Stránka 1 z 1

První dojmy s H6

Napsal: stř srp 22, 2012 9:32 pm
od Kofilka
Prve sem se chtěl rozepsat protože mi dneska volal jeden kolega jakej je rozdíl mezi 2,5 a 3,0. Řekl bych to asi takhle:

:657: :-) :845: :811: :supeer: :banana: :banana: :winner: :winner: :wink: :-) ::-DD: ::-DDD: :657: :love:

Re: První dojmy s H6

Napsal: čtv srp 23, 2012 7:21 am
od zdenal-awd
Z vlastní čerstvé zkušenosti mohu jen dodat :657: :657: stručné jasné a stoprocentně pravdivé hodnocení :657: :657:

Re: První dojmy s H6

Napsal: čtv srp 23, 2012 7:49 am
od Albi
mé dojmy (svezení se SpecB)?
je to fajn ale chce to přesednout z 1.2HTP :845:

Re: První dojmy s H6

Napsal: čtv srp 23, 2012 8:01 am
od UhnakXTi
::-DD: :657:

Re: První dojmy s H6

Napsal: čtv srp 23, 2012 8:02 am
od UhnakXTi
Albi odpovedal skusene :-) ..vziadnom pripade nepresadávat do H6 s 2,5 turbo :845: ..mne sa to stalo a za 3mesiace som ju predal :-)

Re: První dojmy s H6

Napsal: čtv srp 23, 2012 8:12 am
od Slavek_xxx
Moje prvni dojmy z H6ky byly, ze to nejak moc nejede ::-DD: V dobe dnesnich foukanych dvoulitru je i diky dlouhym kvaltum a stalymu 4x4 projev toho sestivalcovyho motoru spis prumer...

Re: První dojmy s H6

Napsal: čtv srp 23, 2012 8:34 am
od JRJ
IMO, ono to jede a zatraceně dobře, ale ten automat je děsně pomalej. Jó sedan SpecB s MT to je jiná káva. Ale když já potřebuju auto co něco odveze. Život je holt plný kompromisů.

Re: První dojmy s H6

Napsal: čtv srp 23, 2012 8:48 am
od romull
Jede to fakt dobře :826: , ale samo sebou musí být otáčky nad 4 000.... jinak je to moc vláčný, takový přidušený tím automatem a stálou 4x4, ten motor je podobný jako motorky - točit a točit, jenže potom ta spotřeba :670: . Taky se to nesmí srovnávat s jinými třílitry jako třeba s BMW 330i, které jede jak k ohni a i za rozumnou spotřebu.... těm to ale vrátím v zimě :845: :811:.... H6 je auto několika tváří a dokonale splňuje to co po něm chci :850:

Re: První dojmy s H6

Napsal: čtv srp 23, 2012 11:49 am
od Kofilka
Jasné že turbo je něco jinýho, ale prostě celkové svezení, nehjsu honič sekund na stovku ale celkový dojem z auta, samože že jsem už jezdil s větčíma raketama ale toto je prostě ideál, když se netočí tak má furt solidní krouťáček a když se točí tak je to paráda.

Re: První dojmy s H6

Napsal: čtv srp 23, 2012 12:53 pm
od Tomáš1002
Já mám po necelém roce ježdění s 2,5 turbem a prvotním úžasu pocit, že to zase až takovej zázrak není. Člověk si zvykne na všechno :686: :686: .
Docela by mě zajímalo, jak by se mi teď jelo s atmosférickým dvoulitrem. Možná si ho někde na chvíli vypůjčím, abych pak turbínu zase ocenil :850:

Ale abych nebyl úplně od tématu, nedají se někde najít podrobnější údaje o jednotlivých modelech Subaru? Mám na mysli třeba pružné zrychlení, to jsem nikdy nikde neobjevil a právě třeba srovnání H6, 3,6 a turbíny by mě hodně zajímalo. Nebo porovnání dvoulitrové atmosféry benzínu a ropáka.

Re: První dojmy s H6

Napsal: čtv srp 23, 2012 1:13 pm
od romull
Podrobnější údaje se dají najít snad jen v testech Světa motorů, Auto tipu a pod. Něco je i na Auto.cz v rubrice testy. Srovnání dvoulitrové atmosféry s dechtem, oboje ještě v Legacy MY 2009 ( benzín měl i LPG ) jsem tam četl. Srovnání nakonec vyznělo lépe pro benzín s LPG, ale v tom pružném zrychlení ho zase dehet naprosto deklasoval, což je vzhledem k jeho krouťáku jasný. Škoda že není turbo 2,0, ale snad se i v Evropě toho nového 2,0GT dočkáme :850:

Re: První dojmy s H6

Napsal: čtv srp 23, 2012 1:35 pm
od hamoun
Tomáš1002 píše:Já mám po necelém roce ježdění s 2,5 turbem a prvotním úžasu pocit, že to zase až takovej zázrak není. Člověk si zvykne na všechno :686: :686: .
rikam si to same ... doma mam jedno velke skoro 300k auto + WRX .. oboji jezdi tak - normalne ...
.. nedavno si kamos koupil swifta (1.4i? ) a ze se jdem projet ..

toz jsem tam sed a jedem, rikam, zajimave je, ze to jede stejne na vsechny polohy pedalu, ze to vubec nechce zrychlit ... on rikal, pockej, az se trochu zahreje a az se vytoci nad 4500 .. rikam, ok, zahrejem, zkusim, seslapnu plyn, nic, ... podradim ... nic .. ono to na ten pedal fakt nereagovalo ... zacalo to vic hucet, jinak nic ... :) :)

zas jsem si chvili vazil WRX :)

k H6 ... nekdy bych se svez .. snad to klapne nekde na srazu :)
mel jsem R6 - par let zpet - a jelo to pekne .. pohodove :-) ted uz jenom H4 a V8 :)

Re: První dojmy s H6

Napsal: čtv srp 23, 2012 2:35 pm
od JRJ
:ironie: Jó jedno "vinikající" srovnání Legacy 3.0R se zde už objevilo http://subarufanclub.cz/forum/viewtopic ... =75#p51211 Prostě H6 nejede a dehtová Réza jí to natře kdy si vzpomene. Pokud tedy není zovna horko http://subarufanclub.cz/forum/viewtopic.php?f=19&t=1501 nebo se nevypaluje DPF nebo zrovna nevím co. :ironie:

Re: První dojmy s H6

Napsal: čtv srp 23, 2012 5:50 pm
od ladis77
hehe, ja byl jezdit v utery s ferrari a taky sem si z toho nejak nekak.pravda, 2 kolecka na letisti sou malo, mit jich zaplacenejch 20, asi by si to clovek osahal. presednuti z otase do wrx byl vetsi sok ::-DDD: