Tomu plně věřím. :850:CoZmo píše:
Pokud se shodnem na tom, ze nepostrehnutelne ponoreni predku pri prudkem brzdeni a zadku pri prudkem zrychleni je splneny ukol, tak Harry ano, existuje. Audi A8 poslednich generaci ma diky vzduchovemu podvozku toto tak dobre vyreseno, ze at prudce zabrzdis nebo zrychlis, je auto stale v rovine, i proto je v nem prudka akcelerace malo znatelna a proto je to auto tak nechutne nudny na rizeni...sedel sem v tom, nevygooglil sem to.
Ale A8 má tohle:
takže to není klasický podvozek srovnatelný s Foresterem, který má klasické vinuté pružiny....
Adaptivní pneumatické pérování
elektronicky řízené pneumatické pérování s plynule adaptivním systémem tlumení na všech čtyřech kolech, reguluje automaticky výšku vozidla a tlumení, přes systém MMI lze navolit čtyři režimy (Dynamic, Automatic, Comfort, Lift), světlost podle zvoleného režimu mezi cca 10,5 cm a 13,5 cm; včetně regulace výšky
No, tohle je otázka spíš pro jinou užší diskusi.HonzaCZ píše: Nezamezí, ale je to celkem neznatelný.
Faktem je, že moje auto se při brzdění ponořuje velmi málo, také téměř nepozorovatelně.
Otázkou je, zda je to díky air suspension, nebo díky slabému nástupu brzd. :?:
Na můj vkus je posilovač mého auta poddimensovaný.
Už jsem se přistihl, jak se při nouzovém brzdění chytám volantu, abych neutrhl opěradlo..... :845:
Stejně jako kdysi dávno na Zetoru Super 50 (mechanic. brzdy pásové).............::-DDD:
Proto si také nechávám větší odstup než kdysi na Mercedesech, ba i na Daewoo a Fordu. Nissan Patrol mi brzdil daleko lépe ma byl o dost těžší.... :655: (Brzdy mám v absolutním pořádku.) :850: