Hamounovo "auto"
- strider
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1281
- Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
- Jméno a příjmení: Jakub D.
Re: Hamounovo "auto"
diky za popis cerveneho monstra netusil sem jak az moc to takhle tunis! A sokuje me, ze ten vykon a tlak noveho turba ti udrzi seriovej motor, a zadne problemy s chlazenim. Co se prenosu kroutaku tyce, tam je asi vysvetleni, ze naky kopnuti nepusti ta automaticka prevodovka, a zjemnuje to.. No, kam se hrabe blby subaru, tam je pri tehle vykonech problemu dva valniky
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Forester XT Sport MY17
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19167
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Hamounovo "auto"
Jak už psal Radek u sebe .. ten motor by měl vydržel se seriovýma vnitřnostma výkon do 500hp ...
Krouťák je od stage 1 pořád lehce nad 500Nm ... je to na hranici schopnosti převodovky ...ta má upravené přítlaky spojek, ať to přenese ...
Ještě musím zaklepat .. olej jsem zatím nedolíval vůbec. Po výměně turba jsem přešel z proměnlivého intervalu na 15tkm interval výměny oleje ..
Ten "chytrý" mi předtím vycházel asi na 22tkm.
Olej teď mám Millers oils ... (specifikace ví Radek, řešili to nima s ohledem na výkon a opf) motor je výrazně lépe mazán i za studena (podle zvuku ) ...
Předtím celou dobu eko-voda od škodovky ...
Přijde mi, že po těch posledních úpravách jsem na nižší teplotě oleje než dříve ...
Teď pořád přes 90stC, ale málo nad 100stC ... dříve běžně kolem 105-110st ..
(Subaru vyjížďka 115st )
Nicméně ... jezdím po cestách v provozu .. žádné okruhy
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
Krouťák je od stage 1 pořád lehce nad 500Nm ... je to na hranici schopnosti převodovky ...ta má upravené přítlaky spojek, ať to přenese ...
Ještě musím zaklepat .. olej jsem zatím nedolíval vůbec. Po výměně turba jsem přešel z proměnlivého intervalu na 15tkm interval výměny oleje ..
Ten "chytrý" mi předtím vycházel asi na 22tkm.
Olej teď mám Millers oils ... (specifikace ví Radek, řešili to nima s ohledem na výkon a opf) motor je výrazně lépe mazán i za studena (podle zvuku ) ...
Předtím celou dobu eko-voda od škodovky ...
Přijde mi, že po těch posledních úpravách jsem na nižší teplotě oleje než dříve ...
Teď pořád přes 90stC, ale málo nad 100stC ... dříve běžně kolem 105-110st ..
(Subaru vyjížďka 115st )
Nicméně ... jezdím po cestách v provozu .. žádné okruhy
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- .dundee.
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2917
- Registrován: stř kvě 18, 2011 1:08 am
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Praha
Re: Hamounovo "auto"
Radost číst hamoune ... skvělé, že máš zase řidičské auto po tom intermezzu s pohyblivou krabicí. I když ta délka (rozvor) a hmotnost bude na utaženější silnici limitující. Nicméně jako služební daily to musí být nádhera.
Ostatně Subaru v téhle kategorii od 2019 nemá v Evropě už co nabídnout, tak aspoň že se dá něco najít a hlavně takto dodělat.
Líbí se mi, jak jsi začal ... jako kdysi u WRX ... nejdřív brzdy ... vyztužit podvozek ... zkusit si pohrát s výkonem ... a zase brzdy Nechápu, že automobilka dělá motor, který bez zásahu dovnitř snese dvojnásobný výkon pouze úpravou nastavení a příslušenství (turbo). Pak mě napadá, kolik takhle upravených motorů musí jezdit. Na druhou stranu je skvělé že to jde ... a když k tomu máš i ochotnou a zkušenou garáž ... ideální stav.
Doufám, že se spolu brzy projedem ... myslím, že teď už bys mně ze zrcátka nezmizel
Ostatně Subaru v téhle kategorii od 2019 nemá v Evropě už co nabídnout, tak aspoň že se dá něco najít a hlavně takto dodělat.
Líbí se mi, jak jsi začal ... jako kdysi u WRX ... nejdřív brzdy ... vyztužit podvozek ... zkusit si pohrát s výkonem ... a zase brzdy Nechápu, že automobilka dělá motor, který bez zásahu dovnitř snese dvojnásobný výkon pouze úpravou nastavení a příslušenství (turbo). Pak mě napadá, kolik takhle upravených motorů musí jezdit. Na druhou stranu je skvělé že to jde ... a když k tomu máš i ochotnou a zkušenou garáž ... ideální stav.
Doufám, že se spolu brzy projedem ... myslím, že teď už bys mně ze zrcátka nezmizel
Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19167
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Hamounovo "auto"
Pavle, dekuji .... ja si porad myslim, ze by na ceste muselo byt i dost rovinek a hlavne slusny povrch, abych ti stihal ...
STi ma fakt fenomenalni podvozek ...
...
prekvapuje me, ze tech upravenych aut (predevsim oktavek), jezdi opravdu hodne! a fakt jim to jede ...
momentalne je auto zase v dilne .. krome bezneho servisu se dodelava posledni vetsi upgrade (vykon uz ne ) ...
no .. stejne tusim, ze budu delat jeste neco postupne i s podvozkem ... (ale uz nic velkeho) ...
STi ma fakt fenomenalni podvozek ...
...
prekvapuje me, ze tech upravenych aut (predevsim oktavek), jezdi opravdu hodne! a fakt jim to jede ...
momentalne je auto zase v dilne .. krome bezneho servisu se dodelava posledni vetsi upgrade (vykon uz ne ) ...
no .. stejne tusim, ze budu delat jeste neco postupne i s podvozkem ... (ale uz nic velkeho) ...
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- Radek99
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 289
- Registrován: úte lis 08, 2022 10:59 am
- Jméno a příjmení: Radek
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hamounovo "auto"
Jee hele. Tohle auto znám! Vůbec jsem nepostřehl, že je tady vetřelec se svým vláknem!
Máš to moc pěkné, nenápadné ale rychlé auto. Jak jen zákony fyziky povolí, tak dobré umí být. Potenciál k tomu má.. A děkuji za pěkná slova směrem ke mně a k nám.
Přispěju taky nějakou fotkou do vlákna.. Porovnání originálního turba a APR DTR6054, které tam teď Hamoun má.. A že to originální rozhodně není žádný drobeček, umí tahat 380-390 koní..
Máš to moc pěkné, nenápadné ale rychlé auto. Jak jen zákony fyziky povolí, tak dobré umí být. Potenciál k tomu má.. A děkuji za pěkná slova směrem ke mně a k nám.
Přispěju taky nějakou fotkou do vlákna.. Porovnání originálního turba a APR DTR6054, které tam teď Hamoun má.. A že to originální rozhodně není žádný drobeček, umí tahat 380-390 koní..
INSTAGRAM: @radek_subie
______________________________________________________________
Subaru Impreza WRX 2002 Bugeye | Toyota Auris 2013 Touring Sports
______________________________________________________________
Subaru Impreza WRX 2002 Bugeye | Toyota Auris 2013 Touring Sports
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19167
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Hamounovo "auto"
vetřelec se sem vklínil s tímto vláknem docela nedávno
a .. ať jen neplácám ... konečně jsem dostal auto s "poslední" větší úpravou ...
opět brzdy ...
předek už brzdí hliníkové třmeny se sěstipísty a 380mm dělené kotouče .. a ... zatím pianko .. ale je to DOBRYYYY
barva třmenu tradičně černá. zapadne to do kol. na první pohled není nic vidět no ideál
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49227
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hamounovo "auto"
Petře paráda !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- .dundee.
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2917
- Registrován: stř kvě 18, 2011 1:08 am
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Praha
Hamounovo "auto"
Čím míň nápadné, tím líp. Ale už by sis dozadu měl pořídit nějaké křídlo.
Třeba tohle:
Třeba tohle:
Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
Re: Hamounovo "auto"
To vetsi turbo je docela velke, jeste ze se tam vleze.
A hamoune, ty vsechny upravy Ti plati firma, pro kterou delas, nebo to jde ze Tveho?
A hamoune, ty vsechny upravy Ti plati firma, pro kterou delas, nebo to jde ze Tveho?
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19167
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Hamounovo "auto"
dik chlapi
dundee: no .. to kridlo si necham az na nejake STi si vzdycky rikam, ze kridlo nechci ..ale ty kridla na Subaru jsou krasna ...
lazard: ... turbo veslo krasne (technik by mozna mluvil jinak :D ) ... hlavne nema na vstupu zadne restrikce a zuzeni ... a krasne potichu si piska
a .. bohuzel .. firma se teda nepodili .. delam to proto, aby me to jezdeni bavilo s tim, ze samozrejme vim, ze tam vydrzim a ze mi to auto neseberou .. zase ho "dojezdim" ...
dundee: no .. to kridlo si necham az na nejake STi si vzdycky rikam, ze kridlo nechci ..ale ty kridla na Subaru jsou krasna ...
lazard: ... turbo veslo krasne (technik by mozna mluvil jinak :D ) ... hlavne nema na vstupu zadne restrikce a zuzeni ... a krasne potichu si piska
a .. bohuzel .. firma se teda nepodili .. delam to proto, aby me to jezdeni bavilo s tim, ze samozrejme vim, ze tam vydrzim a ze mi to auto neseberou .. zase ho "dojezdim" ...
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19167
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Hamounovo "auto"
zatim vladne naprosta spokojenost ...
zatim porad jen lehce, ale je citit, ze ty brzdy proste maji potencial
a pritom jsou fakt krasne schovane
zatim porad jen lehce, ale je citit, ze ty brzdy proste maji potencial
a pritom jsou fakt krasne schovane
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008