Jaké kolo pro vlastní pohyb
- gerda
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2247
- Registrován: ned srp 29, 2010 6:46 pm
- Jméno a příjmení: Michal Gerych
- Bydliště: rozmezí Valašského království, Slovácka a Hané
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
Dobré vědět, díky
Člověk by se měl učit celý život. Všechno jde, když se chce. Když nemůžeš, tak přidej. Nebojte se ničeho.
Subaru Outback 3.63R 191 kW, MY11
Honda FR-V 1.8 i-VTEC 103 kW, MY08
Honda Civic Anglán liftback 1.4 66 kW, MY00
Subaru Outback 3.63R 191 kW, MY11
Honda FR-V 1.8 i-VTEC 103 kW, MY08
Honda Civic Anglán liftback 1.4 66 kW, MY00
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10660
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
Ohleduplnost na obou stranách je potřeba, ne řešit zákony
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
Nechápu vůbec tu diskuzi, proč by cyklista nemohl jet po silnici, nebo jak se mu zlíbí, pokud neporušuje zákon. Jak má člověk kolikrát tušit, že je někde souběžná cyklostezka.
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
já bych oboum zúčastněnejm stranám doporučil měsíční pobyt třeba v bangkoku nebo v tiraně. Ať si tam pojezděj. Fšem by to náramně prospělo a přestali by se řešit píčoviny typu cyklostesky a přednosti a vzdálenosti k vobjíždění atd...
offroadforum.cz
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Otloukánek = legacy outback BP 2004
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24355
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
Petře ale vážně, řeší se tu naprosté chujoviny, třeba onen bangkok by nás vyučil velice rychle
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
kdyš sem jel (taxikem) napříč celou Kambodžou, tak první hodinu jízdy sem myslel, že tu jízdu nemůžem přežít. A to sem hodně velkej volnomyšlenkář a svoboda je pro mě nadevše... Představte si prašnou (místama bahnitou, podle toho gde zrovna chcalo) cestu o šíři 8mi proudý dálnice, kde se jednotlivý lajny sdílej fšema směrama Oficiálně se v Kambodži jezdí v pravo, ale v praxi se jezdí tudy, kde je zrovna volnej pruch... Takže v jednom pruhu jede cyklista, v druhym jede fichtl, v třetim proti tobě jede kamion, v čtvrtym jede rykša, v pátym jede proti tobě slon, v šestym vobjedeš toho slona, v sedmym jede proti tobě taxík, v osmym parkuje autobus u zastávky. Pruhy měníš podle toho kde je zrovna volno a při rychlosti 120kmh Do toho sleduješ vedlejší silnice ze kerejch ti tam plynule vjíždí provoz, bes toho aniš by dával přednost či se aspoň rozlížel do čeho vjíždí Druhou hodinu jízdy sem nabyl dojmu, že taxikář asi ví co dělá a že to možná přežijem a dalších asi 6 hodin sem si tu jízdu užíval Protože sem pochopil že i v chaosu může bejt krása a řád.
offroadforum.cz
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Otloukánek = legacy outback BP 2004
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49239
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
To musel bejt mazec.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24355
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
Chorche moc si to ani nedokáži představit
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
jo, v půli cesty taxikář zastavil, vyměnil vzduchovej filtr a jelo se dál. Lexus RX 350 1. generace.
Jináč tady důkas že tam jezděj kromě tojot i sůba
Jináč tady důkas že tam jezděj kromě tojot i sůba
offroadforum.cz
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Otloukánek = legacy outback BP 2004
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24355
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
Filtr na té fotce, jaká to pohodička vzadu posez bočkem
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
to je nic, tam se na fichtlu vozí i to co u nás na tatře
offroadforum.cz
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
a turisty vozej takle
offroadforum.cz
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Otloukánek = legacy outback BP 2004
Re: Jaké kolo pro vlastní pohyb
Nechal jsem si oservisovat Obludu. Koupeno 2020 a od té doby jsem jen dělal hygienu a nutné opravy (prdlý drát, defekty, dotažení čepů.) Do pružení jsem nezasahoval, jen mazal kluzáky nějakou srážkou na tlumiče...kolo jezdí fajn, jen ta vidla (RS gold 35) chodila jinak než Tora 318, na kterou jsem byl 14 roků zvyklý a pak mne provázely silné vibrace a akustika při brzdění zadní brzdou. 2 servismani říkali, že to může být kotoučem, deskama, dotažením nebo až třeba konstrukcí....tak teď došlo i na brzdy.
Po těch letech byl prý olej dost nahovno jak ve vidlici tak i v tlumiči. Takže se vyměňovaly prvky ve střevech odpružení a laborovalo se s brzdama. Nakonec museli vyměnit i kotouč, prý ač vypadal ok, byl probržděný, takže mi tam dali nějaký Galfer, prý je ověřený a bude sekat dobrotu víc než origo slx.
No, tak suma sumárum 7,5t. Sice částka, ale rozpočteno na 3 roky se to dá omluvit.
No a ve stejný den jsem vyřešil i přípravu křoviňáku na sezónu, tam kromě běžné údržby měnili i jakési gufera, takže další 2,5t. No ale křoviňák je jeden z hlavních instrumentů údržby zeleniny kolem domu, takže ....radši údržba než nový (stihl FS 460 by byl drahý nástupce...)
Jinak jsem zase čuměl, jak mi v mtb " ujel vlak" když jsem viděl ty Spešly, Pivoty a jiné...jako, pastva pro oko veliká a ty tvary a barvy....on asi fakt někdo dá za kolo štvrt mega...
Po těch letech byl prý olej dost nahovno jak ve vidlici tak i v tlumiči. Takže se vyměňovaly prvky ve střevech odpružení a laborovalo se s brzdama. Nakonec museli vyměnit i kotouč, prý ač vypadal ok, byl probržděný, takže mi tam dali nějaký Galfer, prý je ověřený a bude sekat dobrotu víc než origo slx.
No, tak suma sumárum 7,5t. Sice částka, ale rozpočteno na 3 roky se to dá omluvit.
No a ve stejný den jsem vyřešil i přípravu křoviňáku na sezónu, tam kromě běžné údržby měnili i jakési gufera, takže další 2,5t. No ale křoviňák je jeden z hlavních instrumentů údržby zeleniny kolem domu, takže ....radši údržba než nový (stihl FS 460 by byl drahý nástupce...)
Jinak jsem zase čuměl, jak mi v mtb " ujel vlak" když jsem viděl ty Spešly, Pivoty a jiné...jako, pastva pro oko veliká a ty tvary a barvy....on asi fakt někdo dá za kolo štvrt mega...
Subaru Forester 2.0X MT SocialEdition z roku 2005 (Lesník) + Honda Vision - Soptík + SsangYong Tivoli 4wd (Ssasanka) no a Obluda (cétéem Scroll xpert 2020)