Motoristicke zpravy
Re: Motoristicke zpravy
Já spíš čekám na něco typu Kia Soul 64kWh za 500 tis :D
Momentálně za ní chtějí něco okolo 1.2 mil a to je trošku úlet.
Taky se trošku bojím, že se toho nedožiju.
Plán vládců je takový, že vlastnit auto bude výsada. Ostatní plebs si bude auta jen pronajímat.
Momentálně za ní chtějí něco okolo 1.2 mil a to je trošku úlet.
Taky se trošku bojím, že se toho nedožiju.
Plán vládců je takový, že vlastnit auto bude výsada. Ostatní plebs si bude auta jen pronajímat.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14889
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Motoristicke zpravy
Něco, co vypadá jako Kia Soul, je zadarmo drahý i kdyby to mělo parametry jak psal romull
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20664
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Motoristicke zpravy
Dneska v Amsterdamu. Akorát nevím proč maj všechny otevřenej kufr .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1309
- Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
- Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motoristicke zpravy
Když už se tu bavíte o těch Bramborách (Romull a Newli), co máte k té trojce v Touringu v X-drivu s tím přeplňovaným třílitrem 6V, tedy poslední 340i předtím než letos přišla nová generace? Jakože jsem v šoku, že zánovní auta, třeba jen půl roku, rok v provozu, které měly ceníkovou sumu třeba 65 000-70 000€ jdou koupit s nájezdem třeba 10, 20 tis. km za sotva půlku, tedy třeba 30-35 tis. €. Samo, BMW se asi vůbec nekupuje za katalogovou cenu, ale stejně.....Jinak dnes jsem si byl projet X1 a novou trojku, no samozřejmě v dieselu, pač co jiného můžou tady u nás držet na skladě za předváděčky, že jo....Tož co k té F31, je to podvozkově takový žebř a co třeba ty silentbloky apod.?
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10654
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Motoristicke zpravy
Po koupání je třeba to nechat vyschnout.námořník píše:Dneska v Amsterdamu. Akorát nevím proč maj všechny otevřenej kufr .
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
Re: Motoristicke zpravy
to PeteBiggy: jestli to byla otazka, tak jsem ji uplne nepochopil Jinam romull ma e90 v dieslu (vic nevim). Ja mam f31 z cervence 2015 a kupoval jsem to v cervnu 2019 (takze 4 roky stare auto) za asi 33.000-34.000 EUR, Takze ty ceny, co uvadis, zni az moc dobre.
EDIT: Mne naopak prijde, ze ted tech aut je v nabidce pomerne malo (340i xdrive kombik v rozumne vybave). Vlastne tam vidim jedno-dve Hodne ale udelal i prichod nove generace. Kamarad vybora auto a asi skonci u predchozi generace audi a6 allroad biturbo v plne vybave. Tam se ted skutecne nabizeni pul roku az rok stara auta s minimalnim najezdem za cca polovinu porizovaci ceny. Ale to je zpusobene novou genereraci. U bmw to asi bude podobny duvod - i kdyz ja tam tech aut moc v nabidce nevidim
EDIT: Mne naopak prijde, ze ted tech aut je v nabidce pomerne malo (340i xdrive kombik v rozumne vybave). Vlastne tam vidim jedno-dve Hodne ale udelal i prichod nove generace. Kamarad vybora auto a asi skonci u predchozi generace audi a6 allroad biturbo v plne vybave. Tam se ted skutecne nabizeni pul roku az rok stara auta s minimalnim najezdem za cca polovinu porizovaci ceny. Ale to je zpusobene novou genereraci. U bmw to asi bude podobny duvod - i kdyz ja tam tech aut moc v nabidce nevidim
Naposledy upravil(a) newli dne čtv pro 12, 2019 10:05 pm, celkem upraveno 1 x.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1309
- Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
- Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motoristicke zpravy
No otázka zněla, co říkáte na F31 340i? Ceny, podívej se viz mobile a Autoscout. Dej si třeba od 2016, naj. do 30 tis. km, benzín 4x4, od 300PS např. Je jich tam fakt hodně a většina těch prodejců se netváří, že to jsou Turci. Já třeba jsem v kontaktu s JB-Automobile a velmi seriózní jednání a to hodnocení mají víc než dobré. Auto půl roku v provozu, vlastnila Sixt půjčovna, ale řízeno pouze jednou osobou, prakticky jen po dálnicích v D, proto za půl roku nájezd 25 tis. km. Auto údajně opravdu jako nové....Ale je jich tam takových fakt hodně, žádná ojedinělá nabídka, však se podívej. Akorát i když jsou fakt solidně vybavené, tak v téhle cenové relaci prakticky nic v M-paketu a bylo mi řečeno, že takové auto bez M-paketu nedává až tak smysl. No něco na tom je, ale přijde mi, že to jsou fakt prostě manažerská auta, co jezdí vesměs dálnice a proto jim nevadí ty křesla. Na druhou stranu třeba mají z výroby často tažné, což zase k té variantě manažerských aut na dálniční provoz moc nejde. Normálně bych o takovém autě vůbec neuvažoval, ale ten motor má pro mě fakt až magickou sílu
No každopádně vím, že ty moc nejsi spokojený, teda skrz ty plasty a zvuky... Ale jinak, co bys k té F31 teda dodal? Je to moc tvrdé, na naše silnice? Viděl bych to na 18 na léto, víc neee, a 17 na zimu a hlavně BEZ RUNFLATŮ. Ty fakt nebrat!
Edit: Joo, jinak nová trojka co do podvozku už komfortem velmi velmi solidní, řekl bych že snad víc než X1, což je samozřejmě jiné auto, ale právě proto, mě to až zarazilo...
No každopádně vím, že ty moc nejsi spokojený, teda skrz ty plasty a zvuky... Ale jinak, co bys k té F31 teda dodal? Je to moc tvrdé, na naše silnice? Viděl bych to na 18 na léto, víc neee, a 17 na zimu a hlavně BEZ RUNFLATŮ. Ty fakt nebrat!
Edit: Joo, jinak nová trojka co do podvozku už komfortem velmi velmi solidní, řekl bych že snad víc než X1, což je samozřejmě jiné auto, ale právě proto, mě to až zarazilo...
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Re: Motoristicke zpravy
To je asi na dyl, ale strucne takto.
Slysel jsem, ze to auto dava smysl jedine v M paketu, ale zrovna ja mam sport line. Takze to asi bude hur prodejne, az to budu prodavat. Jenze ja chtel kombika ve slusne vybave a tohle bylo prvni, co se namanulo. No mne na tom aute nejvic vadi ty zvukove projevy (tj. vrzani a drnceni interieru). Dost jsem vyresil a se zbytkem se smiril. Nicmene, kdybych ted mel nekomu radit kupovat 340i, tak klidne, ale jedine s hlinikem v interieru (viz take zde: https://www.bmwklub.sk/bmw3/kupa-auta-t ... l#p1348389). To jsem nasel predevcirem a ma zkusenost tomu odpovida (mel jsem pujcenou zanovni 340i a ta nevrzala). Nevedel jsem to driv, skoda. Nicmene faktem je, ze jine veci, nez palubka by se rozvrzaly taky, ale bylo by jich mene - ta palubka je asi nejhorsi (vyjma dveri, ale tam existuje elegantni 100% reseni). Jinak mi to auto asi vyhovuje, ackoli ma to maly kufr (kolo na vysku tam nedam). Me treba dost zklamal ten allroad (a6 biturbo diesel) - jel jsem v tom nedavno, kdyz jsem uvazoval, zda toho bavoraka neposlu dal a ... no neposlu, neb nemam nahradu. Kdyz to shrnu, tak nemit svoje auto, asi do toho jdu znova, ale koupim neco novejsiho (preci jen tomu tahne uz paty rok) a dam si majzla na ten interier v hliniku.
EDIT: polsi link a ja Ti reknu, co mi na tom aute chybi Jsem vazne dost vybiravy.
EDIT2: Mam na aute 18 v runflatu a myslim, ze pres brzdy bych tam 17 nedal (neoveroval jsem). Pujcene auto jsem mel na 19 a prekvapive mi to neprislo jako velky rozdil. No za 18 jsem rad a da se to (legacy bylo samozrejme jinde a o dost pohodlnejsi).
Slysel jsem, ze to auto dava smysl jedine v M paketu, ale zrovna ja mam sport line. Takze to asi bude hur prodejne, az to budu prodavat. Jenze ja chtel kombika ve slusne vybave a tohle bylo prvni, co se namanulo. No mne na tom aute nejvic vadi ty zvukove projevy (tj. vrzani a drnceni interieru). Dost jsem vyresil a se zbytkem se smiril. Nicmene, kdybych ted mel nekomu radit kupovat 340i, tak klidne, ale jedine s hlinikem v interieru (viz take zde: https://www.bmwklub.sk/bmw3/kupa-auta-t ... l#p1348389). To jsem nasel predevcirem a ma zkusenost tomu odpovida (mel jsem pujcenou zanovni 340i a ta nevrzala). Nevedel jsem to driv, skoda. Nicmene faktem je, ze jine veci, nez palubka by se rozvrzaly taky, ale bylo by jich mene - ta palubka je asi nejhorsi (vyjma dveri, ale tam existuje elegantni 100% reseni). Jinak mi to auto asi vyhovuje, ackoli ma to maly kufr (kolo na vysku tam nedam). Me treba dost zklamal ten allroad (a6 biturbo diesel) - jel jsem v tom nedavno, kdyz jsem uvazoval, zda toho bavoraka neposlu dal a ... no neposlu, neb nemam nahradu. Kdyz to shrnu, tak nemit svoje auto, asi do toho jdu znova, ale koupim neco novejsiho (preci jen tomu tahne uz paty rok) a dam si majzla na ten interier v hliniku.
EDIT: polsi link a ja Ti reknu, co mi na tom aute chybi Jsem vazne dost vybiravy.
EDIT2: Mam na aute 18 v runflatu a myslim, ze pres brzdy bych tam 17 nedal (neoveroval jsem). Pujcene auto jsem mel na 19 a prekvapive mi to neprislo jako velky rozdil. No za 18 jsem rad a da se to (legacy bylo samozrejme jinde a o dost pohodlnejsi).
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1309
- Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
- Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motoristicke zpravy
Link např. tady:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... e48926e5e0
Ale je jich tam fakt mraky
Edit: Nechápu, že tam často nedávají pádla, z jejich absence bych byl fakt mrzutý, ale možná, že jdou relativně snadno dodělat, nezjišťoval jsem...
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... e48926e5e0
Ale je jich tam fakt mraky
Edit: Nechápu, že tam často nedávají pádla, z jejich absence bych byl fakt mrzutý, ale možná, že jdou relativně snadno dodělat, nezjišťoval jsem...
Naposledy upravil(a) PeteBiggy dne čtv pro 12, 2019 10:23 pm, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Re: Motoristicke zpravy
V te nove generaci jsme nejel, ale sedel. Mne se ten novy interier vyslovene nelibi. Ale kdyby nevrzal, asi bych to nakonez zvladnul. Co bych ale asi nezvkladnul jsou ty nove budiky - to je proste silene!
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Re: Motoristicke zpravy
Tak k tomuhle linku mam hodne vyhrad:
- v prve rade stejny interier jako mam ja (chce to hlinik)
- urcite bych chtel sportovni sedacky a ne tyhle (ja je mam, ale je treba pohlidat si dofuky a bederku - ja budu bederku dodelavat).
- chtel jsem M-kove (modre) brzdy (vsichni rikaji, ze i ty jsou slabe - mne prijdou OK, ale na ten vykon bych obycejne brzdy nebral)
- ten obyc (ne M-kovy) volant je prisernej
- nema to padla (sportovni prevodovka)
Pak uz spis nice-to-have-veci (ktere mam)
- adaptivni tempomat (i kdyz ten je vlastne k nicemu - viz muj vcerejsi prispevek)
- harman kardon
- DAB radio (ale to v cechach hraje strasne, v nemecku velmi dobre)
Naopak mi chybi v mem starem aute (v 2017 menili vybavu)
- stop & go (mne to sice v zacpe zastavi na nulu, ale samo s nerozjede (novejsi uz snad jo)
- brake holder (ci jak to nazyvaji) - ja musim stat na brzde, kdezto u novejsich verzi jde nakonfigurovat, ze to drzi samo a rozjede se,a z kdyz pridas plyn
EDIT: U bmw se plati uplne za vsechno, takze konfigurovana auta se srtasne lisi a je potreba ohlidat uplne vse (viz moje absence bederni operky ve sportovnich sedadlech!). Dodelat se do auta da temer uplne vse, ale neco to stoji (nekdy fakt hodne). Treba ma operka me nakonec vyjde (a to porad predpokaldam, ze vim, co potrebuji koupit) jen v materialu na asi 700 EUR. Budu si s tim hrat na jare, takze praci nepocitam. Pozitivni je, ze na webu najdes navody temer na vse, ale ty dily stoji dost a na neco (spis na vetsinu) bych si netroufnul. Navod na dodelani padel jsem videl, ale jelikoz me nezajimal, tak nevim, co vse to obnaselo. Rozhodne je lepsi auto nekoupit a pockat na jne, nez doufat, ze to nejak dodelas ...
EDIT2: Pokud ale nekdo nema naroky jako ja, tak se musi nechat, ze ta cena je za zanovni auto skvela ....
- v prve rade stejny interier jako mam ja (chce to hlinik)
- urcite bych chtel sportovni sedacky a ne tyhle (ja je mam, ale je treba pohlidat si dofuky a bederku - ja budu bederku dodelavat).
- chtel jsem M-kove (modre) brzdy (vsichni rikaji, ze i ty jsou slabe - mne prijdou OK, ale na ten vykon bych obycejne brzdy nebral)
- ten obyc (ne M-kovy) volant je prisernej
- nema to padla (sportovni prevodovka)
Pak uz spis nice-to-have-veci (ktere mam)
- adaptivni tempomat (i kdyz ten je vlastne k nicemu - viz muj vcerejsi prispevek)
- harman kardon
- DAB radio (ale to v cechach hraje strasne, v nemecku velmi dobre)
Naopak mi chybi v mem starem aute (v 2017 menili vybavu)
- stop & go (mne to sice v zacpe zastavi na nulu, ale samo s nerozjede (novejsi uz snad jo)
- brake holder (ci jak to nazyvaji) - ja musim stat na brzde, kdezto u novejsich verzi jde nakonfigurovat, ze to drzi samo a rozjede se,a z kdyz pridas plyn
EDIT: U bmw se plati uplne za vsechno, takze konfigurovana auta se srtasne lisi a je potreba ohlidat uplne vse (viz moje absence bederni operky ve sportovnich sedadlech!). Dodelat se do auta da temer uplne vse, ale neco to stoji (nekdy fakt hodne). Treba ma operka me nakonec vyjde (a to porad predpokaldam, ze vim, co potrebuji koupit) jen v materialu na asi 700 EUR. Budu si s tim hrat na jare, takze praci nepocitam. Pozitivni je, ze na webu najdes navody temer na vse, ale ty dily stoji dost a na neco (spis na vetsinu) bych si netroufnul. Navod na dodelani padel jsem videl, ale jelikoz me nezajimal, tak nevim, co vse to obnaselo. Rozhodne je lepsi auto nekoupit a pockat na jne, nez doufat, ze to nejak dodelas ...
EDIT2: Pokud ale nekdo nema naroky jako ja, tak se musi nechat, ze ta cena je za zanovni auto skvela ....
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1309
- Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
- Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motoristicke zpravy
To Newli: Díky za názor a zkušenosti. Já jak mám zmáknuté Subaru (vyjma starších modelů), tak tu vrtuli zrovna moc nee. Takže takové postřehy jsou pro mě cenné.
Ale samozřejmě, každý máme jiné požadavky, potřeby a chtíče. Já bych rozhodně nechtěl naftu, chci pokud možno silný benzín ve čtyřkole, auto pro rodinné využití o víkendu na hory a na dovolené. Na tom autě mám žalostně malý nájezd, není to auto pro denní ježdění, takže za současné situace spotřebu do 10 litrů neřeším. Normálně bych o BMW rozhodně neuvažoval, ale ty ceny mi vyrazily dech a ten motor mě strašně láká, a tomu autu bych kvůli němu byl ochoten odpustit asi ledacos. Od Subaru se mi odcházet nechce, ale když už jsem XTčko prodal, tak já si u nich mám prostě problém vybrat. Pořád zvažuju, jestli si dovézt toho Oťase, když to jde s tou čtvrtmilionovou slevou, ale je to prostě slabé. Samozřejmě, má to jiné výhody, je to Subaru. H6 by mě lákala, ale já mám problém s jakkoli havarovanými auty a tady to jsou všechno Ameriky, buď opravované a nebo dovezené se statusem vytopeného auta. Ale jak jsem zjistil, není nutně podmínkou, že takové auto opravdu bylo vyplavené, jen nevím, zda to je riziko, které bych chtěl podstupovat...
Ještě k těm Baworákům, je to fakt neskutečné, jaké věci nejsou v základu a co všechno si nechají zaplatit. A ten jejich konfigurátor, to je teda věc. Na druhou stranu jsem pochopil, že Báwo se za ceníkovou sumu fakt nekupuje. Auto do výroby jde udělat se slevou 24%, natož skladovky, tam není nouze ani o 35%. Ale! Tady samozřejmě narážím na to, že jsem absolutně netypický zákazník resp. nechci diesela, takže tady to je pro mě prostě pasé. Co se týče prostornosti, tak mi vyrazilo dech, jak ta koncepce podélně uloženého motoru spolu s preferovanou zadní nápravou ubírá prostor. Trojka v Touringu, která je téměř o 20 cm delší než X1, tak je vevnitř sakra prostorově skromnější než ta X1. Ta se pro laika může zdát, že to je auto pro blonďaté manželky milionářů, no není to zdaleka tak pravda. V této generaci to je docela solidní rodinný vůz. Takže co se týče interiéru, tak prostě hledat ten v hliníku, to ale nutně neznamená, že to musí být v M-paketu, ne? Myslíš, že to takhle bude platit i u jiných modelů, tedy i u té X1? Co světla, má smysl připlácet za ty adaptivní LEDky a nebo stačí ty klasické LEDky? Co ten el. stavitelný podvozek? Pádla by mi pravda hodně chyběly, to fakt nechápu, že si to tam ti Němci do těch aut nedávají, dyk to stojí hubičku. Ten volant, to máš pravdu, dávat si to do konfigurace, taky volím ten eMkový....No, uvidíme, něco mi říká, že bych si tu vrtuli měl z hlavy vytřískat. Ono....stejně to má všechno dvě kola navíc
Ale samozřejmě, každý máme jiné požadavky, potřeby a chtíče. Já bych rozhodně nechtěl naftu, chci pokud možno silný benzín ve čtyřkole, auto pro rodinné využití o víkendu na hory a na dovolené. Na tom autě mám žalostně malý nájezd, není to auto pro denní ježdění, takže za současné situace spotřebu do 10 litrů neřeším. Normálně bych o BMW rozhodně neuvažoval, ale ty ceny mi vyrazily dech a ten motor mě strašně láká, a tomu autu bych kvůli němu byl ochoten odpustit asi ledacos. Od Subaru se mi odcházet nechce, ale když už jsem XTčko prodal, tak já si u nich mám prostě problém vybrat. Pořád zvažuju, jestli si dovézt toho Oťase, když to jde s tou čtvrtmilionovou slevou, ale je to prostě slabé. Samozřejmě, má to jiné výhody, je to Subaru. H6 by mě lákala, ale já mám problém s jakkoli havarovanými auty a tady to jsou všechno Ameriky, buď opravované a nebo dovezené se statusem vytopeného auta. Ale jak jsem zjistil, není nutně podmínkou, že takové auto opravdu bylo vyplavené, jen nevím, zda to je riziko, které bych chtěl podstupovat...
Ještě k těm Baworákům, je to fakt neskutečné, jaké věci nejsou v základu a co všechno si nechají zaplatit. A ten jejich konfigurátor, to je teda věc. Na druhou stranu jsem pochopil, že Báwo se za ceníkovou sumu fakt nekupuje. Auto do výroby jde udělat se slevou 24%, natož skladovky, tam není nouze ani o 35%. Ale! Tady samozřejmě narážím na to, že jsem absolutně netypický zákazník resp. nechci diesela, takže tady to je pro mě prostě pasé. Co se týče prostornosti, tak mi vyrazilo dech, jak ta koncepce podélně uloženého motoru spolu s preferovanou zadní nápravou ubírá prostor. Trojka v Touringu, která je téměř o 20 cm delší než X1, tak je vevnitř sakra prostorově skromnější než ta X1. Ta se pro laika může zdát, že to je auto pro blonďaté manželky milionářů, no není to zdaleka tak pravda. V této generaci to je docela solidní rodinný vůz. Takže co se týče interiéru, tak prostě hledat ten v hliníku, to ale nutně neznamená, že to musí být v M-paketu, ne? Myslíš, že to takhle bude platit i u jiných modelů, tedy i u té X1? Co světla, má smysl připlácet za ty adaptivní LEDky a nebo stačí ty klasické LEDky? Co ten el. stavitelný podvozek? Pádla by mi pravda hodně chyběly, to fakt nechápu, že si to tam ti Němci do těch aut nedávají, dyk to stojí hubičku. Ten volant, to máš pravdu, dávat si to do konfigurace, taky volím ten eMkový....No, uvidíme, něco mi říká, že bych si tu vrtuli měl z hlavy vytřískat. Ono....stejně to má všechno dvě kola navíc
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11896
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Motoristicke zpravy
Ještě bys mohl zkusit H6 neamér. Myslím, že v AWD se nedávno chlubili prvním dovozem H6 z Ruska. Netuším, jestli to byla nějaká bouračka nebo ne?!? To by ses musel s nimi asi případně pobavit, co je možné a co ne. Ale cesta by to snad byla.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1309
- Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
- Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motoristicke zpravy
No cesta by to pro mě nebyla, ty prachy bych jim za to fakt nedal.Traveller píše:Ještě bys mohl zkusit H6 neamér. Myslím, že v AWD se nedávno chlubili prvním dovozem H6 z Ruska. Netuším, jestli to byla nějaká bouračka nebo ne?!? To by ses musel s nimi asi případně pobavit, co je možné a co ne. Ale cesta by to snad byla.
Edit: Když už tohle, tak bych se do takové dovozu pustil sám, na vlastní pěst. I když by to asi bylo docela na dlouhé lokty a fakt nevím, zda bych chtěl podstoupit takové dobrodružství skrz jednání s českým (tedy evropským) úředníkem! Nejsem si jistý, že mám na tohle nervy...
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11896
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Motoristicke zpravy
Rozumím. Já jsem to zase tak moc nesledoval a netuším, jak výhodně či nevýhodně to vycházelo. Jen jsem to zmínil jako možnost auta s vyšším výkonem, kterou už někdo odzkoušel/absolvoval.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.