Články o SUBARU
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2718
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Články o SUBARU
Za vším hledej flotilový emise. Prostě aby ty ostatní automobilky mohli prodat nějaký auto se slušným motorem, tak musí prodat třeba 50 aut s podřadným motorem, aby vyšly flotilové emise. Subaru nemá v Evropě tak velké prodeje aby si mohlo dovolit prodávat auta s motorem. Kdyby to udělali, tak musí platit vetší emisní povolenky a ty se rozpočítavají na všechny prodaný auta. Už teď není Subaru nějaký levný auto (zejména díky tomu, že nemají výrobnu v Evropě), a kdyby ještě více zdražilo, tak by bylo neprodejný. A promítnout to do ceny jenom těch dražších kusů, tak by byly neprodejný ty dražší kusy. Prostě jim to ekonomicky nedává smysl aby měli v Evropě auta s motorem. O nic víc nejde.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19067
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Články o SUBARU
no jasne, ze je ...
jak rikam, postihlo to zrovna fanousky subaru ...
vetsina ostatnich automobilek ty auta nabizi ... protoze .. jak jste psali vyse ...
navic me subaru sralo tim, ze tu proste do posledni chvile davali do STi ty 2,5l .. ktere se serou ...pokud se s nima vice jezdi ...
taky bych bral XT Forestera nebo Outbacka ... bohuzel teda az jeteho ... ale nekdo to musi koupit i jako nove a pak prodavat
nebo WRX s 2,4T .. byl bych uplne spokojeny
Tapane .. uplne te chapu, jak te to bavilo ..
Superba chvalit nebudu .. je to NUDA ... honim to vykonem .. ale .. stejne je to proti subaru NUDA ...
jak rikam, postihlo to zrovna fanousky subaru ...
vetsina ostatnich automobilek ty auta nabizi ... protoze .. jak jste psali vyse ...
navic me subaru sralo tim, ze tu proste do posledni chvile davali do STi ty 2,5l .. ktere se serou ...pokud se s nima vice jezdi ...
taky bych bral XT Forestera nebo Outbacka ... bohuzel teda az jeteho ... ale nekdo to musi koupit i jako nove a pak prodavat
nebo WRX s 2,4T .. byl bych uplne spokojeny
Tapane .. uplne te chapu, jak te to bavilo ..
Superba chvalit nebudu .. je to NUDA ... honim to vykonem .. ale .. stejne je to proti subaru NUDA ...
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
Re: Články o SUBARU
Tak zrovna ja som ten kto tych mainstream euro hujerov nevolil ani volit nebude
Len rozumne zmyslajucich ludi ...
Subaru Outback 2019 (Comfort)
Re: Články o SUBARU
Já to vidím úplně stejně.VDC píše: ↑sob kvě 20, 2023 8:58 am Tyhle řeči, že to nemá výkon, se vedou odjakživa. Když dělali Legacy 1,8 76kW, tak to nemělo výkon. Když dělali 2,0 85 kW, tak to nemělo výkon. Když dělali Forestra 2.0 92 kW, nemělo to výkon. Celou historii furt někdo brblá, že to má malej výkon. A ačkoliv existovaly alternativy s vyšším výkonem, stejně se nejvíc prodávaly ty modely bez výkonu.
Zajímal by mě poměr prodaných Outbacků v USA 2.5 vs 2,4 DiT. Vsadím boty, že 2,5 výrazně převažuje. MOžná je to věkem, ale přesto, že mám XT, často si vezmu Outbacka a jsem úplně v poho. Když jsme byli v Alpách a namrzl déšť , tak všechny AUDI, Mergly, Volva se svými 300+ Hp se ani nerozjely. My jako na suchu. BMW X5 je o 600kg těžší. Myslí si někdo, že to není poznat v zatáčce?! To je kurva poznat! Kecy, že BRZ nemá motor. No jo to jsem si vyslechl. On dělá motor sportovní auto? Jasně, ale až někde za hmotností, rozložením váhy mezi nápravy, přesným řízením atd. Že narval někdo komponenty BMW do Supry a myslel si, že udělal sporťák, to se moc nepovedlo, že jo?! Přijde mi, že všichni chtějí jenom motor,motor, motor, motor.
Všichni byli odvařený z Yaris GR. Tvl vždyť je to hnusný jak prdel a vosolená 1.6 - to je tak na rallye Brdy. Každá rádoby premie stojí dnes min 2x tolik a pokud je to za mín než 2M, je to kvalitativně někde na úrovni Seatu.
Budu se bránit EV zuby, nehty. Ale až nebude zbytí pevně doufám, že první co si koupím bude elektrický STi.
SUBARU BRZ MY 2023
SUBARU FORESTER 2.0 XT comfort MY 2017
SUBARU OUTBACK MY 2022
SUBARU Impreza 2.0R 2007
SUBARU BRZ Final Edition MY 2020 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S sport MY 2018 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S MY 2016 ex
SUBARU OUTBACK 2009 2.0D ex
SUBARU OUTBACK 2008 2.0D ex
- feroj
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
- Jméno a příjmení: František
- Bydliště: Bratislava
Re: Články o SUBARU
mňa zabila argumentácia SUBARU Marketingu v EU keď z Levorga zobrali motor 1.6T so 170K (s ktorým dokážeš prekonať aj STí ... spotrebou )s odôvodnením, že je moc športový a SUBARU zákazník si praje atmosféricky dvojliter ...milan74ma píše: ↑sob kvě 20, 2023 9:31 am To ze su tieto reci je fakt. Ale vtedy bola alternativa - napr. Forester XT, Outback 3.6, 3.0.
Ale to ze tu nie je alternativa momentalne je tiez fakt.
....
Ked uz sem dotrepali tu elektricku sprostost, mohli aj Outback XT - mozno keby chceli by im limity vysli.
- strider
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1279
- Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
- Jméno a příjmení: Jakub D.
Re: Články o SUBARU
nebylo to tak, ze tu 1.6T zabily emise euro 6d? a tak tam mohli dat jen ten 2.0 atmo ktery jeste o fous prolezl?
feroj - radson porad prodava toho sveho Outbacka XT. .
username - to je jak bytem. Musis si koupit velky byt, protoze misto uz pak nikdy nenafouknes, cokoliv jineho v nem jde predelat. To same s autem. Podvozek vymenis, brzdy zvetsis, ale ten motor tam je dobry mit z fabriky protoze ten se predelava blbe pokud si to napr brz clovek necha tak jak to je a pak to vymeni za vetsi auto az z toho vyroste, tak dobry, ale to udela malokdo.. kazdej se v tom zacne hrabat a ta rovnovaha vykonu k danemu autu se rozhodi.. Za me je lepsi mit rovnou platformu se kterou se da rust, pokud ten cenovej rozdil neni nerealnej..v dlouhodobym meritku se to musi vyplatit.
feroj - radson porad prodava toho sveho Outbacka XT. .
username - to je jak bytem. Musis si koupit velky byt, protoze misto uz pak nikdy nenafouknes, cokoliv jineho v nem jde predelat. To same s autem. Podvozek vymenis, brzdy zvetsis, ale ten motor tam je dobry mit z fabriky protoze ten se predelava blbe pokud si to napr brz clovek necha tak jak to je a pak to vymeni za vetsi auto az z toho vyroste, tak dobry, ale to udela malokdo.. kazdej se v tom zacne hrabat a ta rovnovaha vykonu k danemu autu se rozhodi.. Za me je lepsi mit rovnou platformu se kterou se da rust, pokud ten cenovej rozdil neni nerealnej..v dlouhodobym meritku se to musi vyplatit.
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Forester XT Sport MY17
- JRJ
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2463
- Registrován: pát úno 25, 2011 3:04 pm
- Jméno a příjmení: ヤン ヤクビーク
- Bydliště: Praha
Re: Články o SUBARU
Pokud jsem to pochopil správně, opustili ideu elektromotoru uprostřed (v CVT) a půjdou cestou Toyoty, v předu spalovací motor vzadu elektromotor jen k tomu přidají "direct coupling".Albi píše: ↑úte kvě 16, 2023 1:49 pm Subaru chystá unikátní hybrid s pohonem všech kol
https://zazij.subaru.cz/subaru-chysta-u ... vsech-kol/
You cannot imagine the immensity of shit I do not give
Subaru Legacy wagon MY2004
Subaru Legacy wagon MY2004
Re: Články o SUBARU
SUBARU BRZ MY 2023
SUBARU FORESTER 2.0 XT comfort MY 2017
SUBARU OUTBACK MY 2022
SUBARU Impreza 2.0R 2007
SUBARU BRZ Final Edition MY 2020 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S sport MY 2018 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S MY 2016 ex
SUBARU OUTBACK 2009 2.0D ex
SUBARU OUTBACK 2008 2.0D ex
- Tsakabaru
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4398
- Registrován: pon pro 06, 2021 6:11 pm
- Jméno a příjmení: Míla
- Bydliště: Sokolovsko
Re: Články o SUBARU
feroj píše: ↑pát kvě 12, 2023 3:06 pm
Keď si zoberieme súčasný vývoj a predaj SUBARU v EU ... to už ani nestojí za čítanie . Vlajková loď s 2,5l motorom (1,6tony váha+-)zrýchli za 10,2s ... aspoň že to
23ročná Astra s 1,6l 74KW-100k (1,12 tony za 11,5s )... elektrifikovaný Forester2023 s 2.0i za 11,8s a eXV 11s , XV 1,6l s 84KW - 13,9s [/b]
Das auto - Golf PHEV a ASTRA PHEV (cca1,7 tony váha 1,5Turbo s baterkami a elektromotorom okolo 220K) to dajú pod 8s(7,2 a 7,7s)... so spotrebou cca 6l(len musíš priebežne nabíjať )
VW ARTEON Shooting Brake - 2.0 TSI 280hp DSG 4MOTION da 100km/h za 5,5s a spotrebu má pri porovnateľnej jazde s Levorgom o 1,5l nižšiu... a to už je na zamyslenie a ešte bonus ... bezrámové okná ako SUBARU kedysi, keď v EU predávali autá s porovnateľným výkonom...
https://www.youtube.com/watch?v=ZweAwJB5exA
na to zrýchlenie poukazujem preto, lebo je to ľahko porovnateľný parameter a kopec veci sa od neho odvíja... ide tu aj o ďalšie veci ktoré SUBARU roky ignoruje, resp. mu trvá kým v EU zavedie niečo, čo je štandard aj v oveľa lacnejších autách ...celkovo vývoj Auto Priemyslu od 9 k 5...
no nalijme si cisteho vina, srovnavat Astru ci Golfa (at uz nove ci 20+let stare) s Foresterem ci XV je tak trochu mimo
ty vozy cili na uplne jine skupiny zakazniku - maji uplne jinou "uzitnou hodnotu", podvozkove jsou koncipovane uplne jinak atd.
a kdyz uz tedy budeme resit vztah kW/hmotnost/zrychleni tak taky nezapominat na to, ze prave v tom AWD proste skrze mechanicke ztraty cast toho vykonu zmizi a pokud jde o metodiku mereni vykonu motoru, ta se samozrejme v podobe ISO norem a jejich revizi v prubehu casu meni a pak je tu taky jista variabilita v jejich realne aplikaci
a to cele plati pro i pro parametr akcelerace 0-100, kde to navic hodne ovlivnuji i atmosfericke podminky (na ruzne reaguji ruzne motory a konfigurace pochopitelne ruzne), pouzite pneu a samozrejme ridic (pokud se bavime o MT)
to ze testovaci jezdec automobilky, ktere o to pujde, umi z neceho pri xy pokusech a nekolika vymenach spojky "vytahnout" nejakou hodnotu jeste neznamena, ze ji realne dosahne radovy zakaznik a naopak samozrejme
spotreba to same, dnesni litrove trihrnkove Polo si na dalnici klidne muze rict o stejny pridel paliva jako dvacet let stare Subaru
a co se tyce "ignorace" Subaru - je treba mit na pameti, ze jednak je Subaru relativne mala automobilka, druhak ma vlastni unikatni reseni pohonnych jednotek a pohonu, tedy si musi s valnou vetsinou veci projit svym vlastnim vyvojem, zatimco majorita masovek (nejen) zminene "konkurence" ma diky shodne koncepci jak motoru, tak pohonu moznost leccos jednoduse "obslehnout" ci vyrazne snadneji adaptovat
no, jsem se rozepsal vice nez jsem chtel
co jsem chtel rict, ze porovnavat neco "na papire" uplne neni ten spravny pristup, je toho hodne "okolo" a "za" ("pod", "nad", "u", "v"...)
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3136
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: Články o SUBARU
Nejošklivější auto na světě je ve skutečnosti strašně dobré. Doslova učebnice jízdních vlastností a spolehlivosti v praxi
Limitovaná edice Casa Blanca měla okatě (doslova) nepřehlédnutelnou úpravu přední a zadní části. Šlo o inspiraci stylovým paketem kei car Subaru Vivio Bistro a Subaru Sambar Dias Classic. Nejen v automobilovém průmyslu. Nicméně pokud si někdo říkal, že viděl vše, tak neviděl, pokud neměl před sebou limitovanou edici Subaru Impreza Casa Blanca.
https://www.autozive.cz/nejosklivejsi-a ... ta-subaru/
Limitovaná edice Casa Blanca měla okatě (doslova) nepřehlédnutelnou úpravu přední a zadní části. Šlo o inspiraci stylovým paketem kei car Subaru Vivio Bistro a Subaru Sambar Dias Classic. Nejen v automobilovém průmyslu. Nicméně pokud si někdo říkal, že viděl vše, tak neviděl, pokud neměl před sebou limitovanou edici Subaru Impreza Casa Blanca.
https://www.autozive.cz/nejosklivejsi-a ... ta-subaru/
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
Re: Články o SUBARU
Ty jo. Tohle někde potkat, tak si myslím, že ta impreza byla zasažena tunilem.
Určitě by to šlo udělat líp. Ale to by se musela udělat špešl kapota a blatníky.
Určitě by to šlo udělat líp. Ale to by se musela udělat špešl kapota a blatníky.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Re: Články o SUBARU
Čistě technická poznámka: Čtěte Svět motorů, kde ty nejrůznější parametry typu zrychlení, výkon motoru ... sami přeměřují, a zrovna VW ty výkony a zrychlení pravidelně má lepší než jsou udávány. Kupř. výkon motoru udávaný jako 81 kW je ve skutečnosti 96 kW, udané zrychlení 5,7 sekundy je naměřeno jako 5,3 sekundy - a rozhodně u toho Martin Vaculík nezničí spojku.Tsakabaru píše: ↑čtv kvě 25, 2023 11:16 am [/b]
no nalijme si cisteho vina, srovnavat Astru ci Golfa (at uz nove ci 20+let stare) s Foresterem ci XV je tak trochu mimo
ty vozy cili na uplne jine skupiny zakazniku - maji uplne jinou "uzitnou hodnotu", podvozkove jsou koncipovane uplne jinak atd.
a kdyz uz tedy budeme resit vztah kW/hmotnost/zrychleni tak taky nezapominat na to, ze prave v tom AWD proste skrze mechanicke ztraty cast toho vykonu zmizi a pokud jde o metodiku mereni vykonu motoru, ta se samozrejme v podobe ISO norem a jejich revizi v prubehu casu meni a pak je tu taky jista variabilita v jejich realne aplikaci
a to cele plati pro i pro parametr akcelerace 0-100, kde to navic hodne ovlivnuji i atmosfericke podminky (na ruzne reaguji ruzne motory a konfigurace pochopitelne ruzne), pouzite pneu a samozrejme ridic (pokud se bavime o MT)
to ze testovaci jezdec automobilky, ktere o to pujde, umi z neceho pri xy pokusech a nekolika vymenach spojky "vytahnout" nejakou hodnotu jeste neznamena, ze ji realne dosahne radovy zakaznik a naopak samozrejme
spotreba to same, dnesni litrove trihrnkove Polo si na dalnici klidne muze rict o stejny pridel paliva jako dvacet let stare Subaru
a co se tyce "ignorace" Subaru - je treba mit na pameti, ze jednak je Subaru relativne mala automobilka, druhak ma vlastni unikatni reseni pohonnych jednotek a pohonu, tedy si musi s valnou vetsinou veci projit svym vlastnim vyvojem, zatimco majorita masovek (nejen) zminene "konkurence" ma diky shodne koncepci jak motoru, tak pohonu moznost leccos jednoduse "obslehnout" ci vyrazne snadneji adaptovat
no, jsem se rozepsal vice nez jsem chtel
co jsem chtel rict, ze porovnavat neco "na papire" uplne neni ten spravny pristup, je toho hodne "okolo" a "za" ("pod", "nad", "u", "v"...)
To samé platí pro spotřebu.
A vezmeme-li kupř. Subaru Outback a jeho přímé konkurenty Škoda Superb Scout, Audi A6 Allroad, VW Passat Alltrack stejných ročníků - pak Outback je skutečně líný (= malé zrychlení).
Jakože mám Subaru rád, už dávno neplatí co platilo před 20 lety ...
Re: Články o SUBARU
Jestli bych chtěl jezdit rychle a taky rychle potom přijít o papíry, tak si jistě koupím jiné auto, než které jsi vyjmenoval . Nehledě na to, že jsou i hnusná
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- Tsakabaru
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4398
- Registrován: pon pro 06, 2021 6:11 pm
- Jméno a příjmení: Míla
- Bydliště: Sokolovsko
Re: Články o SUBARU
SM odebiram a Vaculika mam v ucte i oblibe (a ano nekolikrat jsem zminene videl i cetl a i tomu verim), ja taky nejsem zadny militantni subarista co by tvrdil, ze nic lepsiho neni, jen jsem reagoval na ty primery "podle papiru" (koneckoncu zminene jen potvrzuje muj nahled na vec)mirekst píše: ↑čtv kvě 25, 2023 1:07 pm Čistě technická poznámka: Čtěte Svět motorů, kde ty nejrůznější parametry typu zrychlení, výkon motoru ... sami přeměřují, a zrovna VW ty výkony a zrychlení pravidelně má lepší než jsou udávány. Kupř. výkon motoru udávaný jako 81 kW je ve skutečnosti 96 kW, udané zrychlení 5,7 sekundy je naměřeno jako 5,3 sekundy - a rozhodně u toho Martin Vaculík nezničí spojku.
To samé platí pro spotřebu.
A vezmeme-li kupř. Subaru Outback a jeho přímé konkurenty Škoda Superb Scout, Audi A6 Allroad, VW Passat Alltrack stejných ročníků - pak Outback je skutečně líný (= malé zrychlení).
Jakože mám Subaru rád, už dávno neplatí co platilo před 20 lety ...
co se lenosti tyce, tam asi nelze pri "Suberb Scout - turbo, A6 Allroad - turbo, Passat Alltrack - tubo vs. Outback atmo" nic jineho cekat
on si taky musi clovek rozmyslet co vlastne chce, koupit si Subaru v atmosce a pak brecet ze to nema zatah jako oturbena konkurence...
jak kdysi padlo v nejake reklame - "zivot je otazkou priorit"
PS: ja jsem primo vysazenej na Subaru 20+, takze chapu i ten zbytek samozrejme