Podložky mezi tlumič a karoserii
- jazzhill
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 253
- Registrován: úte črc 20, 2010 6:56 pm
- Jméno a příjmení: Ota Černý
- Bydliště: Krkonoše
Re: Podložky mezi tlumič a karoserii
J J 2.000,- za pár, ale bez práce v :subaru: Martinec Vrchlabí http://www.autoservis-subaru.cz/
Forester 2.0X MY05, Impreza 2.0R 110kW MY07
- Kofilka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1257
- Registrován: pát srp 21, 2009 9:38 pm
- Bydliště: Rousínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podložky mezi tlumič a karoserii
Já dělám za 4tis komplet aji s matičkama, po dnešku už aji na lego 06 a tomu podobné. Dělám nerez, kvuli pevnosti, koroze a prostě při svařování je pevnost vetší než u černého plechu.M a r c e l píše:Nevím,jestli se Kofiho (nerez na míru se sklonem) ceny smí zveřejňovat,to ať se vyjádří sám,
Ferenc má silonové 35 mm, bez sklonu, 3.000,- včetně montáže, bez geometrie...
Někdo další?
odesláno z mobilu SONY Xperia L
Nevíhoda silonu je v nutnosti nahrazovat původní šrouby v tlumičích, pokud uděláš 2 desky tak si můžeš vklidu dělat odskoky atd. Dneska zrovna jsem si konečně udělal radost na svém autě (po roce plánování konečně dostal nové tlumiče, pružiny a podložky)
Jak to nafotím za světla tak napíšu návod jak na výměnu tlumičů a pružin, kostí a eventuelně podložek.
Forester SH 2010
Lego BE 2,5 03
ex:
Forester: 98 Black - ČDcargo ; 99Red;99turbo Green;99 2,0AT;98 silver;silver04 AT
Impreza: 93 1,8 Blue; 98 2,0Silver,2009 1,5r
Legacy: 95 2,0 Blue; 96 2,2 ATgreen; 95 Hubertus; 01 2,5 Blue
Outback: 99 2,5 Red; 01 3,0H6
Tribeca:08 3,6
Lego BE 2,5 03
ex:
Forester: 98 Black - ČDcargo ; 99Red;99turbo Green;99 2,0AT;98 silver;silver04 AT
Impreza: 93 1,8 Blue; 98 2,0Silver,2009 1,5r
Legacy: 95 2,0 Blue; 96 2,2 ATgreen; 95 Hubertus; 01 2,5 Blue
Outback: 99 2,5 Red; 01 3,0H6
Tribeca:08 3,6
- yohn
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11958
- Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podložky mezi tlumič a karoserii
malilinko OT : o kolik je tohle cca. liftnutý ?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5K7joqd-hU0[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5K7joqd-hU0[/youtube]
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
- Kofilka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1257
- Registrován: pát srp 21, 2009 9:38 pm
- Bydliště: Rousínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podložky mezi tlumič a karoserii
5čísel ale jelikož byli uplně mrtvé pružiny a tlumiče tak je to oproti tomu co to bylo asi o 17yohn píše:malilinko OT : o kolik je tohle cca. liftnutý ?
https://www.youtube.com/watch?v=5K7joqd-hU0
Ještě bude horně práce protože musím dát vyndávací a zas tam dací prodloužené kosti stabíků. Deklik navijedlo, pevnostní nárazníky. Řekl bych plán na příští 5 letku
Forester SH 2010
Lego BE 2,5 03
ex:
Forester: 98 Black - ČDcargo ; 99Red;99turbo Green;99 2,0AT;98 silver;silver04 AT
Impreza: 93 1,8 Blue; 98 2,0Silver,2009 1,5r
Legacy: 95 2,0 Blue; 96 2,2 ATgreen; 95 Hubertus; 01 2,5 Blue
Outback: 99 2,5 Red; 01 3,0H6
Tribeca:08 3,6
Lego BE 2,5 03
ex:
Forester: 98 Black - ČDcargo ; 99Red;99turbo Green;99 2,0AT;98 silver;silver04 AT
Impreza: 93 1,8 Blue; 98 2,0Silver,2009 1,5r
Legacy: 95 2,0 Blue; 96 2,2 ATgreen; 95 Hubertus; 01 2,5 Blue
Outback: 99 2,5 Red; 01 3,0H6
Tribeca:08 3,6
- Kofilka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1257
- Registrován: pát srp 21, 2009 9:38 pm
- Bydliště: Rousínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podložky mezi tlumič a karoserii
Aha na tom videu asi o 7čísel bych tak tipl pode toho uhlu jaké mají ramena vzadu a vršek plastů v urovni kol:-)
Forester SH 2010
Lego BE 2,5 03
ex:
Forester: 98 Black - ČDcargo ; 99Red;99turbo Green;99 2,0AT;98 silver;silver04 AT
Impreza: 93 1,8 Blue; 98 2,0Silver,2009 1,5r
Legacy: 95 2,0 Blue; 96 2,2 ATgreen; 95 Hubertus; 01 2,5 Blue
Outback: 99 2,5 Red; 01 3,0H6
Tribeca:08 3,6
Lego BE 2,5 03
ex:
Forester: 98 Black - ČDcargo ; 99Red;99turbo Green;99 2,0AT;98 silver;silver04 AT
Impreza: 93 1,8 Blue; 98 2,0Silver,2009 1,5r
Legacy: 95 2,0 Blue; 96 2,2 ATgreen; 95 Hubertus; 01 2,5 Blue
Outback: 99 2,5 Red; 01 3,0H6
Tribeca:08 3,6
Re: Podložky mezi tlumič a karoserii
Tady je jeden co píše zvednuti 6cm :826:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WV7-dchBesE[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WV7-dchBesE[/youtube]
Subaru Outback 05(lpg) 2.5 H4 121Kw/5°Mt (Hi/Lo)/At16"CCC
Jeep GCH ZJ 93 5.2 V8 155Kw/NP231/4,88/4"lift RC short arm/Mt 33"BH/F.D30High pinion(HD+Truetrack)/R.Chrysler 8,25"(HD+ARB)/řízení-„uderknuckle highsteer“/stabíky-RE
Jeep GCH ZJ 93 5.2 V8 155Kw/NP231/4,88/4"lift RC short arm/Mt 33"BH/F.D30High pinion(HD+Truetrack)/R.Chrysler 8,25"(HD+ARB)/řízení-„uderknuckle highsteer“/stabíky-RE
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podložky mezi tlumič a karoserii
Tak to jsme na tom podobně...Kofilka píše: Řekl bych plán na příští 5 letku
[Příspěvek odeslán z Dell Streak pomocí aplikace Tapatalk]
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podložky mezi tlumič a karoserii
2Pete: ony tomu hodne pridaj ty gumy,podivej se jaky na tom ma balony...
A mimochodem moooooc pekny auto )))))))
2VDC: Nejenom vy
Odesláno z mého PMP7100D3G pomocí Tapatalk
A mimochodem moooooc pekny auto )))))))
2VDC: Nejenom vy
Odesláno z mého PMP7100D3G pomocí Tapatalk
Re: Podložky mezi tlumič a karoserii
Zdravím. Tak už mám také 3 cm " k dobru" ::-DD: . Mám to teprve pár týdnů, ale zatím naprostá spokojenost.
Jinak měl jsem dost složitý rok a proto jsem tu delší dobu nebyl (začalo to natřikrát zlomenou pánví, tak jiné potíže), ale teď už je to lepší a tak se tu občas objevím a snad i na nějakém srazu.
Jinak měl jsem dost složitý rok a proto jsem tu delší dobu nebyl (začalo to natřikrát zlomenou pánví, tak jiné potíže), ale teď už je to lepší a tak se tu občas objevím a snad i na nějakém srazu.
Subaru Forester 2.0 XS AT 2011
Skoda Octavia 2.0 TD DSG 2005
Skoda Octavia 2.0 TD DSG 2005
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16147
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podložky mezi tlumič a karoserii
Mila69: vítej zpět :pr: , na srazu Tě rádi uvidíme. Nejbližsí jsou Forýskovic turbo narozeniny.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: Podložky mezi tlumič a karoserii
Pěkný den subaristi
na Forestru 98 se mi v dohledne dobe take odporouci zadni tlumice. Zatim mi zadek sedi oproti predku jen cca o 1cm (mam LPG, vetsinou pul nadrze benzinu a nejaky kramy v kufru + samozrejme rezerva), nic neni vytekle. Kazdopadne kdyz jedu plny (kufr+lidi), tak pokud nekde pri vyssi rychlosti rozkyvam auto (typicky D1), tak obcas uz jde slyset, ze to zadek neodtlumil tu posledni "vlnu"...
K otazkam:
- Jezdim teren tak v 10-20% pripadu, takze zvyseni nepotrebuju akutne, ale ocenil bych ho. Ma zvyseni nejake zasadni nevyhody pro bezny provoz? Laicky bych si tipnul vyssi spotreba a nizssi stabilita v zatackach. Ale realne? Nehodlam to zvedat na maximum, podle me bude stacit tak 2-3cm predek a 3-4cm zadek. (a propos Kofilko, ty 4 tisice chces za 4 podlozky?)
-Vim ze je to za hranici tematu, ale uz se to tu resilo. Jaky tlumice doazdu? Mam tam LPG, auto casto jezdi nalozeny. Samozrejme jde mi o cenu a nechcu nivo. V tomhle tematu je treba zminka "pružiny z Dobřan ( myslim, že je nechávaj točit v Invelu ) + tlumiče Kayaba". Ale obecne by me zajimalo, co komu funguje a co jde bez problemu koupit na netu v CR
-Posledni dotaz je na predni tlumice a pruziny. Zdaji se mi OK a obecne snad vydrzi vcelku dlouho. Mate nekdo tuseni kdy zhruba se tlumice odparadi smerem do vecnych lovist? Mam tam skoro jiste stale originalni.
:diky:
na Forestru 98 se mi v dohledne dobe take odporouci zadni tlumice. Zatim mi zadek sedi oproti predku jen cca o 1cm (mam LPG, vetsinou pul nadrze benzinu a nejaky kramy v kufru + samozrejme rezerva), nic neni vytekle. Kazdopadne kdyz jedu plny (kufr+lidi), tak pokud nekde pri vyssi rychlosti rozkyvam auto (typicky D1), tak obcas uz jde slyset, ze to zadek neodtlumil tu posledni "vlnu"...
K otazkam:
- Jezdim teren tak v 10-20% pripadu, takze zvyseni nepotrebuju akutne, ale ocenil bych ho. Ma zvyseni nejake zasadni nevyhody pro bezny provoz? Laicky bych si tipnul vyssi spotreba a nizssi stabilita v zatackach. Ale realne? Nehodlam to zvedat na maximum, podle me bude stacit tak 2-3cm predek a 3-4cm zadek. (a propos Kofilko, ty 4 tisice chces za 4 podlozky?)
-Vim ze je to za hranici tematu, ale uz se to tu resilo. Jaky tlumice doazdu? Mam tam LPG, auto casto jezdi nalozeny. Samozrejme jde mi o cenu a nechcu nivo. V tomhle tematu je treba zminka "pružiny z Dobřan ( myslim, že je nechávaj točit v Invelu ) + tlumiče Kayaba". Ale obecne by me zajimalo, co komu funguje a co jde bez problemu koupit na netu v CR
-Posledni dotaz je na predni tlumice a pruziny. Zdaji se mi OK a obecne snad vydrzi vcelku dlouho. Mate nekdo tuseni kdy zhruba se tlumice odparadi smerem do vecnych lovist? Mam tam skoro jiste stale originalni.
:diky:
- Dušan
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1376
- Registrován: stř zář 02, 2009 8:44 pm
- Jméno a příjmení: Dušan Šindel
- Bydliště: Ostrava
Re: Podložky mezi tlumič a karoserii
Mílo ahoj po dlouhé době. Dej se aspoň jakž takž do pořádku a užívej si zvednutého forestra. Ty 3 cm navíc určitě náležitě oceníš na nějaké své další velké výpravě.
Teď k tématu. Na podložkách jezdím 6. rokem. Forestra jsem koupil v r.2007 a hned se začal zajímat o zvýšení světlé výšky. Věděl jsem, že australáci forestrům běžně přidávají na světlé výšce podložkami. Začal jsem sondovat ještě na bývalém prawebu, jenže jsem nenarazil na nikoho, kdo by už tehdá s podložkami jezdil. Už jsem to sice někde psal, ale nevím kde : přes prodejce Subaru se mi podařilo dostat k originál australským podložkám(1.fotka). Australáci tvrdí, že maximální výška podložek u forestra, kdy není ještě třeba žádných dalších úprav, je 50 mm. Já se rozhodl pro 40mm ze dvou důvodů. Jednak se prodávaly subaru na měchách a zvednutí dělalo právě 40mm a jednak se v tu dobu prodávala v Německu nějaká edice nových Forestrů s plnou zárukou a ty byly přizvednuty podložkami 40mm. To mi dávalo pocit jakési záruky, že takové zvýšení bude ještě bezpečné pro mne i pro auto. Australské podložky vč. úskoku plotniček jsme s Jarkem okopírovali a podle nich si vyrobili své (já 40mm, Jarek 30mm) a hned namontovali. O vyosení jsem se později zmínil zdejším fachmanům, RallyCad ho propočítal a Kofilka na svých podložkách použil.
Já bych asi doporučoval vyosení podložek od 30 mm výš a po montáži určitě kontrolu geometrie. Ve většině případů bude alespoň jemné doladění potřeba.
Za 6 let ježdění jsem s podložkama velmi spokojen. Negativa minimální, spíš jen ta, co vyplývají ze zvýšeného těžiště. Vzhledem k tomu, že silně upřednostňuji vyšší průjezdnost v terénu před o něco rychlejším průjezdem zatáček, tak mi to vůbec nevadí. Praskání manžet se u mne nepotvrdilo, mám 10 let staré původní manžety z novoty a zatím jsou úplně v pořádku (snad to nezakřiknu). Taky jsem měl původně v úmyslu o něco prodloužit kosti stabilizátoru, nikdy k tomu ale nedošlo, používám běžné.
S vysokými podložkami souvisí ještě jedna věc, o které tu nebyla nikdy řeč. Všiml jsem si toho po namontování podložek a hlavně po obutí AT pneumatik o číslo větších než předepsané – konkrétně rozměr 205/75R15. Jde o to, že použitím podložky se zadní kolo vůči vykrojení blatníku stlačuje nejen kolmo dolů, ale zároveň se posouvá i dopředu. Je to dáno uspořádáním jeho zavěšení. Kolo pak z bočního pohledu neleží souměrně uprostřed vykrojení, ale čím vyšší podložka, tím víc je posunuto směrem k předku auta. Nevypadá to pěkně, viz 2. fotka. Aby se mi na uvedenou pneu vešly i řetězy, musel jsem na plastové vložce dokonce seřezat výstupek, který tam kryje vyhnutý bodově svařený plech. U vysokých podložek se posun kola dopředu eliminuje štelovatelným vlečným ramenem zadní nápravy – viz obr 3 + 4. Znám to jen z internetu. Má někdo z vás ve spojitosti s podložkama takové stavitelné ramena namontované? Já vím akorát o jednom Rakušákovi, co jezdil po Rumunsku, a ten je na Forestru má.
Teď k tématu. Na podložkách jezdím 6. rokem. Forestra jsem koupil v r.2007 a hned se začal zajímat o zvýšení světlé výšky. Věděl jsem, že australáci forestrům běžně přidávají na světlé výšce podložkami. Začal jsem sondovat ještě na bývalém prawebu, jenže jsem nenarazil na nikoho, kdo by už tehdá s podložkami jezdil. Už jsem to sice někde psal, ale nevím kde : přes prodejce Subaru se mi podařilo dostat k originál australským podložkám(1.fotka). Australáci tvrdí, že maximální výška podložek u forestra, kdy není ještě třeba žádných dalších úprav, je 50 mm. Já se rozhodl pro 40mm ze dvou důvodů. Jednak se prodávaly subaru na měchách a zvednutí dělalo právě 40mm a jednak se v tu dobu prodávala v Německu nějaká edice nových Forestrů s plnou zárukou a ty byly přizvednuty podložkami 40mm. To mi dávalo pocit jakési záruky, že takové zvýšení bude ještě bezpečné pro mne i pro auto. Australské podložky vč. úskoku plotniček jsme s Jarkem okopírovali a podle nich si vyrobili své (já 40mm, Jarek 30mm) a hned namontovali. O vyosení jsem se později zmínil zdejším fachmanům, RallyCad ho propočítal a Kofilka na svých podložkách použil.
Já bych asi doporučoval vyosení podložek od 30 mm výš a po montáži určitě kontrolu geometrie. Ve většině případů bude alespoň jemné doladění potřeba.
Za 6 let ježdění jsem s podložkama velmi spokojen. Negativa minimální, spíš jen ta, co vyplývají ze zvýšeného těžiště. Vzhledem k tomu, že silně upřednostňuji vyšší průjezdnost v terénu před o něco rychlejším průjezdem zatáček, tak mi to vůbec nevadí. Praskání manžet se u mne nepotvrdilo, mám 10 let staré původní manžety z novoty a zatím jsou úplně v pořádku (snad to nezakřiknu). Taky jsem měl původně v úmyslu o něco prodloužit kosti stabilizátoru, nikdy k tomu ale nedošlo, používám běžné.
S vysokými podložkami souvisí ještě jedna věc, o které tu nebyla nikdy řeč. Všiml jsem si toho po namontování podložek a hlavně po obutí AT pneumatik o číslo větších než předepsané – konkrétně rozměr 205/75R15. Jde o to, že použitím podložky se zadní kolo vůči vykrojení blatníku stlačuje nejen kolmo dolů, ale zároveň se posouvá i dopředu. Je to dáno uspořádáním jeho zavěšení. Kolo pak z bočního pohledu neleží souměrně uprostřed vykrojení, ale čím vyšší podložka, tím víc je posunuto směrem k předku auta. Nevypadá to pěkně, viz 2. fotka. Aby se mi na uvedenou pneu vešly i řetězy, musel jsem na plastové vložce dokonce seřezat výstupek, který tam kryje vyhnutý bodově svařený plech. U vysokých podložek se posun kola dopředu eliminuje štelovatelným vlečným ramenem zadní nápravy – viz obr 3 + 4. Znám to jen z internetu. Má někdo z vás ve spojitosti s podložkama takové stavitelné ramena namontované? Já vím akorát o jednom Rakušákovi, co jezdil po Rumunsku, a ten je na Forestru má.
Tam je jakoby cesta .....
Forester 2003 - manuál, zvýšený, oplechovaný
Toyota Land Cruiser 95 - r.2001, Ironman 2", šnorchl
Forester 2003 - manuál, zvýšený, oplechovaný
Toyota Land Cruiser 95 - r.2001, Ironman 2", šnorchl
Re: Podložky mezi tlumič a karoserii
Ahoj Dušane :pr: , děkuji za přání, pánev už srostla tak jsem zase "zdráv" :845: :845: :845:. Letos jsem buhužel nikde nebyl, když tedy nepočítám pobytový zájezd do Motola :845: . Příští rok si to snad vynahradím.
To jak jsi psal, že zadní kolo se posune dopředu, toho jsem si všiml hned po namontování ( ikdyž je to při pohledu na uspořádání úplně jasné , tak mě to před tím vůbec nenapadlo). Jen dodám, že malinko dopředu se dostane i přední kolo (je to tedy jen málo) a také se jdou dola mírně k sobě (což je zanedbatelné).
Moc mě zajímá jak jsi ty plasty ořezal a jestli to pak příliš nerezne, případně jak jsi to ošetřil. Také se na ně chystám ::-DD: . Máš sice jiný model, ale myslím, že je to řešené velmi podobně.
To jak jsi psal, že zadní kolo se posune dopředu, toho jsem si všiml hned po namontování ( ikdyž je to při pohledu na uspořádání úplně jasné , tak mě to před tím vůbec nenapadlo). Jen dodám, že malinko dopředu se dostane i přední kolo (je to tedy jen málo) a také se jdou dola mírně k sobě (což je zanedbatelné).
Moc mě zajímá jak jsi ty plasty ořezal a jestli to pak příliš nerezne, případně jak jsi to ošetřil. Také se na ně chystám ::-DD: . Máš sice jiný model, ale myslím, že je to řešené velmi podobně.
Subaru Forester 2.0 XS AT 2011
Skoda Octavia 2.0 TD DSG 2005
Skoda Octavia 2.0 TD DSG 2005
- Kofilka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1257
- Registrován: pát srp 21, 2009 9:38 pm
- Bydliště: Rousínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podložky mezi tlumič a karoserii
Jen dodám pozor na to vyosení, když se uhne více jak o 3,5mm tak zadní pružiny občas při velkém křížení brnknou o vnitřní stranu blatníků.....takže jsem prostě dospěl do stádia a mám oskoušené vyosení zadku o 2mm a brnkne si to až při zvedání nad 6cm, což už je ale proti přírodě ......jo a lepší varianta než řezat práh aby se vklidu vešla větší guma je nechat si v kterémkoli zámečnictví prodloužit ty vlečné ramena o nějakej cm podle podložky.
Forester SH 2010
Lego BE 2,5 03
ex:
Forester: 98 Black - ČDcargo ; 99Red;99turbo Green;99 2,0AT;98 silver;silver04 AT
Impreza: 93 1,8 Blue; 98 2,0Silver,2009 1,5r
Legacy: 95 2,0 Blue; 96 2,2 ATgreen; 95 Hubertus; 01 2,5 Blue
Outback: 99 2,5 Red; 01 3,0H6
Tribeca:08 3,6
Lego BE 2,5 03
ex:
Forester: 98 Black - ČDcargo ; 99Red;99turbo Green;99 2,0AT;98 silver;silver04 AT
Impreza: 93 1,8 Blue; 98 2,0Silver,2009 1,5r
Legacy: 95 2,0 Blue; 96 2,2 ATgreen; 95 Hubertus; 01 2,5 Blue
Outback: 99 2,5 Red; 01 3,0H6
Tribeca:08 3,6
- Dušan
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1376
- Registrován: stř zář 02, 2009 8:44 pm
- Jméno a příjmení: Dušan Šindel
- Bydliště: Ostrava
Re: Podložky mezi tlumič a karoserii
Kofi > pro mne amatéra bylo nejjednodušším řešením seříznout ten výstupek. Neřezal jsem práh, ale jenom zbytečně vysoký výčnělek na plastové vložce. Byla to otázka chvilky. Jasně, že profesionálnějším řešením je delší vlečné rameno. Jen by mě zajímalo, jestli už někdo takové buď prodloužené nebo štelovatelné rameno použil. Víš o někom?
Mílo > po seřezání jsem to zapatlal nějakým černým karosářským "lepivě-těsnícím" tmelem z vytlačovací kartuše. Co to přesně bylo, už nevím. Chytalo to na kov i na plast. Rezivět by to nemělo o nic víc a o nic míň než před úpravou. Jo, a seřezával jsem to listem pilky na železo a doupravil nožem.
Mílo > po seřezání jsem to zapatlal nějakým černým karosářským "lepivě-těsnícím" tmelem z vytlačovací kartuše. Co to přesně bylo, už nevím. Chytalo to na kov i na plast. Rezivět by to nemělo o nic víc a o nic míň než před úpravou. Jo, a seřezával jsem to listem pilky na železo a doupravil nožem.
Tam je jakoby cesta .....
Forester 2003 - manuál, zvýšený, oplechovaný
Toyota Land Cruiser 95 - r.2001, Ironman 2", šnorchl
Forester 2003 - manuál, zvýšený, oplechovaný
Toyota Land Cruiser 95 - r.2001, Ironman 2", šnorchl