Články o SUBARU
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22710
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Články o SUBARU
Zase to CVT v ty novy generaci asi bude taky tocit min. Ja si snad tu 2.5ku budu muset nekdy koupit/pujcit, abych to srovnani mel nicmene mel jsem pujceny naftovy SHcko v manualu a ve srovnani s BH H6, ve ktery je 4 rychlostni automat s ultradlouhejma kvaltama, ta nafta byla zdechlej snek. S hlucnosti to taky lepsi nebylo, na dalnici to tocilo asi zhruba stejne, v nizsi rychlosti typickej traktor, ve kterem clovek neslysi vlastniho slova. Uprimne jsem fakt nechapal co na tom kdo kdy mel. Navic to jezdilo dalky za 7, to mi taky nejak skvely neprislo, kdyz ta stara H6 je jede za 9 neco.
Co se tyce dynamiky... ja nevim. Uznavam, ze muj pohled je pokrivenej tim, ze donedavna 75 procent meho vozoveho parku byly benzinovy atmosfery (ted uz 100 procent) a jsem zvyklej s tim jezdit. Ale fakt jsem nikdy nikde nemel pocit, ze by mi ta dynamika chybela, ze by mi ty naftovy keply nekde ujizdely nebo kdyz jsem s tim naftovym keplem jel ja, ze by to jako jezdilo nejak lip. Proste mi to prijde jako podobny problem co mam ted po te vymene doma - kazdy borec musi mit manual, protoze automat je pro lemply, ale pak s tim fofrklackem stejne neumi zachazet
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Co se tyce dynamiky... ja nevim. Uznavam, ze muj pohled je pokrivenej tim, ze donedavna 75 procent meho vozoveho parku byly benzinovy atmosfery (ted uz 100 procent) a jsem zvyklej s tim jezdit. Ale fakt jsem nikdy nikde nemel pocit, ze by mi ta dynamika chybela, ze by mi ty naftovy keply nekde ujizdely nebo kdyz jsem s tim naftovym keplem jel ja, ze by to jako jezdilo nejak lip. Proste mi to prijde jako podobny problem co mam ted po te vymene doma - kazdy borec musi mit manual, protoze automat je pro lemply, ale pak s tim fofrklackem stejne neumi zachazet
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Re: Články o SUBARU
K subaruboxerdiesel mam velmi negativni vztah a tezko se mi pise, ze to byl kvalitni motor (protoze to byla sracka, co se driv nebo pozdeji vysrala). A netusim, jak se to chovalo ve forestru. Faktem ale je, ze v legacy to bylo tak dobre odhlucneny, ze traktorovy zvuk slyset temer nebyl. Pokud ale clovek v lete ve meste stahnul okynka, tak to byla zvukove tragedie, no. Na dalnici se to chovalo slusne, kdyz to zrovna nemelo vylagrovany saly nebo zlomenou ojnici
EDIT: Za to aktualni TDI v superbu se pri volnobehu trese jak pri mensim zemetreseni (uz jsem to tu nekde psal) - vubec nechapu, jak je mozne, ze tohle passat nedelal, kdyz tam byl stejny motor.
EDIT: Za to aktualni TDI v superbu se pri volnobehu trese jak pri mensim zemetreseni (uz jsem to tu nekde psal) - vubec nechapu, jak je mozne, ze tohle passat nedelal, kdyz tam byl stejny motor.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10650
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Články o SUBARU
newli - ad rozdíly mezi Superbem a Passatem - nedivil bych se, kdyby jediný, co je jinak, bylo softwarový nastavení. Sice by Superb mohli udělat úplně stejně dobrej jako Passat, ale nechtěj, musí bejt poznat rozdíl mezi "horšim" a "lepšim" autem. To samý převodovky. Když jsem kdysi jel nějakym českym snem od Škody, co dostal skorotchán jako služebák (a to na dost vysoký pozici), při městský padesátce to podtáčelo motor a klepalo se to. Věřim, že nemlich stejná převodovka bude použitá i v jinejch ("lepších") autech a bude naladěná líp, aby měl zákazník pocit, že si zaplatil vyšší třídu.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22710
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Články o SUBARU
Nebo tam dáš nějakej tlumič kmitů za 3 stovky na víc Ale tohle nemusí být ani mezi různýma značkama nějakého koncernu, takové rozdíly se obvykle najdou i v rámci různých modelů jedné značky
Re: Články o SUBARU
Moc pěkné video, zkouknul jsem ... auto je to parádní, interiér až na TV v palubce konečně odpovídá cenovce, ten průlet po polní cestě
Jenom jako uživatel automobilů spíše z třetí ruky mám trochu obavy z toho podvozku. Nepochybuju že je nyní, kdy je vůz nový, parádní. Ale těch silentbloků, ramen ... jak to bude vypadat po pěti letech na našich cestách? Půjde to vůbec uvést do stavu aby to pořád rozumně jezdilo? A ty technologie kolem motoru - tam mám stejné obavy jako newli, jak to bude vypadat po letech?
No uvidíme, na nový nemám, až bude ojetý, už to budeme vědět
A drobná poznámka k dynamice vozu: Sám jsem podobný řidič jako pan Vaculík - jezdím defenzivně, opatrně, rozhodně nikoho neškolím a s nikým nezávodím. Ale nájezd na dálnici, předjetí kamiónu, odbočení vlevo - to jsou přesně disciplíny kde pomůže jenom zrychlení v přímce dané motorem a převodovkou, a tam opravdu vidím velký nedostatek (uvážíme-li cenu vozu).
A taky bych nerad přišel o tu drobnou radost když na místě kde to jde prošlápnu plyn, ručička otáčkoměru přeletí pětku a těch 245 koní zabere aby dokázali že nežerou jenom tak nadarmo ...
Bohužel motor 2.4T se v EU neprodává ... děkujeme z celého srdce, milá EU!
Jenom jako uživatel automobilů spíše z třetí ruky mám trochu obavy z toho podvozku. Nepochybuju že je nyní, kdy je vůz nový, parádní. Ale těch silentbloků, ramen ... jak to bude vypadat po pěti letech na našich cestách? Půjde to vůbec uvést do stavu aby to pořád rozumně jezdilo? A ty technologie kolem motoru - tam mám stejné obavy jako newli, jak to bude vypadat po letech?
No uvidíme, na nový nemám, až bude ojetý, už to budeme vědět
A drobná poznámka k dynamice vozu: Sám jsem podobný řidič jako pan Vaculík - jezdím defenzivně, opatrně, rozhodně nikoho neškolím a s nikým nezávodím. Ale nájezd na dálnici, předjetí kamiónu, odbočení vlevo - to jsou přesně disciplíny kde pomůže jenom zrychlení v přímce dané motorem a převodovkou, a tam opravdu vidím velký nedostatek (uvážíme-li cenu vozu).
A taky bych nerad přišel o tu drobnou radost když na místě kde to jde prošlápnu plyn, ručička otáčkoměru přeletí pětku a těch 245 koní zabere aby dokázali že nežerou jenom tak nadarmo ...
Bohužel motor 2.4T se v EU neprodává ... děkujeme z celého srdce, milá EU!
Re: Články o SUBARU
Ano, byl to manuál, tak pokud vyrobím něco s automatem, tak tomu dám motor, kterej to utáhne. Bavíme se o tom, jak to auto ve výsledku jede, tedy o dynamice celýho vozu, ne jenom motoru.Albi píše: ↑úte kvě 03, 2022 11:54 pm Nj, BP bylo výrazně menší a lehčí a byl to manuál ... to už bych to srovnal spíše s MY2015 a s Lineatronicem
110kW/3600ot, 350Nm/1600-2800ot, 0-100 9.9 a max 192
https://www.subaru.de/fileadmin/downloa ... Y-2015.pdf
A BPD výrazně lehčí než BT9? BPD provozní hmotnost cca 1600 kg a BT9 cca 1700 kg. To mi nepřijde jako výrazně lehčí. A zase, bavíme se o dynamice celýho vozu - tak tam maj dát silnější motor, když to udělaj těžší. A co se týče maximální rychlosti, tak to samý, ale s velikostí - čelní plocha + součinitel odporu tření - moc velký? Silnější motor.
Pokud newli hodnotí, jak to auto jelo, tak musím hodnotit, jak to srovanávaný auto jezdí a ne dvě zavádějící hodnoty (maximální výkon). To je celý sdělení, který jsem chtěl říct.
Včera jsme večer chatovali s Jendou a bavili se právě o tom, jak jsou ty aktuální motory subaru katastrofální (teda to jsem říkal zejména já ). Že třeba Toyota měla už před 5 lety výkonnější i atmosferický dvoulitr, natož dvaapůllitry (řádově 130 kW; cca 200 Nm @ 4500, resp. 140 kW; cca 230 Nm @ 4000).
EDIT: Ale teď uznávám, že jsem v daném rozhovoru hodnotil výkon a ne krouťák, kterej má ten BT9 dle výše řečenýho lepší. (252 Nm @ 3800 rpm)
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22710
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Články o SUBARU
Jak říkám, asi si tu 2.5ku budu muset koupit Mně jenom zaujalo, jak to newli pomluvil zatímco o tom boxer dieselu krom teda té spolehlivosti jinak říkal, jak to bylo dobrý a já z toho byl poměrně dost zklamaný, když jsem to měl půjčené. Tedy takový dost podobný scénář, jak všichni říkají, jak 4EAT to auto zabije a o H6 se tu taky tvrdí, že je to jebka co nejede, ale jsem bytostně přesvědčenej, že ten diesel s BHčkem nechám v prachu někde za sebou
Co se týče toho zbytku, že neni potřeba auto co jede 120 po polní cestě. Upřímně zrovna pokud s tím člověk jezdí u nás a ne po německých autobahn, tak mi to přijde jako podstatnější parametr, než za jak dlouho to na dálnici zrychlí na 180. Alespoň z mých cest, co jezdím já, mi vychází, že na těch rozmlácenejch blbejch okreskách, kde s tím všichni jezdí 50, naženu normální jízdou outbackem daleko víc času, než někde na dálnici, kde při velikosti naší dálniční sítě po ní typicky nejedu víc jak 100km a když to rozjedu na 180, tak mi z času dojezdu spadnou asi tak dvě minuty (a když mě při tom změří, tak jsem 30 v minusu )
Co se týče toho zbytku, že neni potřeba auto co jede 120 po polní cestě. Upřímně zrovna pokud s tím člověk jezdí u nás a ne po německých autobahn, tak mi to přijde jako podstatnější parametr, než za jak dlouho to na dálnici zrychlí na 180. Alespoň z mých cest, co jezdím já, mi vychází, že na těch rozmlácenejch blbejch okreskách, kde s tím všichni jezdí 50, naženu normální jízdou outbackem daleko víc času, než někde na dálnici, kde při velikosti naší dálniční sítě po ní typicky nejedu víc jak 100km a když to rozjedu na 180, tak mi z času dojezdu spadnou asi tak dvě minuty (a když mě při tom změří, tak jsem 30 v minusu )
Re: Články o SUBARU
Prosím tě, Forester a Legacy zrovna v těch generacích kolem 2008 byly diametrálně odlišný auta, co do úplně všeho. Forester SH byl normální krumpáč, kdežto BL/BP bylo luxusní auto. Navíc i ty motory byly trochu jiný - lišily se třeba typem DPF (Legacy otevřenej, Forester uzavřenej).
Jako se svojí zkušeností z pár jízd vylítanym půjčovacim SHD kritizuješ hodnocení newliho, kterej si koupil BPD nový a jezdil s ním několik let?
Jako se svojí zkušeností z pár jízd vylítanym půjčovacim SHD kritizuješ hodnocení newliho, kterej si koupil BPD nový a jezdil s ním několik let?
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22710
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Články o SUBARU
No hele a kolik kritiků tý mrtvý 2.5ky s CVTčkem, co to tak haní, si jí tady koupilo? Sem zkuste zatáhnout Dana, ten měl/má obojí (ikdyž teda naftu měl taky v tom krumpáči pro lopaty, tak to určitě zase nebude objektivní ), tak bychom se mohli dozvědět něco víc, než hospodský kecy
- parabolD
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2171
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
- Jméno a příjmení: Tomas Dobner
- Bydliště: Plzeň - Božkov
Články o SUBARU
Jo, ale newli to měl relativně nové kdežto ty většinou jezdíš nějakou "jebku půjčovací" která skončila tam kde skončila, jen to měj na paměti při srovnávání...
EDIT HonzaCZ myšlenková duplicita
EDIT HonzaCZ myšlenková duplicita
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22710
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Články o SUBARU
Jako jo... na druhou stranu z těch jebek půjčovacích si pamatuju jedničkovou 85kW imprezu, která lítala jak protržená (žrala teda asi taky) a i dynamikou na 5ku to strčilo to TDIčko co jsem měl doma do kapsy
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16140
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Články o SUBARU
Tak jdu náhodou okolospm píše: ↑stř kvě 04, 2022 10:47 am No hele a kolik kritiků tý mrtvý 2.5ky s CVTčkem, co to tak haní, si jí tady koupilo? Sem zkuste zatáhnout Dana, ten měl/má obojí (ikdyž teda naftu měl taky v tom krumpáči pro lopaty, tak to určitě zase nebude objektivní ), tak bychom se mohli dozvědět něco víc, než hospodský kecy
SH+MT s dehtem - mělo opravdu krásný záběr a delší posuny po dálnicích byly svižné; problém s pomalou jízdou a jednička rvala dost rychle podklad
SJ+CVT - byl znát chybějící krouťák, v terénu byla CVT k nezaplacená, zvláště po zapnutí Xmode; při dálničních cestách nad 130 vyšší spotřeba, dobře se předjede 1 náklaďák
BR+CVT (Thor) - stejný motor jako SJ, ale zdá se mi pružnější, živější, lépe drží na silnici, oproti SJ krásně odhlučněný
BR+5AT (Odin) - na "S" příjemné svezení, po DoubleKickDown bez problému předjetí 2 náklaďáků, na splašenou krávu "S#" předjetí více náklaďáků a je stále cítit radost do dalšího přidávání
BS+CVT - víc elektroniky, dobře se předjede náklaďák + 1 osobní auto
BT+CVT - o něco lepší zátah oproti BS+CVT, rychleji reaguje na plynový pedál, velké plus je nový podvozek
Na můj styl jízdy mi CVT vyhovuje a neměnil bych.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: Články o SUBARU
spm: Asi zbytečný diskutovat. Už jenom z principu věci musí mít turbochrocht podobných parametrů lepší průběh než atmosféra benzín. Takže jestli to někdo zkurví naladěním ECU nebo převodovkou, to je věc druhá.
Taky je potřeba rozlišovat dojmy a pojmy. Tzn. pocity a skutečnosti. Ono často u staršího vs. novějšího auta jsou ty pocity dost zkreslený. Ale ani od sebe tak daleko bejt nemusej. Nejradikálnější rozdíl jsem asi zažil u Mondea 2.2TDci 114 kW kolem 400 Nm MY2007, který jelo jak debil, sedělo a když jsi tam dal ve městě vyšší kvalt než čtyřku, tak jsi hned jel 80, protože ti to prostě přišlo OK z toho, co jsi vnímal, a na dálnici bylo 200 (tacho) normální cestovní rychlost.
Hned na to bylo Mondeo 2.0TDněco výkon podobnej MY2011, jestli se nepletu, a v tom jsi najednou měl pocit, že při 130 na dálnici jedeš rychlostí světla a přišlo ti, že bys měl zpomalit, to samý při 50 ve městě. Bylo z toho blbě vidět, chovalo se to divně, co do podvozku, samozřejmě přeposilovaný úplně všechno, alias příplatková výbava filtrování fyzikálních skutečností atd.
Takže jako s těmahle subjektivníma srovnáníma různejch aut bych byl fakt opatrnej. Protože, co do výkonů to jelo +/- stejně.
A z toho prvního Mondea je jasně vidět, jak ten max. výkon je zavádějící. 114 kW je míň než 115 kW u BH9, ale jelo to jak? No jelo to o dost víc. Protože 230 vs 400 Nm a radši nebudeme řešit v kolika otáčkách.
Taky je potřeba rozlišovat dojmy a pojmy. Tzn. pocity a skutečnosti. Ono často u staršího vs. novějšího auta jsou ty pocity dost zkreslený. Ale ani od sebe tak daleko bejt nemusej. Nejradikálnější rozdíl jsem asi zažil u Mondea 2.2TDci 114 kW kolem 400 Nm MY2007, který jelo jak debil, sedělo a když jsi tam dal ve městě vyšší kvalt než čtyřku, tak jsi hned jel 80, protože ti to prostě přišlo OK z toho, co jsi vnímal, a na dálnici bylo 200 (tacho) normální cestovní rychlost.
Hned na to bylo Mondeo 2.0TDněco výkon podobnej MY2011, jestli se nepletu, a v tom jsi najednou měl pocit, že při 130 na dálnici jedeš rychlostí světla a přišlo ti, že bys měl zpomalit, to samý při 50 ve městě. Bylo z toho blbě vidět, chovalo se to divně, co do podvozku, samozřejmě přeposilovaný úplně všechno, alias příplatková výbava filtrování fyzikálních skutečností atd.
Takže jako s těmahle subjektivníma srovnáníma různejch aut bych byl fakt opatrnej. Protože, co do výkonů to jelo +/- stejně.
A z toho prvního Mondea je jasně vidět, jak ten max. výkon je zavádějící. 114 kW je míň než 115 kW u BH9, ale jelo to jak? No jelo to o dost víc. Protože 230 vs 400 Nm a radši nebudeme řešit v kolika otáčkách.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- feroj
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
- Jméno a příjmení: František
- Bydliště: Bratislava
Re: Články o SUBARU
Presne ako píšeš... vo viacerých testoch to bolo konštatované a overené, že ak bol rovnaký motor v SUPERBE, PASSATE a AUDI... rozdiel medzi nimi bol vždy taký, že si si to všimol. Passat bol lepší ako Superb a v Audi bol vždy najlepšie odladený (pružnosť, výkon aj zladenie s prevodovkou)... len veľkosťou kufra to vždy vyhral Superb... a detto Octavia - Golf, resp. Fabia - Polopodvlada píše: ↑stř kvě 04, 2022 8:19 am newli - ad rozdíly mezi Superbem a Passatem - nedivil bych se, kdyby jediný, co je jinak, bylo softwarový nastavení. ... Věřim, že nemlich stejná převodovka bude použitá i v jinejch ("lepších") autech a bude naladěná líp, aby měl zákazník pocit, že si zaplatil vyšší třídu.
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22710
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Články o SUBARU
Tak ano, ale a) CVT ti ten hendikep z průběhu může částečně eliminovat. Teda pokud se chová jako CVT a nedělá to zkriplený řazení virtuální stupňů, protože lidi to tak chtěli. A za b) je to zase částečně o práci se šaltpákou a tou převodovkou. Jasně, ten průběh bude pořád rozdílnej, nicméně co vidim ze svého okolí u těch ostatních lidí (tím neříkám že newli, toho neznám ), tak u většiny těch hrdinů "já chci jedině naftu protože jinak je to jebka a nejede to" je jenom o tom, že to mají v manuálu, narvou tam jednou pětku a takhle s tím jezdí. A jo, turbochrocht díky těm Nm v nízkejch otáčkách se z toho probere a jede. Nicméně ani u jednoho z nich jsem neměl pocit, že by oni byli nějak rychlejší, než já s +- stejně silnou bezninovou atmosférou. Jenom holt když chci aby to jelo, tak ty otáčky musejí být jinde. Což zase - u normálního osobáku mi přijde úplně v pohodě, protože těch situací, kdy to chvilku jede v těch otáčkách zase tolik není. Kdybych se chtěl živit tahánim aut za přívěsem, tak si koupim dodávku s turbochrochtem protože na tohle doopravdy ta benzinová atmosféra zrovna ideální neni.
Co se týče těch porovnání, tak posuzuju to spíš dle toho na jakou se v daný situaci dostanu rychlost, případně při předjíždění jak moc mizí to předjížděné auto nebo mě opruzují auta okolo. Když jsem měl půjčené to SHčko, tak mi v tom stoupáku na dvou pruhu někde před Benešovem směr Praha nalítla nějaká #!@# před auto a začala ten kamion předjíždět asi jako s druhym kamionem. Byl to nějakej Golf, žádný GTI/D nebo Rko, nějakej takovej generickej koncernovej sráč. Když ten kamion konečně předjela a já jsem přidal, tak, nevim jestli to byl úmysl nebo jestli se jí ten sráč s trubem na 5ku konečně nafoukl, ale výrazně přidala. A měl jsem v tom SHčku pedál vraženej až do podlahy a měl jsem dost co dělat, abych ten pekáč do toho kopce předjel. A tohle se mi třeba s BH H6 4EAT, která podle řady odborníků taky vůbec nejede nestává. Tedy asi se mi fakt nestalo, abych někde držel cihlu na podlaze a měl jsem problém ujet nějakýmu obyčejnýmu autu. Takže z těch pocitů upřímně spíš vinim majitele naftových zázraků, protože on turbochrocht při stlačení toho plynu opravdu mohutně zatáhne do sedačky, ale bohužel to taky velice rychle skončí a v tom finálnim zrychlení na tom podle mě bude zhruba tak stejně...
Co se týče těch porovnání, tak posuzuju to spíš dle toho na jakou se v daný situaci dostanu rychlost, případně při předjíždění jak moc mizí to předjížděné auto nebo mě opruzují auta okolo. Když jsem měl půjčené to SHčko, tak mi v tom stoupáku na dvou pruhu někde před Benešovem směr Praha nalítla nějaká #!@# před auto a začala ten kamion předjíždět asi jako s druhym kamionem. Byl to nějakej Golf, žádný GTI/D nebo Rko, nějakej takovej generickej koncernovej sráč. Když ten kamion konečně předjela a já jsem přidal, tak, nevim jestli to byl úmysl nebo jestli se jí ten sráč s trubem na 5ku konečně nafoukl, ale výrazně přidala. A měl jsem v tom SHčku pedál vraženej až do podlahy a měl jsem dost co dělat, abych ten pekáč do toho kopce předjel. A tohle se mi třeba s BH H6 4EAT, která podle řady odborníků taky vůbec nejede nestává. Tedy asi se mi fakt nestalo, abych někde držel cihlu na podlaze a měl jsem problém ujet nějakýmu obyčejnýmu autu. Takže z těch pocitů upřímně spíš vinim majitele naftových zázraků, protože on turbochrocht při stlačení toho plynu opravdu mohutně zatáhne do sedačky, ale bohužel to taky velice rychle skončí a v tom finálnim zrychlení na tom podle mě bude zhruba tak stejně...