Jinde by mě to ani nenapadlo
Momentálně řeším baterku/kable/altik a podle rozsahu se uvidí. Akorát teda zatím nevím co místo něj, záběr je široký
Vláďo,podvlada píše: ↑stř led 03, 2024 3:54 pm U těch manuálů se nejčastěji mění středový diff kvůli visko spojce, která řeší svornost. Sice se to dá nějak repasovat, ale je to trochu loterie. Uvnitř je vysoceviskozní kapalina, ale časem/nájezdem degraduje a nebo se spečou lamely a je z toho trvalá 4x4 Pak odchází v lepším případě gumy, v horším poloosy... Výměna je poměrně jednoduchá, materiál stál pár let zpět asi 20, povedlo se mi to udělat před barákem, ale znovu bych nechtěl
No, jak byl SMW na zvedáku (mám kraťoučké video) a jelo volně na Déčko (na řadící páčce, ne na programu ČT ), tak se jedno kolo (pravé zadní) netočilo vůbec, až po přibrždění toho druhého na stejné nápravě A přední taky nejely stejně. Vím, poměr předku a zadku 45:55, ale i tak to nebylo. A přední kola byla mírně natočená.
To se bojíš správně.
Zatuhlý brzdy, různě opotřebovaný ložiska v kolech, homoklouby a podobně, prostě různý pasivní odpory na jednotlivých kolech. Ale to vypadá, že tedy ten zázračný BRF nemá vzadu moc samosvor. My, když něco zkoušeli u Lega a v tomto režimu, tedy na "D" na volnoběh roztočených kolech, jsme chtěli zastavit jedno zadní kolo, tak to by tě dřív namotalo, než bys ho zastavil.gerda píše: ↑čtv led 04, 2024 3:10 pm No, jak byl SMW na zvedáku (mám kraťoučké video) a jelo volně na Déčko (na řadící páčce, ne na programu ČT ), tak se jedno kolo (pravé zadní) netočilo vůbec, až po přibrždění toho druhého na stejné nápravě A přední taky nejely stejně. Vím, poměr předku a zadku 45:55, ale i tak to nebylo. A přední kola byla mírně natočená.