Nabíjení baterie
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20648
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Nabíjení baterie
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Nabíjení baterie
Koukal jsem do schemat od Forestera 2005 a opravdu tam je osvětlení přivedeno do ECM. Ale ten odkaz co jsi dával je asi pro US verze. Já se u EU verze setkal s vypnutím alternátoru jednou a to při nastavování LPG, kdy jsem měl vypnuté všechno co se dá. Jakmile jsem zapnul ventilátor, tak to začlo dobíjet.
V logách jsem u našich vozidel vypnutí alternátoru nikdy nezaznamenal. Byl tu u mne jeden kolega s SG Foresterem a tomu to vypínalo při akceleraci. Asi ho to tak naučil. Nevím?
Na to Tvoje auto by se muselo najít schéma a pak to zkusit přepojit.
PS: v pátek jsem byl s Imprezou na emisích a také bylo po tom vše vypnuto. Asi vědí jak naměřit ty nuly.
V logách jsem u našich vozidel vypnutí alternátoru nikdy nezaznamenal. Byl tu u mne jeden kolega s SG Foresterem a tomu to vypínalo při akceleraci. Asi ho to tak naučil. Nevím?
Na to Tvoje auto by se muselo najít schéma a pak to zkusit přepojit.
PS: v pátek jsem byl s Imprezou na emisích a také bylo po tom vše vypnuto. Asi vědí jak naměřit ty nuly.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20648
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Nabíjení baterie
To nejspíš bude USA.
Jde mi hlavně okolo toho rozvýřit debatu. Osobně si myslím že to bude principielně stejné ve všech modelech té doby, takže pokud by se to povedlo vyřešit u Forestera, tak pak k Levorgu už bude jenom krůček.
Osobně nedisponuju znalostma v tomhle směru, ale klidně se s někým kdo jima disponuje domluvím aby to mohl napíchnout.
Samozřejmě by to vyřešilo jezdit se zapnutejma světlama, ale všechno má nějakou životnost a protože nemám v blízké době v úmyslu ho prodávat, tak bych si je rád šetřil, ty ledky stovku jako H4ky stát určitě nebudou .
Jde mi hlavně okolo toho rozvýřit debatu. Osobně si myslím že to bude principielně stejné ve všech modelech té doby, takže pokud by se to povedlo vyřešit u Forestera, tak pak k Levorgu už bude jenom krůček.
Osobně nedisponuju znalostma v tomhle směru, ale klidně se s někým kdo jima disponuje domluvím aby to mohl napíchnout.
Samozřejmě by to vyřešilo jezdit se zapnutejma světlama, ale všechno má nějakou životnost a protože nemám v blízké době v úmyslu ho prodávat, tak bych si je rád šetřil, ty ledky stovku jako H4ky stát určitě nebudou .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Nabíjení baterie
Rozvířit debatu můžeme, ale na tom Tvém autě bych se uštípnout drát bál, protože to máš určitě dobře pojištěné.
PS: jedině sehnat na uštípnutí Výra.
PS: jedině sehnat na uštípnutí Výra.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20648
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Nabíjení baterie
Ono to určitě půjde i bez štípání ,akorát najít někoho, komu by se do toho chtělo .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10660
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Nabíjení baterie
Zkus AWD, oni ti tam něco šmiknou, toho bych se nebál
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- u2964
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 163
- Registrován: sob dub 06, 2019 9:44 am
- Jméno a příjmení: Aleš
- Bydliště: okres Děčín
Re: Nabíjení baterie
Dohledal jsem rozdíl MXS 5.0 versus Start&Stop dle výrobce CTEK, viz FAQ https://www.ctek.com/products/vehicle/ct5-start-stopu2964 píše: MXS má výstup 5A a 14,4V normal a 14,7V AGM režim.
CT5 S/S má 3,8A a 14,55V.
Tedy co je špatně?
Is the START/STOP a simpler charger than the MXS 5.0? It has only three lights while the MXS 5.0 has eight.
No. On the MXS 5.0 a light shows for every step, and the voltage and power curve is shown above and below the lights. On the START/STOP we've chosen to reduce the number of lights and instead just show which phase the charger is currently in – Check, Charge or Care. START/STOP has no programme selection. Instead, when it is in contact with a battery it starts as soon as it's plugged into a wall socket.
Re: Nabíjení baterie
To co jsi linkoval je na auta co jsou o pět generací za tvým Levorgem, to se týká mne a ne tebe. Dala by se udělat inteligentní umělá zátěž, co se zapne při poklesu napětí nebo poklesu odběru proudu.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20648
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Nabíjení baterie
Já vím Láďo, dal jsem to jako laik, příklad směru, kterým by se dalo dát. Pokud by jsi měl nějakej nápad, tak dej vědět až budeš v dosahu a já za tebou zajedu
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Re: Nabíjení baterie
Vyfoť mi prosím provedení plus a mínus přívodu na baterce.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1708
- Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm
- Jméno a příjmení: Bohumil Kohout
- Bydliště: Teplice nad Bečvou č.13
Re: Nabíjení baterie
námořník píše:Tady to máš Láďo . Stačí?
Sakra co to je za svaaaaba . To přidává kolik HP?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19162
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Nabíjení baterie
Bodysek: mas minus, ze nesledujes forum .. tahle fotka uz tu byla i s vysvetlenim …
pridava 2,5V při slabe baterce a 250A startovacího proudu … takze HP zadne
pridava 2,5V při slabe baterce a 250A startovacího proudu … takze HP zadne
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- cleo
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 6347
- Registrován: čtv lis 20, 2014 11:38 am
- Jméno a příjmení: Pavel Klofáč
- Bydliště: Poddžbánsko
Re: Nabíjení baterie
Taky ho mam, bez toho se neda jezdit
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
MY2020 Subaru Outback 2.5i Active - otouš
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek