Subaru XV (2012)
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2496
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: Subaru XV (2012)
Ivooos: Pravdu máš :850: ... problémem tak zůstává, že XV nebude o mnoho levnější než Forester, jehož ceny jsou naopak v rámci třídy velmi slušné :826:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: Subaru XV (2012)
Proto dává smysl přijít s novým Foresterem (příští rok), který bude cenově výš. Tak jsem zvědavý, jestli na podzim Subaru ukáže nového Forýska. Na generační obměnu už má nárok i věkem.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2356
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Bydliště: Lipová u Chebu
Re: Subaru XV (2012)
Ivoosi to máš sice pravdu, ale už se dostáváš k tomu, že cena dvoulitru atakuje cenu Outbacku. Jistě, ne každý prahne po velkém voze, ale.....No a jestli nový foryn bude větší, tak základ foryna bude kolem 750 atd- svým způsobem chápu vyjímečnost značky, leč ne každý chápe superioritu symetricalu....
4hrnky hnané na 4 - takže 4x4
Subaru XV AT
ex Subaru Forester 2.0XT AT
ex Subaru Outback 2,5 AT 2002
ex Subaru Outback H6 AT 2007
ex Subaru Forester 2,5XT AT 2006
Subaru XV AT
ex Subaru Forester 2.0XT AT
ex Subaru Outback 2,5 AT 2002
ex Subaru Outback H6 AT 2007
ex Subaru Forester 2,5XT AT 2006
Re: Subaru XV (2012)
U Carpentera mají cca 14 dní krásný kousek v té nezvyklé barvě "Deep Cherry" http://www.subaru.de/allrad-fahrzeuge/s ... n.html#top, něco jako tmavě červená. Z dálky to vypadalo jako černá, ale na světle se to krásně rozzářilo a vypadalo to fakt hodně nezvykle.
První dojem při pohledu zvenku:
Malá karoserie na rozložitém a vysokém podvozku 22 cm. Vedle foresteru na délku opticky stejné, ale ne tak vysoké a na předku méně robustní. Diesel verze nemá opravdu díru na kapotě. Rozměry pneu stejné jako u současného foresteru. Nevýhodou asi bude to, že nárazník vpředu bude náchylný v terénu na rozlomení, protože je tam dost velký nasávací otvor. Pokud by to ještě někdo přizvednul, tak si myslím, že to bude docela dost vysoko a eliminuje se tím ten zvětšený rozvor.
Foto je přes sklo, takže ne moc kvalitní.
První dojem při pohledu zvenku:
Malá karoserie na rozložitém a vysokém podvozku 22 cm. Vedle foresteru na délku opticky stejné, ale ne tak vysoké a na předku méně robustní. Diesel verze nemá opravdu díru na kapotě. Rozměry pneu stejné jako u současného foresteru. Nevýhodou asi bude to, že nárazník vpředu bude náchylný v terénu na rozlomení, protože je tam dost velký nasávací otvor. Pokud by to ještě někdo přizvednul, tak si myslím, že to bude docela dost vysoko a eliminuje se tím ten zvětšený rozvor.
Foto je přes sklo, takže ne moc kvalitní.
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: Subaru XV (2012)
Nemůže to být opatření proti ochraně chodců nebo něco takového? Přijde mi, že čím novější auto, tím má všechno přizpůsobené i ochraně čmeláka... :713:
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Re: Subaru XV (2012)
No já myslím, že ten mezichladič museli dát z pod kapoty pryč, protože tam není ta díra na kapotě ani u diesla. Já se ale do motorového prostoru nedíval. A obecně jsme se shodli, že to špatně chladí, hlavně při větší zátěži. Tak to dole rozšířili a snad to bude chladit lépe. Ale možná je to tak jak říkáš, "zlepšená ochrana chodců".
Zrovna včera na subaru.at je NCAP test s popisem: http://www.subaru.at/News/2012/Zum-zwei ... -Suba.aspx.
Zrovna včera na subaru.at je NCAP test s popisem: http://www.subaru.at/News/2012/Zum-zwei ... -Suba.aspx.
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: Subaru XV (2012)
Když by mě nestrašila záruka, tak už jsem uvažoval, že vyměním sání za sportovní (po diskuzi jsem dospěl k tomu, že pouze sportovní filtr nemá moc smysl), zdali to nepřinese zlepšení.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Re: Subaru XV (2012)
Jako aby se ti rychlejc točila vrtulka?catana píše:Když by mě nestrašila záruka, tak už jsem uvažoval, že vyměním sání za sportovní (po diskuzi jsem dospěl k tomu, že pouze sportovní filtr nemá moc smysl), zdali to nepřinese zlepšení.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: Subaru XV (2012)
To ani ne... spíš když je venku hodně horko, tak ten diesel nechladí zrovna optimálně. Neměl jsem diagnostiku pro lepší test, nicméně už v loňských horkách to méně táhlo - nestíhá se to chladit.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Re: Subaru XV (2012)
Jinak k tomu, že XV diesel nemá "kapličku" - stačí pohledat na netu...
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Subaru XV (2012)
A bavíme se o chlazení čeho, teď jsem asi mimo mísucatana píše:To ani ne... spíš když je venku hodně horko, tak ten diesel nechladí zrovna optimálně. Neměl jsem diagnostiku pro lepší test, nicméně už v loňských horkách to méně táhlo - nestíhá se to chladit.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- mamut
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1905
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Lukáš
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru XV (2012)
dovolim si tvrdit, že u naprostý většiny aut pocítíš rozdíl chování motoru při změnách atmosferickýho tlaku.catana píše:To ani ne... spíš když je venku hodně horko, tak ten diesel nechladí zrovna optimálně. Neměl jsem diagnostiku pro lepší test, nicméně už v loňských horkách to méně táhlo - nestíhá se to chladit.
Rozdíl v teplotě nasávanýho vzduchu bych neviděl až tak markatní (řiká se 5°C dolů 1% výkonu)
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: Subaru XV (2012)
Romik někde vyzjistil, že když je malý rozdíl mezi teplotou nasávaného vzduchu a teplotou na mezichladiči, nastává nám důvěrně známý stav, kdy diesel netáhne. A má úvaha šla směrem, že zvýšení průtoku vzduchu nahrazením air boxu za sportovní sání by mohlo pomoci. Ale dále jsem to nezkoumal.HonzaCZ píše:A bavíme se o chlazení čeho, teď jsem asi mimo mísu
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Re: Subaru XV (2012)
No když si představim konstrukci turbodieselového motoru, tak furt nevím, čeho bys chtěl dosáhnout
Problém by mohl vyřešit větší intercooler = odčerpá při stejných podmínkách víc tepla z ohřátého stlačeného vzduchu. Když nasáváš atmosferický vzduch o teplotě t, pak ho stlačíš, nacpeš ho do intercooleru a ten intercooler ofukuješ stejnym atmosferickym vzduchem o teplotě stejný t, tak samozřejmě to auto musí zákonitě jet různě za různý teploty t. Každej spalovací motor je závislej na teplotě nasávanýho vzduchu, protože objem vzduchu se s teplotou mění a zvihový objem motoru, kupodivu ne Takže za teplých dnů tam nacpeš míň vzduchu, tím pádem míň výkonu.
Problém by mohl vyřešit větší intercooler = odčerpá při stejných podmínkách víc tepla z ohřátého stlačeného vzduchu. Když nasáváš atmosferický vzduch o teplotě t, pak ho stlačíš, nacpeš ho do intercooleru a ten intercooler ofukuješ stejnym atmosferickym vzduchem o teplotě stejný t, tak samozřejmě to auto musí zákonitě jet různě za různý teploty t. Každej spalovací motor je závislej na teplotě nasávanýho vzduchu, protože objem vzduchu se s teplotou mění a zvihový objem motoru, kupodivu ne Takže za teplých dnů tam nacpeš míň vzduchu, tím pádem míň výkonu.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 736
- Registrován: úte led 25, 2011 9:17 am
- Jméno a příjmení: Ivoš
- Bydliště: Brandýs nad Labem
Re: Subaru XV (2012)
Vetsinou kdyz se tady resil problem s poklesem vykonu, tak byl smerovan smerem k prilis vysoke teplote nasavaneho vzduchu, ale kdyz jsem se o tom bavil v servisu, tak my to bylo vysvetlovano smerem k prehrivani celeho motoru a snizeni vykonu hlavne z duvody tepelne ochrany turba. Jinak i v manualu k autu je napsano:
,,Pojedeli vase vozidlo do stoupani, nebo pojedeteli s vysokym konstatnim vykonem, muze se jeho rychlost jizdy snizit. Jezdete tedy opatrne. Tato funkce ridiciho systemu je nezbytna k zachovani vykonu chlazeni motoru a neni priznakem zavady. Rychlostni vykonnost vozidla se vrati zpet do bezneho rozsahu , az se vykon motoru snizi a ustali se chladici vykon chlazeni motoru.,,
Takze problem s poklesem vykonu, bych spise pripisoval, celkovemu chlazeni auta a nespojoval bych to jen s teplotou nasavaneho vzduchu a na intercooleru. Podle mne by tedy zadna modifikace intercooleru ani zpsobu jeho chlazeni nepomohla k zabraneni docasneho snizeni vykonu auta. Pomohlo by tomu pouze kompletni predelani celeho chlazeni motoru. Ale to je jen takova uvaha.
,,Pojedeli vase vozidlo do stoupani, nebo pojedeteli s vysokym konstatnim vykonem, muze se jeho rychlost jizdy snizit. Jezdete tedy opatrne. Tato funkce ridiciho systemu je nezbytna k zachovani vykonu chlazeni motoru a neni priznakem zavady. Rychlostni vykonnost vozidla se vrati zpet do bezneho rozsahu , az se vykon motoru snizi a ustali se chladici vykon chlazeni motoru.,,
Takze problem s poklesem vykonu, bych spise pripisoval, celkovemu chlazeni auta a nespojoval bych to jen s teplotou nasavaneho vzduchu a na intercooleru. Podle mne by tedy zadna modifikace intercooleru ani zpsobu jeho chlazeni nepomohla k zabraneni docasneho snizeni vykonu auta. Pomohlo by tomu pouze kompletni predelani celeho chlazeni motoru. Ale to je jen takova uvaha.