OUTBACK 2010

Odpovědět
Uživatelský avatar
imagiag
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 384
Registrován: úte srp 23, 2011 2:30 pm
Jméno a příjmení: Petr Vlk
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: OUTBACK 2010

Příspěvek od imagiag »

na to bacha, 3.6 ma jinak naladeny podvozek nez 2.5, mimo jine ma tlumice od bilsteinu, a v dobovych recenzich se psalo ze je vyrazne tvrdsi, prave aby se nenaklanel... viz treba tu - https://www.auto.cz/subaru-outback-3-6r ... peru-22041
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16138
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: OUTBACK 2010

Příspěvek od quickly »

Když BR 3.6 porovnám s BS 2.5, tak náklony to má podle mne stejné :-/ .
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Uživatelský avatar
catana
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3258
Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: Jizni Australie

Re: OUTBACK 2010

Příspěvek od catana »

JirkaH6 píše:Chlapi jak Oťasa 2,5 2010 hodnotíte z hlediska průjezdnosti zatáčkama? Nebo jak to napsat. Ve srovnání s Oťasem 2,5 2004-2008 jak se s tím dá ostře jezdit?
Ono Outback na ostrejsi jezdeni neni. Jako da to, ta 3.6 se trochu nakloni a citis jak ti mirna preference zadni napravy pomaha vytocit zatacku. Nicmene... ty auta jsou primarne nastavena jako nedotaciva, tak s nimi musis trochu pracovat. A v tom ti nepomaha ukrutne pomala prevodovka, kdy na technictejsich pasazich musis radit driv aby prevodovka mela cas preradit. K tomu mas pomaly prevod rizeni, ktery se hodi do terenu, ale na silnicich s volantem tocis jak v autobusu.
Po strance jizdnich vlastnosti je treba soucasna Mazda CX-5 mnohem sportovnejsi a reaktivnejsi nez Outback. Nicmene Outback projede vic. Tzn. zalezi co jsou tve priority.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
suubaru
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1991
Registrován: čtv zář 08, 2011 2:19 pm

Re: OUTBACK 2010

Příspěvek od suubaru »

quickly píše:Když BR 3.6 porovnám s BS 2.5, tak náklony to má podle mne stejné .
jo BS je tuhé. Nevýhoda v malých rychlostech.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru :-)
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
Uživatelský avatar
MrRichie
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 896
Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
Jméno a příjmení: Richie Smolda
Bydliště: Řeka
Kontaktovat uživatele:

Re: OUTBACK 2010

Příspěvek od MrRichie »

Zhoupne se více než 2004+, ale není to nic tragické. Obecně jezdím zatáčky dost ostře, abych nemusel snižovat rychlost a tím zvyšovat spotřebu. :) A jde s tím jít i dost dravě. Po zakleknutí už fakt můžeš letět.
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F

ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Mito555
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: ned říj 04, 2020 12:43 am

Re: OUTBACK 2010

Příspěvek od Mito555 »

Případná instalace tužších stabilizátorů by měla mít za následek výrazné snížení náklonů v zatáčkách a omezení nedotáčivosti, při zavhování komfortu sériových pružin a tlumičů. To by mohlo být jedno z možných řešení.
Odpovědět

Zpět na „Legacy, Outback“