Stránka 226 z 626

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: úte říj 11, 2016 9:49 am
od Subaru70
Majer píše:https://m.novinky.cz/articleDetails?aId ... &sId=&mId=

V tomhle světě už fakt není čemu věřit
..jojo, škoda že zrovna Micina kterou mám rád..ale dneska bohužel už je všechno takovej propletenec že jen málo značek zůstane bez vlivu jiných automobilek..

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: úte říj 11, 2016 10:03 am
od Traveller
O důvod víc zůstat tam, kde jsme. 8-? 8-?
Ale mrzí mě to strašně..., nejvíc teda to, že tam figuruje ta "pinda", kvůli které už u mě před pár lety ztratil reputaci ten Nissan. ::-(((

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: úte říj 11, 2016 10:42 am
od Subaru70
Traveller píše:.....že tam figuruje ta "pinda", kvůli které už u mě před pár lety ztratil reputaci ten Nissan.
.....jakmile je někde ,,pinda" dycky je s tím potíž Jiříku... :-DDD :-DDD :-DDD

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: úte říj 11, 2016 10:43 am
od Marty73
No tak u Mitsu jsou dokonce tři pindy, takže to určitě bude fungovat :)

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: úte říj 11, 2016 11:27 am
od Slavek_xxx
Viva la EU:
Český řidič kamionu dostal ve Francii pokutu. Měl příliš nízkou mzdu
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/cesky-ridic-f ... nomika_ane
,,|,, (>_<) ,,|,,

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: úte říj 11, 2016 12:05 pm
od vojtasbus
Konečně. Tak já jdu jezdit :D

Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: úte říj 11, 2016 2:46 pm
od draconis
Hm, zajímavé. Asi to bude ležet v žaludku nejednomu výrobci aut, obzvlášť v dnešní době... :-)

https://m.novinky.cz/articleDetails?aId=417110

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: úte říj 11, 2016 4:17 pm
od spm
Mně jenom hrozně fascinuje, jak se všichni chvástaj tím, že používaj ultra lehké materiály, machrujou hmotností... a přitom ve výsledku je to stejně těžší než varianta se spalovacím motorem. V tom článku taky - "Vůz je extrémně jednoduchý a lehký" - a bum ho, 1,5 tuny :-) Já chápu, že ty baterky něco váží a jsou tam potřeba... ale proč se tím mermomocí chlubit, když není čím...

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: úte říj 11, 2016 4:20 pm
od draconis
U toho pošťáka je to zrovna asi dobře, páč až tam naloží tunu a půl dopisů a balíků, tak by se to jinak zlomilo vejpůl... :-)

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: stř říj 12, 2016 10:23 am
od JRJ
spm píše:Mně jenom hrozně fascinuje, jak se všichni chvástaj tím, že používaj ultra lehké materiály, machrujou hmotností... a přitom ve výsledku je to stejně těžší než varianta se spalovacím motorem. V tom článku taky - "Vůz je extrémně jednoduchý a lehký" - a bum ho, 1,5 tuny Já chápu, že ty baterky něco váží a jsou tam potřeba... ale proč se tím mermomocí chlubit, když není čím...
Opravdu? Která dodávka má míň než 2 tuny? Vždyť i Lego je těžší než tahle dodávka.

Mě zase zaujala cena 5000 Eur. Bych si klidně koupil na ježdění kolem komína.

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: stř říj 12, 2016 10:43 am
od spm
JRJ píše: Opravdu? Která dodávka má míň než 2 tuny? Vždyť i Lego je těžší než tahle dodávka.
Rozměry v tom článku nevidím, ale podle fotek mi to taky nepřijde jako dodávka. Spíš jako užitkový osobák. A pokud vemu třeba Ford Transit Connect, který mi rozměrově na to přijde dosti podobný, tak z toho co jsem našel, váží asi 1450kg. U ostatních elektro aut podobně, Tesla má hodně přes dvě tuny, i3 má tuším taky 1400kg (a velikostně to odpovídá malým osobákům, které jsou dnes někde lehce přes tunu, chcípák co mám já a nemá žádné hyper odlehčené materiály má něco přes 700kg).

Jo, ta cena pokud doopravdy bude reálná, tak je hodně krásná. Asi od toho nelze očekávat jakékoliv jízdní vlastnosti, ale za ty peníze pokud se to rozjede, tak to bude úspěch :-)

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: stř říj 12, 2016 3:53 pm
od JRJ
Hm, nevím teda v čem jezdíš, ale i stará škodárna měla 850 kg. Co já pamatuju, tak 700 kg měl jen Oltcit, t.j. vzduchem chlazený motůrek, vzadu jednoduchá tuhá náprava bez tlumičů chycená přes silentbloky, místo kol galusky chycené jen na 3 šroubech atd. Dnešní hatch-backy váží minimálně 1300 kg, vozy nižší střední třídy 1500. Nejlehčí krátkej užitkovej Transit Connect má s 1.6 ecoboostem 1570 kg a to fakt není dodávka. V článku se píše o dodávkách.

Podle toho, že už nahradili 1000 aut tipuju, že těch 5 tisíc Eur jsou reálné výrobní náklady za kus, při výrobě nevím kolik kusů, rychlostí 5000 kusů ročně.

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: stř říj 12, 2016 4:52 pm
od spm
Starej Swift - v podstatě sociální 2WD verze Justy II. Pravda, ve váze jsem se seknul, teď koukám do TP a je tam 835kg. Hatchback - třeba Fabia III 1.2 1129kg (podle http://skoda.katalog-automobilu.cz/auto ... -tsi-81-kw), starší měla pod 1,1. V článku o dodávkách sice píšou, nicméně to co je na tý fotce jako dodávka taky moc nevypadá - takže zase srovnávat to s klasickou skříňovou dodávkou v tomhle ohledu je taky celkem nefér...

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: stř říj 12, 2016 5:28 pm
od draconis
spm píše:Asi od toho nelze očekávat jakékoliv jízdní vlastnosti, ale za ty peníze pokud se to rozjede, tak to bude úspěch
Evidentně nejen rozjede, ale dokonce to vydrží i jezdit nějakou dobu... :-)

Jízdní vlastnosti? Na co? :-) S max. rychlostí 80 km/h a předpokládaným použitím stačí, když se to v zatáčce nepřeklopí na bok. Páč většinu času to stráví ve městě popojížděním po 200 metrech a zbytek nabíjením... :-)

Re: Motoristicke zpravy

Napsal: stř říj 12, 2016 5:29 pm
od draconis
Tak já si teda myslím, že to je hodně zajímavé. Obzvlášť s přihlédnutím k ceně. Jasně, nebude to zrovna vůz na běžné cestování, ale jako užitkáč po městě to musí být super. Pokud jste pozorně četli info ohledně životnosti atd., tak pokud se budu živit rozvážením zboží nebo čehokoli po městě/okrese, těžko najdu něco výhodnějšího. Když se na to podívám očima pošty, která povětšinou nakupuje nové Transity a spočítám si jejich pořizovací cenu (3-4x vyšší) a servisní náklady, tak se to prostě nedá vůbec srovnávat. O životnosti nemluvě, protože v městském provozu ta auta dostávají totální kopr, což tuplem u dieselu není zrovna košer.

Víte, co mi to připomnělo? Znáte taková ta elektro vozítka, co bývají občas vidět na nádražích ČD? Taková věc musí být stará nejmíň 30 let a pořád to jezdí jako fík. Tohle bude něco podobného, jen samozřejmě o něco vyvinutějšího.