Subaru XV (2012)

Odpovědět
Uživatelský avatar
Subaru4ever
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2496
Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
Jméno a příjmení: Adam
Bydliště: Praha 5

Re: Subaru XV (2012)

Příspěvek od Subaru4ever »

Ivooos: Pravdu máš :850: ... problémem tak zůstává, že XV nebude o mnoho levnější než Forester, jehož ceny jsou naopak v rámci třídy velmi slušné :826:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
Uživatelský avatar
catana
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3258
Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: Jizni Australie

Re: Subaru XV (2012)

Příspěvek od catana »

Proto dává smysl přijít s novým Foresterem (příští rok), který bude cenově výš. Tak jsem zvědavý, jestli na podzim Subaru ukáže nového Forýska. Na generační obměnu už má nárok i věkem.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ozawasan
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2356
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Bydliště: Lipová u Chebu

Re: Subaru XV (2012)

Příspěvek od ozawasan »

Ivoosi to máš sice pravdu, ale už se dostáváš k tomu, že cena dvoulitru atakuje cenu Outbacku. Jistě, ne každý prahne po velkém voze, ale.....No a jestli nový foryn bude větší, tak základ foryna bude kolem 750 atd- svým způsobem chápu vyjímečnost značky, leč ne každý chápe superioritu symetricalu....
4hrnky hnané na 4 - takže 4x4
Subaru XV AT
ex Subaru Forester 2.0XT AT
ex Subaru Outback 2,5 AT 2002
ex Subaru Outback H6 AT 2007
ex Subaru Forester 2,5XT AT 2006
Uživatelský avatar
romik
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1423
Registrován: pát led 22, 2010 9:48 pm

Re: Subaru XV (2012)

Příspěvek od romik »

U Carpentera mají cca 14 dní krásný kousek v té nezvyklé barvě "Deep Cherry" http://www.subaru.de/allrad-fahrzeuge/s ... n.html#top, něco jako tmavě červená. Z dálky to vypadalo jako černá, ale na světle se to krásně rozzářilo a vypadalo to fakt hodně nezvykle.
První dojem při pohledu zvenku:
Malá karoserie na rozložitém a vysokém podvozku 22 cm. Vedle foresteru na délku opticky stejné, ale ne tak vysoké a na předku méně robustní. Diesel verze nemá opravdu díru na kapotě. Rozměry pneu stejné jako u současného foresteru. Nevýhodou asi bude to, že nárazník vpředu bude náchylný v terénu na rozlomení, protože je tam dost velký nasávací otvor. Pokud by to ještě někdo přizvednul, tak si myslím, že to bude docela dost vysoko a eliminuje se tím ten zvětšený rozvor.
Foto je přes sklo, takže ne moc kvalitní.
IMAG1329a.jpg
romik
Subaru Forester 2.0i Comfort ES CVT MY18 Obrázek
Subaru Forester 2.0D Comfort MT MY09 EURO4 SW 22611AP207 Obrázek
Uživatelský avatar
catana
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3258
Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: Jizni Australie

Re: Subaru XV (2012)

Příspěvek od catana »

Nemůže to být opatření proti ochraně chodců nebo něco takového? Přijde mi, že čím novější auto, tím má všechno přizpůsobené i ochraně čmeláka... :713:
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Uživatelský avatar
romik
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1423
Registrován: pát led 22, 2010 9:48 pm

Re: Subaru XV (2012)

Příspěvek od romik »

No já myslím, že ten mezichladič museli dát z pod kapoty pryč, protože tam není ta díra na kapotě ani u diesla. Já se ale do motorového prostoru nedíval. A obecně jsme se shodli, že to špatně chladí, hlavně při větší zátěži. Tak to dole rozšířili a snad to bude chladit lépe. Ale možná je to tak jak říkáš, "zlepšená ochrana chodců".
Zrovna včera na subaru.at je NCAP test s popisem: http://www.subaru.at/News/2012/Zum-zwei ... -Suba.aspx.
romik
Subaru Forester 2.0i Comfort ES CVT MY18 Obrázek
Subaru Forester 2.0D Comfort MT MY09 EURO4 SW 22611AP207 Obrázek
Uživatelský avatar
catana
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3258
Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: Jizni Australie

Re: Subaru XV (2012)

Příspěvek od catana »

Když by mě nestrašila záruka, tak už jsem uvažoval, že vyměním sání za sportovní (po diskuzi jsem dospěl k tomu, že pouze sportovní filtr nemá moc smysl), zdali to nepřinese zlepšení.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21977
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Subaru XV (2012)

Příspěvek od HonzaCZ »

catana píše:Když by mě nestrašila záruka, tak už jsem uvažoval, že vyměním sání za sportovní (po diskuzi jsem dospěl k tomu, že pouze sportovní filtr nemá moc smysl), zdali to nepřinese zlepšení.
Jako aby se ti rychlejc točila vrtulka? :-)
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
catana
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3258
Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: Jizni Australie

Re: Subaru XV (2012)

Příspěvek od catana »

To ani ne... spíš když je venku hodně horko, tak ten diesel nechladí zrovna optimálně. Neměl jsem diagnostiku pro lepší test, nicméně už v loňských horkách to méně táhlo - nestíhá se to chladit.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21977
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Subaru XV (2012)

Příspěvek od HonzaCZ »

Jinak k tomu, že XV diesel nemá "kapličku" - stačí pohledat na netu...
Přílohy
subaru-xv-diesel-pod-kapotou.jpg
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21977
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Subaru XV (2012)

Příspěvek od HonzaCZ »

catana píše:To ani ne... spíš když je venku hodně horko, tak ten diesel nechladí zrovna optimálně. Neměl jsem diagnostiku pro lepší test, nicméně už v loňských horkách to méně táhlo - nestíhá se to chladit.
A bavíme se o chlazení čeho, teď jsem asi mimo mísu :-)
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
mamut
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1905
Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Lukáš
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Subaru XV (2012)

Příspěvek od mamut »

catana píše:To ani ne... spíš když je venku hodně horko, tak ten diesel nechladí zrovna optimálně. Neměl jsem diagnostiku pro lepší test, nicméně už v loňských horkách to méně táhlo - nestíhá se to chladit.
dovolim si tvrdit, že u naprostý většiny aut pocítíš rozdíl chování motoru při změnách atmosferickýho tlaku.
Rozdíl v teplotě nasávanýho vzduchu bych neviděl až tak markatní (řiká se 5°C dolů 1% výkonu)
jediné světlo mého života, je světlo v ledničce

Subaru Impreza GT (1999) Obrázek
Fiat Ducato 3.0 CNG (2010) Obrázek
Uživatelský avatar
catana
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3258
Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: Jizni Australie

Re: Subaru XV (2012)

Příspěvek od catana »

HonzaCZ píše:A bavíme se o chlazení čeho, teď jsem asi mimo mísu :-)
Romik někde vyzjistil, že když je malý rozdíl mezi teplotou nasávaného vzduchu a teplotou na mezichladiči, nastává nám důvěrně známý stav, kdy diesel netáhne. A má úvaha šla směrem, že zvýšení průtoku vzduchu nahrazením air boxu za sportovní sání by mohlo pomoci. Ale dále jsem to nezkoumal.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21977
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Subaru XV (2012)

Příspěvek od HonzaCZ »

No když si představim konstrukci turbodieselového motoru, tak furt nevím, čeho bys chtěl dosáhnout :-)
Problém by mohl vyřešit větší intercooler = odčerpá při stejných podmínkách víc tepla z ohřátého stlačeného vzduchu. Když nasáváš atmosferický vzduch o teplotě t, pak ho stlačíš, nacpeš ho do intercooleru a ten intercooler ofukuješ stejnym atmosferickym vzduchem o teplotě stejný t, tak samozřejmě to auto musí zákonitě jet různě za různý teploty t. Každej spalovací motor je závislej na teplotě nasávanýho vzduchu, protože objem vzduchu se s teplotou mění a zvihový objem motoru, kupodivu ne ;-) Takže za teplých dnů tam nacpeš míň vzduchu, tím pádem míň výkonu.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Ivooos
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 736
Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
Jméno a příjmení: Ivoš
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Subaru XV (2012)

Příspěvek od Ivooos »

Vetsinou kdyz se tady resil problem s poklesem vykonu, tak byl smerovan smerem k prilis vysoke teplote nasavaneho vzduchu, ale kdyz jsem se o tom bavil v servisu, tak my to bylo vysvetlovano smerem k prehrivani celeho motoru a snizeni vykonu hlavne z duvody tepelne ochrany turba. Jinak i v manualu k autu je napsano:

,,Pojedeli vase vozidlo do stoupani, nebo pojedeteli s vysokym konstatnim vykonem, muze se jeho rychlost jizdy snizit. Jezdete tedy opatrne. Tato funkce ridiciho systemu je nezbytna k zachovani vykonu chlazeni motoru a neni priznakem zavady. Rychlostni vykonnost vozidla se vrati zpet do bezneho rozsahu , az se vykon motoru snizi a ustali se chladici vykon chlazeni motoru.,,

Takze problem s poklesem vykonu, bych spise pripisoval, celkovemu chlazeni auta a nespojoval bych to jen s teplotou nasavaneho vzduchu a na intercooleru. Podle mne by tedy zadna modifikace intercooleru ani zpsobu jeho chlazeni nepomohla k zabraneni docasneho snizeni vykonu auta. Pomohlo by tomu pouze kompletni predelani celeho chlazeni motoru. Ale to je jen takova uvaha.
Subaru Outback 2.5i CVT MY22 Obrázek
Subaru Outback 2.5i CVT MY17 (prodáno) 85t km Obrázek
Subaru Legacy 2,5i CVT MY12 (prodáno) 90t km (8.5)
Subaru Outback 2.0D MY11 (prodáno) 90t km (7,4)
Odpovědět

Zpět na „Ze světa Subaru“