Mira, no jasně, já neříkám, že u Forestera. U Lega je těch stupňů možná 10 a mění se to ještě v závislosti na rychlosti.Mira píše: No dobrá, možná 4. Ale s rychlostí to nemá nic společnýho, pouze jinej pevně nastavenej časovej interval. U mě neustále moc nebo málo.
Stěrače
Re: Stěrače
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Stěrače
Asi u toho novějšího, já na Outbacku mám taky pár statických stupňů. Respektive páčka má 3 polohy a v první poloze se rychlost dá korigovat tím prstýnkem na páčce, kde jsou asi 3 nebo 4 polohy. V těch zbývajících 2 polohách už to prostě stírá furt (pomaleji a rychleji).
Nastavitelnej cyklovač má mít ten můj starej swift, údajně. Ale buď jsem takovej lempl, že to neumim používat nebo se to rozbilo, ale sice jsem z toho vyloudil občas jiný intervaly pro stírání, ale nikdy ne tak, jak bych si představoval Takže tahle funkcionalita mě taky úplně neoslovila.
Nastavitelnej cyklovač má mít ten můj starej swift, údajně. Ale buď jsem takovej lempl, že to neumim používat nebo se to rozbilo, ale sice jsem z toho vyloudil občas jiný intervaly pro stírání, ale nikdy ne tak, jak bych si představoval Takže tahle funkcionalita mě taky úplně neoslovila.
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10654
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Stěrače
U francouze to fungovalo tak, že si člověk otočil páčku na cyklovač, pak si stírnul přitáhnutím a no a ve vhodnou chvílí si přitáhnutím stírl zas. Pak si to v tom zvoleným intervalu stíralo dál. To se dalo kdykoliv jakkoliv změnit. Prostě jak si člověk zamane. A myslím, že takhle to má spousta aut. Ovšem asi mimo subaru. Ale je fakt, že to přitažení páčky je stejný, jen to další stírnutí je holt manuálně.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
Re: Stěrače
Mira: Jo to mě taky mrzí, že tam nemají adaptivní cyklovač. To je přesně to, co popisuješ.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Stěrače
Tento adaptivní cyklovač jsem stavěl podle návodu z AR už pro Favorita. Bylo to celkem jednoduché zapojeni a asi by se dalo upravit i pro Subaru.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 349
- Registrován: pát lis 28, 2014 7:16 am
- Bydliště: Ostrava/ExŽilina
Re: Stěrače
kazda, minimalne po-faceliftova felicia ma ten adaptivny cyklovac
"Subarko" Subaru Legacy Wagon 2.0R 2007
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Stěrače
Mira: Tak Suzuki nemá na stěračový páčce tu možnost jenom jednoho setření, prostě se zapíná na furt. Což mě na tom autě teda taky slušně vytáčí. Ale návod praví něco takového, že se to mělo zapnout na cyklovač, nechat jednou setřít, vypnout a pak zase zapnout. Ale nějak mi nepřišlo, že bych si tímhle postupem nějak pomohl. Ale návod k tomu autu toho celkově nakecal... třeba to taky mělo mít lanko na otvírání kufru a nemá (což se ostatně divil celý suzuki club, asi je to jediný vyrobený swift bez týhle ptákoviny ).
Hando: Jo, tak na tý mi to přesně taky nikdy nefungovalo Ale když už bych tam měl něco bastlit, tak mě víc zaujal ten senzor... mě ani nenapadlo, že by se to mohlo dělat
Hando: Jo, tak na tý mi to přesně taky nikdy nefungovalo Ale když už bych tam měl něco bastlit, tak mě víc zaujal ten senzor... mě ani nenapadlo, že by se to mohlo dělat
Re: Stěrače
Jj, to by určitě šlo.mnov píše:Tento adaptivní cyklovač jsem stavěl podle návodu z AR už pro Favorita. Bylo to celkem jednoduché zapojeni a asi by se dalo upravit i pro Subaru.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Stěrače
Tady máš třeba. Stojí to pár korun... http://www.prexim-megapex.cz/destovy-senzor-t-21711spm píše:Ale když už bych tam měl něco bastlit, tak mě víc zaujal ten senzor... mě ani nenapadlo, že by se to mohlo dělat
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24355
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Stěrače
Mnove,to jsi mě připomněl,že jsem cyklovač-regulaci frekvence stírání stavěl taky,to byly ješte mé archaické počiny,kdy jsem si poctivě ryl drážky do měďěných destiček pěkně železnou špicooooj Nabastlit by se to dalo i na subaru,dráty jako dráty tj fakt.
Míra,ono nic není ideální,tento origo cyklovač taky rozhodně ne,ale ty ho máš a už to zase vidíš tak,že by měl pracovat lépe,věř mě,že bez něj by jsi byl teprve v pasti,když prší málo,musíš furt tahat za páčku,protože režimy stírání jsou vyloženě na déšť,na nějaký lehký deštíček je i low režim prostě moc rychlý a musíš to vypínat,což je docela otravné,tak občas prostě zatáhnu za páčku.
Proto to chci,na lehký deštíček by to předpokládám mělo být dobré.Tak to používám i ve fabce,snad to bude použitelné i ve forejsovi.
Když prší více či přímo valí,tak problém vůbec nemám,pustím jeden ze tří režimů a je,základ jsou taky dobré stěrače,ty konečně mám-Heynery.Jsou tam už pátý měsíc,tak můžu už snad říct,že jsou fakt skvělé a fungují,stírají,nepískají,vypadají dobře,za těch pár korun nej co jsem kdy měl Stávám navíc venku,čili mají za s sebou vydatnou zimu,stojím pod stromy,každý den zalepené sklo,čili prověřeny jsou.Jestli vydrží aspoň rok,beru je zas.
No když nebudu s origo páčkou spokojený zkusil bych ten senzor,jen tam je zase obava,že kdo ví jak bude fungovat samotný senzor,muselo by se to holt zkusit.Nebo se na to vykašlu a je věnuju se jiným věcem,kolem auta nelítám,jen když je třeba,tak mu dám servis a je.Proto jsem chtěl tuto nejjednodušší a origo úpravu,tj vše a díky lawmanovi za info
Míra,ono nic není ideální,tento origo cyklovač taky rozhodně ne,ale ty ho máš a už to zase vidíš tak,že by měl pracovat lépe,věř mě,že bez něj by jsi byl teprve v pasti,když prší málo,musíš furt tahat za páčku,protože režimy stírání jsou vyloženě na déšť,na nějaký lehký deštíček je i low režim prostě moc rychlý a musíš to vypínat,což je docela otravné,tak občas prostě zatáhnu za páčku.
Proto to chci,na lehký deštíček by to předpokládám mělo být dobré.Tak to používám i ve fabce,snad to bude použitelné i ve forejsovi.
Když prší více či přímo valí,tak problém vůbec nemám,pustím jeden ze tří režimů a je,základ jsou taky dobré stěrače,ty konečně mám-Heynery.Jsou tam už pátý měsíc,tak můžu už snad říct,že jsou fakt skvělé a fungují,stírají,nepískají,vypadají dobře,za těch pár korun nej co jsem kdy měl Stávám navíc venku,čili mají za s sebou vydatnou zimu,stojím pod stromy,každý den zalepené sklo,čili prověřeny jsou.Jestli vydrží aspoň rok,beru je zas.
No když nebudu s origo páčkou spokojený zkusil bych ten senzor,jen tam je zase obava,že kdo ví jak bude fungovat samotný senzor,muselo by se to holt zkusit.Nebo se na to vykašlu a je věnuju se jiným věcem,kolem auta nelítám,jen když je třeba,tak mu dám servis a je.Proto jsem chtěl tuto nejjednodušší a origo úpravu,tj vše a díky lawmanovi za info
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24355
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Stěrače
Tak jsem dnes namontoval páčku s funkcí nastavitelného intervalu cyklovače stírání,zkráceně s kroužkem na páčce:-)Vše funguje,tímto jsem povýšil forejse na full výbavu 3 intervaly jsou fakt pěkně natáhlé,ten nejpomalejší je už opravdu želva,víc by to už nemělo ani smysl.Montáž v pohodě,kdyby měl někdo zájem mám i fotky,jak to vypadá uvnitř a co se musí kde povolit,čemu pomoci,ale nic na tom není...
Takže díky lawmanovi za tip a taky vrťasovi za velice spěšnou zásilku a ochotné jednání
Takže díky lawmanovi za tip a taky vrťasovi za velice spěšnou zásilku a ochotné jednání
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10654
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Stěrače
Takže stěrač spolujezdce Compass měl běžnou závadu - utrženej stírací břit na 3 místech. Uprostřed i na obou krajích, ale jednu zimu (tuhou) vydržel. Koupil jsem v Globusu nějakej za 92 Kč a stírá úžasně. Jinak jsem byl překvapenej, v Globusu už od dubna úplně zavřeli Baumarkt. A žáný cedule rekonstrukce jsem neviděl. Prostě zatlučenej vchod a info, že reklamace se podávají u infa v prodejně. Asi jim nakonec zavařil ten "černej" Hornbach naproti.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
Re: Stěrače
Míro, u nás Baumarkt taky do konce května vyprodávaj a prý tam bude Möbelix.
Re: Stěrače
Prosím Vás,dají se nějak seštelovat stěrače,aby nechodily až pod haupnu?! Stačí povolit na ramínkách matku a posunout výš a nebo je to poněkud složitější . Jde o SGéčko
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10654
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Stěrače
Pokud je to jak na impreze, tak ramínko je na tisícihranu, takže jen povolit, vytáhnout, přenastavit a fertig.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem