ironické konstatování tvých pocitů z tohoto auta...
Vidíš, žádnou radu nehledal, jen se ptal, zda je to normální a dostal odpověď, že je, a že tam byla ironie, takový jsem já 8-?
Uživatelský avatar
MKo
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 228
Registrován: sob pro 25, 2010 3:00 pm
Jméno a příjmení: Martin Komora

Re: Subaru XV 2.0XS/CVT

Příspěvek od MKo »

KoX píše:Skákání zadku na příčných nerovnostech (zpomalovací prahy, nikoliv díry v silnici) je bohužel asi běžné - koupeno jako nové a dělá to od začátku.
Potvrdzujem, aj na ženinom XV je badateľné skákanie. Navyše niekedy i pri pomalých rýchlostiach pri ich prejazde preblikne kontrolka VDC.
Obrázek → Subaru Levorg 1.6 GT-S (MY2017)
Obrázek → Subaru XV 2.0i EXECUTIVE (MY2018) - (láska mojej ½-ky)
Obrázek → Subaru Impreza 2.0D Sport (MY2011)

EX:
Obrázek → Subaru XV 2.0i COMFORT CVT (MY2016) - (EX láska mojej ½-ky)
Shai
Nováček
Nováček
Příspěvky: 33
Registrován: úte pro 13, 2016 11:20 am

Re: Subaru XV 2.0XS/CVT

Příspěvek od Shai »

tak skákání nebudu řešit, zatím teda, díík :-)

na to rádio se podívám, ale stejně bych tam raději viděl nějakej multifunční display, je hezčí :-)
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10643
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: Subaru XV 2.0XS/CVT

Příspěvek od Mira »

Shai píše:Potom ještě jedna, věc na kterou bych se rád zeptal a to je očipování auta. Zvýšení výkonu ( není ani třeba ) a snížení spotřeby paliva. Máte to někdo? Funguje to?
jo na všech stránkách s chip tunningem se tím prsej, ale já k tomu prostě nemám moc velkou důvěru, a u toho dvoulitru by ta menší spotřeba byla asi dost znát.
Jeden kamarád jezdí s totožným autem a nevim jak to dělá, ale jezdí s tím za 6 litrů. Tak mi řekněte za kolik by měl jezdit benzinový 2-litr s automatem a 4x4? Nebo mi takový auto rovnou ukažte. Vzhledem i k teréním schopnostem tohoto auta, když by se tomu obuly větší bačkůrky, tak nenajdete konkurenci. Myslím, že v terénu strčí XV s CVT forestra do kapsy s přehledem. Jo, chtějí za něj hodně, ale nenajdete skoro nic co by se s tím dalo srovnat. Jasně, XV nemá kufr a forester je mnohem větší a s jeho cenou si každý vybere větší auto, ale XV je velmi dobrá volba. Upřímně nechápu, že někdo by si vybral Kiu. Navíc Sportage. 8() Nevim o jaké generaci mluvíš, ale žádná nebyla dobrá. Naopak, všechny stály za hov.. .
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24291
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Subaru XV 2.0XS/CVT

Příspěvek od sima »

Známý si vyměnil na stará kolena v penzi hyundajé santa fééé v naftě za XV.A to to auto tak opěvoval a že už mu to vydrží a nechce jiné.Jen do času,než jel se synem pro subaro do Zlína a přesvědčili ho ať se projede v XV.Totálně se pán v letech pobláznil a to ho drží furt,je do toho auta blázen pořád,úplně ožije,omládne když o něm mluví.Sešli jsme se totiž,když jsem dojel na lesosprávu a tam stály dva forestry a jedno XV a já se ho optal kdo to auto tam má.. :-) Spotřebu ani chip neřeší,vzhledem k jeho věku,situaci je to logické =) užívá si.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Shai
Nováček
Nováček
Příspěvky: 33
Registrován: úte pro 13, 2016 11:20 am

Re: Subaru XV 2.0XS/CVT

Příspěvek od Shai »

Mira píše:
Jeden kamarád jezdí s totožným autem a nevim jak to dělá, ale jezdí s tím za 6 litrů. Tak mi řekněte za kolik by měl jezdit benzinový 2-litr s automatem a 4x4? Nebo mi takový auto rovnou ukažte. Vzhledem i k teréním schopnostem tohoto auta, když by se tomu obuly větší bačkůrky, tak nenajdete konkurenci. Myslím, že v terénu strčí XV s CVT forestra do kapsy s přehledem. Jo, chtějí za něj hodně, ale nenajdete skoro nic co by se s tím dalo srovnat. Jasně, XV nemá kufr a forester je mnohem větší a s jeho cenou si každý …
kia Sportage 2 litr benzín, rok 2012 v automatu napsáno na zadku 4x4 ale náhon na 4 kola se zapínal zvlášť :-) byl to zajímavý kus, v republice byli snad jenom 4 kusy :-D

no jinak spotřeba je momentálně na 7,5 litrech protože s tím jezdí krátké vzdálenosti, cca 30km denně ale jeli jsme s tím delší trasu tak se dostávám na spotřebu kolem 6 litrů bez problémů. tedy podle počítače. Opravdu to chce jenom tak lehce lechtat plyn a jede to samo :-)
Odpovědět

Zpět na „XV“