Novější byla, zeptám se na ročník, na model, typ na všechno. Ona to nakonec vyjela, vyškábala se, ale tolik štráchů skrz metr výjezdu, bylo vidět, jak do toho kecá už elektronika, kola se docela brutálně protáčely a přibržďovaly, každé jinak, nevím jakt o lépe říct, bylo to vidět, že tohle už není přirozenost- čistě mechanika.petr píše:to byla nějaká novější ravka jo? jinak tu nejstarší generaci Rav 4 bych vůbec nepodceňoval , má lepší pohon nebo minimálně srovnatelný s tím naším, 3 diferáky a zapinatelnou uzávěrku mezinápravového diferáku , vysoké zdvihy , krátké převisy , tudíž lepší nájezdové úhly, navíc jsem ji viděl x krát v akci a musím říct že hodně dobré, má to krátkou jedničku a s řetězama vyjede víc než můj forester to jsem si vyzkoušel , asi díky te napevno uzamykatelné mezinápravě a samosvoru
co se týká vitary tak ta stará byla taky super , má to pořádnou redukci , je s …
Jak říkám, mám od chalupy výjezd po trávě ještě příkrejší, dnes bylo mokro a nahoru jak nic, jen cestou dolů mě to před bránou začlo trochu ujíždět, ale to jsem už zvyklý, nesmí se moc blokovat kola otáčením, musí se pomaličku a s citem, ono se to pak za chytne, jen tu není čas čekat až se "to" chytne, není na to prostor
Edit: ad Vitara-právě, po tom co zažil člověk neuvěřitelnou univerzálnost Forestra, terén versus super poježdění na asfaltu, těžko by se pak smiřoval na cestách s horšími vlastnostmi podvozku třeba oné Vitary. Kdo tohle vymyslel, kombinaci boxer motoru, jeho uložení a podvozek plejády k tomu, ten by měl dostat metál
Samozřejmě jde to vždy ještě a zas lépe, ale díky za to!