Plochy, kde se lze v zimě sklouznout, když napadne sníh
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3142
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: Plochy, kde se lze v zimě sklouznout, když napadne sníh
předsedo, správně, nekecej jim do toho !!! :845:
já stabilizaci tedy nemám; ale když jsem si chtěl zkusit jak funguje u Forestera, připadalo mi že moc ne ... :655:
pamatuji že u škodovek to - tedy s dost nepříjemnou prodlevou - čapne za auto docela razantně ... :655:
já stabilizaci tedy nemám; ale když jsem si chtěl zkusit jak funguje u Forestera, připadalo mi že moc ne ... :655:
pamatuji že u škodovek to - tedy s dost nepříjemnou prodlevou - čapne za auto docela razantně ... :655:
- P.E.D.R.O.
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 140
- Registrován: ned zář 06, 2009 11:40 pm
- Bydliště: Plzeň
Re: Plochy, kde se lze v zimě sklouznout, když napadne sníh
Jo, máme stejný auta a jak koukám i stejný pocity. Na ploše jsem jel natvrdo za jedna a bylo s tím víc práce s plynem i při ručkování s volantem. Pak jsem tam fuknul režim SPORT a chování auta se změnilo - hlavně při nájezdu do slalomu (VDC už asi zabíralo nebo zabíralo víc než na pevný rychlostní stupeň), tj. auto bylo autem do zatáčky více rovnáno, jak píše HonzaCZ. Jakmile jsem vyjel na silnici, dal D, tak mi po tom klouzáí připadalo, že už ani skoro neřídím sám.tango píše:HonzoCZ, vím, že už jsme to probírali, ale u mně 2,5AT jak to funguje s tím VDC, když je zařazen na sekvenčce rychlostní stupeň, nebo jak to fachá u D stupně :655: , když jdu do driftu tak mám sekvenčku a nepřipadá mi, že mi chce dotoho VDC kecat(prostě že nezasahuje vůbec :850: ), ale to je jen můj pocit :850:
Někde jsem tady taky zahlíd poznámku k životnosti ručky při takovýmhle blbnutí. Má s tím někdo nějakou zkušenost?
P.S. Taky vám to tak divně smrdí po takovým blbnutí? Ne že by mi to nějak zvlášť vyděsilo po blbnutní na třeboňským srazu, ale připadá mi to nějak víc.
Subaru Outback 2004 2,5i AT
Subaru Outback 2006 3,0R
Subaru Outback 2006 3,0R
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 6393
- Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
- Bydliště: U Sila 1201,Liberec
Re: Plochy, kde se lze v zimě sklouznout, když napadne sníh
Pedro, tak to máš recht, někdy opravdu radši jezdím na sekvenčku, protože je s tím aspoň sranda. S tou ručkou asi jak kdy, smrdí to jako, když palý obložení :655: , nebo něco takového, nebo dastáva na prdel mezi nápravovej dif :655:
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
- P.E.D.R.O.
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 140
- Registrován: ned zář 06, 2009 11:40 pm
- Bydliště: Plzeň
Re: Plochy, kde se lze v zimě sklouznout, když napadne sníh
JO, taky mě napad ten diferenciál. Ale nic mi na palubce nesvítí, tak je to nejspíš O.K. NA tu ručku se zeptám ještě odpo mechanika, jedu si tam pro olej - v sobotu mě čekají Alpy a nerad bych někde v Österreich řešil motorovou poruchu.
BTW: Neměnil jste někdo přední stabilizátory na OTB 2004, 2,5AT. Mám takovej pocit, že jim naše silnice a moje ježdění po nich nedělají moc dobře. Na kolipa to asi tak přijde?
BTW: Neměnil jste někdo přední stabilizátory na OTB 2004, 2,5AT. Mám takovej pocit, že jim naše silnice a moje ježdění po nich nedělají moc dobře. Na kolipa to asi tak přijde?
Subaru Outback 2004 2,5i AT
Subaru Outback 2006 3,0R
Subaru Outback 2006 3,0R
- Rudolfo
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1956
- Registrován: stř srp 05, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Rudolf Weissbrod
- Bydliště: Ostrava
Re: Plochy, kde se lze v zimě sklouznout, když napadne sníh
Ostravaci, našel jsem pěkné randiště na bývalém autobusovém nádraží ve Vítkovicích (náměstí J. z Poděbrad). Druhá půlka náměstí byla zcela panenská cca 40 - 60 cm sněhu a sem tam větší kupka na kraji. Na drift to už asi nebude, bo snih ztěžknul, ale na nácvik hrabání v hlubokém sněhu to půjde. Výhoda - legální a ještě večer osvětleno. Tož jsem to tam trochu poryl... Dávejte bacha na kraje, jsou tam i ledové kvádry v bariéře.
Mějte se.
Ruda
Mějte se.
Ruda
Re: Plochy, kde se lze v zimě sklouznout, když napadne sníh
PEDRO: Je možný, že 5EAT nebo jak se označuje ten váš automat to má zařízeno jinak. Resp. podle toho, co píšete s tangem, tak to spíš tak prostě je. Když přehoupneš páku do sport režimu, tak se prostě VDC buďto vypne nebo se nastavít jeho citlivost na nižší úroveň čili zareaguje třeba až později.
Jinak já když to nechám zapnutý, tak se dá taky zablbnout, ale je to celkově poslušnější, hodnější, když to vypnu, tak se klidně na ledu přetočim o 180° ani nevim jak. To se s VDC nestane. Každopádně ale já nemám ten SPORT režim. Já tam na blbnutí dám napevno omezení 1 nebo 1-2.
Co se týče tý ručky, to jsem asi psal já. Tady je konstrukce zadní brzdy kotouč na normální brzdění a uvnitř nej je malej bubínek na ručku. Nevím jak je to u Subaru dimenzovaný, ale spousta značek to má jen jako parkovací, popřípadě nouzovou brzdu. Čili nepočítá se časté používání v zatížení. Já jí trochu potrápil, ale omezuju to na nulu. Zbytečná práce nevíc, pokud by se to uvnitř vysypalo. Ručku nechejme předohrabům, který to maj s tím smykování složitější. Nám s AWD přeci stačí jemná práce s volantem, brzdama a plynem a jsme v driftu hned, ne? :3gears:
Diferák by u automatu smrdět neměl, protože je uzavřen v převodovce, která pracuje pod tlakem oleje, takže tam nemůžou být žádné odvětrávací otvory. Navíc pracuje trochu na jiném principu než u manuálu, takže ten smrad by byl spíš jak spálený olej. Každopádně jestli ti něco smrdí po blbnutí, tak to je většinou špinavá voda ze sněhu, břečky ze silnice, bláto atd. na vejfuku nebo na krytu pod motorem - odpařuje se a smrdí
Co se týče toho stabilizátoru, tak ta tyč se nevyměňuje - leda by byla ohnutá nebo nějak zdeformovaná. Většinu problémů způsobují táhla (kosti) od ramena k tyči stabilizátoru. Tam jsou na každé straně 2 čepy (na té kosti) a ty mohou začít cvakat, klepat při přejíždění nerovností (většinou pokud každé kolo jde jinak - čili při přejíždění třeba příčného prahu to slyšet moc neni, ale když ho přejedeš šikmo, tak už jo). Pokud se ti při přejíždění nerovností ozvou spíše tlumivé tupé zvuky, tak by to mohlo být uložení stabilizátoru do kastle (2 silentbloky) nebo jiné silentbloky na nápravě. Věci kolem stabilizátoru jsou většinou slyšet, když stabilizátor "provádí" svojí činnost - tedy musí srovnávat levou a pravou stranu - např. při tom šikmém přejíždění prahu.
Ty kosti tuším vyjdou na cca 1800 (obě, originál), silentbloky do kastle odhaduji do 1000 oba (zadní silentbloky jsem teď kupoval a stály cca 350, ale tam je to všechno menší, tenší).
Jinak já když to nechám zapnutý, tak se dá taky zablbnout, ale je to celkově poslušnější, hodnější, když to vypnu, tak se klidně na ledu přetočim o 180° ani nevim jak. To se s VDC nestane. Každopádně ale já nemám ten SPORT režim. Já tam na blbnutí dám napevno omezení 1 nebo 1-2.
Co se týče tý ručky, to jsem asi psal já. Tady je konstrukce zadní brzdy kotouč na normální brzdění a uvnitř nej je malej bubínek na ručku. Nevím jak je to u Subaru dimenzovaný, ale spousta značek to má jen jako parkovací, popřípadě nouzovou brzdu. Čili nepočítá se časté používání v zatížení. Já jí trochu potrápil, ale omezuju to na nulu. Zbytečná práce nevíc, pokud by se to uvnitř vysypalo. Ručku nechejme předohrabům, který to maj s tím smykování složitější. Nám s AWD přeci stačí jemná práce s volantem, brzdama a plynem a jsme v driftu hned, ne? :3gears:
Diferák by u automatu smrdět neměl, protože je uzavřen v převodovce, která pracuje pod tlakem oleje, takže tam nemůžou být žádné odvětrávací otvory. Navíc pracuje trochu na jiném principu než u manuálu, takže ten smrad by byl spíš jak spálený olej. Každopádně jestli ti něco smrdí po blbnutí, tak to je většinou špinavá voda ze sněhu, břečky ze silnice, bláto atd. na vejfuku nebo na krytu pod motorem - odpařuje se a smrdí
Co se týče toho stabilizátoru, tak ta tyč se nevyměňuje - leda by byla ohnutá nebo nějak zdeformovaná. Většinu problémů způsobují táhla (kosti) od ramena k tyči stabilizátoru. Tam jsou na každé straně 2 čepy (na té kosti) a ty mohou začít cvakat, klepat při přejíždění nerovností (většinou pokud každé kolo jde jinak - čili při přejíždění třeba příčného prahu to slyšet moc neni, ale když ho přejedeš šikmo, tak už jo). Pokud se ti při přejíždění nerovností ozvou spíše tlumivé tupé zvuky, tak by to mohlo být uložení stabilizátoru do kastle (2 silentbloky) nebo jiné silentbloky na nápravě. Věci kolem stabilizátoru jsou většinou slyšet, když stabilizátor "provádí" svojí činnost - tedy musí srovnávat levou a pravou stranu - např. při tom šikmém přejíždění prahu.
Ty kosti tuším vyjdou na cca 1800 (obě, originál), silentbloky do kastle odhaduji do 1000 oba (zadní silentbloky jsem teď kupoval a stály cca 350, ale tam je to všechno menší, tenší).
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- P.E.D.R.O.
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 140
- Registrován: ned zář 06, 2009 11:40 pm
- Bydliště: Plzeň
Re: Plochy, kde se lze v zimě sklouznout, když napadne sníh
HonzoCZ, vyčerpávající odpověď. Díky. :690:
Subaru Outback 2004 2,5i AT
Subaru Outback 2006 3,0R
Subaru Outback 2006 3,0R
Re: Plochy, kde se lze v zimě sklouznout, když napadne sníh
Nemáš zač :826:
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- poofy
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 131
- Registrován: čtv říj 15, 2009 10:28 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Praha
Re: Plochy, kde se lze v zimě sklouznout, když napadne sníh
Tak dnes v praze je to marny. Byl jsem ve:
sterboholich pred obi a dalsi parkoviste tam, bud suchy nebo protazeny ale desne uzky
cerny most, makro, hornbach - suchy
lidl u dutejch hlav - parkujou tam z baraku a vzadu uzky
vsude i kdyz by to slo tak nahrnuty snih vytvoril umely kraje a byl zmrzlej na kamen takze to bylo uzky plus casto vyjeta kolej a v ty se clovek nezklouzne ..
Praha fakt marnost tady neni zadnej placek, na strahov i dzban to mam pres celou prahu a stejnak to tam blokujou predohraby se kterejma je to casto o hubu.
sterboholich pred obi a dalsi parkoviste tam, bud suchy nebo protazeny ale desne uzky
cerny most, makro, hornbach - suchy
lidl u dutejch hlav - parkujou tam z baraku a vzadu uzky
vsude i kdyz by to slo tak nahrnuty snih vytvoril umely kraje a byl zmrzlej na kamen takze to bylo uzky plus casto vyjeta kolej a v ty se clovek nezklouzne ..
Praha fakt marnost tady neni zadnej placek, na strahov i dzban to mam pres celou prahu a stejnak to tam blokujou predohraby se kterejma je to casto o hubu.
2006 Mitsubishi Lancer Evo IX 381k 510Nm
EX - 2004 Subaru Impreza WRX STI 327k 412Nm
EX - 1997 Subaru Impreza GT serie
EX - 2004 Subaru Impreza WRX STI 327k 412Nm
EX - 1997 Subaru Impreza GT serie
Re: Plochy, kde se lze v zimě sklouznout, když napadne sníh
Zkus ty Letňany - roh parkoviště úplně nahoře
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- mamut
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1905
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Lukáš
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plochy, kde se lze v zimě sklouznout, když napadne sníh
http://www.mapy.cz/#mm=FP@x=133291128@y=135850128@z=18poofy píše:Tak dnes v praze je to marny. Byl jsem ve:
sterboholich pred obi a dalsi parkoviste tam, bud suchy nebo protazeny ale desne uzky
cerny most, makro, hornbach - suchy
lidl u dutejch hlav - parkujou tam z baraku a vzadu uzky
vsude i kdyz by to slo tak nahrnuty snih vytvoril umely kraje a byl zmrzlej na kamen takze to bylo uzky plus casto vyjeta kolej a v ty se clovek nezklouzne ..
Praha fakt marnost tady neni zadnej placek, na strahov i dzban to mam pres celou prahu a stejnak to tam blokujou predohraby se kterejma je to casto o hubu.
plácek v Pražské ulici, největší neni, olemovaný obrubníkama, ale ráno a v podvečer prázdný, na noc tam jezdí kamiony na odpočinek...
Volně přístupný a ke mě do práce bys kamenem dohodil do slova a do písmene ::-DD:
Jsou tam vidět i kruhy od blbnutí za sucha
PS: v pondělí tam zapad kamion a vyprošťovali ho hasiči vším možným cca 2 hodiny ::-DD:
- poofy
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 131
- Registrován: čtv říj 15, 2009 10:28 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Praha
Re: Plochy, kde se lze v zimě sklouznout, když napadne sníh
diky za tipy, kdyz bude chvile casu tak se tam podivam.
2006 Mitsubishi Lancer Evo IX 381k 510Nm
EX - 2004 Subaru Impreza WRX STI 327k 412Nm
EX - 1997 Subaru Impreza GT serie
EX - 2004 Subaru Impreza WRX STI 327k 412Nm
EX - 1997 Subaru Impreza GT serie
- AndreaM
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1906
- Registrován: čtv zář 10, 2009 12:59 pm
- Bydliště: Praha 10
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plochy, kde se lze v zimě sklouznout, když napadne sníh
mamute, trénuju tam tak 2x - 4x denně ::-DDD: :drive: ::-DDD: , vždy když jedu kolem, tak si to neodpustím tam odbočit. :subaru:mamut píše:plácek v Pražské ulici, největší neni, olemovaný obrubníkama, ale ráno a v podvečer prázdný, na noc tam jezdí kamiony na odpočinek...
Dobrý je taky to parkoviště nad přehradou (více v Minisraz Praha)
Subaru Outback 2,5 CVT MY2019 X Edition
Subaru Outback 2,5i CVT MY2014 Sport Line - prodáno
Subaru Forester 2.0D Comfort MY2010 - prodáno
Subaru Outback 2,5i CVT MY2014 Sport Line - prodáno
Subaru Forester 2.0D Comfort MY2010 - prodáno
- poofy
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 131
- Registrován: čtv říj 15, 2009 10:28 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Praha
Re: Plochy, kde se lze v zimě sklouznout, když napadne sníh
Tak dnes vecer jsme zkusili prazskou, docela dobre ale male, na otaceni to moc neni.
Ale nasel jsem nedaleko odtamtut krasnou plochu - 30cm nedotceneho snehu
http://www.mapy.cz/#mm=FP@x=133336916@y=135857960@z=18
tak jsem to tam trochu ujezdili reza ani outback nemel problem to projet, toho snehu je tam dost na zadny driftovani to neni chce to tam ujezdit trochu
natacil sem i par zaberu dam je sem az je zpracuju
Ale nasel jsem nedaleko odtamtut krasnou plochu - 30cm nedotceneho snehu
http://www.mapy.cz/#mm=FP@x=133336916@y=135857960@z=18
tak jsem to tam trochu ujezdili reza ani outback nemel problem to projet, toho snehu je tam dost na zadny driftovani to neni chce to tam ujezdit trochu
natacil sem i par zaberu dam je sem az je zpracuju
2006 Mitsubishi Lancer Evo IX 381k 510Nm
EX - 2004 Subaru Impreza WRX STI 327k 412Nm
EX - 1997 Subaru Impreza GT serie
EX - 2004 Subaru Impreza WRX STI 327k 412Nm
EX - 1997 Subaru Impreza GT serie
- mamut
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1905
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Lukáš
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plochy, kde se lze v zimě sklouznout, když napadne sníh
No vidíš to, okolo jezdím každej den domů z práce a nikdy sem si toho nevšim :655: