Ač tohle Subaru svou zavalitou karosérií nevypadá, nechá si líbit i ostré zacházení. Můžete si to valit po okresce, škubnout razantně volantem a zvýšené kombi to ustojí s naprosto ledovým klidem. Hbitě mění směr a drží se sveřepě zvolené stopy. | ||
Články o SUBARU
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3126
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: Články o SUBARU
Test: Subaru Outback 2.5i ES Field - nic lepšího neseženete
více na https://www.autanet.cz/autonews-test-subaru-outback-2-5i-es-field-nic-lepsiho-nesezenete-4578
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5143
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Články o SUBARU
a skoro zadarmo jen něco málo přes mega
jinak je moc hezký , zaujal mě odstavec o tuhosti karoserie, vše je o spousty % tužší , uplný tank to musí být a nebo pak ty předešlé generace musí být naopak z papíru, co generace to minimálně o polovinu pevnější , kouzelníci
Podvozková platforma má vyšší podíl vysokopevnostní oceli a měla by v případě nárazu absorbovat o 40 % více energie. Dle automobilky došlo ke zvýšení tuhosti karoserie v ohybu o 90 %, torzní tuhosti o 70 % a tuhost zadního pomocného rámu se zvýšila dokonce o 100 %.
Ta moje první generace ještě oslabená korozí
Chtělo by to otestovat , vykřížit a zkusit otevřít kufr jestli je pravda co píšou
jinak je moc hezký , zaujal mě odstavec o tuhosti karoserie, vše je o spousty % tužší , uplný tank to musí být a nebo pak ty předešlé generace musí být naopak z papíru, co generace to minimálně o polovinu pevnější , kouzelníci
Podvozková platforma má vyšší podíl vysokopevnostní oceli a měla by v případě nárazu absorbovat o 40 % více energie. Dle automobilky došlo ke zvýšení tuhosti karoserie v ohybu o 90 %, torzní tuhosti o 70 % a tuhost zadního pomocného rámu se zvýšila dokonce o 100 %.
Ta moje první generace ještě oslabená korozí
Chtělo by to otestovat , vykřížit a zkusit otevřít kufr jestli je pravda co píšou
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16117
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Články o SUBARU
Co se týče tuhosti a možnosti zavřít u forestika zadní dveře při křížení, tak už SJ byl o level lepší než SH.
Mohu posoudit porovnání tuhosti BS a BT a pocitově (subjektivně) BT je opravdu tužší a podvozek lépe sedí na silnici.
Mohu posoudit porovnání tuhosti BS a BT a pocitově (subjektivně) BT je opravdu tužší a podvozek lépe sedí na silnici.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- maniosa
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 287
- Registrován: pon dub 23, 2018 4:11 pm
- Jméno a příjmení: Matěj Petrů
- Bydliště: Jihlava/Jihlávka - Vysočina
Re: Články o SUBARU
Možná to počítají právě vzhledem k těm zrezlejm starším verzím :D
Subaru Legacy 2.0R 121kW MY2007
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5143
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Články o SUBARU
pěkné video , zachytil jsem tam zajímavé info ohledně přímazu k LPG , není to poprvé co to slyším , jsem rád , že jsem si ho tam nenechal namontovatseatik píše: ↑čtv srp 04, 2022 10:01 am Recenze SG Forester
https://www.youtube.com/watch?v=T1oC41NW6sQ
Co se týká te tuhosti tak tomu věřím , všechny mé 3 auta se kroutí velice dobře takže je co zpevňovat , sice nevím jestli je možné každou generaci zpevnit řádově o desítky procent , ale je dobře , že na tom makají a něco s tím dělají , už se těším až si jednou koupím nekroutící se subaru
Re: Články o SUBARU
A pak si stěžujete, že auto houby kříží.
Když se zvýšením tuhosti karosérie připravíte o ten 1 cm křížení k dobru.
Když se zvýšením tuhosti karosérie připravíte o ten 1 cm křížení k dobru.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1344
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Články o SUBARU
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Re: Články o SUBARU
Je vidět, že do subaru patří prostě benzín. Všechny subaru na jiné paliva raději páchají sepuku.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- kwt2000
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1299
- Registrován: pát led 07, 2011 5:51 pm
- Jméno a příjmení: Petr Jelínek
- Bydliště: Rudolec u Sokolova
Re: Články o SUBARU
OUTBACK Touring 2023
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE
PONTIAC FIREBIRD - minulost
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE
PONTIAC FIREBIRD - minulost
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5143
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Články o SUBARU
to už raději to kroucení než odpadávající kolečka
- kwt2000
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1299
- Registrován: pát led 07, 2011 5:51 pm
- Jméno a příjmení: Petr Jelínek
- Bydliště: Rudolec u Sokolova
Re: Články o SUBARU
Hlavně nechápu, co je na tom neřešitelného. V dnešní době.
OUTBACK Touring 2023
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE
PONTIAC FIREBIRD - minulost
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
FORESTER ACTIVE 2,0i 2018
MB W124 300CE
PONTIAC FIREBIRD - minulost
OUTBACK 2,5i SPORT 2015 - minulost
OUTBACK 2,5i Comfort 2010 - minulost
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"
Re: Články o SUBARU
Oproti nesmyslu jako je Enyaq Coupé RS za 1,7M je to zadarmo a navíc je to auto
SUBARU BRZ MY 2023
SUBARU FORESTER 2.0 XT comfort MY 2017
SUBARU OUTBACK MY 2022
SUBARU Impreza 2.0R 2007
SUBARU BRZ Final Edition MY 2020 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S sport MY 2018 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S MY 2016 ex
SUBARU OUTBACK 2009 2.0D ex
SUBARU OUTBACK 2008 2.0D ex
Re: Články o SUBARU
Musím, říct, že jsem se s ním vrhal do zatáček nejrychleji ze všech aut co máme
SUBARU BRZ MY 2023
SUBARU FORESTER 2.0 XT comfort MY 2017
SUBARU OUTBACK MY 2022
SUBARU Impreza 2.0R 2007
SUBARU BRZ Final Edition MY 2020 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S sport MY 2018 ex
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S MY 2016 ex
SUBARU OUTBACK 2009 2.0D ex
SUBARU OUTBACK 2008 2.0D ex
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3126
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: Články o SUBARU
Subaru Forester bylo loni nejprodávanějším modelem značky
více na https://www.autoweb.cz/subaru-forester-bylo-loni-nejprodavanejsim-modelem-znacky/
Nejprodávanější modely Subaru v roce 2021,
Forester: 266 000,
XV/Crosstrek: 186 000,
Outback: 180 000,
Ascent: 71 000,
Impreza: 71 000,
Legacy: 32 000,
Levorg: 14 000,
WRX: 32 000,
BRZ: 5 000 | ||
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3126
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: Články o SUBARU
Nejspolehlivější motory ze země vycházejícího slunce. S těmito „Japončíky“ nelze prodělat ani korunu
více na https://www.autozive.cz/nejspolehlivejsi-japonske-motory-vsech-dob/
Subaru 2.0 boxer
Legenda legend. A kupodivu i co se spolehlivosti týče. Jeden ze základních stavebních kamenů „symetrického“ pohonu všech kol, jenž se stal hlavní poznávacím znamením Subaru. Koncepce protilehlých válců (neboli „boxer“) zajišťuje nízko uložené těžiště a krom symetričnosti pro zástavbu do čtyřkolky i skvělé jízdní vlastnosti. Chtěli jste „jenom“ dělníka do lesa? Atmosférická verze ve Foresteru s opravdu základním výkonem 125 nebo 150 koní přežije i ten les. ***
Chtěli jste opačné spektrum výkonů a po stejném lese „létat“ ve stylu Richarda Burnse nebo Petera Solberga? V Impreze STI dosahovala turbo verze stejného motoru téměř tři sta koní a sešlápnutí plynu až na podlahu připomínalo kopanec slona do vašich zad. „Džentlemské“ dohodě japonských výrobců na 206 kW max. výkonu (a tedy 280 koní) nevěřili snad ani ti výrobci. Navíc „poladit“ turbo Imprezu nebylo nijak těžké, a většina milovaných a udržovaných exemplářů má 300 koní zcela spolehlivě. | ||
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989