Motoristicke zpravy
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14703
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Motoristicke zpravy
Tuším, že podobný princip (spalovák pohánějící elektromotory) měl i tank Maus, ne? :-)
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3619
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Motoristicke zpravy
Mozna prijde neco uplne jineho, ale to co pise dundee, me v soucasne dobe taky pripada nejrozumejsi reseni.
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3619
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Motoristicke zpravy
Stepane tusis spravne. Koncem valky to nemci vyrobili a testovali. Zkrachovalo to vic na vaze a rozmerech, nez na pohonu.
- .dundee.
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2870
- Registrován: stř kvě 18, 2011 1:08 am
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Praha
Re: Motoristicke zpravy
Jenže žádná z těchto tvých představ se zatím nechystá do sériové výroby.Chorche píše:
Já si teda dovedu přectavit daleko lepší věci... jako např. ten pohon na vodu Stana Mayera, nebo fůzní článek ve stylu Saladina od Mistra, ale hlavně si dovedu přectavit pohon na volnou energii Nicoly Tesly. A do doby než todle někdo uvolní si dovedu přectavit jezdit na poctivý starý spalováky A grýndýl posílám do řitě.
To, že je jaderná fúze nejlepším zdrojem energie, dokazuje náš vesmír. Ale nacpi to pod kapotu
Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
Re: Motoristicke zpravy
200t je prilis vela na presuny terenom. Inak je to riadny obor.
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22548
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Motoristicke zpravy
On ten generátor ze spalováku už dneska existuje, tuším Mitsubishi PHEV? Možná další. Tam jestli se nepletu, tak motor funguje jako generátor elektřiny a na ní to v nižších rychlostech jezdí. A někde nad 80km/h se ten spalovací motor připojuje natvrdo na kola a jede v klasickém režimu, protože je to prý efektivnější (nicméně stále absence převodovky, je tam jenom pevný převod). Což je mimochodem taky technologie už vyzkoušená ve vlacích, tuším Slovenská Strela to takhle také řešila.
Ohledně nízkoemisních zón takový optimista nejsem... Podle mě hlavní účel nízkoemisních zón není snížení emisí ve městech, ale snížení množství aut ve městech, kterých je tam prostě moc... A ano, teď se hodí to dělat takhle, protože vlastně se nic nezakazuje, dělá se to planetu a tak podobně a dokud na ty auta zase tolik lidí nemá, tak to ten efekt má. Až tím bude jezdit každý, tak nepochybuju o tom, že někdo vymyslí nějaký další způsob, jak to omezovat...
Ohledně nízkoemisních zón takový optimista nejsem... Podle mě hlavní účel nízkoemisních zón není snížení emisí ve městech, ale snížení množství aut ve městech, kterých je tam prostě moc... A ano, teď se hodí to dělat takhle, protože vlastně se nic nezakazuje, dělá se to planetu a tak podobně a dokud na ty auta zase tolik lidí nemá, tak to ten efekt má. Až tím bude jezdit každý, tak nepochybuju o tom, že někdo vymyslí nějaký další způsob, jak to omezovat...
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14703
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Motoristicke zpravy
Což terénem. Problémy měl hlavně na mostech. Snad se i počítalo s tím, že většinu mostů neprojede a vyjížděl se soupravou na hluboké brodění. Všichni z toho museli být nadšení, když veškerá ostatní technika prosvištěla po mostě a tenhle obr se šel škrábat korytem.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Motoristicke zpravy
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Re: Motoristicke zpravy
no tak pak budu s láskou dál jezdit se starým spalovákem Neni na něm nic špatnýho. Ale auto na baterky nechci. Ani s centrálou. Věčí smysl má tu centrálu používat právě na přímej pohon auta-
offroadforum.cz
Re: Motoristicke zpravy
Tieto zazracne "alternativne paliva", to je len dalsia potrava pre tych, co nie su oUce Tych, co vedia, kde je praUda.
Re: Motoristicke zpravy
Honda je k tomuto najblizsie s hybridnym CR-V. PHEV podla mna az tak nie.spm píše: ↑sob led 14, 2023 1:09 pm On ten generátor ze spalováku už dneska existuje, tuším Mitsubishi PHEV? Možná další. Tam jestli se nepletu, tak motor funguje jako generátor elektřiny a na ní to v nižších rychlostech jezdí. A někde nad 80km/h se ten spalovací motor připojuje natvrdo na kola a jede v klasickém režimu, protože je to prý efektivnější (nicméně stále absence převodovky, je tam jenom pevný převod). Což je mimochodem taky technologie už vyzkoušená ve vlacích, tuším Slovenská Strela to takhle také řešila.
Ohledně nízkoemisních zón takový optimista nejsem... Podle mě hlavní účel nízkoemisních zón není snížení emisí ve městech, ale snížení množství aut ve městech, kterých je tam prostě moc... A ano, teď se hodí to dělat takhle, protože vlastně se nic nezakazuje, dělá se to planetu a tak podobně a dokud na ty auta zase tolik lidí nemá, tak to ten efekt má. Až tím bude jezdit každý, tak nepochybuju o tom, že někdo vymyslí nějaký další způsob, jak to omezovat...
Re: Motoristicke zpravy
Dostala se ke mě fáma týkající se technický způsobilosti dovezenejch vozidel, konkrétně § 35 kterým se mění zákon č. 56/2001 Sb. Je tam uvedený, že pude přihlásit jenom auto s euro 3 a vejš. Bohužel sem z toho úplně nepochopil, jestli se to týká jen aut neschválenejch v EU nebo obecně všech. Nevíte někdo?
offroadforum.cz
- parabolD
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2168
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
- Jméno a příjmení: Tomas Dobner
- Bydliště: Plzeň - Božkov
Re: Motoristicke zpravy
Podle mě to E3 je jen pro kategorie M1, M2 a N1, je to zákon 432/2022 kterým se mění zákon, tzn. pokud podmínka neplatí, mělo by se řídit podle původního zákona 56/2001? To asi musí vysvětlit nějaký právník, mě přijde že to kolečko ukrojeného salámu by bylo moc tlusté...
Úřad přihlásí když bla bla ba...
c) splňuje alespoň emisní limity ve výfukových plynech podle normy EURO 3, jde-li o silniční vozidlo kategorie M1, M2 nebo N1 s výjimkou silničního vozidla diplomatické mise nebo silničního vozidla jednotek požární ochrany25).
Úřad přihlásí když bla bla ba...
c) splňuje alespoň emisní limity ve výfukových plynech podle normy EURO 3, jde-li o silniční vozidlo kategorie M1, M2 nebo N1 s výjimkou silničního vozidla diplomatické mise nebo silničního vozidla jednotek požární ochrany25).
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
Re: Motoristicke zpravy
no dyť kategorie M1, M2 a N1 sou kategorie který se nás týkaj, dovážet velkej náklaďák či bagr asi neni záležitost každýho druhýho... Mě de spíš o to, že to na mě trošku působí tak, že se to týká jen auto z mimo EU. Ale proto se na to ptám, třeba si to vykládám blbě.
offroadforum.cz
Re: Motoristicke zpravy
jo, nový auto, to se vyplatí... https://www.autojournal.cz/auta-o-vas-s ... pristupni/
offroadforum.cz