Tak to to máš asi fakt nějaký rozbitý. Běžně není potřeba 2×. Normálně kliknu, řadí o jeden stupeň odpovídajícím směrem. Samozřejmě se zachováním blokace řazení vzhledem k cílovým otáčkám nahoru i dolů. Při pokusu řadit moc dolů se to ozve akusticky stejně jako při klasickým manuálním režimu. A pokud by chtěl člověk řadit nahoru a jede moc pomalu na danej kvalt, tak to prostě myslím neudělá nic. Takže jestli musíš klikat 2× tak jsi buďto vždycky na hraně nějakýho extrémního případu a nebo jsi jenom moc netrpělivej. Není to žádnej závoďák.
A ten dočasnej manuální režim to vyhodí i po nějaký době, kdybys držel plyn pořád stejně. Tohle funguje poměrně zajímavě a celkem by mě zajímalo, co za všechny parametry to vyhodnocuje. Páč třeba když si člověk takhle podřadí na sjezdu z dálnice a pak hezky sjezd krouhne, tak to drží, dokud se jízda nesklidní. Takže bych se nedivil, kdyby to bralo v potaz i čidlo bočního přetížení, páč převodovka ho normálně v potaz bere, aby ti nepodřadila nevhodně v zatáčce. Nebo třeba případ, kdy si člověk podřadí z kopce, tak to drží, dokud se nedotkneš plynu nebo neskončí kopec. Jindy se to poměrně rychle zase vrátí do D. Takže je to trochu víc magický, než jsi popisoval.