Články o SUBARU
Re: Články o SUBARU
ta čepice!!!
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3135
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: Články o SUBARU
vzadu nejde seřídit odklon??? jen sbíhavost?
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
Re: Články o SUBARU
A kdo si to koupi? Auto za 1.25M bez poradnyho motoru. Navic tam zase zkousi nejake novinky (viz zminovany termo-management motoru). Po zkusenostech s boxer-diesel, dekuji nechci ani za polovic. Navic, 120 na polni nejezdim a 160 na dalnici to neda, tak co s tim?
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Re: Články o SUBARU
Co s tím? To je jednoduchý. Koupit si Škodovku a pak se na Subaru fóru ptát, jak se ovládá
Subaru Impreza WRX MY 2008
Re: Články o SUBARU
Skodovku bych si nekoupil, stejne jako subaru. No a stejne jako 99% jinych povozu ...
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22693
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Články o SUBARU
Má to 124kW. Neměl jsi náhodou ještě relativně nedávno naftový Legacy se 110kW a netvrdil jsi, jak to jinak bylo skvělý auto?newli píše: ↑úte kvě 03, 2022 9:49 pm A kdo si to koupi? Auto za 1.25M bez poradnyho motoru. Navic tam zase zkousi nejake novinky (viz zminovany termo-management motoru). Po zkusenostech s boxer-diesel, dekuji nechci ani za polovic. Navic, 120 na polni nejezdim a 160 na dalnici to neda, tak co s tim?
Jinak kdo si to koupí... kouknul jsem do ceníku škodovky. Tak octavie s 2.0 TDI 85kW za 980 tisíc. Takže mi ta cena zas tak mimo nepřijde
Re: Články o SUBARU
Dnes je taka doba, ze akonahle auto nema turbo, tak ludia nevedia, c s tym.
- seatik
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4038
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vašek
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Články o SUBARU
Pro mě docela zajímavé technické věci co se týče motoru a převodovky. Docela by mi zajímal ten podvozek jak sedí, zda je o tolik lepší jako starší generace BS. Nevíte zda má vzadu nivelační tlumiče?
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16137
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Články o SUBARU
Co se týče kvality podvozku, tak rozdíl oproti BS je opravdu znát. To byl ale asi jediné velké plus BT oproti BS.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: Články o SUBARU
No snad kromě Imprez to nemělo vzadu seříditelnej odklon nikdy. Možná fakt nějaký okrajový nebo historický modely.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Články o SUBARU
Není 124 kW jako 110 kW... kór pokud srovnáváš naftu a benzín a přeplňovanej motor a atmosféru. Jako absolutně nijak se nezastávám Boxer diesel, ale srovnávat maximální výkon je i u motorů stejný koncepce nesmysl. To už max. krouťák a v jakejch otáčkách se dostavuje je daleko zajímavější parametr a dá se z něj líp představit dynamika motoru.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Články o SUBARU
A tam když jsme u toho, tak
OTB BT9 '22: 252 Nm @ 3800 rpm, 0-100 km/h 10,2 sec, max. rychlost 193 km/h
OTB BPD '09: 350 Nm @ 1800 rpm, 0-100 km/h 9,2 sec, max. rychlost 200 km/h
To je myslím dostatečně osvětlený, že 124 kW notně nemusí znamenat "víc" než 110.... záleží, co děláš běžně... jestli jezdíš tak nějak normálně a nebo držíš motor 100 % jízdy těsně před omezovačem.
OTB BT9 '22: 252 Nm @ 3800 rpm, 0-100 km/h 10,2 sec, max. rychlost 193 km/h
OTB BPD '09: 350 Nm @ 1800 rpm, 0-100 km/h 9,2 sec, max. rychlost 200 km/h
To je myslím dostatečně osvětlený, že 124 kW notně nemusí znamenat "víc" než 110.... záleží, co děláš běžně... jestli jezdíš tak nějak normálně a nebo držíš motor 100 % jízdy těsně před omezovačem.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Albi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3135
- Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Albert Němčík
- Bydliště: Železná Ruda / Praha
Re: Články o SUBARU
Nj, BP bylo výrazně menší a lehčí a byl to manuál ... to už bych to srovnal spíše s MY2015 a s Lineatronicem
110kW/3600ot, 350Nm/1600-2800ot, 0-100 9.9 a max 192
https://www.subaru.de/fileadmin/downloa ... Y-2015.pdf
110kW/3600ot, 350Nm/1600-2800ot, 0-100 9.9 a max 192
https://www.subaru.de/fileadmin/downloa ... Y-2015.pdf
Naposledy upravil(a) Albi dne stř kvě 04, 2022 12:23 am, celkem upraveno 3 x.
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
Re: Články o SUBARU
spm: Ano, naftove legacy 4. generace bylo nejlepsi auto, co jsem kdy vlastnil a budu vlastnit. Jak uz ale pekne vysvetlil Honza, nekdy je 110kw vic nez 124kw. Tomu ostatne odpovida i ma zkusenost, kdyz mi nekdy v roce 2011 pristalo nahradni legacy 4. generace s 2.5 v manualu. Po praze ok (a asi i na okresky), ale po dalnici strasne hlucne (uz to tocilo moc) a diky otackam to zralo jak prokopnute. A to se bavime o manualu. To CVT taky nejaky vykon sebere.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98