Koupě Legacy

Odpovědět
Uživatelský avatar
seatik
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4038
Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Vašek
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě Legacy

Příspěvek od seatik »

merlin ..díky za upozornění a všem za každou konzultaci. Spíše než AWD,ten je přeci jen cenově výš mi tu láká Zdeny-ho ,kterého znám z více for a myslím, že co píše platí. A ještě samo sleduji více prodejců včetně Německa
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16151
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě Legacy

Příspěvek od quickly »

Já nechápu, proč nechcete automat :655: :845: . Na cukatúry zvlášť :4690:
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
merlin
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 690
Registrován: sob lis 19, 2011 10:25 pm
Jméno a příjmení: Alexander Kršek (Jarmila Kršková)
Bydliště: Praha - Prosek

Re: Koupě Legacy

Příspěvek od merlin »

quickly píše:Já nechápu, proč nechcete automat :655: :845: . Na cukatúry zvlášť :4690:
Súhlasím. Ale kto chce kam...
Subaru Legacy 3.0R AT Kombi Comfort-Navi 2007 Obrázek
Subaru Legacy 2.0R AT Kombi Comfort-Navi 2006 Obrázek - predané
Uživatelský avatar
seatik
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4038
Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Vašek
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě Legacy

Příspěvek od seatik »

Mně je defakto jedno,manuál nebo automat. Spíše se teda kloním k automatu,který je pohodlnější a hlavně rychlejší jak mé ruce,ale nedá se zase až tak vybírat,to je můj malý ústupek.
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
ozawasan
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2356
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Bydliště: Lipová u Chebu

Re: Koupě Legacy

Příspěvek od ozawasan »

automat je na to popojíždění mnohem vhodnější. Při správné péči Ti nehrozí dvouhmota, spojka etc.....
4hrnky hnané na 4 - takže 4x4
Subaru XV AT
ex Subaru Forester 2.0XT AT
ex Subaru Outback 2,5 AT 2002
ex Subaru Outback H6 AT 2007
ex Subaru Forester 2,5XT AT 2006
Uživatelský avatar
dracekvo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3182
Registrován: stř kvě 19, 2010 4:04 pm

Re: Koupě Legacy

Příspěvek od dracekvo »

Zdravím,
tak nějak jsem mé subaru Lego 2.0 96 přenechal rodičům, protože mi silně nevyhovuje. Až doslouží současné přibližovadlo budu si muset koupit jiné auto.
Rád bych zase Subaru, protože se mi líbí některé jeho vlastnosti, ale chtěl bych se vyhnout problémům co jsem měl s tímto subarem.
Půjde to na přestavbu na LPG, proto motor 2.0 nebo 2.5. Jinak je mi vcelku jedno jaké Lego to bude. Nebráním se ročníkům od 2000 až po 2006. Cenové rozpětí od 50 do 120 tis.

1. První problém je převodovka. U toho současného jsou velké otáčky, na 5MT točí při 90km/h cca 2800. To mi příde hodně a na dálnici se to prostě nedá, nebo se člověk musí plazit max do 120. Řešením je prý AT, ale to se mi moc nelíbí, protože subaru má jen 4kvalty a už to není to pravé AWD a nemá redukci. Jak je na tom s převodama 3 a 4 generace v MT? Pokud se některé z nich dostane na 3tis při 140km/h byl bych rád. AT jen v případě, že to jinak nepůjde.

2. Spotřeba oleje. Současné mi bere cca 1l na 2000 km, při otcovo nájezdu to nemá cenu řešit. Jak jsou na tom motory u novějších? Nedělá mi problém do auta rozumně zainvestovat, ale aby to byla vada odstranitelná, např výměna gufer ventilů a pístních kroužků atd.

3. Diagnostika. Mají novější subaru už normální diagnostiku?

4. Májí stále všechny subaru po sklopení sedadel rovinu? Občas v autě spím.

5. Jaká nejvyšší nádrž na LPG se vejde místo rezervy?

6. Co koroze u novějších modelů? U tohohle hnijou spodky dveří.

Díky
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Uživatelský avatar
PavelG
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 769
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Pavel
Bydliště: Olomoucko

Re: Koupě Legacy

Příspěvek od PavelG »

S těma otáčkama tě asi nepotěším, mám MY2004 a stejný pocit při jízdě. Přitom když už to má tu redukci, tak mohli soudruzi z FHI udělat převody tak dlouhé, aby mohl člověk na dálnici nechat dvouapůllitr převalovat na 2500ot/min při 130 a užívat pohody na palubě.
Ale oni si řekli NE, to by málo žralo a bylo tam moc ticho....
Uživatelský avatar
Čibi
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1754
Registrován: pon lis 08, 2010 11:17 am
Jméno a příjmení: Martin Cháb
Bydliště: Českolipsko

Re: Koupě Legacy

Příspěvek od Čibi »

řešením je fakt automat. Nebál bych se toho, pokud bylo auto servisované. Že má 4kvalty mi nevadí, po dálnici jezdím stejně většinou do těch 140 a to točí něco přes 3tis otáček.

Navíc ta cenová hranice na novější auto moc nebude. Teď tu člen fora prodává svojeho outbacka, pokud je auto udržované, což přepokládám, tak se vyplatí zaplatit vyšší cenu než pak řešit opravy.
Outback 2.5 123 kw 2006
Forester 2.0 XT 130 kw 2005
Uživatelský avatar
dracekvo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3182
Registrován: stř kvě 19, 2010 4:04 pm

Re: Koupě Legacy

Příspěvek od dracekvo »

A kolik AT jede při těch 3000 ot/min? To vážně mezi generacema 2 až 4 nebyl žádný pokrok v převodových poměrech?
Se obávám, že asi pudu do jiného auta, protože ty vysoké otáčky při běžné cestovní rychlosti na dálnici se u subaru nedaj. Přesně proto jsem u současného Suba upustil od instalace LPG.

Jo a k těm penězum. Nechci novější auto. Nejraději kupuju auta kolem 50 tis. Sice průběžně do toho nějakou korunu dám, ale pak vím jak je to udělané a že to vydrží. Víc peněz do auta nepokládám za rozumnou investici. Do jen do subaru bych investoval víc v případě, že by u novějšího modelu byl vyřešen problém s převodovkou.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Uživatelský avatar
Čibi
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1754
Registrován: pon lis 08, 2010 11:17 am
Jméno a příjmení: Martin Cháb
Bydliště: Českolipsko

Re: Koupě Legacy

Příspěvek od Čibi »

Nechci kecat, ale když jedu stovkou, tak mi to točí 2200 otáček. Při těch 130 to je něco kolem 3tis. Jede takhle moje legacy 2.5 97 i manželky outback 2.5 z roku 2005. V obojem máme lpg.

Za sebe jsem spokojenej, v autě je klid. Hlavně v porovnání s tím, s čím musím jezdit v práci jako služebním <renault>
Outback 2.5 123 kw 2006
Forester 2.0 XT 130 kw 2005
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: Koupě Legacy

Příspěvek od Slavek_xxx »

dracekvo> potrebujes vubec 4kolu? Jestli by to neresil spis ford Focus...
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Koupě Legacy

Příspěvek od romull »

Když to tak sleduji, tak u 5AT je to hodně podobné a ve 100 točí cca 2100, ve 140 rovných 3000, ve 160 3500 a ve 200 4200 otáček. Všechno samosebou na 5ku, ale že by byl v autě třeba v těch 160 nějaký hluk se mi nezdá a motor se právě začíná probouzet a chce dál :-) . To že nemá redukci vůbec nevadí, on už si to měnič přebere a než dojde k jeho zamčení tak drží o trochu víc otáčky nahoře a rozjezdy jsou excelentní na suchu i sněhu.
Jenže to je H6 a ta si příliš nerozumí s plynem......na druhou stranu ten Slavkem_xxx zmiňovaný Focus je proti ní kostitřas a prckolet :850: a když jsem v něm jel s bráchem tak ještě po měste dobrý, ale na dovču na Šumavu nebo na otočku do Prahy je to utrpení :6066:
Naposledy upravil(a) romull dne pát lis 01, 2013 2:26 pm, celkem upraveno 1 x.
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Uživatelský avatar
Čibi
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1754
Registrován: pon lis 08, 2010 11:17 am
Jméno a příjmení: Martin Cháb
Bydliště: Českolipsko

Re: Koupě Legacy

Příspěvek od Čibi »

:-), teď jsem přezouval známé fokuse na zimní gumy, pak jsem jí to svezl a to je pochoďák, při stovce to točí asi 1800 otáček (1.8 tdci), ale jelo se s tím pěkně.

Ale srovnávat H6, co máš s focusem, moc dobře nejde. To jde tak právě to moje dvojkový lego :-)
Outback 2.5 123 kw 2006
Forester 2.0 XT 130 kw 2005
Uživatelský avatar
dracekvo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3182
Registrován: stř kvě 19, 2010 4:04 pm

Re: Koupě Legacy

Příspěvek od dracekvo »

Tak D točí vždycky méně.
No jestli 4kolku potřebuju nebo ne. Přežil bych to bez ní, ale jak si člověk zvykne, však to znáte. Občas jedu i mimo silnice a tam se to hodí. V zimě na hory a tak.
Kdyby to točilo rovných 3000tis při 140, to bych překousnul. 5AT se ale dává jen do 6 válců, ne?

Kdyby aspoň existovala nějaká sada na změnu převodových poměrů, bych za to klidně 15 tis dal :)
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Koupě Legacy

Příspěvek od romull »

Čibi píše::-), teď jsem přezouval známé fokuse na zimní gumy, pak jsem jí to svezl a to je pochoďák, při stovce to točí asi 1800 otáček (1.8 tdci), ale jelo se s tím pěkně.
Jo každá nafta se motá hodně nízko a okolo nejvyššího krouťáku a čím větší motor a krouťák, tak to pouští výrobci níž a třeba dechtové BMW se motalo při 100 někde kolem 1500, což už se mi moc nelíbí i když benzín 335i se taky moc nerozšoupnul a při 100 motal jen 1700. Jenže to je silný motor s přebytkem Nm a pobere to, jenže bráchův benzínový Focus 1,6 16V ( taky byl na LPG ) chodil na dálnici běžně přes 4000 a aby člověk nestratil v kopci rychlost tak musel podřadit a motat jej ještě výš. Výsledkem pak byla spotřeba na úrovni H6 a jízdní komfort na :zachod:

dracevko: :850: 5AT je jenom ve spojení s H6.
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Odpovědět

Zpět na „Legacy, Outback“