OUTBACK 2010
- imagiag
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 384
- Registrován: úte srp 23, 2011 2:30 pm
- Jméno a příjmení: Petr Vlk
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: OUTBACK 2010
na to bacha, 3.6 ma jinak naladeny podvozek nez 2.5, mimo jine ma tlumice od bilsteinu, a v dobovych recenzich se psalo ze je vyrazne tvrdsi, prave aby se nenaklanel... viz treba tu - https://www.auto.cz/subaru-outback-3-6r ... peru-22041
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16138
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: OUTBACK 2010
Když BR 3.6 porovnám s BS 2.5, tak náklony to má podle mne stejné .
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: OUTBACK 2010
Ono Outback na ostrejsi jezdeni neni. Jako da to, ta 3.6 se trochu nakloni a citis jak ti mirna preference zadni napravy pomaha vytocit zatacku. Nicmene... ty auta jsou primarne nastavena jako nedotaciva, tak s nimi musis trochu pracovat. A v tom ti nepomaha ukrutne pomala prevodovka, kdy na technictejsich pasazich musis radit driv aby prevodovka mela cas preradit. K tomu mas pomaly prevod rizeni, ktery se hodi do terenu, ale na silnicich s volantem tocis jak v autobusu.JirkaH6 píše:Chlapi jak Oťasa 2,5 2010 hodnotíte z hlediska průjezdnosti zatáčkama? Nebo jak to napsat. Ve srovnání s Oťasem 2,5 2004-2008 jak se s tím dá ostře jezdit?
Po strance jizdnich vlastnosti je treba soucasna Mazda CX-5 mnohem sportovnejsi a reaktivnejsi nez Outback. Nicmene Outback projede vic. Tzn. zalezi co jsou tve priority.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Re: OUTBACK 2010
jo BS je tuhé. Nevýhoda v malých rychlostech.quickly píše:Když BR 3.6 porovnám s BS 2.5, tak náklony to má podle mne stejné .
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
- MrRichie
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 896
- Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
- Jméno a příjmení: Richie Smolda
- Bydliště: Řeka
- Kontaktovat uživatele:
Re: OUTBACK 2010
Zhoupne se více než 2004+, ale není to nic tragické. Obecně jezdím zatáčky dost ostře, abych nemusel snižovat rychlost a tím zvyšovat spotřebu. A jde s tím jít i dost dravě. Po zakleknutí už fakt můžeš letět.
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F
ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Re: OUTBACK 2010
Případná instalace tužších stabilizátorů by měla mít za následek výrazné snížení náklonů v zatáčkách a omezení nedotáčivosti, při zavhování komfortu sériových pružin a tlumičů. To by mohlo být jedno z možných řešení.