tuning forestera

Uživatelský avatar
catana
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3258
Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: Jizni Australie

Re: tuning forestera

Příspěvek od catana »

JRJ píše:Ne, teď vážně, jediný turbo benzín, kde jsem nepociťoval turbo lag byl nissan GT-R, ale to už je úplně jiná liga.
Zrovna GTR mě moc za srdce nevzalo. Velké, těžké, rychlé a nadité takovým množstvím elektroniky, že tam jediný rozdíl od Playstation je v tom, že tam není tlačítko "restart".
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Uživatelský avatar
nzg
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 521
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha 5 + Susice

Re: tuning forestera

Příspěvek od nzg »

catana píše:Zrovna GTR mě moc za srdce nevzalo. Velké, těžké, rychlé a nadité takovým množstvím elektroniky, že tam jediný rozdíl od Playstation je v tom, že tam není tlačítko "restart".
Neni ten nepociteny turbo-lag u GTR dany tim, ze tam ty turba jsou dve?
Outback 3.6R 2010
Outback 3.0R 2005 - Prodano viewtopic.php?p=262030#p262030
Forester 2.0X 2005
Legacy 2.0 1995 - Prodano
Uživatelský avatar
M.Z.
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 709
Registrován: pát led 29, 2010 8:14 pm
Jméno a příjmení: Marek Zrak
Bydliště: FM

Re: tuning forestera

Příspěvek od M.Z. »

I když tam nedý hybrida za 100tkč, ale levnější variantu turbíny, tak se s tím dá docela dobře žít, záleží moc na naladění. Na zvednutí výkonu o cca 50k, není třeba statisíce, i s brzdama, stabilizátorama, laufem apod. se to dá pořídit okolo 60tkč Není třeba nakupovat jen ve značkových obchodech, je i ověřené zboží, za rozumný peníz. Navíc se dá dost dílů v dobrém stavu, koupit za silnějších verzí, za zlomek ceny.
ex STI 257kw 470Nm
M2
Coupe JCW
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10655
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: tuning forestera

Příspěvek od Mira »

Všechno o zvednutí výkonu najdeš tady http://www.awd.cz/tuning
Uživatelský avatar
JRJ
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2463
Registrován: pát úno 25, 2011 3:04 pm
Jméno a příjmení: ヤン ヤクビーク
Bydliště: Praha

Re: tuning forestera

Příspěvek od JRJ »

catana píše:Zrovna GTR mě moc za srdce nevzalo. Velké, těžké, rychlé a nadité takovým množstvím elektroniky, že tam jediný rozdíl od Playstation je v tom, že tam není tlačítko "restart".
Velký? o 20 / 15 cm delší, 10 cm širsí a 10 / 8 cm nižší než Sti hatchback / sedan. Prostě je to Grand Turismo ne formule. Těžší než STi jen o metrák, přitom má o dva válce, jedno turbo a hafo hejblat víc. Posez je citelně níž a přes to je pohodlné. Dokážu si předsavit, že bych s ním jezdil na nákup. Je sice pravda, že je prošpikované elektronikou, ale ta je naprosto neintruzivní. Spíš co mi vadilo, že sedí jako přibitý i v naprosto nesmyslných rychlostech a člověk při tom nemá pocit, že jede nějak rychle. Taky není slyšet motor, jen hukot od výfuků což taky není můj šálek kávy.
nzg píše: Neni ten nepociteny turbo-lag u GTR dany tim, ze tam ty turba jsou dve?
Je to možné, ale spíš je to elektronikou, která při řazení nenechá padnout otáčky a turbo zastavit.
M.Z. píše:I když tam nedý hybrida za 100tkč, ale levnější variantu turbíny, tak se s tím dá docela dobře žít, záleží moc na naladění. Na zvednutí výkonu o cca 50k, není třeba statisíce, i s brzdama, stabilizátorama, laufem apod. se to dá pořídit okolo 60tkč Není třeba nakupovat jen ve značkových obchodech, je i ověřené zboží, za rozumný peníz. Navíc se dá dost dílů v dobrém stavu, koupit za silnějších verzí, za zlomek ceny.
No nevím nevím. Asi máme jnou představu o tom co je kvalitní tuning a cenách. :bp: I když nepůjdu do hogofogo značek a podívám se po obyčejným K-Sport/D2, tak nechám těch 60 tisíc jen za přední brzdy (35 kKč) a sadu tlumičů s pružinama (30 kKč).
You cannot imagine the immensity of shit I do not give
Subaru Legacy wagon MY2004
Uživatelský avatar
M.Z.
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 709
Registrován: pát led 29, 2010 8:14 pm
Jméno a příjmení: Marek Zrak
Bydliště: FM

Re: tuning forestera

Příspěvek od M.Z. »

Teoreticky ti to jde, ale praxe je jiná, stačí když víš, kam zajít. Nemyslím si, že bych dobrovolně absolvoval nekvalitní úpravy, u stejné firmy, 2x po sobě. Vyzkoušené, je pro mě pádnější argument, než výsledky brouzdání po netu :wink:
Navíc, o pružinách s tlumiči, jsem nic nepsal,na silnici nejlépe funguje sériový podvozek a s Forestrem jezdit na okruh, je nerozum.
ex STI 257kw 470Nm
M2
Coupe JCW
Uživatelský avatar
seatik
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4040
Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Vašek
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Re: tuning forestera

Příspěvek od seatik »

S okruhem souhlasim,pokud auto neni jako ma Stolis,ktery do nej pekne vytekl,neni forestr na okruh delany. Za to na okreskach a rozbitych cestach funguje neprekonatelne :-) Co se tyce uprav,stoji to hodne penez,temer nikdo to neocenia pri prodeji to cenu auta spise srazi.
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Uživatelský avatar
M.Z.
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 709
Registrován: pát led 29, 2010 8:14 pm
Jméno a příjmení: Marek Zrak
Bydliště: FM

Re: tuning forestera

Příspěvek od M.Z. »

To je pravda, jsou to prakticky peníze, vyhozené oknem, ale za atrakce se musí platit :drive:
ex STI 257kw 470Nm
M2
Coupe JCW
Uživatelský avatar
Tino
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: čtv lis 24, 2011 10:30 pm
Jméno a příjmení: Martin
Bydliště: kousek od Písku
Kontaktovat uživatele:

Re: tuning forestera

Příspěvek od Tino »

taky si dávám pozor, když je u inzerátů tuning, nebo zvýšení výkonu, atd. Ale koupím sériovku a potom to prodávám s úpravami. :)

Prostě z diskuze pro mě vyplývá, že jestli Forejse, tak atmosféru :drive: , protože do úprav bych vytekl o mnoho víc než do saaba. Tam jsem někde u 90k jen za úpravy a opravy :3gears:
Saab 900 T16s, MY86, 160Hp
Saab 900 NG, MY97, 126HP
Uživatelský avatar
catana
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3258
Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: Jizni Australie

Re: tuning forestera

Příspěvek od catana »

JRJ píše:Velký? o 20 / 15 cm delší, 10 cm širsí a 10 / 8 cm nižší než Sti hatchback / sedan. Prostě je to Grand Turismo ne formule. Těžší než STi jen o metrák, přitom má o dva válce, jedno turbo a hafo hejblat víc. Posez je citelně níž a přes to je pohodlné. Dokážu si předsavit, že bych s ním jezdil na nákup. Je sice pravda, že je prošpikované elektronikou, ale ta je naprosto neintruzivní. Spíš co mi vadilo, že sedí jako přibitý i v naprosto nesmyslných rychlostech a člověk při tom nemá pocit, že jede nějak rychle. Taky není slyšet motor, jen hukot od výfuků což taky není můj šálek kávy.
Máš s ním osobní zkušenost? Já právě všechno vím jen z doslechu, sice z přímé linie (znám od vidění pár lidí s GTR), ale neřídil jsem to. O té elektronice jsem slyšel hlavně to, že ti dost pomáhá s rychlým průjezdem, ale ve chvíli, když nastane problém, rozbliká se ti diskotéka na palubní desce různými warningy a asistenty, auto tě v podstatě odpojí od řízení a musíš čekat, než se elektronika vzpamatuje. Přitom prý zejména na mokrém/kluzkém povrchu bys s danou situací jako řidič něco udělal :655:
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Uživatelský avatar
JRJ
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2463
Registrován: pát úno 25, 2011 3:04 pm
Jméno a příjmení: ヤン ヤクビーク
Bydliště: Praha

Re: tuning forestera

Příspěvek od JRJ »

Catana: S GT-R jsem toho mnoho nenajezdil. Ale projel jsem ho jak na suchu, tak na mokru a na spadaném listí. Žádnou diskotéku na palubuvce jsem nezažil. Velice příjemně se řídí. Tak nějak na pohodu. Když jsem v zatáčce přidal plyn, zadek mi pomohl. Když jsem do zatáčky vjel moc prudce utáhl ji předek. Což jistě byla práce elektroniky, ale nevnímal jsem ji jako něco negativního. Žádné cukání do volantu, žádné ubírání výkonu, jen prostě dokonalé řízení stability. Taky je otázka jak byly všechny volby nastaveny. Nevím nevrtal jsem se v tom. Ale asi byly nastaveny správně. To co popisuješ může být, že někdo dělal něco a nerozumněl tomu (ála odbržděné starty bez launch controlu a vysypané převodovky). Sorry za off topic.

[ Příspěvek odeslán z mobilního zařízení ] Obrázek
You cannot imagine the immensity of shit I do not give
Subaru Legacy wagon MY2004
Uživatelský avatar
M.Z.
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 709
Registrován: pát led 29, 2010 8:14 pm
Jméno a příjmení: Marek Zrak
Bydliště: FM

Re: tuning forestera

Příspěvek od M.Z. »

Jako GTR, je tak dokonalé, až to není pěkné. Když jsme byli jezdit na Kopřivnickém polygonu, kde byla etrémně technicky náročná trať, tak i když je to velká kráva, nikdo na něj neměl (90% účastníků měli STI, EVO) a nezměnili to ani závodníci. To auto jelo jako po kolejích, na hranici smyku a přilnavosti, prostě čistá efektivita. Je to takový dokonalý robot, že tam se snad ani nemůže dostavit nějaká radost z jízdy?
ex STI 257kw 470Nm
M2
Coupe JCW
Koblih
Nováček
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: pon úno 20, 2012 7:59 am
Jméno a příjmení: Stanislav Krčmář
Bydliště: Lešná

Re: tuning forestera

Příspěvek od Koblih »

Zdarvím. Chtěl bych se zetat zda někdo neví, jak se muže u S-Turba zvyšovat tlak na turbu nebo co bych na to měl pořídit či vyměnit. Díky
Uživatelský avatar
LegoGT
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 228
Registrován: ned říj 17, 2010 5:09 pm
Jméno a příjmení: Ondřej Mušák
Bydliště: Praha-České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: tuning forestera

Příspěvek od LegoGT »

Uživatelský avatar
LegoGT
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 228
Registrován: ned říj 17, 2010 5:09 pm
Jméno a příjmení: Ondřej Mušák
Bydliště: Praha-České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: tuning forestera

Příspěvek od LegoGT »

jinak pro Kobliha: tlak turba můžeš zvýšit pomocí boostcontroleru, dělá se jak manuální(může tlakovat vždy jinak na stejné nastavení, závisí na tom okolní podmínky(vlhkost,teplota vzduchu atd.. - to je malá nevýhoda,jinak příznivá cena kolem(do)tisícovky) tak elektronický(ten by měl držet stálý tlak a má možnosti nastaví low a high boost, cena v dle značky atd. pár tisíc kč)..určitě je třeba mít budík na tlak turba, abys věděl kolik na tlaku přidáš aby jsi nazničil motor/turbo v případě moc vysokého tlaku.. na seriovém motoru bych na víc jak 1.3 baru nezkoušel..aby to neudělalo časem bum ::-DD:
(ono to stejně ani nepujde :845: protože ti seriová ECU při určitém tlaku vypne benzín-fuelcut(nevim v kolika foryn, ale třeba u mě to bylo v serii 1,1bar, takže asi nějak tak podobně - musel bys ještě nainstalovat fuelcut defender, aby jsi mohl fuelcut obejít-prostě další voblbovátko seriové ECU))

..jinak další možností je jiná ECU s již nastaveným větším boostem..já mám MINE´S přímo na moje auto(fouká 1,2baru místo standart 0,8 ..cože cca 40koní jen na tlaku)..nevím jestli by se dala sehnat ź Japanu nějaká na foryna, nebo si nechat udělat ecutek :845:
Odpovědět

Zpět na „Forester“