Články o SUBARU

Odpovědět
Uživatelský avatar
dracekvo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3175
Registrován: stř kvě 19, 2010 4:04 pm

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od dracekvo »

Já třeba nechápu jednu věc. Vždyť ta úprava byla jen čistě zmena softwaru. Tak proč nedali do menu volbu, jestli chci virtuální kvalty, nebo ne.
Já kdybych si kupoval CVT, tak bych ho právě chtěl z toho důvodu, že to nemá kvaly a neustále to drží motor v ideálních otáčkách k dané situaci.
By mě zajímal docela rozdíl 0-100km/h s a bez simulace kvaltů.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22677
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od spm »

Jo, to taky nechápu... když už to mrvili kvůli lidem, který potřebujou, aby to dělalo brmbrm, tak to mohlo být měnitelný, byť třeba alespoň diagnostikou...
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2389
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od newli »

spm: Mohu spm (i dalsi) uklidnit, ze radit umim. Type R tocil krasne do 8.000 (mozna i dal), to byla jedna velka radost. A jedna z radosti boxerdieselu byla, ze to tahlo asi od 2.000 (pod 2.000 jsem v principu nejezdil) asi az ke 4.000 (vadlo to tusim ve 4.500, to uz si ale presne nepamatuji). Na diesel to byl taky slusne tocivy motor.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Makovica
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4920
Registrován: čtv dub 21, 2016 11:28 pm

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od Makovica »

dracekvo píše: stř kvě 04, 2022 11:46 am Já třeba nechápu jednu věc. Vždyť ta úprava byla jen čistě zmena softwaru. Tak proč nedali do menu volbu, jestli chci virtuální kvalty, nebo ne.
Já kdybych si kupoval CVT, tak bych ho právě chtěl z toho důvodu, že to nemá kvaly a neustále to drží motor v ideálních otáčkách k dané situaci.
By mě zajímal docela rozdíl 0-100km/h s a bez simulace kvaltů.
Taky test na yt bol a je to 1:1 alebo velmi tesne v prospech klasickej cvt.
Edit: vlastne to bolo automatika vs manualne radenie na cvt.
Naposledy upravil(a) Makovica dne stř kvě 04, 2022 5:58 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru Forester 2.0i CVT Comfort MY16 (G91F Rest in pieces Cooper Discovery ATT / SJ6 ,,,,| (*_^) |,,,,)
Obrázek
Makovica
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4920
Registrován: čtv dub 21, 2016 11:28 pm

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od Makovica »

spm píše: stř kvě 04, 2022 11:42 am Takže z těch pocitů upřímně spíš vinim majitele naftových zázraků, protože on turbochrocht při stlačení toho plynu opravdu mohutně zatáhne do sedačky, ale bohužel to taky velice rychle skončí a v tom finálnim zrychlení na tom podle mě bude zhruba tak stejně...
To je pre nich presne to meradlo jede-nejede. Aby to "jelo" bez pohnutia prstom. Najlepsie v priamke.
Subaru Forester 2.0i CVT Comfort MY16 (G91F Rest in pieces Cooper Discovery ATT / SJ6 ,,,,| (*_^) |,,,,)
Obrázek
Uživatelský avatar
Levap
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2231
Registrován: ned říj 04, 2009 10:00 pm
Bydliště: Roztoky

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od Levap »

Konečně jsem dokoukal toho Vaculíka s Outbackem. To teda čumím co to má za podvozek a nápravy.

Škoda že se nezmínil o tom, jestli si s tím takhle hrajou i ostatní automobilky . Řekl bych že asi moc ne.

Odesláno z mobilu pomocí Tapatalk

Obrázek
Impreza 2.0 MY18
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21935
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od HonzaCZ »

Taky jsem na to dneska koukal. Klidně to mohlo bejt ještě delší a mohli tam rozebrat víc detailů. :-)
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Makovica
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4920
Registrován: čtv dub 21, 2016 11:28 pm

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od Makovica »

Zaujimave technicke riesenia, aj v CVT.
A teraz to auto chcem :)
Subaru Forester 2.0i CVT Comfort MY16 (G91F Rest in pieces Cooper Discovery ATT / SJ6 ,,,,| (*_^) |,,,,)
Obrázek
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19033
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od hamoun »

...tak .. video prekvapilo ... krasny popis auta ... a mit outbacka 2020, asi me to nasere :-DDD
vypada to paradne !
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49122
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od VDC »

Tak jsem to taky odkoukal. Recenze hezká. To je bez diskuse. Mě hlavně zaujala ta část o podvozku. Já na tom nic moc jinýho, než na co jsme zvyklí, nevidím.
Jasně, ramena mají jinou pozici, jiný uchycení, trošku jinej tvar, ale je to prostě klasickej jen generačně upravenej podvozek, jako mám na BH. Těch silentbloků je tam už 20 let furt stejně.
Co považuju za nepřesné tvrzení je to, o konstrukci přední nápravy v předchozích generacích. Tam je to taky furt stejná písnička, jen je to generačně upraveno.
Vždycky byla nápravnice na tvrdo do karoserie a ramena na dvou silentblocích. Tady je to jen víc vyztuženo.
Prostě podvozek prošel vývojem, aby byl tužší, ale koncepce už je 20 let furt stejná.
A to je samozřejmě v pořádku.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19033
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od hamoun »

Díky za doplnění :) !!!


Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk

škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21935
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od HonzaCZ »

Jako jo. Když komentoval ty svisle uložený zadní silentbloky předních ramen, tak jsem si taky říkal, že tohle je tam už od BL/BP. :-D A ty různý výztuhy a pomocný rámy taky, přesně, jak píše předseda. Zajímavý jsou ale třeba těhlice z nějaký slitiny hliníku. Ty materiály tak nějak jdou pořád trochu dopředu, mechanika už moc ne. :-)

Ale tak Vaculík avizoval hned na začátku, že je to výjimka, že on recenzuje subaru. Potěšilo mě ale, jak ten Salomon tomu asi celkem rozumí.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
Albi
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3134
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Albert Němčík
Bydliště: Železná Ruda / Praha

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od Albi »

Svezli jsme se v Subaru Solterra na mosteckém polygonu
Prozatím se předpokládá start předprodejů již v létě, ale může se to ještě změnit. Měnit se také může cena, proto jsme dostali pouze informaci o odhadované hladině 1,6-1,7 milionu korun.
více na https://www.auto.cz/svezli-jsme-se-v-subaru-solterra-na-mosteckem-polygonu-143968
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
Uživatelský avatar
feroj
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 386
Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
Jméno a příjmení: František
Bydliště: Bratislava

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od feroj »

Zaujímavé boli údaje - točivý moment 337 Nm dostupný prakticky od nulových otáček, přičemž výkon 160 kW (218 k), s přehledem je tak nejlépe zrychlujícím Subaru na našem trhu obecně, nejen ve srovnání s Foresterem a Outbackem – oficiální hodnota činí 6,9 sekund z 0 na 100 km/h.
Ale to by hravo dal Outback s 2.4 DIT a prázdny je o min. 400 kg ľahší ... alebo inak, slušne naložený Outback váži ako prázdna Solterra ,,,,| (*_^) |,,,,
Z vonku RAV4 (čo nie je na vadu, ale je to viac Toyota ako Subaru), vnútri kríženec Peugeotu s vesmírnou loďou ala Korea ... a ešte efektne zapichli predkom pri dokazovaní, že v teréne je to stále Subaru 
Solterra.jpg
Solterra2.jpg
...nebude to ani ekologické, ani lacné a už vôbec nie alternatívna náhrada toho čo bolo, alebo mohlo byť, keby nie debilný úradník z Bruselu... ale má použiteľné svetlá :-)
solterra-svetlo.jpg
lacné dobíjanie nebude -https://www.autoforum.cz/zajimavosti/po ... ratosfery/
reálna spotreba a dojazd elektromobilu - https://www.autoforum.cz/predstaveni/ne ... eskutecne/
Uživatelský avatar
JRJ
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2459
Registrován: pát úno 25, 2011 3:04 pm
Jméno a příjmení: ヤン ヤクビーク
Bydliště: Praha

Re: Články o SUBARU

Příspěvek od JRJ »

Solterra_STi.jpeg
You cannot imagine the immensity of shit I do not give
Subaru Legacy wagon MY2004
Odpovědět

Zpět na „Ze světa Subaru“