Stránka 576 z 730

Re: Naše malé prohry

Napsal: úte črc 18, 2017 1:45 pm
od HonzaCZ
Těžko soudit, ale když už z nějakýho blbnutí, tak takový to bahnění a vysoký závěje. Na sněhu na rovině se to IMHO tolik nezatíží. Navíc u MPT se to prostě sevře naplno a neprokluzuje, tak se tam nemá co opotřebovávat. A u tý visko to taky nebude tak žhavý - přenáší jen rozdíl momentů, což někde na rovině při power slidech taky nebude tak obrovský.

Podle mě se to ničí právě při dlouhých cestách s nějakou závadou nebo nedbalostí na nebo kolem pohonu. Třeba ty špatně nafouklý gumy nebo jiný gumy na přední a zadní... atd. Nebo když jede člověk na dovolenou, plný auto, 2000 km a nepřifoukne si zadní gumy.

Re: Naše malé prohry

Napsal: stř črc 19, 2017 7:39 am
od nun
HonzaCZ
Promiň tvoje pojednání na FB jsem nečetl. V podstatě se shodneme.
Když tak nad tím souhrnně přemýšlím tak myslím,
že mnohem větší průsery budou opravdu vznikat tím, že si lidi neuhlídají tlaky v pneu,
než jinou velikostí vzorku, pokud neberu extrém úpně sjetá versus nová guma.
Změna průměru tam bude asi mnohem větší vlivem průhybu, zvláště pak při plném autě.
Konec...

Re: Naše malé prohry

Napsal: pát črc 21, 2017 1:23 pm
od mari75
Včera jsem byl ráno objednaný v jednom ostravském servisu na lpg diagnostiku. Chtěl jsem jen přidat na bohatosti směsi. Forejs při razantnějším sešlápnutí plynu(při Déčku) mezi 1900-2100 ot. cukal. Při jemném zrychlování ne. Jeli jsme to projet,borec tomu přidal,ale stále se mu něco nelíbilo a tak jsme zajeli na dílnu,že se podívá na vnitřní průměr vstřikovačů. Jak ten vstřikovač vyndával,tak mu spadl do motorového prostoru,jelikož byl horký a neudržel ho! Spadl tak dobře,že musel pomalu odstrojit půl motoru,abychom ho vůbec viděli. Mimo to mu tam spadl ještě šroubek z pásky a jedna celá páska <:-< . Pozval si na pomoc kolegu,taky kameru atd.!Po hodině hledání jsme na vstřik a šroubek narazili,byl schovaný pod hadicí z chladiče. Pak jsme ho-i já jsem už u toho asistoval,jelikož jsem už na to neměl nervy ;-D -dvě hodiny lovili. Nakonec se to podařilo mě takovým ohebným chapadélkem. Bohužel jsme nenašli tu pásku,nebyl už čas a ani nervy. Toto je spíš tragikomický příběh. Prohra byla akorát má ohledně času,který jsem tak zbytečně po noční strávil >:-& . Za ty tři hodiny jsem se v té dílně už orientoval tak,jak kdybych tam už dělal léta. Připadalo mi to,jak scéna z ,,Jáchyme,hoď ho do stroje,, :-D . Jen je trochu omlouvá,že na nějaké to lovení u Xtéčka není doopravdy mnoho místa :-/

Re: Naše malé prohry

Napsal: pát črc 21, 2017 1:32 pm
od VDC
To je ale hezký příběh. :-) A nějaký další výstup stran toho plynu z toho je ? Pošteloval ti to nakonec ?

Re: Naše malé prohry

Napsal: pát črc 21, 2017 1:48 pm
od mari75
VDC píše:To je ale hezký příběh. A nějaký další výstup stran toho plynu z toho je ? Pošteloval ti to nakonec ?
Přidal tomu trochu víc a je to lepší. Teď budu pozorovat spotřebu. Ale asi budu měnit všechny 4 vstřiky s větším průměrem,ty co tam jsou teď,už nejdou více vrtnout a prý jsou taky pomalé. Bohužel je ten plyn taková slátanina! Platil ho min.majitel,takže mě je to jedno,ale ten kdo to dělal,je pěkný ha.zl a potřeboval by pořádně nakopat. Jinak ta firma,kde jsem byl,je ofi servisem a distributorem Lpg. Ale já to vlastně beru s humorem. Nakonec mi borec,co to vše zapříčinil,dal své soukromé číslo,že se mám při jakémkoliv problému na něj obrátit. Takže možná vše zlé je k něco dobré =)

Re: Naše malé prohry

Napsal: pát črc 21, 2017 2:16 pm
od pleswi
Tak po necelých dvou letech mám zpátky srandu se zadními dveřiu spolujezdce. Zase obcas neodemykaji. takže zase motorek nejspíše. Doufal jsem ze ten novej vydrží už věky. Tenkrát jsem to nechal udělat. Tentokrát ten opruz zbyde asi na mě.

Odesláno z mého Pixel pomocí Tapatalk

Re: Naše malé prohry

Napsal: sob črc 22, 2017 10:08 pm
od kiti
Včera STK po 6 letech. Takže opakovaná. Emise super, najetí 70 tisíc takže motor v podstatě po záběhu.

Na autě originál folie s atestem a kartou, lepené primo v Subaru a auto NEPROŠLO

Museli se strhávat ze předních oken. Technik řekl že se změnila legislativa

At jdou z euronormami do hajzlu

Re: Naše malé prohry

Napsal: ned črc 23, 2017 1:46 am
od námořník
Já je musel sundávat před asi 8. lety. Už v tý době žádný fólie na předních oknech být nesměly.

Naše malé prohry

Napsal: ned črc 23, 2017 10:22 pm
od Marty73
Co jsou to za krávoviny?! Nikde se v legislativě nepíše o nepřípustnosti folií na předních oknech, ale propustnosti světla vyšší než 70%. Jakmile mají atest a propouští světlo dle normy, takže jsou například čirá bezpečnostní nebo termoizolační, nemá nikdo co kecat. Tohle mě fakt vytáčí!

http://madico.cz/aktuality/stanovisko-m ... l-vozidel/

Tento seznam vám nabízí možnost výběru schválených autofólií a poskytuje záruku odborné instalace v souladu s předpisy. Ná závěr vám nabízíme v bodech jak postupovat při instalaci autofólií.
- zvolit pouze shválené fólie-viz.seznam schválených držitelů Osvědčení
- propustnost čelního skla v žádném případě neupravovat
propustnost předních bočních skel nesmí být nižší než 70% doporučujeme tyto skla neupravovat
- provedené úpravy musí být označeny na jednotlivých sklech schvalovací značkou ATEST 8SD 1818 v provedení dle přílohy č.15 vyhlášky MDS č.341/2002 Sb.
požadovat od instalační firmy Osvědčení nebo Typový list o provedené úpravě skel

Já mám například tyto: https://www.glassgarant.cz/3m-crystalli ... autofolie/

Re: Naše malé prohry

Napsal: ned črc 23, 2017 10:45 pm
od sima
Jj,mě to taky šíleně vytáčí a vždy vytáčelo!!!Už jsem to tu psal několikrát,jsou to fakt zmrdi,nepřeháním,být to jeho auto,nechá to tam!!!Já bych se nedal,opravdu ne,Kiti škoda,přeci když máš štempl,atest,navíc od Subaru,hnát ho svinským krokem >>:-@@

Re: Naše malé prohry

Napsal: ned črc 23, 2017 10:52 pm
od Marty73
Jestli to někdo nechává na STK sundat, tak jedině na základě změření kalibrovaným přístrojem. Takové ty kecy "od oka" nebo bílý papír za oknem, s tim ať se jdou vycpat.
Ale jak se píše v odkazech, když tam dá někdo 70ku, tak to stejně neprojde, páč jsou origo okna tónovaná. Já mám s 90kou změřenou propustnost tuším 74%.

Re: Naše malé prohry

Napsal: ned črc 23, 2017 11:16 pm
od sima
Jasné,zkalibrované profi měřidlo,jedině na základě toho můžou poukázat na nepovolené folie,o nic jiného nejde...Ale mít opravdu reálně povolenou propustnost,nedám ani na měřidlo,nechal bych si to změřit jinde,v ofiko servisu,na to oni slyší víc,nebo pro svou odhodlanost klidně u cajtů,u známého =)
Vždyť tohleto už fakt není možné,jsou jak najatí,jak posedlí,přitom maj hovno v rukách!!!

Re: Naše malé prohry

Napsal: ned črc 23, 2017 11:17 pm
od martas
kiti píše:Včera STK po 6 letech. Takže opakovaná. Emise super, najetí 70 tisíc takže motor v podstatě po záběhu.

Na autě originál folie s atestem a kartou, lepené primo v Subaru a auto NEPROŠLO

Museli se strhávat ze předních oken. Technik řekl že se změnila legislativa

At jdou z euronormami do hajzlu
kiti : ja mel uplne stejny pribeh jako ty >:-& Neboj,taky jsem silel a chteli na me zavolat Mestaky :-) Asi jsem trosku prudil :-D

Re: Naše malé prohry

Napsal: ned črc 23, 2017 11:30 pm
od námořník
Marty73 píše:Co jsou to za krávoviny?! Nikde se v legislativě nepíše o nepřípustnosti folií na předních oknech, ale propustnosti světla vyšší než 70%. Jakmile mají atest a propouští světlo dle normy, takže jsou například čirá bezpečnostní nebo termoizolační, nemá nikdo co kecat. Tohle mě fakt vytáčí!

http://madico.cz/aktuality/stanovisko-m ... l-vozidel/

Tento seznam vám nabízí možnost výběru schválených autofólií a poskytuje záruku odborné instalace v souladu s předpisy. Ná závěr vám nabízíme v bodech jak postupovat při instalaci autofólií.
- zvolit pouze shválené fólie-viz.seznam schválených držitelů Osvědčení
- propustnost čelního skla v žádném případě neupravovat
propustnost předních bočních skel nesmí být nižší než …
Když jsem je dával před 12 lety na auto tak to bylo každýmu u pr..... Ale na první technický už ne. Tak musely dolů. Řekl bych že většina co musí dolů těch 70 % nemá. A není nic jednoduššího než zajet jinam když tam jsou paka a ty víš že máš pravdu, nebo ne?

Re: Naše malé prohry

Napsal: ned črc 23, 2017 11:41 pm
od sima
Nj,ale když už jsi tam na STK,tak mám za to,že nemůžeš už jet jinam,když ti najdou závadu a hlavně jsi už jednoduše v režimu stk prohlídky.Taky opakovanou stk musíš dělat opět tam,na místě samém.Takže když ti raz už sundají folie,je to dost o ničem.Leda je nandat znova a jet jinam,řešit to jinak,to pak jo.Nasere to každopádně na ultimo,o to přeci jde >:-f