Takhle to léta letoucí dělá můj kámoš, vše ostříkat řádně tlakovou vodou a vyschnout, používá taky nějakou svou směs je tam i konkor myslím, spolu s wurthem, teď už nevím co přesně a co na spodek a co na dutiny (když tak na případný dotaz dohledám) a je fakt, že ty auta co dělal drží, či držely dlouho, taky nápravnici stříká samozřejmě i zevnitř, já se ho na to ptal, řešil to s ním vždy a on mě vždy řekl, neboj se, fakt to dělám už ne první rok a mám takto ošetřené i své veterány, takže třeba i tu nápravnici jasně zevnitř...jediné co logicky trpí jsou podběhy, od kamínků, jezdím velice často na posypových cestičkách v krpálech, tam nevím co by delší dobu než dva tři roky vydrželo, ale když to zas ošetřím zavčas tak to snad vydrží, rez zatím žádná, nic co by mé oko postřehlo.mišus píše: ↑pát srp 19, 2022 12:48 pm Důležitý hlavně po tom obroušení je to, pořádně vše tlakově umejt čistou vodou a nechat vše vyschnout, jinak si tam tím voskem pak tu sůl zavřete a prakticky je to horší než, kdyby to nastříkaný nebylo. Sůl NENÍ ředidlem, benzínem a jinýma "rádoby" odmašťovákama rozpustná, možná je tím rozpuštěna z malý části.
Pravda musel jsem svého kámoše na některé úskalí plejád, forestra konkrétně upozornit-hrnce, nátrubek od nádrže apod a to ošetřil až potom, no přitom množství aut co mu projde rukama a subaru karosařinu teda moc neznal, se není čemu divit, tohle chápu.
No hlavně je to dle mě o tom, že jsou to fakt 20 let staré káry a zažili si už těžce své, předchozí majitel na to většinou sral a pak se zázrak nekoná a pak po tom všem tak poctivě to vše udělat, odbrousit apod jako třeba předseda udělá opravdu málokdo.
Jinak já třeba řešil na xantii jedno bolavé místo- zadní kapsu u zadního blatníku, rezavěla, vzal jsem to WD-40, pak lodní vazelínou a pak už jen jednou do roka promořil opět WD, ...ano tím NASA uni přípravkem, vím možná ob rok dal i tu lodní vazelínu a rez zastavena, nebo téměř tedy, dalších pár let to nebyl žádný problém, vypadalo to furt stejně.