Outback 2020+ 2.4t

Uživatelský avatar
CoZmo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1679
Registrován: ned říj 25, 2009 10:23 pm

Re: Outback 2020+ 2.4t

Příspěvek od CoZmo »

slovensko zjevně není v EU, takže má vlastní přístup k legislativě a do toho já nevidím.

stočené tacho je nesmysl, stejně jako tady máš možnost kontroly km, tak v kanadě taky. Jen samozřejmě platí pravidlo, že když chceš auto z kanady, tak si ho najdi sám, není na tom nic těžkého. Až si ho na netu vybereš, tak ti tam dojede čech, všechno zkontroluje, zaříídí a ty dostaneš auto s CZ papírama v čechách, hotovo šmitec. Žádnýho importéra co ti střelí pěkně opravenou řachandu v tomhle příběhu rozhodně nepotřebuješ.

Pokud někdo v EU 2.4T zlegalizoval, jakože jo, tak jedeš dekru copy paste, ale opět, to není tvůj problém, vyřeší dovozce. Problém je tradičně dovoz starýho vraku a dovoz něčeho hrozně atypickýho, což novej OTB rozhodně není.

Mám svýho mohykána rok, jsem spokojený a šťastný, že mám auto s motorem, co byl zatím v servisu, tak normálka jako každý jiný auto...na papíry koukali na vícero stk a nikdo ani nepíp, že by se mu něco nelíbilo, auto bylo uznané do provozu a basta...

A navíc...subaru canada se mnou normálně komunikuje, všechny dotazy odpovídá obratem, katalogy náhradních dílů jsou k dispozici a dodatelné, pokud by v evropě nešlo zakoupit. Já z toho strach nemám.
čím víc bahna, tím víc Subaru

aneb In mud we trust!

Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
Odpovědět

Zpět na „VI. gen. BN/BS (14-19)“