EZ30 vs EZ36 Legacy vs Outback
Re: EZ30 vs EZ36 Legacy vs Outback
Mno, když řekneme režim denní dojíždění do práce, tak kolik je, Kefalín, studených startů za rok, když to bude do práce 2 km a kolik, když to bude 100 km?
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14882
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: EZ30 vs EZ36 Legacy vs Outback
@HonzaCZ za rok stejně, za 100 kkm klidně 4x tolik. Ale když si myslíte, že denní dojíždění 10 km je pro ten motor (a nejen motor) ideál, hádat se s vámi nebudu.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19167
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: EZ30 vs EZ36 Legacy vs Outback
Hele ... 10km olej na hranici toho, že už je motoru jakžtakž dobře...
po 20km je všechno zahřáté tak, že jde dolů postupně i spotřeba .. pak je zahřáté všechno
Pravdu máte všichni .. zbytečně rejpete....
po 20km je všechno zahřáté tak, že jde dolů postupně i spotřeba .. pak je zahřáté všechno
Pravdu máte všichni .. zbytečně rejpete....
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14882
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: EZ30 vs EZ36 Legacy vs Outback
@hamoun dyť to je v pořádku. Lepší se pošťuchovat tady, než doma nasrat manželku Nějak to z nás ven musí
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: EZ30 vs EZ36 Legacy vs Outback
Ja posledni dobou jezdim s primovstrikovym kundajem 5km. Tak schvalne kdy zaklepe
Jinak bych teda skoro rekl, ze na dalnici, pri normalni rychlosti, je tomu autu nejlip. Stale otacky v normalnim pasmu, nebezi to zbuhdarma na volnobeh, nevytaci se to kazdou chvili, nedostava to razy od razeni...
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Jinak bych teda skoro rekl, ze na dalnici, pri normalni rychlosti, je tomu autu nejlip. Stale otacky v normalnim pasmu, nebezi to zbuhdarma na volnobeh, nevytaci se to kazdou chvili, nedostava to razy od razeni...
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19167
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: EZ30 vs EZ36 Legacy vs Outback
@Tapan jasne .. vsak ode me to nebylo nic jiného
@spm tem malym krabickam je to podle me asi jedno .. :D
... mi to zatim drzi ... i kdyz to v naproste vetsine casu provozuju v podmikach opacnym nez jsou idealni
@spm tem malym krabickam je to podle me asi jedno .. :D
... mi to zatim drzi ... i kdyz to v naproste vetsine casu provozuju v podmikach opacnym nez jsou idealni
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: EZ30 vs EZ36 Legacy vs Outback
Ja u toho lro jistotu cas od casu vyparuju benzin z oleje tim, ze to vezmu 160 po dalnici
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-F926B pomocí Tapatalk
Re: EZ30 vs EZ36 Legacy vs Outback
Já jenom říkám, že při denním provozu je stejný počet cyklů nehledě na vzdálenosti. Jo, na počet km to bude horší, proto je taky potřeba hledět nejenom na kilometry, ale taky na stáří. To, že se to auto dostane častěji do provozní teploty je určitě benefit, ale těm studeným startům a provozu mimo provozní teplotu se člověk nevyhne při žádný vzdálenosti. Naopak, pokud se to stejně neohřeje, tak snad možná je lepší jet co nejkratší cestu, když už jí jet musím.
@Tapan A nikdo neříká, že to je ideál, tak to neobracej naruby.
@Tapan A nikdo neříká, že to je ideál, tak to neobracej naruby.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- clay
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2276
- Registrován: stř črc 07, 2010 10:53 pm
- Jméno a příjmení: Michal Šprachta
- Bydliště: Cerkytle - Svatá Kateřina - Borová
- Kontaktovat uživatele:
Re: EZ30 vs EZ36 Legacy vs Outback
Nebudu se vyjadřovat k technice motorů (i když to byla má maturitní práce - návrh motoru - v roce 1982)
Řekl bych, že jsou možné 4 Outbacky
3,0 H6
3,0 H6 s Si Drive
3,6 R6 s Si Drive
3,6 R6 CVT
Osobně znám variantu 3,0 H6 z roku 2005
a 3,6 R6 s Si Drive rv 2009 model 2010
Porovnání
HLUK
3,0 velice tiché (lépe odhlučněné) auto až na pohyb ve vyšších rychlostech (nad dálniční limit), kdy se ozývá aerodynamický zvuk (bezrámová okna)
3,6 již trochu okradené auto - větší hluk i při nízkých rychlostech (od kol apod.) avšak nižší aerodynamický hluk při vyšších rychlostech
JÍZDNÍ VLASTNOSTI
3,0 rychlá ještěrka
3,6 co ztratí v zatáčce, dožene na rovince - možná trochu větší náklony v zatáčkách, ale nepatrně
PROJEV MOTORU
3,0 trochu tvrdší plyn - tedy musí se trochu přišlápnout když chceš prudké zrychlení
3,6 měkčí plyn a hlavně více síly v malých otáčkách - na trase mám dva slušné stoupáky a většinou točí 1400 až 1800 otáček na nejvyšší převodový stupeň
RESUMÉ
Vzhledem k věku podání žádosti o důchod a přepravě manželky a dvou psů mi 3,6 více vyhovuje
Je otázkou, jak by se chovala 3,0 H6 s Si Drive
Mám na 3,6 spotřebu do 10l (měřenou) většinou tak 9,6 U 3,0 byla vyšší, ale to jsem byl mladší a psa jsem vozil na zadním sedadle a ne v kleci v kufru.
Tak to je můj názor do pranice
Michal
Řekl bych, že jsou možné 4 Outbacky
3,0 H6
3,0 H6 s Si Drive
3,6 R6 s Si Drive
3,6 R6 CVT
Osobně znám variantu 3,0 H6 z roku 2005
a 3,6 R6 s Si Drive rv 2009 model 2010
Porovnání
HLUK
3,0 velice tiché (lépe odhlučněné) auto až na pohyb ve vyšších rychlostech (nad dálniční limit), kdy se ozývá aerodynamický zvuk (bezrámová okna)
3,6 již trochu okradené auto - větší hluk i při nízkých rychlostech (od kol apod.) avšak nižší aerodynamický hluk při vyšších rychlostech
JÍZDNÍ VLASTNOSTI
3,0 rychlá ještěrka
3,6 co ztratí v zatáčce, dožene na rovince - možná trochu větší náklony v zatáčkách, ale nepatrně
PROJEV MOTORU
3,0 trochu tvrdší plyn - tedy musí se trochu přišlápnout když chceš prudké zrychlení
3,6 měkčí plyn a hlavně více síly v malých otáčkách - na trase mám dva slušné stoupáky a většinou točí 1400 až 1800 otáček na nejvyšší převodový stupeň
RESUMÉ
Vzhledem k věku podání žádosti o důchod a přepravě manželky a dvou psů mi 3,6 více vyhovuje
Je otázkou, jak by se chovala 3,0 H6 s Si Drive
Mám na 3,6 spotřebu do 10l (měřenou) většinou tak 9,6 U 3,0 byla vyšší, ale to jsem byl mladší a psa jsem vozil na zadním sedadle a ne v kleci v kufru.
Tak to je můj názor do pranice
Michal
Sny se mají plnit.....Subaru bez kompromisů !!!
Subaru Outback H6 3,6 2010
Subaru Outback H6 3,6 2010