Motoristicke zpravy
Re: Motoristicke zpravy
Dovoz z ruska mozny byl (je?), ale auto stalo asi 1.4M (coz je asi OK cena vzhledem k motorizaci), jenze (i) je to bez zaruky a (ii) za tu cenu uz dokazes koupit lepsi auta. Mne se navic ten outback vyslovene nelibi (interier). Takze tak.
Jeste k tomu interieru v bavoraku - kdyz se da koupit m paket v piano cerne, tak buych cekal, ze se da koupit i hlinik jinde nez v M paketu. Ja mam auto vlastne jako m paket, jen tam nemam ten hlinik a optiku venku. Jinak mam M-kovy volant, M-kove brzdy, adaptivni podvozek, atd. Da se to nakonfigurovat uplne vselijak, takze je opravdu nutne si rozmyslet co chces a pak si to ohlidet. Idelane, kdyz si muzes par aut prohlidnout (pripadne se svezt).
Jeste k tomu interieru v bavoraku - kdyz se da koupit m paket v piano cerne, tak buych cekal, ze se da koupit i hlinik jinde nez v M paketu. Ja mam auto vlastne jako m paket, jen tam nemam ten hlinik a optiku venku. Jinak mam M-kovy volant, M-kove brzdy, adaptivni podvozek, atd. Da se to nakonfigurovat uplne vselijak, takze je opravdu nutne si rozmyslet co chces a pak si to ohlidet. Idelane, kdyz si muzes par aut prohlidnout (pripadne se svezt).
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1309
- Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
- Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motoristicke zpravy
Vzhledem k tomu, že to auto v USA stojí nějakého tři čtvrtě melounku, tak ta cena 1.4 míče je zcela mimo, to nemluvě o tom, že ta suma je pro mě mimo ze zásady....newli píše:Dovoz z ruska mozny byl (je?), ale auto stalo asi 1.4M (coz je asi OK cena vzhledem k motorizaci), jenze (i) je to bez zaruky a (ii) za tu cenu uz dokazes koupit lepsi auta
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Re: Motoristicke zpravy
Pomer cena vykon u toho outbacklu z ruska je nic moc. To bych si teda radsi koupil zanovni aut v zaruce.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Motoristicke zpravy
Tak když už se to tu rozjelo i s těmi bramboráky, tak jen krátký postřeh. Já mám sice E91 330xd, ale bohu díky za něj, je to klasika na normálním podvozku a tak ze mě nevytřese duši na na 19" kolech ( na zimu mám 17 ). Ty buď newli rád, že ten M paket nemáš, to je u nás veliké + , já jsem si ho zkusil na předváděčce a děkuji, ale chybí tam pérování, to si mohou dovolit v Německu, ale tady je lepší se mu vyhnout. Ty pazvuky teda nechápu, mě tam nedrnčí nic ani na rozbitých okreskách a ani bráchovi v eFku 320 D nic nevrzalo a nedrnčelo, šlo ale z domu z jiného důvodu a teď budu hledat nějaké slušné druhé E91, což bude pakárna .
Na řadě F mi vadí jediná věc, a to jak se to auto chová celkově, je to úplně něco jiného než E90, nemluvě o E46, to byla ta pravá řidičská auta. eFko je opravdu jako Mondeo, když to trošku přeženu a tohle výrobce opravdu nezvládl. Udělal přesně to, co Subaru v roce 2010 s Outbackem, ze štiky pangase, nebo kapra, ať zůstaneme doma. Jenže nové zákazníky mu to stejně nepřivedlo a auto se tak masově jak si výrobce myslel neprodávalo, spíš naopak. U řady G se tak poukazuje na "návrat ke kořenům" a asi se to opravdu povedlo, interiér mě neuráží a podvozek je super, na jedničku s hvězdičkou. Jen nikde ještě není nová 340i xdrive, těch 374 PS a 500 Nm bude sakra návykových, výbava parádní, ale s adaptivním podvozkem jako nová pod 1,75 mega nepůjde.
Takže závěrem to udělám takto, koupím ( snad seženu ) ještě jednu E91 330 a počkám dva až tři roky na G 20 340i nebo 330d, podle toho v jakém bude co stavu a na kterou bude odpis DPH, protože 1,5 mega za nové auto nedám ani náhodou. A je to, mám vybráno .
Na řadě F mi vadí jediná věc, a to jak se to auto chová celkově, je to úplně něco jiného než E90, nemluvě o E46, to byla ta pravá řidičská auta. eFko je opravdu jako Mondeo, když to trošku přeženu a tohle výrobce opravdu nezvládl. Udělal přesně to, co Subaru v roce 2010 s Outbackem, ze štiky pangase, nebo kapra, ať zůstaneme doma. Jenže nové zákazníky mu to stejně nepřivedlo a auto se tak masově jak si výrobce myslel neprodávalo, spíš naopak. U řady G se tak poukazuje na "návrat ke kořenům" a asi se to opravdu povedlo, interiér mě neuráží a podvozek je super, na jedničku s hvězdičkou. Jen nikde ještě není nová 340i xdrive, těch 374 PS a 500 Nm bude sakra návykových, výbava parádní, ale s adaptivním podvozkem jako nová pod 1,75 mega nepůjde.
Takže závěrem to udělám takto, koupím ( snad seženu ) ještě jednu E91 330 a počkám dva až tři roky na G 20 340i nebo 330d, podle toho v jakém bude co stavu a na kterou bude odpis DPH, protože 1,5 mega za nové auto nedám ani náhodou. A je to, mám vybráno .
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
Re: Motoristicke zpravy
No ja nevim, co presne znamena M-kovy podvozek. Mam tam adaptivni tlumice a myslim, ze k xdrivu sportovni podvozek (to je m-kovy?) ani nejde. Jinak vyhoda toho spoertline je asi i ve vysce - prijde mi, ze m-kovy naraznik je o trochu nizsi, takze asi budu pozdeji drit o obrubniky
EDIT: Zaujalo me, ze na cerny patek byl bavorak G20 v konfiguraci M340i, kombik a velmi zajimava vybava se slevou asi 30-35%? No stal asi 1.5 - ted nevim presne. Nejel jsem v tom, ale ty budiky (kdo to vymyslel, aby otackomer sel obracene) jsou vyslovene strasny !
EDIT: Zaujalo me, ze na cerny patek byl bavorak G20 v konfiguraci M340i, kombik a velmi zajimava vybava se slevou asi 30-35%? No stal asi 1.5 - ted nevim presne. Nejel jsem v tom, ale ty budiky (kdo to vymyslel, aby otackomer sel obracene) jsou vyslovene strasny !
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1309
- Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
- Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motoristicke zpravy
Tak já se v tom jakože nevyznám, ale mám z toho úplně jiný pocit než Romull. A ten prodejce, který dělá BMW 20 let, tak rovněž říkal, že Efko je to pravé řidičské auto, kterému nové Géčko v tomhle tom prostě nemůže konkurovat. Ale je to rozhodně komfortnější, včera jsem v tom jel...
Edit: Jo jinak k X-drivu samozřejmě eMkový podvozek jde
Edit: Jo jinak k X-drivu samozřejmě eMkový podvozek jde
Naposledy upravil(a) PeteBiggy dne pát pro 13, 2019 12:57 pm, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Motoristicke zpravy
M - kový podvozek je o 15 mm nižší a jiný bývá i ten přední nárazník a dalších pár věcí jako tlumiče. pružiny, brzdy, asi i stabiláky .......vždyť příplatky za něj bývaly i starším modelů okolo 150 tis. Jak je to teď netuším, ale je fakt, že mi u BMW říkali že xDrive je naopak o 15 mm vyšší než standardní zadokolka, což je fajm nejenom kvůli těm obrubníkům.
Dávat za auto 1,5 nebo 2 mega je úlet, to bych musel mít úplně jiné zisky a potom už třeba i jo, i když je to pořád škoda peněz, které mohu použít jinde. Úplně stejně dobře mě odveze 2 - 3 roky staré auto za půlku .
Dávat za auto 1,5 nebo 2 mega je úlet, to bych musel mít úplně jiné zisky a potom už třeba i jo, i když je to pořád škoda peněz, které mohu použít jinde. Úplně stejně dobře mě odveze 2 - 3 roky staré auto za půlku .
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Motoristicke zpravy
Tak to tě ten prodejce chtěl napálit a nejspíš potřebuje prodat . Koukni po testech, kde na něj ani motorističtí novináři jako třeba Koubek a další chválu zrovna nepěli, stejně jako fanoušci značky. Mě přide oproti E46 už trošku vyměklá E90, natož potom F30. Pravé řidičské auto bylo E36, jenže ty už všechny shnily . G20 je naopak orientovaná na řidiče a zážitek z jízdy. Koukni třeba sem a hlavně na ty statě o podvozku, proto se ti zdál tak pohodlný, ale taky jistý, tak to co jim u eFka uteklo napravili ......https://www.autorevue.cz/bmw-3-2019-tes ... konkurenci, https://www.garaz.cz/clanek/vyzkouseli- ... 4-21001443, https://www.autoweb.cz/bmw-320d-xdrive- ... dni-dojmy/PeteBiggy píše:Tak já se v tom jakože nevyznám, ale mám z toho úplně jiný pocit než Romull. A ten prodejce, který dělá BMW 20 let, tak rovněž říkal, že Efko je to pravé řidičské auto, kterému nové Géčko v tomhle tom prostě nemůže konkurovat. Ale je to rozhodně komfortnější, včera jsem v tom jel...
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1309
- Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
- Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motoristicke zpravy
Jako já nevím, já se v těch vrtulích začínám orientovat až teď a jen popisuju své pocity z krátkých jízd a navíc v jinou dobu, s různými konfiguracemi podvozek/kola/pneu....Co se týče, že mě chtěl napálit skrz to, aby prodal, tak to určitě nee. Já pro něj fakt nejsem potenciální kupce F31, když už , tak max. X1 A toho strejdu Koubka rozhodně neberu jako směrodatného testera, to jakože fakt nee. Ale říkám, na rozdíl od Subaru, nevyznám se v tom, začínám se orientovat a jen prodávám, jak jsem nakoupil.....
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Re: Motoristicke zpravy
Ja na testy nedam, neni nad osobni zkusenost. Mne prijde, legacy IV generaci jelo lip (myslim podvozkove). Ale slzu jsem zamacknul a zatim jsem +/- spokojen s bmw. Uvidime, co na snehu. Jinak k tomu podvozku, ja mam tohle:
https://www.mdecoder.com/decode/k396242
Kdyz jsem koukal na ciste M-kove auto (s adaptivnim podvozkem), tak mam pocit, byl podvozek stejny. Sportovni podvozek, co jsem cetl na netu, je nejaky klasicky pruzinovy tvrdy a s xdrive by jit nemel. Ale vychazim z info na webu, nestudoval jsem.
https://www.mdecoder.com/decode/k396242
Kdyz jsem koukal na ciste M-kove auto (s adaptivnim podvozkem), tak mam pocit, byl podvozek stejny. Sportovni podvozek, co jsem cetl na netu, je nejaky klasicky pruzinovy tvrdy a s xdrive by jit nemel. Ale vychazim z info na webu, nestudoval jsem.
Naposledy upravil(a) newli dne pát pro 13, 2019 2:18 pm, celkem upraveno 1 x.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Motoristicke zpravy
Tak potom opravdu jezdit a porovnávat, já některým i věřím, i když taky ne všem. Porovnání E91 a F31 jakž takž mám, eFko je pohodlnější, prostornější, ale vzít s ním zatáčku jako s Ěčkem jsem si netroufl, eFko mi přišlo méně čitelné a ani brzdy mě zrovna nenadchly. Géčko jede fakt dobře, i to dechtové, jak to bude s 340i netuším, ale věřím, že nezklame.
Jako alternativu k BMW teď mám LR Discovery Sport 250, i když jsem SUVčka zrovna nikdy moc nemusel, ale už jdu taky do let, takže přijde i nějaké to zklidnění a taky budu rád, že se do toho i z toho dobře leze. To by mohla být alternativa i pro PeteBiggy, myslím že Forejse by dovedl v Beskydách nahradit. Známý teď koupil za starého Range Rover VOGUE nového Range Rover Velar R Dynamic a je to neskutečná paráda, teda až na tu prasečí cenovku. Ta auta mají fakt duši podobně jako Subaru, úplně to z nich dýchá.
Jako alternativu k BMW teď mám LR Discovery Sport 250, i když jsem SUVčka zrovna nikdy moc nemusel, ale už jdu taky do let, takže přijde i nějaké to zklidnění a taky budu rád, že se do toho i z toho dobře leze. To by mohla být alternativa i pro PeteBiggy, myslím že Forejse by dovedl v Beskydách nahradit. Známý teď koupil za starého Range Rover VOGUE nového Range Rover Velar R Dynamic a je to neskutečná paráda, teda až na tu prasečí cenovku. Ta auta mají fakt duši podobně jako Subaru, úplně to z nich dýchá.
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
Re: Motoristicke zpravy
K tematu (ne)spolehlivosti BMW
https://www.youtube.com/watch?v=6gKE5nuffGc
pravda, o jizdnich dojmech to neni, ale i tak zajimave.
https://www.youtube.com/watch?v=6gKE5nuffGc
pravda, o jizdnich dojmech to neni, ale i tak zajimave.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1309
- Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
- Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motoristicke zpravy
No tak ono i to eFko je docela dost prostorově slabší, holt koncepce podélně uloženého motoru s preferovanou zadní nápravou si v tomhle sakra žádá ústupky. Znovu opakuji, X1 je skoro o 20 čísel kratší a prostorově o dost jinde. Jak se změnila koncepce mezi první a druhou generací, tak to skočilo fakt fest co do praktičnosti...romull píše:Tak potom opravdu jezdit a porovnávat, já některým i věřím, i když taky ne všem. Porovnání E91 a F31 jakž takž mám, eFko je pohodlnější, prostornější, ale vzít s ním zatáčku jako s Ěčkem jsem si netroufl, eFko mi přišlo méně čitelné a ani brzdy mě zrovna nenadchly. Géčko jede fakt dobře, i to dechtové, jak to bude s 340i netuším, ale věřím, že nezklame.
Jako alternativu k BMW teď mám LR Discovery Sport 250, i když jsem SUVčka zrovna nikdy moc nemusel, ale už jdu taky do let, takže přijde i nějaké to zklidnění a taky budu rád, že …
Jinak pro PeteBiggyho LR fakt není alternativa. Za prvé, na to nejsem fakt tak bohatý, abych kupoval takovou kasičku. Za druhé, já chci nové či zánovní auto a za třetí, nezapomeň, že já fakt nechci diesel....Ono vůbec, bavit se o řidičských autech a pak vzít naftu....Jakože cože???
Tak vidíš, vybral sis to nejspolehlivější, co jsi mohl. A já, aniž bych se u vrtulí ještě orientoval, tak taky Prostě v podstatě eFko a od 2015 výš a nejlépe ten přeplňovaný šestiválec v třílitru, samozřejmě v benzínunewli píše:K tematu (ne)spolehlivosti BMW
https://www.youtube.com/watch?v=6gKE5nuffGc
pravda, o jizdnich dojmech to neni, ale i tak zajimave.
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1309
- Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
- Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motoristicke zpravy
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear ... =ASCENDING
Tak jen tak pro zajímavost, když to osekám až od 2018, auta jen do max. nájezdu 30 tis. km, do 35 tis. €, navíc přidám ty sportovní sedačky, tak jich tam je pořád 51 kusů! To je prostě mazec, to je tam prostě jak u nás Oktávka. Auto s přeplňovaným šestihrncem v benálu. Když člověk zruší sedačky a třeba zvolní nějaká ta kritéria, tak jich tam jsou stovky. Mazec!
Tak jen tak pro zajímavost, když to osekám až od 2018, auta jen do max. nájezdu 30 tis. km, do 35 tis. €, navíc přidám ty sportovní sedačky, tak jich tam je pořád 51 kusů! To je prostě mazec, to je tam prostě jak u nás Oktávka. Auto s přeplňovaným šestihrncem v benálu. Když člověk zruší sedačky a třeba zvolní nějaká ta kritéria, tak jich tam jsou stovky. Mazec!
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Re: Motoristicke zpravy
Hura do toho Ale jak jsem rekl, je potreba si pohlidat vybavu, co povazujes za dulezitou ...
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98