Inzeráty na zajimave nabidky Subaru
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14854
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Inzeráty na zajimave nabidky Subaru
Ty patříš do muzea tvl. :-) Prehistorická 4AT patří do muzea...
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Inzeráty na zajimave nabidky Subaru
To jsou kecy. Na 4EAT není nic archaickýho. Jen ty novější mají spoustu zbytečnejch koleček a elektroniky navíc. A Jenda má pravdu. Fofrklacek je archaismus, vyjma ryze sportovních aut typu STI či BRZ.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22739
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Inzeráty na zajimave nabidky Subaru
No po tom co jsem řídil auto s vlekem a dvouspojkou jsem za tu 4EAT ještě rád Sice ty kvalty navíc by se hodily, ale ta spojka místo HDM, brrrrrrr fuj
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Inzeráty na zajimave nabidky Subaru
Ale no tak dejme tomu, že 5EAT ještě dává smysl. Ale dál bych nešel.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Inzeráty na zajimave nabidky Subaru
No, když jsem četl co vše se nesmí dělat s tím super moderním DSG, tak ještě zlatá 4EAT s hydroměničem. Tam dám D a nemusím přemýšlet jestli si jí při popojíždění ve městě nezkurvím. Stejně tak s tou starou úplně bez bolístky zacouvám i s vozejkem klidně půl km do kopce a krokem.
A kdo říká, že automat je na hovno, tak s tím jen dostatečně dlouho nejezdil, aby se s ním naučil a ocenil jeho přednosti. A nejvíc přednosti automatu oceníte, když si nějak ublížíte a máte omezenou hybnost.
A automat, kde je i možnost řadit ručně je úplně bez chybky.
A kdo říká, že automat je na hovno, tak s tím jen dostatečně dlouho nejezdil, aby se s ním naučil a ocenil jeho přednosti. A nejvíc přednosti automatu oceníte, když si nějak ublížíte a máte omezenou hybnost.
A automat, kde je i možnost řadit ručně je úplně bez chybky.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14854
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Inzeráty na zajimave nabidky Subaru
A že všichni mají potřebu srovnávat prehistorickou převodovku s nejhorším automatem na trhu (robotizované pseudoautomaty nepočítám vůbec) :-) V čem je lepší 4AT nebo 5AT oproti CVT?
Jinak já jsem ten poslední, kdo by měl něco proti automatům.
Mimochodem automat, kde je možnost řadit ručně, je s největší pravděpodobností automat na hovno. Už jen že existuje potřeba řadit ručně znamená, že je ten automat patrně navrženej na hovno. Jediná situace, kdy si za uvedeným nestojím, je tažení těžkého přívěsu nebo nějakej masakr v terénu.
Jinak já jsem ten poslední, kdo by měl něco proti automatům.
Mimochodem automat, kde je možnost řadit ručně, je s největší pravděpodobností automat na hovno. Už jen že existuje potřeba řadit ručně znamená, že je ten automat patrně navrženej na hovno. Jediná situace, kdy si za uvedeným nestojím, je tažení těžkého přívěsu nebo nějakej masakr v terénu.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- Cliffer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1745
- Registrován: sob lis 21, 2015 6:24 pm
- Jméno a příjmení: Tadeáš Pospíchal
- Bydliště: Praha
Re: Inzeráty na zajimave nabidky Subaru
Zajímavý, že ve svých 29 letech bych měl taky patřit do muzea s automatem mám najeto přes 65 megametrů a uznávám, že ve městě je to komfort, ale mimo obec nebo dálnice to prostě strašný.
Subaru Outback 3.0R "Démon"
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
- Skotsko 2022 (5567 km)
- Rumunsko 2021 (3574 km)
- Norsko 2020 (7007 km)
- Ukrajina 2019 (4060 km)
Subaru Outback 2.5i-prodán
- Balkán 2018 (4457 km)
- Balkán 2017 (5884 km)
- Skandinávie 2016 (8300 km)
Š.Felda 1.6
- Istanbul 2012 (6100 km)
Re: Inzeráty na zajimave nabidky Subaru
Já si raději kupuji starší osvědčené věci. CVT je pro mě ještě relativně nová věc, tak čekám jak se ukáže se spolehlivostí, až bude mít pořádný věk a nájezd na vetším vzorku vozů
Navíc je to většinou ve spojení s vozy, které už na můj vkus mají moc eko-kurvítek.
Vždyť automat, kde jde řadit ručně je i u Subaru BL. A je to super věc. U BH mi to chybí. Stejně tak to má celá řada dalších vozů, kde když člověk chce, tak si může řadit, nebo tam dá D a o víc se nestará.
Mimo obec nemám s automatem problém. A na dálnici u 4EAT dávám ručně 4kvalt a na ten jedu celou dálnici. Můžu dát i do kopce plnej, aniž by to přeřadilo na 3 a točilo nesmyslné otáčky.
Navíc je to většinou ve spojení s vozy, které už na můj vkus mají moc eko-kurvítek.
Vždyť automat, kde jde řadit ručně je i u Subaru BL. A je to super věc. U BH mi to chybí. Stejně tak to má celá řada dalších vozů, kde když člověk chce, tak si může řadit, nebo tam dá D a o víc se nestará.
Mimo obec nemám s automatem problém. A na dálnici u 4EAT dávám ručně 4kvalt a na ten jedu celou dálnici. Můžu dát i do kopce plnej, aniž by to přeřadilo na 3 a točilo nesmyslné otáčky.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- Čibi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1754
- Registrován: pon lis 08, 2010 11:17 am
- Jméno a příjmení: Martin Cháb
- Bydliště: Českolipsko
Re: Inzeráty na zajimave nabidky Subaru
Pánové, klid
jezdil jsem teda i s tříkvaltem automatem, tak tam to teda nebylo žádný terno, ale bylo to pohodlné (Transit MK2, 2.0 benzín). Předtím nějaké Fordy, tak C3 automaty. Zvykl jsem si na něj. Pak jsem si koupil třeba Astru G v automatu, úplně ten nejslabší diesel 60kw a to bylo super, to tak krásně jezdilo. No a pak Legacy, 2.2, 2.5, to byla raketa. S tiptronikem od VW jsem nejezdil, toho jsem se bál, že klekne (nekupuji nová auta), ale třeba 6kvalt DSG v Caddy - proti němu nemůžu říct křivé slovo (ano, není to automat, je to dvojspojkový manuál). Sehnal jsem si volant s řazením na volantu a to bylo super. Outbacka 2.5 mám zase s klasickým 4AT, Forestera SG XT taky (tam mě vadí jen, jak zamyká měnič, když jedu po městě, tak musím dávat trojku). Skorot jsem taky koupil Forestera 2.5 XT 2007 s automatem a to byla paráda, kam se ve srovnání mechaniky hrabal 3.0R Outback.
Nedělá mi problém skočit z jednoho auta s automatem do manuálu a určitě neskáču, nechcípe mi to, stejně tak jako nemám tendence šlapat na spojku u automatu . Žena teď teda jezdí s manuálem ve velkém autě a to se mi chce brečet, jak řadí. Akorát v tom nejmenovaném voze (francouzsské výroby s vyobrazením jisté části těla na přídi) se v kombinaci turbo benzín automat vyskytuje pramálo, tak prostě jednou tu spojku asi budu msuet měnit, žádné větší MPV není.
Už se mi párkrát hodilo jezdit s automatem, jednou jsem spadl ze skály a zrakvil si kotník, ale v pohodě jsem se dopravil do nemocnice, pak se mi podařilo vytrhnout rameno, tak taky bylo fajn, že jsem nemusel řadit...a na dlouhý trasy jsem míň utahaný, jel jsem párkrát v kuse na otočku do Holandska (2000km) a to jsem byl rád, že nemusím řadit. Jen jsem nastavil tempomat na 120 a pohoda.
A teda přiznám se, že jsem na popud ženy pátral po XC70 (Volvo) generace P2 (2002-2007), ta po něm hodně touží, ale když jsem si přečetl Volvo forum, tak mě nadšení přešlo - tam ty auta mají najeto jednou tolik co naše Subaru a automaty tam na 300tis padají a oprava je v ceně auta (80tis). Ale zase jim to nehnije
jezdil jsem teda i s tříkvaltem automatem, tak tam to teda nebylo žádný terno, ale bylo to pohodlné (Transit MK2, 2.0 benzín). Předtím nějaké Fordy, tak C3 automaty. Zvykl jsem si na něj. Pak jsem si koupil třeba Astru G v automatu, úplně ten nejslabší diesel 60kw a to bylo super, to tak krásně jezdilo. No a pak Legacy, 2.2, 2.5, to byla raketa. S tiptronikem od VW jsem nejezdil, toho jsem se bál, že klekne (nekupuji nová auta), ale třeba 6kvalt DSG v Caddy - proti němu nemůžu říct křivé slovo (ano, není to automat, je to dvojspojkový manuál). Sehnal jsem si volant s řazením na volantu a to bylo super. Outbacka 2.5 mám zase s klasickým 4AT, Forestera SG XT taky (tam mě vadí jen, jak zamyká měnič, když jedu po městě, tak musím dávat trojku). Skorot jsem taky koupil Forestera 2.5 XT 2007 s automatem a to byla paráda, kam se ve srovnání mechaniky hrabal 3.0R Outback.
Nedělá mi problém skočit z jednoho auta s automatem do manuálu a určitě neskáču, nechcípe mi to, stejně tak jako nemám tendence šlapat na spojku u automatu . Žena teď teda jezdí s manuálem ve velkém autě a to se mi chce brečet, jak řadí. Akorát v tom nejmenovaném voze (francouzsské výroby s vyobrazením jisté části těla na přídi) se v kombinaci turbo benzín automat vyskytuje pramálo, tak prostě jednou tu spojku asi budu msuet měnit, žádné větší MPV není.
Už se mi párkrát hodilo jezdit s automatem, jednou jsem spadl ze skály a zrakvil si kotník, ale v pohodě jsem se dopravil do nemocnice, pak se mi podařilo vytrhnout rameno, tak taky bylo fajn, že jsem nemusel řadit...a na dlouhý trasy jsem míň utahaný, jel jsem párkrát v kuse na otočku do Holandska (2000km) a to jsem byl rád, že nemusím řadit. Jen jsem nastavil tempomat na 120 a pohoda.
A teda přiznám se, že jsem na popud ženy pátral po XC70 (Volvo) generace P2 (2002-2007), ta po něm hodně touží, ale když jsem si přečetl Volvo forum, tak mě nadšení přešlo - tam ty auta mají najeto jednou tolik co naše Subaru a automaty tam na 300tis padají a oprava je v ceně auta (80tis). Ale zase jim to nehnije
Outback 2.5 123 kw 2006
Forester 2.0 XT 130 kw 2005
Forester 2.0 XT 130 kw 2005
- Čibi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1754
- Registrován: pon lis 08, 2010 11:17 am
- Jméno a příjmení: Martin Cháb
- Bydliště: Českolipsko
Re: Inzeráty na zajimave nabidky Subaru
Asi bych si klidně koupil už BR outbacka, ale právě ta spolehlivost CVT, z té mám strach. Většinou to taky má najeto ke 250-300tis km a tam už se často CVT loučí a auta zase nejsou za takovou cenu, že by se mi chtělo kupovat novou převodovku.dracekvo píše: ↑stř led 11, 2023 12:46 pm Já si raději kupuji starší osvědčené věci. CVT je pro mě ještě relativně nová věc, tak čekám jak se ukáže se spolehlivostí, až bude mít pořádný věk a nájezd na vetším vzorku vozů
Navíc je to většinou ve spojení s vozy, které už na můj vkus mají moc eko-kurvítek.
Outback 2.5 123 kw 2006
Forester 2.0 XT 130 kw 2005
Forester 2.0 XT 130 kw 2005
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22739
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Inzeráty na zajimave nabidky Subaru
Dvouspojek je hromada, ne jenom DSG. To co jsem zrovna řídil já ani DSG nebylo. A proti CVT nic nemám, ale furt milionkrát radši 4EAT, než fofrklacek Mám auta s obojim a čim dál tim víc mě ten klacek štve
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14854
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Inzeráty na zajimave nabidky Subaru
Jeníku, vždyť nejsme vepři Hned na začátku jsem psal, že automat preferuju ve všem kromě okreskový víkendovky, což je vozidlo, který ani jeden z nás (zatím) před chalupou nemáme Manuál mám aktuálně akorát v Impreze, Liberech a Felicii, ani jedním ale nemusím nebo nemůžu jezdit
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Inzeráty na zajimave nabidky Subaru
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14854
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Inzeráty na zajimave nabidky Subaru
Dane, ani jedno
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11891
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Inzeráty na zajimave nabidky Subaru
Kdyby to byli vepři, tak by určitě napsal: Nejsme čuníci.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.