Články o SUBARU
Re: Články o SUBARU
Já třeba nechápu jednu věc. Vždyť ta úprava byla jen čistě zmena softwaru. Tak proč nedali do menu volbu, jestli chci virtuální kvalty, nebo ne.
Já kdybych si kupoval CVT, tak bych ho právě chtěl z toho důvodu, že to nemá kvaly a neustále to drží motor v ideálních otáčkách k dané situaci.
By mě zajímal docela rozdíl 0-100km/h s a bez simulace kvaltů.
Já kdybych si kupoval CVT, tak bych ho právě chtěl z toho důvodu, že to nemá kvaly a neustále to drží motor v ideálních otáčkách k dané situaci.
By mě zajímal docela rozdíl 0-100km/h s a bez simulace kvaltů.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22701
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Články o SUBARU
Jo, to taky nechápu... když už to mrvili kvůli lidem, který potřebujou, aby to dělalo brmbrm, tak to mohlo být měnitelný, byť třeba alespoň diagnostikou...
Re: Články o SUBARU
spm: Mohu spm (i dalsi) uklidnit, ze radit umim. Type R tocil krasne do 8.000 (mozna i dal), to byla jedna velka radost. A jedna z radosti boxerdieselu byla, ze to tahlo asi od 2.000 (pod 2.000 jsem v principu nejezdil) asi az ke 4.000 (vadlo to tusim ve 4.500, to uz si ale presne nepamatuji). Na diesel to byl taky slusne tocivy motor.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Re: Články o SUBARU
Taky test na yt bol a je to 1:1 alebo velmi tesne v prospech klasickej cvt.dracekvo píše: ↑stř kvě 04, 2022 11:46 am Já třeba nechápu jednu věc. Vždyť ta úprava byla jen čistě zmena softwaru. Tak proč nedali do menu volbu, jestli chci virtuální kvalty, nebo ne.
Já kdybych si kupoval CVT, tak bych ho právě chtěl z toho důvodu, že to nemá kvaly a neustále to drží motor v ideálních otáčkách k dané situaci.
By mě zajímal docela rozdíl 0-100km/h s a bez simulace kvaltů.
Edit: vlastne to bolo automatika vs manualne radenie na cvt.
Naposledy upravil(a) Makovica dne stř kvě 04, 2022 5:58 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Články o SUBARU
To je pre nich presne to meradlo jede-nejede. Aby to "jelo" bez pohnutia prstom. Najlepsie v priamke.
Re: Články o SUBARU
Konečně jsem dokoukal toho Vaculíka s Outbackem. To teda čumím co to má za podvozek a nápravy.
Škoda že se nezmínil o tom, jestli si s tím takhle hrajou i ostatní automobilky . Řekl bych že asi moc ne.
Odesláno z mobilu pomocí Tapatalk
Škoda že se nezmínil o tom, jestli si s tím takhle hrajou i ostatní automobilky . Řekl bych že asi moc ne.
Odesláno z mobilu pomocí Tapatalk
Re: Články o SUBARU
Taky jsem na to dneska koukal. Klidně to mohlo bejt ještě delší a mohli tam rozebrat víc detailů.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Články o SUBARU
Zaujimave technicke riesenia, aj v CVT.
A teraz to auto chcem
A teraz to auto chcem
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19067
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Články o SUBARU
...tak .. video prekvapilo ... krasny popis auta ... a mit outbacka 2020, asi me to nasere
vypada to paradne !
vypada to paradne !
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49131
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Články o SUBARU
Tak jsem to taky odkoukal. Recenze hezká. To je bez diskuse. Mě hlavně zaujala ta část o podvozku. Já na tom nic moc jinýho, než na co jsme zvyklí, nevidím.
Jasně, ramena mají jinou pozici, jiný uchycení, trošku jinej tvar, ale je to prostě klasickej jen generačně upravenej podvozek, jako mám na BH. Těch silentbloků je tam už 20 let furt stejně.
Co považuju za nepřesné tvrzení je to, o konstrukci přední nápravy v předchozích generacích. Tam je to taky furt stejná písnička, jen je to generačně upraveno.
Vždycky byla nápravnice na tvrdo do karoserie a ramena na dvou silentblocích. Tady je to jen víc vyztuženo.
Prostě podvozek prošel vývojem, aby byl tužší, ale koncepce už je 20 let furt stejná.
A to je samozřejmě v pořádku.
Jasně, ramena mají jinou pozici, jiný uchycení, trošku jinej tvar, ale je to prostě klasickej jen generačně upravenej podvozek, jako mám na BH. Těch silentbloků je tam už 20 let furt stejně.
Co považuju za nepřesné tvrzení je to, o konstrukci přední nápravy v předchozích generacích. Tam je to taky furt stejná písnička, jen je to generačně upraveno.
Vždycky byla nápravnice na tvrdo do karoserie a ramena na dvou silentblocích. Tady je to jen víc vyztuženo.
Prostě podvozek prošel vývojem, aby byl tužší, ale koncepce už je 20 let furt stejná.
A to je samozřejmě v pořádku.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19067
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Články o SUBARU
Díky za doplnění !!!
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
Re: Články o SUBARU
Jako jo. Když komentoval ty svisle uložený zadní silentbloky předních ramen, tak jsem si taky říkal, že tohle je tam už od BL/BP. A ty různý výztuhy a pomocný rámy taky, přesně, jak píše předseda. Zajímavý jsou ale třeba těhlice z nějaký slitiny hliníku. Ty materiály tak nějak jdou pořád trochu dopředu, mechanika už moc ne.
Ale tak Vaculík avizoval hned na začátku, že je to výjimka, že on recenzuje subaru. Potěšilo mě ale, jak ten Salomon tomu asi celkem rozumí.
Ale tak Vaculík avizoval hned na začátku, že je to výjimka, že on recenzuje subaru. Potěšilo mě ale, jak ten Salomon tomu asi celkem rozumí.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3136
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: Články o SUBARU
Svezli jsme se v Subaru Solterra na mosteckém polygonu
více na https://www.auto.cz/svezli-jsme-se-v-subaru-solterra-na-mosteckem-polygonu-143968
Prozatím se předpokládá start předprodejů již v létě, ale může se to ještě změnit. Měnit se také může cena, proto jsme dostali pouze informaci o odhadované hladině 1,6-1,7 milionu korun. | ||
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
- feroj
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: pon led 27, 2014 2:15 pm
- Jméno a příjmení: František
- Bydliště: Bratislava
Re: Články o SUBARU
Zaujímavé boli údaje - točivý moment 337 Nm dostupný prakticky od nulových otáček, přičemž výkon 160 kW (218 k), s přehledem je tak nejlépe zrychlujícím Subaru na našem trhu obecně, nejen ve srovnání s Foresterem a Outbackem – oficiální hodnota činí 6,9 sekund z 0 na 100 km/h.
Ale to by hravo dal Outback s 2.4 DIT a prázdny je o min. 400 kg ľahší ... alebo inak, slušne naložený Outback váži ako prázdna Solterra
Z vonku RAV4 (čo nie je na vadu, ale je to viac Toyota ako Subaru), vnútri kríženec Peugeotu s vesmírnou loďou ala Korea ... a ešte efektne zapichli predkom pri dokazovaní, že v teréne je to stále Subaru ...nebude to ani ekologické, ani lacné a už vôbec nie alternatívna náhrada toho čo bolo, alebo mohlo byť, keby nie debilný úradník z Bruselu... ale má použiteľné svetlá lacné dobíjanie nebude -https://www.autoforum.cz/zajimavosti/po ... ratosfery/
reálna spotreba a dojazd elektromobilu - https://www.autoforum.cz/predstaveni/ne ... eskutecne/
Ale to by hravo dal Outback s 2.4 DIT a prázdny je o min. 400 kg ľahší ... alebo inak, slušne naložený Outback váži ako prázdna Solterra
Z vonku RAV4 (čo nie je na vadu, ale je to viac Toyota ako Subaru), vnútri kríženec Peugeotu s vesmírnou loďou ala Korea ... a ešte efektne zapichli predkom pri dokazovaní, že v teréne je to stále Subaru ...nebude to ani ekologické, ani lacné a už vôbec nie alternatívna náhrada toho čo bolo, alebo mohlo byť, keby nie debilný úradník z Bruselu... ale má použiteľné svetlá lacné dobíjanie nebude -https://www.autoforum.cz/zajimavosti/po ... ratosfery/
reálna spotreba a dojazd elektromobilu - https://www.autoforum.cz/predstaveni/ne ... eskutecne/
- JRJ
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2463
- Registrován: pát úno 25, 2011 3:04 pm
- Jméno a příjmení: ヤン ヤクビーク
- Bydliště: Praha
Re: Články o SUBARU
You cannot imagine the immensity of shit I do not give
Subaru Legacy wagon MY2004
Subaru Legacy wagon MY2004