Ahoj, řeším tu záhadu...i když asi to je jasný...
U OTB 2005 H6 se cca před 30k km (někdy kolem 224k) dělalo těsnění pod hlavami, rovnaly hlavy, seřízení ventilů, rozvody, nový chladič atd. No a teď jsem jel do Berlína na letiště (cca 265km) a když dojedu a parkuju, tak koukám, že mi vylítla teplota nad středovou rysku, do půlky prvního bloku před další ryskou, podle diag. byla teplota cca 103. Tak koukám do motoráku a z expanzky mi vylítala voda. No nic, zavřu to a vyřeším až se vrátím. Pak tedy doleju něco přes litr/litr a půl vody a jedu domu, po cestě jsem pak na benzínce koukal a voda nelítala ven. Doma taky nic, druhý den stejně asi půl litru doleju. Pár dní to tu pozoruju a v expanze lítá voda nahoru dolu, jako přes max. Když jsem to po okolí prolítnul, tak hned po tom byly v expanzce bubliny... Voda v oleji, olej ve vodě není. Takže zase fouklo těsnění a nebo něco jiného?
Nikdy se to nepřehřálo, teplota pořád kolem 85-90, jen mi rosí/kape trubka co jde na straně řidiče mezi hlavou a nápravnicí nahoru, takže hlídám vodu a nějakou tu deci doleju. Akorát jsem se chystal vyměnit všechny trubky, hadice atd. Asi jsem už smířený, že se s tím udělá zase i těsnění :D
Spíš píšu, jestli to někdo už neřešil podobně a bylo to třeba něco jiného. Někde mám doma CO test, tak zkusím a asi se bude vědět hned.
H6 3.0R - těsnění pod hlavami
H6 3.0R - těsnění pod hlavami
Subaru Forester SF 00', 2.0 92kW
Subaru Outback H6 05', 3.0r 180kW
Subaru Outback H6 05', 3.0r 180kW
Re: H6 3.0R - těsnění pod hlavami
Každý lepší servis vie urobiť test chladiacej kvapaliny na prítomnosť CO2 a hned vieš či tlačí spaliny do vodného okruhu. Tak isto hadice, ak ztvrdnú tak určite tam ide tlak z valcov, treba skúsiť chvilku po štarte, dokedy ešte nie je motor zohriaty a hadice horúce
Dá sa kúpiť test mám dojem aj na jedno použitie a urobíš si to aj sám. https://www.autodielygafa.sk/products/s ... 1rEALw_wcB
Nájdi si to v nejakom českom eshope
Dá sa kúpiť test mám dojem aj na jedno použitie a urobíš si to aj sám. https://www.autodielygafa.sk/products/s ... 1rEALw_wcB
Nájdi si to v nejakom českom eshope
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Re: H6 3.0R - těsnění pod hlavami
Nedavno jsem koukal na nejaky video kde rozebírali motor h6 a upozornoval, ze je nutne pri vymene tesneni vymenit i lambda sondy. Ze to prehrivani a nasledne fouknuti tesneni muze delat chuda smes. Ale mozna se to uz resilo.
Mam to podobně, občas bublinky, ale netlakuje a nevytéká kapalina ven.
Mam to podobně, občas bublinky, ale netlakuje a nevytéká kapalina ven.
Subaru Legacy BL, H6, 2005